![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gevoel vind ik ook lekker. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ghehe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar, zoals eerder gezegd, als de artsen aan je geslachtsdelen zitten, en je dat wel kan zien maar niet voelen, lijkt me dat geen fijne ervaring.
||
Citaat:
Ik wilde nog wat zeggen tegen die man, maar voordat ik dat kon zeggen was ik al weg... Toch zou ik zeker wel kiezen voor een algehel narcose, heb geen afwijkende mening van de rest ![]()
||
Citaat:
![]() Wbt die muziek, gewoon even van te voren vragen, dan heb je zeker kans dat dat mag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mijn moeder is er 2x een ruggenprik fout gegaan en die zijn beiden gedaan door iemand in opleiding. Natuurlijk hoort dat niks uit te maken maar als je daar bang voor bent is het misschien handig om te vragen of ze dat niet willen laten doen. Ik hoefde niet eens zo ver voorover te buigen. Ik moest gewoon aan de zijkant van het bed zitten, kreeg een kussen op mijn buik en daar moest ik op liggen. Toen ging die arts met me zitten lullen over hobby's en zijn zoon en weet ik veel wat. Hij zei netjes dat hij eerst met een stift een puntje ging zetten en dat hij daarna de verdoving ging zetten. Die werkte dus meteen want ineens zei hij:'klaar' terwijl ik dacht dat het nog moest beginnen. Mijn ruggenprik zelf voelde namelijk gewoon alsof iemand over mijn rug kriebelde. Mijn moeder heeft geen verdoving gehad (ander ziekenhuis) en die voelde wel heel duidelijk dat er een naald in werd gezet, dat lijkt me dan wel iets minder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou dan ook persoonlijk gaan voor de ruggeprik. Als je echt bang bent voor de narcose, dan zou ik als ik jou was ook voor de ruggeprik gaan. Sowieso, een ruggeprik schijnt toch minder inpact te hebben op je lichaam (natuurlijk ben je nog jong en gezond, maar dan alsnog). Ik heb een lumbaalpunctie gehad (dat kan je denk ik goed vergelijken met een ruggeprik, alleen halen ze er bij een punctie iets uit en bij een operatie spuiten ze er iets is), maar ik vond dat echt erg meevallen! Kijk een lief kusje voelt beter, maar zo'n ramp was het allemaal nou ook weer niet. Verder of je je er niet prettig bij voelt als ze in je vagina bezig zijn dat is denk ik helemaal aan jezelf. Ik zou het erger vinden om de eerste keer bij meneer de gynacoloog in de stoel te liggen met mijn benen wijd, dan om geopereerd te worden in dat gebied. Verder of je gaat piekeren tijdens de operatie, dat kan je natuurlijk nooit met zekerheid nu al zeggen. Maar denk je dat je dat gaat doen (pieker je bijvoorbeeld veel). Waarover zou je gaan piekeren dan? Ik denk als je dat voor jezelf een beetje helder hebt, en opzich niet echt opziet tegen de operatie je best voor een ruggeprik kan kiezen. Sterkte ermee ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
mag je zelf kiezen welke anesthesie je krijgt? Undit | 5 | 06-03-2012 18:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
meniscus beschadigd SuperS | 5 | 12-06-2006 08:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaakoperatie [& ook: narcose]. Ervaringen? In Your Room | 50 | 05-02-2006 16:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
algeheel of ruggenprik Fleurrr | 31 | 10-06-2005 14:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Compartimentssyndroom: Drukmeting been Mara | 1 | 31-10-2004 11:50 | |
Seksualiteit |
Wat prefereren de dames? Besneden of niet besneden? Jorryt | 32 | 22-01-2004 20:46 |