Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2006, 10:58
Marcade
Marcade is offline
Juh hij was met een reactie van 2 minuten wel enorm snel ;o Ws. zat die al een hele tijd dit topic te stalken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2006, 16:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2006 @ 11:55 :
fuck , denk ik ben ik er eerder bij.

Dan toch maar downloaden, en waarom doet GVD Kingdom Hearts 2 het nog altijd niet, ze hebben het nog altijd niet gefixed, dat die hackers eens wat gaan doen en een fix maken!
Ehm dude, die doet het bij mij al vanaf dat ie uit was?
Oud 10-05-2006, 23:22
Korsakoff
Korsakoff is offline
t spel heeft alleen 1 nadeel (behalve dat het veel tijd kost). bij alle gevechten is de volgorde van aanvallen steeds anders. aan het begin is dit niet echt hinderlijk. maar als je zo ver bent als ik dan wordt het soms wel erg vervelend. vooral bij bossfights, waarbij ik het liefst eerst mijn spelers enchant met jessica zodat ze daarna dubbel damage doen. t is gewoon minder dat het spel dan plots besluit om niet jessica eerst haar spreuk te laten doen voordat de held aanvalt. ander voorbeeldje is als je bijvoorbeeld je held wilt healen maar opeens vind het spel het nodig de healer als allerlaatst zijn spreuk te laten uitvoeren (en dus dood gaat omdat de vijand dan toevallig eerder ook ff een spreuk doet die iedereen aanvalt)
Oud 10-05-2006, 23:55
Marcade
Marcade is offline
Hmm voor zover ik het besef, word de order grotendeels bepaald door agility? Jessica heeft bij mij veruit de hoogste agility en is toch practisch altijd als eerste aan de beurt bij mij.

Omtrend het healing gedeelte; daarom gebruik ik zo vaak mogelijk gewoon tactics bij jessica, yangus en vooral angelo. Het grote voordeel daarvan is dat de computer pas bepaalt wat een karakter gaat doen als het zijn/haar beurt is. Dat lukt niet als je zelf allevier de karakters speelt. Daarnaast zullen ze alledrie *gelijk* helpen met healen als er een gevaarlijk laag komt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:14
Jolt
Jolt is offline
Heb hem nu ook al een tijdje gespeeld, maar dat saven vind ik echt kut.

Wel is het zo dat ik geen world map heb, dat is wel balen.
Ga nu eerst mijn sword skill maxen van mijn hero en dan zie ik wel weer
Oud 20-05-2006, 11:13
Jolt
Jolt is offline
Yes eindelijk is de biatch gejoind, las ik dat ze veel met magic doet en zo, heeft ze maar 22 MP, mijn hero heeft nog meer zelfs

En waarom krijgt Yangus altijd 6 skillpoints en mijn hero maar 3?
Echt balen , Yangus doet altijd de meeste damage.
Oud 21-05-2006, 07:00
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-05-2006 @ 12:13 :
Yes eindelijk is de biatch gejoind, las ik dat ze veel met magic doet en zo, heeft ze maar 22 MP, mijn hero heeft nog meer zelfs
Tot nu toe is ze bij mij ook nog een blok aan het been
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 09:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-05-2006 @ 08:00 :
Tot nu toe is ze bij mij ook nog een blok aan het been
Eerste wat ik gedaan heb toen Jessica joinde was haar (en haar alleen) levelen totdat ze voor lag kwa levels en experience. (want hou in je achterhoofd; al je chars levelen niet tegelijk op; Jessica heeft altijd de meeste XP nodig om naar 't volgende level te gaan. Daarentegen krijgt ze ook de meeste skill points; ze is momenteel de enige bij mij die 2 skills maxed out heeft) Ze krijgt bij mij meestal ook alle Seed's of Defence; Seed's of Life en Seed's of Wisdom.

Een mooie plek om te levelen is bij simpleton. Zorgen dat je zo'n gele bel als vijand krijgt en die bel maar constant back-up laten roepen. Elke keer als je zo'n vet monster om zeep helpt krijg je 64xp meer. Dat kan dan aardig oplopen.

Jessica is sindsdien ook totaal geen blok aan mijn been en richt met (ka)boom meestal de meeste schade aan, vergeleken met de anderen. Daarnaast zijn spels als insultate en acceletate en oomph (sp?) best handig.

En hoe kan iemand met zulke grote borsten nou een blok aan je been zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-05-2006 @ 10:09 :
Eerste wat ik gedaan heb toen Jessica joinde was haar (en haar alleen) levelen totdat ze voor lag kwa levels en experience. (want hou in je achterhoofd; al je chars levelen niet tegelijk op; Jessica heeft altijd de meeste XP nodig om naar 't volgende level te gaan. Daarentegen krijgt ze ook de meeste skill points; ze is momenteel de enige bij mij die 2 skills maxed out heeft) Ze krijgt bij mij meestal ook alle Seed's of Defence; Seed's of Life en Seed's of Wisdom.

Een mooie plek om te levelen is bij simpleton. Zorgen dat je zo'n gele bel als vijand krijgt en die bel maar constant back-up laten roepen. Elke keer als je zo'n vet monster om zeep helpt krijg je 64xp meer. Dat kan dan aardig oplopen.

Jessica is sindsdien ook totaal geen blok aan mijn been en richt met (ka)boom meestal de meeste schade aan, vergeleken met de anderen. Daarnaast zijn spels als insultate en acceletate en oomph (sp?) best handig.

En hoe kan iemand met zulke grote borsten nou een blok aan je been zijn?
Haar alleen levelen (de rest dood laten zijn, of kun je teamleden apart ook laten levelen )

Maar misschien moet ik haar nog effe nuttig zien te gebruiken in mijn team, tactiek uitwerken enzo

En het is wel grappig om te zien hoe die borsten echt perfect meebewegen als ze springt ofzo, hebben die mensen bij squire-enix de nodige tijd ingestoken
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 12:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-05-2006 @ 12:38 :
Haar alleen levelen (de rest dood laten zijn, of kun je teamleden apart ook laten levelen )

Maar misschien moet ik haar nog effe nuttig zien te gebruiken in mijn team, tactiek uitwerken enzo

En het is wel grappig om te zien hoe die borsten echt perfect meebewegen als ze springt ofzo, hebben die mensen bij squire-enix de nodige tijd ingestoken
Juh de rest dood laten zijn ja Anders zou ik het ook niet weten. Maar anders lopen de verhoudingen altijd krom

Juh Nou ja ze is ook de enige die van outfit verandert als je d'r iets anders aan laat trekken bunny suit !
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 09:41
Jolt
Jolt is offline
omg jullie zijn erg

Naja ik stop alles in mijn hero alle seeds die ik vind, Jessica vind ik maar stom.
Oud 22-05-2006, 09:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-05-2006 @ 13:48 :
bunny suit !
_0_

Ik denk dat ik die verhoudingen maar lekker krom laat, zo moeilijk is het spel ook weer niet (ik zat in het begin steeds te denken over een strategie, maar ook zonder kom je er best wel )

En effe geheel oftopic, de ds lite word hier gewoon 149,-(in de VS $129,-), das toch weer een stuk minder
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 09:54
Jolt
Jolt is offline
Bij een baas gewoon pysche up, 3x en dan aanvallen.

Tooooooo easy!
Oud 22-05-2006, 10:28
Marcade
Marcade is offline
Psyche up truukjes zal je minder aan hebben bij vijanden die fijn irritant alle status effecten continue bij je wegnemen, inclusief je tension Dat word redelijk standaard bij alle bazen later in 't spel, dat ze dat gaan doen. Heel frustrerend soms.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 12:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-05-2006 @ 11:28 :
Psyche up truukjes zal je minder aan hebben bij vijanden die fijn irritant alle status effecten continue bij je wegnemen, inclusief je tension Dat word redelijk standaard bij alle bazen later in 't spel, dat ze dat gaan doen. Heel frustrerend soms.
vooral cursed

voor de rest vind ik psyche up niet zo heel denderend uitgewerkt, het werkt gewoon net niet lekker

en ja, als je makkelijk vind kun je natuurlijk altijd nog zorgen dat je battel stats goed in orde zijn
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 12:25
Marcade
Marcade is offline
Tension op bouwen is alleen echt handig mss. bij die kutkikkers met een gezicht op hun rug. Als die een slag krijgen draaien ze om en zijn ze ineens 'tig keer zo sterk. Die wil je 't liefst met een slag gelijk dood hebben.

Voor de rest bouw ik ook soms tension op als ze verblind zijn, totdat ze niet meer verblind zijn.

Maar voor de rest is 't vrij nutteloos jah.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 14:23
Jolt
Jolt is offline
Tja maar of je nu ineen keer 30 damage doet dan 2x 15

Klopt dus eigenlijk ook weer helemaal niet die tension.
Maja die kikkers zijn easy, gewoon 2x slaan, 1x hero andere x Yangus, klaar

Maja morgen avond ga ik weer eens verder, heb gewoon geen tijd meer, heb net dat zee monster verslagen, ben dus nog niet zo ver.

Owja ik heb een of andere papiertje gevonden in die kerk toren, wat kan ik ermee?
Oud 22-05-2006, 14:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-05-2006 @ 15:23 :
Tja maar of je nu ineen keer 30 damage doet dan 2x 15

Klopt dus eigenlijk ook weer helemaal niet die tension.
Maja die kikkers zijn easy, gewoon 2x slaan, 1x hero andere x Yangus, klaar

Maja morgen avond ga ik weer eens verder, heb gewoon geen tijd meer, heb net dat zee monster verslagen, ben dus nog niet zo ver.

Owja ik heb een of andere papiertje gevonden in die kerk toren, wat kan ik ermee?
Als je maar een keer psyched haalt 't geen flikker uit nee; maar volgens mij is 't een beetje exponentieel. Als je twee keer psyched 'win' je volgens mij een beurt aan schade? Als je drie keer psyched nog wel meer dan een beurt, etc? Weet het niet zeker.

Maar zoals ik al zei; als je blind bent is 't beter op te bouwen, omdat je anders toch je kracht verspild aan een waarschijnlijk mislukte aanval.

En op de manier dat je 2 chars 1 kikker aanvalt is ook riskanter sinds je niet weet wanneer de vijand aanvalt tussen je beurten in.

Dat papiertje staat een alchemy recept op geloof ik. Verder kan je er niks mee. Als je nog niet weet wat dat is, .. nja dat komt vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 23:05
Jolt
Jolt is offline
Naja ga weer eens beginnen
Oud 23-05-2006, 00:11
Korsakoff
Korsakoff is offline
spelen jullie nou zo langzaam of heb ik te veel tijd gehad? ik ben momenteel al bij de eindbaas in zijn 1ste eindvorm. (krijg die eikel maar niet dood) hij lijkt op een babie waarvan de vader een smurf is en de moeder een hopmmel maar hij is hard as hell.
Oud 23-05-2006, 07:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Korsakoff schreef op 23-05-2006 @ 01:11 :
spelen jullie nou zo langzaam of heb ik te veel tijd gehad? ik ben momenteel al bij de eindbaas in zijn 1ste eindvorm. (krijg die eikel maar niet dood) hij lijkt op een babie waarvan de vader een smurf is en de moeder een hopmmel maar hij is hard as hell.
Ik zit nu over de 70 uur en heb die smurf al verslagen. Hij viel me wel mee eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 13:59
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Korsakoff schreef op 23-05-2006 @ 01:11 :
spelen jullie nou zo langzaam of heb ik te veel tijd gehad?
Ik ben momenteel met 4 spellen bezig dus volgens mij doe ik het niet eens zo slecht
Ik zit nu op 20 uur en zit nu in die kerker met dat doolhof.
Jessica is eindelijk geen blok meer aan het been, alleen ben ik er nog niet over uit of ik nou haar verder moet laten groeien met sweep of staf(sweep is handiger, staf past meer bij een heks , dolk mag alleen bij een thief en dus uitgesloten )

Maar natuurlijk eerst effe haar sex appeal maxen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 14:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 23-05-2006 @ 14:59 :
Ik ben momenteel met 4 spellen bezig dus volgens mij doe ik het niet eens zo slecht
Ik zit nu op 20 uur en zit nu in die kerker met dat doolhof.
Jessica is eindelijk geen blok meer aan het been, alleen ben ik er nog niet over uit of ik nou haar verder moet laten groeien met sweep of staf(sweep is handiger, staf past meer bij een heks , dolk mag alleen bij een thief en dus uitgesloten )

Maar natuurlijk eerst effe haar sex appeal maxen
Bij staf (die heb ik gemaxed) krijg je op den duur ook extra mp, en mp regenerate. Dus als je haar als black mage wil laten fungeren is dat redelijk belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 14:16
Jolt
Jolt is offline
Ik heb het zo:

Hero: Sword/healer
Yangus: club
bitch: black mage
Oud 23-05-2006, 14:53
Marcade
Marcade is offline
Hero: Sword/Courage (Warrior Functie)
Yangus: Axe/humanity (Warrior Functie)
Jessica: Staff/Sex Appeal (Black Mage Functie)
Angelo: Staff/Charisma (Healer Functie)

Angelo staat bij mij ook bijna altijd op tactic "concentrate op healing" zodat die adequaat zorgt dat iedereen er sterk voor staat of word geresurrect.

Valt me op dat bijna niemand gebruik maakt van de AI/tactics. Volgens mij ben ik echt een van de weinige ..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 16:04
Jolt
Jolt is offline
Angelo ben ik net pas tegen gekomen
Oud 23-05-2006, 23:08
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-05-2006 @ 15:53 :
Valt me op dat bijna niemand gebruik maakt van de AI/tactics. Volgens mij ben ik echt een van de weinige ..
ik heb liever totale controle over mijn caracters. met tactics is het nog maar afwachten wat er gebeurt en welke vijand er aangevallen gaat worden.
Oud 23-05-2006, 23:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Korsakoff schreef op 24-05-2006 @ 00:08 :
ik heb liever totale controle over mijn caracters. met tactics is het nog maar afwachten wat er gebeurt en welke vijand er aangevallen gaat worden.
Mja dat klopt, maar vanuit een ander perspectief gezien heb je minder controle over je characters als je ze zelf bestuurt; je moet ze namelijk allemaal tegelijk een opdracht geven, ongeacht de volgorde van jou/vijanden. Als de vijand dan iets onverwachts doet en je healt de verkeerde mensen ben je zuur. (.. iemand is bijna dood; je geeft een heal opdracht; de vijand maakt diegene dood en je heal word verpruts aan iemand anders die 't niet nodig had)

Heerlijke van Angelo op 'Concentrate on healing' is dat hij op het moment dat hij aan de beurt is pas bepaalt wat die dan moet doen, en niet op het moment dat jij dat menu voor je kiezen krijgt.

Zo heb ik niet zeldzaam gehad dat een van m'n karakters onverwacht dood ging en angelo vrijwel gelijk daarna aan de beurt was en gelijk een kazing erop deed. Scheelt toch weer een beurt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 01:11
Jolt
Jolt is offline
Heb ik nu ook gedaan, zeer relax die angelo!
Oud 24-05-2006, 06:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hero: boomerang/Courage (Warrior Functie)
Yangus: Axe/humanity (Warrior Functie)
Jessica: Staff/Sex Appeal (Black Mage Functie)
Angelo: Bow/Charisma (Healer Functie)

Niet dat deze combi handig is(vergeleken Marcade bijvoorbeeld), maar een bow is nou eenmaal veel cooler dan een staff of een gay dun zwaard, en die boemerang staat mooier bij mijn outfit (damm hoe gay klinkt dat ), en is toch wel behoorlijk handig als je tegen veel vijanden moet.

En totale controle is ook mijn favo, al is het soms idd wel super irritant als je dus bijvoorbeeld heal doet en die persoon gaat dood
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:18
Jolt
Jolt is offline
Bah ik zit gewoon vast, ik moet naar een of andere berg toe maar kan hem niet vinden, dat is bij de koning die depri is.

bah!

Ben nu al bijna level 20 en de hele world map al 10x doorgelopen, maar welke is het?
Oud 24-05-2006, 19:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-05-2006 @ 18:18 :
Bah ik zit gewoon vast, ik moet naar een of andere berg toe maar kan hem niet vinden, dat is bij de koning die depri is.

bah!

Ben nu al bijna level 20 en de hele world map al 10x doorgelopen, maar welke is het?
Ik zeg ook altijd tegen mijn 'din dat ze gewoon goed moet opletten en de dialogen goed moet lezen zodat ze niet achteraf loop te zeuren dat ze niet weet wat ze moet doen

Spoiler

Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:19
Jolt
Jolt is offline
Ow daar was ik al eens geweest
Oud 24-05-2006, 19:29
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-05-2006 @ 20:19 :
Ow daar was ik al eens geweest
Bovenop die berg? Heb je wel gewacht op een volle maan ed?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:08
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-05-2006 @ 20:15 :
Ik zeg ook altijd tegen mijn 'din dat ze gewoon goed moet opletten en de dialogen goed moet lezen zodat ze niet achteraf loop te zeuren dat ze niet weet wat ze moet doen

Spoiler
OMG! XD

't Komt niet doordat ik 't niet lees, ik heb gewoon moeite met sorteren van gedachten enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 23:26
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-05-2006 @ 20:29 :
Bovenop die berg? Heb je wel gewacht op een volle maan ed?
Nee in die cave

Hehe, maar die dialogen zijn allemaal maar irritant. Duurt allemaal zo lang
Oud 24-05-2006, 23:33
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Jolt schreef op 25-05-2006 @ 00:26 :
Nee in die cave

en doordat je ze niet leest kan je nog langer gaan rondlopen zonder dat je weet wat je moet doen
Oud 25-05-2006, 08:49
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jolt schreef op 25-05-2006 @ 00:26 :
Nee in die cave

Whut? Als je het verhaal niet volgt omdat je de dialogen niet wil volgen; waarom speel je het dan?

Ik ben zo erg dat ik niet alleen alle dialogen lees, maar ze voice-overs ook uit laat spreken. Gewoon voor de sfeer. (En omdat half uitgesproken zinnen me mateloos irriteren)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 09:01
Jolt
Jolt is offline
Ik lees ze wel, maar heel snel, haar er de dingen uit die ik moet hebben en dat was het .
Maja te snel gekeken bij die cave dan.

En ik laat ze wel gewoon uitspreken dat vind ik altijd geinig. Dat de hero niks zegt. kreeg ik nu dat ik mijn club skill te hoog was voor zijn level bij Yangus, kon hij dus niet meer verder
Oud 25-05-2006, 09:13
Marcade
Marcade is offline
Ow ja daar zit een limiet aan wat maar met 2 verhoogt word per leven Wel irritant
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 12:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Jolt schreef op 25-05-2006 @ 10:01 :
kreeg ik nu dat ik mijn club skill te hoog was voor zijn level bij Yangus, kon hij dus niet meer verder
Das raar,, ik heb na mijn eerste paar punten(hum) alles op axe gedaan, en nog geen probleem mee gehad

En ik twijfel of ik die seeds nu moet gebruiken of niet, ik weet bijna zeker dat ik er toch niets mee kan in de alchemie pot, maar zou zonden zijn als ik ze nu gebruik en dat je ze later kunt upgraden
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 23:27
Jolt
Jolt is offline
ik wil wel even snel ergens gaan trainen, waar kan ik dat het beste doen?

maja ben nog pas in het begin. Zoals al mijn rpgs is het toch pas de eindbaas verslaan als je lvl 99 bent, zowel bij FFVII, als 8 als Kingdom Hearts, etc

Dan is het toch allemaal net wat makkelijker.
Oud 26-05-2006, 00:55
Marcade
Marcade is offline
Als je echt wilt gaan levelen moet je op zoek gaan naar metal slimes.

lvl 99 zal je nooit halen; de eindbaas zal je ongeveer kunnen verslaan rond lvl 40 - 42
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 09:18
Jolt
Jolt is offline
Zo laag?

Is die game zo kort dan?
Oud 26-05-2006, 10:18
Marcade
Marcade is offline
Ligt er aan hoe je speelt.

Ik zit nu op lvl 40 en heb 77 uur erop zitten. Maar ik zet er geen haast achter.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 12:21
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Jolt schreef op 26-05-2006 @ 10:18 :
Zo laag?

Is die game zo kort dan?
het duurt wel een tijdje voor je level 40 bent. ik ben level 38 en heb ongeveer 60 uur gespeeld.
Oud 26-05-2006, 13:18
Marcade
Marcade is offline
Gisteravond mini medals zitten te verzamelen zodat ik er 99 had voor dangerous bustier Best kut als je vanaf 't begin niet bijhoud welke je wel en niet verzameld heb

Leuke is wel dat ik nu ook is de puff puff club heb ontdekt/gezien
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 23:54
Jolt
Jolt is offline
12 uur of zo en ben al level 20 .

maja ik wil ook zoals bij elke rpg, alleen maar vechten, vechten en vechten totdat ik uber ben.

Ben wel pas een keer gewacked geworden
Oud 26-05-2006, 23:55
Marcade
Marcade is offline
mwoah; waarom speel je dan geen actie/vecht spel? Of diablo ofzo? Dat zijn toch meer actie geconcentreerd en minder op 't verhaal.

Als je alleen wilt vechten zit je toch een beetje fout bij een RPG?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 23:58
Jolt
Jolt is offline
Nee man, rpg vind ik leuk, zo lekker relax rondlopen, beetje verhaal volgen, maar er moet wel voldoende actie in zitten.

Alleen vind ik het lastig, na een tijdje heb ik die random battles wel gezien.

Maja tot nu toe vind ik dragon quest echt verslavend, zo weer eventjes door gaan. Lange tijd dat ik een leuke en fatsoenlijke rpg heb gespeeld, Kingdom Hearts 1 was dat en dat is al een tijd geleden (2 werkt helaas niet bij mij en wacht op de EU release)
Dus ik vermaak mij wel.

Zit jij trouwens 24/7 op dit topic
?
Reageren

Regels voor berichten