Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat mensen dus NIET moeten doen is in mijn vaarwater komen, onzeker worden en hun taak verkloten, weer contact opnemen met mij en dan weer arrogant gaan zitten doen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: tis dus officeel, ik heb een depressie en mag aan de ad. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() 8 juni is sneller dan je denkt, het weekend van hemelvaart door en dan nog maar een week..
||
![]() |
Citaat:
Kijk wel uit met ad, mij hebben verschillende medicijnen totaal niet geholpen. Sterkte. Hij belde net. Ik voelde me vandaag al goed, maar toen ik zijn stem hoorde straalde ik gewoon. Het ging weer beter met hem. Blowt niet meer overdag, soms 's avonds. En hij wilde mij echt snel zien. Ik vertelde dat ik woensdag t/m vrijdag weg ben. Communiefeestje in Maastricht. Hij baalde, zei dat hij morgen al druk was, maar ging kijken of hij wat kon afzeggen, want hij miste me. ![]()
||
Citaat:
![]() ----- ik sta gewoon kei hard tussen m'n beste vriendin en een jongen in. Ze scoren allebei punten maar de manier waarop gvd. Ik wil er super graag voor haar zijn, kei graag echt waar! Maar dat gaat zo toch niet! En waar is mijn dicipline heen! Er blijft maar werk komen, net weer een mail met datums en nieuwe taken, WANEER MOET IK DAT DOEN! fuckerdefuckerdefuck! sorry ik weet het niet meer hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte (f) |
![]() |
||
Citaat:
Roep ik terwijl ik vanmorgen mijn geschiedenis ook behoorlijk (zeg maar gerust heel erg) heb verkloot, terwijl het nou juist dé kans was om directe toelating veilig te stellen. Nou ja, extra stimulans om extra veel te gaan leren voor mijn volgende examens. Groningen. Wil. Moet. Zucht ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij had mensen meegemaakt die een 4 dachten te hebben en op een 6.5 uitkwamen, dus maak je niet te druk he ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Sterkte meis. Mijn oudoom heeft dat een paar jaar geleden ook gehad maar die kan nu echt bijna alles nog zelf dus het hoeft niet perse heel negatief te zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
je mag altijd pme als je wat kwijt wil
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|