Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een mooie plek om te levelen is bij simpleton. Zorgen dat je zo'n gele bel als vijand krijgt en die bel maar constant back-up laten roepen. Elke keer als je zo'n vet monster om zeep helpt krijg je 64xp meer. Dat kan dan aardig oplopen. Jessica is sindsdien ook totaal geen blok aan mijn been en richt met (ka)boom meestal de meeste schade aan, vergeleken met de anderen. Daarnaast zijn spels als insultate en acceletate en oomph (sp?) best handig. En hoe kan iemand met zulke grote borsten nou een blok aan je been zijn? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar misschien moet ik haar nog effe nuttig zien te gebruiken in mijn team, tactiek uitwerken enzo ![]() En het is wel grappig om te zien hoe die borsten echt perfect meebewegen als ze springt ofzo, hebben die mensen bij squire-enix de nodige tijd ingestoken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Juh ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik die verhoudingen maar lekker krom laat, zo moeilijk is het spel ook weer niet ![]() ![]() En effe geheel oftopic, de ds lite word hier gewoon 149,-(in de VS $129,-), das toch weer een stuk minder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() voor de rest vind ik psyche up niet zo heel denderend uitgewerkt, het werkt gewoon net niet lekker ![]() en ja, als je makkelijk vind kun je natuurlijk altijd nog zorgen dat je battel stats goed in orde zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar zoals ik al zei; als je blind bent is 't beter op te bouwen, omdat je anders toch je kracht verspild aan een waarschijnlijk mislukte aanval. En op de manier dat je 2 chars 1 kikker aanvalt is ook riskanter sinds je niet weet wanneer de vijand aanvalt tussen je beurten in. ![]() Dat papiertje staat een alchemy recept op geloof ik. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit nu op 20 uur en zit nu in die kerker met dat doolhof. Jessica is eindelijk geen blok meer aan het been, alleen ben ik er nog niet over uit of ik nou haar verder moet laten groeien met sweep of staf(sweep is handiger, staf past meer bij een heks ![]() ![]() Maar natuurlijk eerst effe haar sex appeal maxen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heerlijke van Angelo op 'Concentrate on healing' is dat hij op het moment dat hij aan de beurt is pas bepaalt wat die dan moet doen, en niet op het moment dat jij dat menu voor je kiezen krijgt. Zo heb ik niet zeldzaam gehad dat een van m'n karakters onverwacht dood ging en angelo vrijwel gelijk daarna aan de beurt was en gelijk een kazing erop deed. Scheelt toch weer een beurt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 19:18. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
't Komt niet doordat ik 't niet lees, ik heb gewoon moeite met sorteren van gedachten enzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hehe, maar die dialogen zijn allemaal maar irritant. Duurt allemaal zo lang ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben zo erg dat ik niet alleen alle dialogen lees, maar ze voice-overs ook uit laat spreken. Gewoon voor de sfeer. (En omdat half uitgesproken zinnen me mateloos irriteren) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik twijfel of ik die seeds nu moet gebruiken of niet, ik weet bijna zeker dat ik er toch niets mee kan in de alchemie pot, maar zou zonden zijn als ik ze nu gebruik en dat je ze later kunt upgraden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat voor games bestaan er niet, terwijl jij zou willen van wel? Verwijderd | 95 | 09-03-2011 18:41 | |
Games |
Welk spel speel jij momenteel / welk spel heb jij als laatst uitgespeeld? Menahem | 479 | 19-10-2007 15:32 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 |