Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dit cijfer vermenigvuldig je met 9 en dan plus de 'norm'
||
Citaat:
behaalde punten / totaal aantal * 9 + norm = je cijfer en de norm ligt alstijd tussen 0 en 2
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
De omzetting van score naar cijfer wordt dan beschreven door een grafiek, bestaande uit drie lijnstukken die niet alle dezelfde richtingscoëfficiënt hebben. Dat is dermate ingewikkeld dat je dan beter gewoon de omzettingstabellen kunt gebruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jammer dat ik alleen die lange ook heb overgeschreven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij vraag 14 is het goede antwoord:" Als alle materielle behoeften vervuld zullen zijn, blijft alleen de bevrediding over van niet-materiele behoeften"
Bij vraag 15 is het antwoord:"Door de voortschrijdende technologische vernieuwingen zullen er ( steeds) nieuwe materiele behoeften zijn" Bij vraag 14 staat dat alle materiele behoeften ooit vervuld zullen worden, maar bij 15 staat dat dit niet kan gebeuren. Ze spreken elkaar dus tegen. Als iedereen dat nou even als klacht inlevert ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het was echt veel moeilijker dan ik had verwacht. Vooral de samenvatting. Ik dacht dat ik de eerste tekst wel goed had gemaakt, maar dat blijkt ook tegen te vallen. Ik vind wel ook dat er in die vragen 'wiggle room' zit: soms kun je best beargumenteren dat meerdere antwoorden goed zijn. Ook bij die citaten had ik nog een paar anderen, waar ik toch wel zeker van wist dat die naďviteit weergaven. Maar ze staan niet op het antwoordvel..
|
![]() |
|
En vraag 10 dan, wat vonden jullie daarvan? Er staat namelijk in die vraag dat je ook woordgroepen mag citeren! Maar in het antwoordmodel staan dus alleen maar zinsdelen en zelfs wel hele zinnen! Ben het er dus niet mee eens, iemand anders tegen dit probleem aangelopen?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- als vanzelfsprekend - de illusie voorgespiegeld - een groot vraagteken Vond namelijk dat deze wel redelijk de naďeviteit van deze mensen weergaf. Maar blijkbaar is het antwoordmodel dat niet met mij eens.. ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-05-2006 om 17:43. |
![]() |
|
Die regel dat je de eerste en laatste twee woorden moet noemen en dat je niet de hele zin mag citeren en dat je regelnummers moet noemen zie ik helemaal nergens in de stofomschrijving of eindtermen staan.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan moet dat toch wel goed zijn? Het correctiemodel spreekt trouwens over voorbeelden van goede antwoorden... Het kan dus zijn dat de onze ook wel goed is ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar dan nog, alle behoeften kunnen nooit vervuld worden, dus daarom koos ik D..hmm Laatst gewijzigd op 23-05-2006 om 17:44. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[VMBO] HELP NEDERLANDS EXAMEN ! larissaaa | 4 | 13-05-2014 19:38 | |
Algemene schoolzaken |
examen nederlands niveau 5/6 literatuur? X_BlackMoon_X | 13 | 03-03-2012 21:45 | |
HAVO |
Normering Nederlands ***ailá*** | 10 | 16-06-2005 20:54 | |
Eindexamens 2004 |
Geen examen mogen doen verwijderen_aub | 12 | 24-05-2004 17:44 | |
Eindexamens 2003 |
nederlands-letterkunde ??? Alpha #1 | 9 | 09-05-2003 12:46 |