Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2006, 15:00
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Muahaha, toets gehaald ondanks dat het zwaar kut ging
Advertentie
Oud 22-05-2006, 15:13
Verwijderd
Gedraag je vooral als een kreng, dan zal alles echt beter worden.
Oud 22-05-2006, 15:24
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 22-05-2006 @ 16:00 :
Muahaha, toets gehaald ondanks dat het zwaar kut ging

Wat mensen dus NIET moeten doen is in mijn vaarwater komen, onzeker worden en hun taak verkloten, weer contact opnemen met mij en dan weer arrogant gaan zitten doen.
Oud 22-05-2006, 15:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gebeld Het voelt heel raar en onwezenlijk maar ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf. Als ik op deze manier door bliljf gaan kom ik er misschien een keer wel

Ik heb een afspraak voor 8 juni. Duurt nog best lang maar ik ben benieuwd.
Oud 22-05-2006, 15:31
farai
farai is offline
Citaat:
Redhair schreef op 22-05-2006 @ 15:40 :

Wat leuk dat je nog weet dat ik wat met T. had. Eind januari heb ik het uitgemaakt. Ik voelde helemaal niets meer, zat liever bij vrienden drugs te gebruiken dan dat ik bij hem was. Heb ook nooit spijt gehad dat ik het heb uitgemaakt, wat best raar is, want ik voelde me idd zo goed bij hem.
Mja klinkt wel btje raar eigk. Maja gevoelens kun je ni dwingen zullen we maar zeggen.

OT: tis dus officeel, ik heb een depressie en mag aan de ad.
Oud 22-05-2006, 15:35
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-05-2006 @ 16:29 :
Ik heb gebeld Het voelt heel raar en onwezenlijk maar ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf. Als ik op deze manier door bliljf gaan kom ik er misschien een keer wel

Go girl!

8 juni is sneller dan je denkt, het weekend van hemelvaart door en dan nog maar een week..
Oud 22-05-2006, 15:41
IcedEarth
IcedEarth is offline
Examens gingen wel oké.
Oud 22-05-2006, 16:01
Verwijderd
Wie helpt mij godverdomme van dit kutgevoel af? Ik zit hier al zo lang mee en het gaat niet weg! Ik stel me zo ongelofelijk aan...
Oud 22-05-2006, 16:03
Meissiej
Meissiej is offline
Duidelijkheid...? Nee hoor waarom zou ie.
Oud 22-05-2006, 16:32
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 22-05-2006 @ 16:31 :
Mja klinkt wel btje raar eigk. Maja gevoelens kun je ni dwingen zullen we maar zeggen.

OT: tis dus officeel, ik heb een depressie en mag aan de ad.
Tja, ik denk dat die gevoelens verdwenen door de drugs. Best triest.
Kijk wel uit met ad, mij hebben verschillende medicijnen totaal niet geholpen. Sterkte.

Hij belde net. Ik voelde me vandaag al goed, maar toen ik zijn stem hoorde straalde ik gewoon. Het ging weer beter met hem. Blowt niet meer overdag, soms 's avonds. En hij wilde mij echt snel zien.
Ik vertelde dat ik woensdag t/m vrijdag weg ben. Communiefeestje in Maastricht. Hij baalde, zei dat hij morgen al druk was, maar ging kijken of hij wat kon afzeggen, want hij miste me.
Oud 22-05-2006, 16:38
Roosje
Roosje is offline
Nieuwe telefoon. Werd tijd.

En... ik weet niet, geloof ik.
Oud 22-05-2006, 17:51
anterx
anterx is offline
eerste examendag.. vreselijk! Het vak waar ik het meeste vertrouwen in had heb ik helemaal verkloot blijkt wel uit de antwoorden die op internet staan. Verdomme! Ik wil niet meer!
Oud 22-05-2006, 17:54
rare kwast
rare kwast is offline
je moet nooit op internet afgaan.. heb ik ook keer gedaan en toen bleek t eigenlijk dus mee te vallen..

*knuffel*
Oud 22-05-2006, 17:55
marrel
marrel is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-05-2006 @ 16:29 :

mag je best trots op zijn toch 2 weken is best snel, ik kreeg 2 maanden te horen

-----

ik sta gewoon kei hard tussen m'n beste vriendin en een jongen in. Ze scoren allebei punten maar de manier waarop gvd. Ik wil er super graag voor haar zijn, kei graag echt waar! Maar dat gaat zo toch niet! En waar is mijn dicipline heen! Er blijft maar werk komen, net weer een mail met datums en nieuwe taken, WANEER MOET IK DAT DOEN! fuckerdefuckerdefuck! sorry ik weet het niet meer hoor.
Oud 22-05-2006, 17:57
anterx
anterx is offline
Dat hoop ik dan maar. Mensen verwachten hoge cijfers van mij, maar dat kan ik helemaal niet waar maken. Ik heb nu waarschijnlijk een 4,9 gehaald voor geschiedenis, juist het vak waar ik vertrouwen in had. Ik stond een 8,1 dus ik sta dan nog wel oke, maar toch mijn vertrouwen voor de examens is helemaal weg! Dit gaat nooit goed komen! Waarom zou ik die examens nog maken?
Oud 22-05-2006, 18:12
darkfairy
darkfairy is offline
*zucht*
Oud 22-05-2006, 18:27
kroot
kroot is offline
zangles was leuk.
En op mijn werk ben ik allemaal scholen aan het bellen of ze nog audioaparatuur of muziekinstrumenten willen. En nu verveel ik me.
Oud 22-05-2006, 18:38
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Ik ben toe aan een eigen huisje. Kleine ruimte, grote ruimte; Dat maakt allemaal niet zoveel uit. Ik zou gewoon heel graag een ruimte voor mezelf willen hebben, maar in mijn eentje zal dit (nog) niet haalbaar zijn. Gelukkig ben ik er inmiddels achtergekomen dat er nogal wat mensen zijn die dit wel 'samen' willen doen, dus de oplossing is waarschijnlijk gevonden.

Niets is leuker dan fantaseren hoe je het in zou willen richten, wat voor kleuren je de muren zou willen geven en wat voor een meubels ik zou willen kopen. Ah jeetje, het lijkt me zo gaaf!
Oud 22-05-2006, 18:58
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
echt familie
niet mijn vavo mensen

waarom aagn jaren zo langzaam als je niks intresants te doen hebt?
nog ma 2jaar en 2 maanden
Oud 22-05-2006, 18:59
Verwijderd
Joepie ! Ik heb voor scheikunde waarschijnlijk tussen de 8.4 en 9.7 en ik moest een 8.4 halen voor een 8.5 (dus 9) op mn eindlijst. Jahoe, dat wordt een negen voor scheikunde Ik ben zooo blij!
Verder probeer ik alles maar een beetje te negeren, vooral maar doen of mn neus bloedt. Er zijn nu belangrijkere dingen en ik weet dat de kans dat er nu iets gebeurt niet groter is dan anders, dus waarom meer zorgen maken. Zonder de zorgen redden ze het ook wel.
Nu me weer op morgen richten... nederlands. Nog wat oefenen en dan met een gelukkig hart gaan slapen . Volgens mij is het echt zo dat als je eenmaal een examen goed maakt de rest ook veel beter gaat gewoon omdat je dan relaxter bent ...
jippie
Oud 22-05-2006, 19:00
Verwijderd
Hoe kan ik hem nou weer nu leuker vinden dan toen het 'aan' was
Oud 22-05-2006, 19:02
Xonzo
Xonzo is offline
mijn opa kreeg deze middag een hersenbloeding, hij wordt nog steeds geopereerd. Ben zo bang, en vind het zo erg.
Oud 22-05-2006, 19:10
Verwijderd
Sterkte Xonzo!!!
Oud 22-05-2006, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Xonzo schreef op 22-05-2006 @ 20:02 :
mijn opa kreeg deze middag een hersenbloeding, hij wordt nog steeds geopereerd. Ben zo bang, en vind het zo erg.
Ik kan me indenken hoe je je voelt, heb nog niet zo lang geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt..
Sterkte (f)
Oud 22-05-2006, 19:19
Nyawa
Citaat:
anterx schreef op 22-05-2006 @ 18:51 :
eerste examendag.. vreselijk! Het vak waar ik het meeste vertrouwen in had heb ik helemaal verkloot blijkt wel uit de antwoorden die op internet staan. Verdomme! Ik wil niet meer!
Wie weet valt het wel heel erg mee. In antwoordmodellen staan vaak alleen maar voorbeelden van antwoorden. Jouw antwoord kan ook best goed zijn, en bovendien, je leraar wil ook dat zijn leerlingen slagen, dus die zal zijn best doen zo positief mogelijk na te kijken. En één vak is niet alles natuurlijk.

Roep ik terwijl ik vanmorgen mijn geschiedenis ook behoorlijk (zeg maar gerust heel erg) heb verkloot, terwijl het nou juist dé kans was om directe toelating veilig te stellen. Nou ja, extra stimulans om extra veel te gaan leren voor mijn volgende examens. Groningen. Wil. Moet. Zucht .
Oud 22-05-2006, 19:20
Redhair
Redhair is offline
Soms, als ik pep gehad heb, accepteert mijn lichaam niets. Zoals vandaag. Vanmorgen twee boterhammen gegeten, die er meteen uitkwamen. Vanmiddag met moeite een pakje sultana naar binnen gekregen.
Ook als ik rook kan het soms fout gaan. Dat gebeurde toenstraks. Op een ongunstig moment.
Ik had een sigaretje gerookt en zat met mijn moeder in de auto. Ik voelde die misselijkheid opkomen. Wist dat ik elk moment kon gaan kotsen. Murmelde moeizaam dat ik opeens heel misselijk was, graaide een zak van de achterbank en kotste. Mijn moeder helemaal bezorgd. Ik verbaasd en geschrokken doen.

Dat haat ik zo. Het liegen, het spelen.
D. weet niet dat ik weer begonnen ben. Mijn moeder niet. Niemand van mijn vrienden, behalve degenen die zelf aan de drugs zijn. Hij wist het wel, maar nu ga ik het verder ook maar voor hem verzwijgen. Toen we een poos geleden aan de ijssel zaten zei hij dat ik moest stoppen. Ik zei dat ik dat zou doen als hij stopte met blowen. Nu is hij zo goed als gestopt. En ik? Ik heb het nu nodig, anders red ik de examens niet. Wat een triest leven.
Oud 22-05-2006, 19:21
anterx
anterx is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 22-05-2006 @ 20:19 :
Wie weet valt het wel heel erg mee. In antwoordmodellen staan vaak alleen maar voorbeelden van antwoorden. Jouw antwoord kan ook best goed zijn, en bovendien, je leraar wil ook dat zijn leerlingen slagen, dus die zal zijn best doen zo positief mogelijk na te kijken. En één vak is niet alles natuurlijk.

Roep ik terwijl ik vanmorgen mijn geschiedenis ook behoorlijk (zeg maar gerust heel erg) heb verkloot, terwijl het nou juist dé kans was om directe toelating veilig te stellen. Nou ja, extra stimulans om extra veel te gaan leren voor mijn volgende examens. Groningen. Wil. Moet. Zucht .
doe jij havo of vwo?
Oud 22-05-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
anterx schreef op 22-05-2006 @ 18:57 :
Dat hoop ik dan maar. Mensen verwachten hoge cijfers van mij, maar dat kan ik helemaal niet waar maken. Ik heb nu waarschijnlijk een 4,9 gehaald voor geschiedenis, juist het vak waar ik vertrouwen in had. Ik stond een 8,1 dus ik sta dan nog wel oke, maar toch mijn vertrouwen voor de examens is helemaal weg! Dit gaat nooit goed komen! Waarom zou ik die examens nog maken?
Rustig blijven en toch proberen doorgaan *geeft wat vertrouwen* veel succes .
Oud 22-05-2006, 19:22
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
anterx schreef op 22-05-2006 @ 18:57 :
Mijn geschiedenisleraar heeft onze klas aangeraden om niet de antwoorden op internet te zoeken, omdat voor geschiedenis veel meer antwoorden goed worden gerekend dan in het antwoordmodel!Omdat er bijvoorbeeld dingen in compleet andere woorden gezegd werden, en omdat meerdere visies of dingen juist konden zijn, alsdus hem, klinkt nu misschien een beetje vaag, maar toen hij het vertelde klopte het helemaal
Hij had mensen meegemaakt die een 4 dachten te hebben en op een 6.5 uitkwamen, dus maak je niet te druk he
Oud 22-05-2006, 19:25
Verwijderd
Kutgevoel.
Oud 22-05-2006, 19:25
Moustache
Moustache is offline
Misschien groei ik er dan toch eindelijk overheen.
Oud 22-05-2006, 19:26
Verwijderd
Damm ff laminaat leggen van 10uur tot savond 9uur voel je de volgendedag goed in je poten
Oud 22-05-2006, 19:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
marrel schreef op 22-05-2006 @ 18:55 :
mag je best trots op zijn toch 2 weken is best snel, ik kreeg 2 maanden te horen
Okee, dan is het best snel ja. Ze garanderen eigenlijk dat je binnen tien dagen terecht kan, maar dan moet je zelf vast ook vijf dagen per week beschikbaar zijn.

Citaat:
Xonzo schreef op 22-05-2006 @ 20:02 :
Owww (})

Sterkte meis. Mijn oudoom heeft dat een paar jaar geleden ook gehad maar die kan nu echt bijna alles nog zelf dus het hoeft niet perse heel negatief te zijn.
Oud 22-05-2006, 19:30
Nijn*
Nijn* is offline
Had vandaag adviesgesprek bij het NPI, heel gesprek gehad over de afgelopen gesprekken wat ze eruit had gehaalt, waar we aan gaan werken etc, en een klein stukje over de uitslag van het testonderzoek. Wat er nu gaat gebeuren: ik krijg dus bij haar (gelukkig niet weer een doorverwijzing) een therapie van twee keer in de week toegewezen. Ben er nog steeds erg blij mee, en ga me er gewoon helemaal voor inzetten. Het zal ongetwijfelt moeilijk worden, maar dat kan ik wel aan. Volgende afspraak gaan we de uitslag van het psyschologische testonderzoek bespreken en daarna start de therapie. Ook krijgen mijn ouders ouderbegeleiding, daar ben ik ook heel erg blij mee! Wel jammer alleen, dat iedereen het zo druk met zichzelf heeft dat ik het niet eens tegen een vriend kan zeggen.. Of als ik het wel zeg: dat ze zo kut reageren, begrijpen ze dan niet dat ik nu eindelijk weer hulp krijg met mezelf?

Verder hoorde ik dat ik mijn wiskunde PO vrijdag mag inleveren, en daardoor dus geen herkansing verlies. En twee uur later heb ik samen met een klasgenoot hét probleem van de PO opgelost, waardoor ik waarschijnlijk nu een voldoende ga halen, waardoor ik geen 8 meer hoef te halen voor mijn toets en dan ga ik over
Het staat nu vast: ik ga selecties doen voor de LOT.

Laatst gewijzigd op 22-05-2006 om 19:33.
Oud 22-05-2006, 19:39
ecrivaine
ecrivaine is offline
aaahk, godverdomme
waarom is hij me nu weer helemaal vergeten
en ben ik alleen maar goed voor het uitleggen van wiskunde
Oud 22-05-2006, 19:42
darkfairy
darkfairy is offline
klote en het gaat maar door
Oud 22-05-2006, 20:01
Stefanie
Stefanie is offline
Wat een gezeur allemaal, zo wil ik het helemaal niet...

Ik wil er vrede mee hebben, maar in plaats daarvan maak ik er een groot probleem van. Als dit maar goed gaat
Oud 22-05-2006, 20:01
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Shit, hij heeft het niet gehaald. En ik dacht nog wel dat het goed zou gaan, dat het net wel kon. Hij mag woensdag dan wel weer komen. Maar weer niet mee naar de bioscoop, ik dacht dat dat wel leuk voor hem zou zijn, hem een beetje opfleuren. Mag niet. Nou ja, hij komt wel na school enzo .

Verder heel leuk gepraat met een vriendin, echt leuk. Maar goed. Ik ben doodop. En het gaat regenen .
Oud 22-05-2006, 20:12
Nictel
Nictel is offline
Waarom moet het allemaal zo moeilijk zijn?

"Pain is the only way to happiness." No shit.

Niet altijd vrolijk, maar toch wel gelukkig. Voor ik het weet zijn deze dagen voorbij.
Oud 22-05-2006, 20:22
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 22-05-2006 @ 20:42 :
klote en het gaat maar door
Hier ook. Zit maar een beetje te verdrinken in zelfmedelijden. *knuffel* Maar meis, we komen er wel uit. Wij ook.. (F)
Oud 22-05-2006, 20:25
Verwijderd
Redhair, ik heb net je postgeschiedenis bekeken en wat erg allemaal wat kut voor je. Ik hoop echt dat 't goed komt met je behandeling en met je opleiding.
Oud 22-05-2006, 20:34
Verwijderd
Kut.Wiskunde.Morgen.

Ik heb zo enorm hard geleerd dat ik eigenlijk niet meer weet wat ik niet kan? Maar aan de andere kant doe ik zo vaak toch stiekem iets fout of weet ik iets nét niet.

Wiskunde is leuk, tot je een toets krijgt die 3x meetelt.

Kut.

[Ik moet en zal hoger als een zes halen, ik kon het de vorig keer (6,8) dus nu moet het ook gewoon. Ik wil gewoon een gemiddelde van 6,0 en niet 5,8.]
Oud 22-05-2006, 20:38
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-05-2006 @ 21:22 :
Hier ook. Zit maar een beetje te verdrinken in zelfmedelijden. *knuffel* Maar meis, we komen er wel uit. Wij ook.. (F)
*knuf terug*
je mag altijd pme als je wat kwijt wil
Oud 22-05-2006, 21:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
O god.
Oud 22-05-2006, 21:16
Verwijderd
ik kom niet verder dan KUTGEVOEL.
Oud 22-05-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 17-05-2006 @ 23:01 :
Kijk je kut voelen is niet het ergste. maar ik weetn iet hoe het komt, wtf moet ik hier nou mee !?
Oud 22-05-2006, 21:20
Roosje
Roosje is offline
[paardenzeikpost] Ik heb zò lekker gereden! Op een Arabiertje waar ik echt al anderhalf jaar niet meer op had gezeten en het ging zo goed. Ik heb de laatste tijd precies door wat ik moet doen om een paard aan de teugel te rijden, wat een verschil met vroeger, zeg. Het is zo fijn om het eindelijk te kunnen, om niet meer het gevoel te hebben dat ik wat betreft paardrijden helemaal niets kan. En toen ik in de spiegel kreeg - ik weet niet, ik had voor het eerst niet meer het gevoel dat ik veel te dik was voor die pony. Ik pas nu bij een dunne pony. Het is zo fijn om te merken hoeveel ik veranderd ben qua paardrijden. [/paardenzeikpost]
Oud 22-05-2006, 21:33
Verwijderd
Ja hoor, ik ga dus nooit aankomen. Krijg die 1800 kcal niet eens op. Oke erg vind ik het niet, maar toch.

Vandaag filmpje gemonteerd op school, was echt leuk! Ook zeker een goede afwisseling tussen alle verslagen enzo. Volgens mij wordt het filmpje best leuk. Best alstig als je maar vijf minuten hebt. Maandag nog even de rest filmen, dan de muziek eronder en de puntjes op de i zetten en dan is het af. Moeten nog wel het hele onderzoeksverslag schrijven. Gelukkig wel goede afspraken kunnen maken. Moet ook nog even een stageplek vinden... Oeps, hoe ga ik dat nou weer doen. Wil ook nog een baantje en dan een kamer in Amsterdam. Juist...
Morgen gaan mn ouders pleitos voor een week. Even een weekje rust, een weekje bijkomen even een weekje zonder mn pa. Hoe heerlijk is dat?! Over anderhalve week naar de Riagg ga dan even bespreken hoe ik met mn pa om moet gaan, want echt, ik weet het niet meer.
Oud 22-05-2006, 21:33
rare kwast
rare kwast is offline
hoofdpijn.. volgens mij knalt ie straks..
leegte rules samen met angst..
Oud 22-05-2006, 23:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik was zo happy vandaag, tot ik thuiskwam... Mijn laatste echte dag op mijn stage ging goed en de makelaar had al snel gereageerd op ons eerste bod op dat appartement, en het was eigenlijk nog 'beter' dan we hadden durven verwachten. Dus dat komt in principe wel goed.

Maar dan kom je thuis, en zie je 't konijntje zo ziek en zielig in z'n hok liggen... Dat was gisteren ook al, maar vandaag is het alleen maar erger geworden... Hij doet niks, eet niks, drinkt niks, heeft vrij koude oren en sinds vanavond beweegt zijn neus amper meer en heeft-ie zijn ogen bijna dicht. Het is dan wel niet mijn konijn, maar dat van mijn zusje, maar ik ga 'm wel missen als-ie dood is. Net als mijn konijn, die gaat hem ook missen, en dus gaat-ie ook snel dood, dat kan niet anders.
En eigenlijk vind ik het nog stom van mezelf ook, dat ik daar om moet huilen... Het is 'maar' een huisdier... Maar wel mijn lieve knuffelkonijntjes, waar ik wat mee afgezeuld heb de afgelopen 8 jaar...
Ik hoop dat hij nog leeft morgen... Maar voor het beestje zou het misschien wel beter zijn van niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten