| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ookal zou ik niks gedaan hebben dan nog zou ik wortel schjiten hoor
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het niet zo vreemd waarom ze dat al laten zien als ze thuis zijn. Op dat moment ga je niet nog even stoken. Ze hebben duidelijk geprobeerd Cheyenne in een bepaalde richting te duwen en nu was het aan haar. En ik vind het wel zo fair om die beelden te laten zien voordat het allemaal op tv komt en wie weet had ze het wel verteld toen ze thuis waren ofzo.... Ben echt heel erg benieuwd hoe ze hierop reageert. |
|
|
|
||
|
Citaat:
) maar ik blijf het zielig vinden voor Kevin..noua ik ben benieuwd
|
|
||
|
Citaat:
xx |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja klopt, maar ik denk verzin nog iets anders. Was niet erg goed gelukt zo bleek het hahaBen wel benieuwd waar dat dan wél over ging! |
|
|
|
||
|
Citaat:
wat ik niet zag aankomen. Maar Cheyenne heeft zeker bedacht dat er meer mannen op de wereld rondlopen..
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder ben ik het helemaal eens met Marcade. Al dat geherhaal Dat vond ik zooooo irritant. Dat 'Matthieu'-stukje en dat 'niets vertellen'-stukje heb ik wel tigmiljoen keer gezien Maar ehm.. Het was toch zonnebrandcrème? Dat is het toch geen sunscreen? Een screen is toch een scherm of ben ik nou dom
|
|
|
|
||
|
Citaat:
woensdag komt de aflevering met de andere twee koppels. En dat niemand vertellen houdt waarschijnlijk in dat ze is vreemdgegaan |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar had toch liever dat ze de 2 afleveringen gemixt hadden, dat je nu ook al iets van die andere koppels te zien kreeg.& Ik wou graag weten wat ze precies heeft gedaan, alleen gekust of alles of zo. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Liesbeth zei achter 'm om dingen in de trend van .. "mja als hij verliefd is op mij is 't zijn probleem; ik ben niet verliefd op hem" |
||
|
|
||
|
Citaat:
Leedvermaak En Kevin vind ik echt de leukste, die Cheyenne is maar een domme doos
![]() |
|
|