Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2006, 00:36
Verwijderd
He fuck, het lukt die Bianca gewoon! Hij had haar gewoon keihard moeten dumpen, niet 'zien wat de tijd brengt'. Stomme doos.

En ik ben nu wel heel erg benieuwd naar welke beelden Kevin nu achteraf allemaal nog te zien krijgt eigenlijk. Ze moeten toch wel 'speciaal' zijn zodat de makers ze ver na die tijd nog aan hem laten zien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2006, 01:33
Solid
Solid is offline
Citaat:
Nala schreef op 18-05-2006 @ 00:36 :
He fuck, het lukt die Bianca gewoon! Hij had haar gewoon keihard moeten dumpen, niet 'zien wat de tijd brengt'. Stomme doos.

En ik ben nu wel heel erg benieuwd naar welke beelden Kevin nu achteraf allemaal nog te zien krijgt eigenlijk. Ze moeten toch wel 'speciaal' zijn zodat de makers ze ver na die tijd nog aan hem laten zien
het zijn volgens mij gewoon de beelden die wij deze afl hebben gezien ('vertel het aan niemand he' 'heb je wel genoten' etc) maar ik vind het wel vreemd dat ze die pas de volgende afl laten zien, dat ze al thuis zijn enzo..vooral omdat die cheyenne er zelf niks over heeft gezegd (beetje lullig dat ze kevin in de waan laten dat er behalve in hetzelfde bed slapen niks is gebeurd..)
Oud 18-05-2006, 09:15
dead person
dead person is offline
Ja idd, Kevin krijgt nu thuis die beelden te zien waar op cheyenne zegt van niks vertellen enzo.. Ze voelde zich ook absoluut niet op haar gemak bij het kampvuur, ze ademde snel keek steeds naar beneden en dat zenuwachtige lachje

en liesbeth pff, was zo duidelijk dat ze loog : /

Vond het stukje van len en liesette bij het kampvuur echt te lief
Oud 18-05-2006, 09:26
Estar
Estar is offline
Citaat:
dead person schreef op 18-05-2006 @ 09:15 :
Ja idd, Kevin krijgt nu thuis die beelden te zien waar op cheyenne zegt van niks vertellen enzo.. Ze voelde zich ook absoluut niet op haar gemak bij het kampvuur, ze ademde snel keek steeds naar beneden en dat zenuwachtige lachje

en liesbeth pff, was zo duidelijk dat ze loog : /

Is ook ergens wel te begrijepn dat ze zenuwachtig is.

Ookal zou ik niks gedaan hebben dan nog zou ik wortel schjiten hoor
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 18-05-2006 @ 01:33 :
het zijn volgens mij gewoon de beelden die wij deze afl hebben gezien ('vertel het aan niemand he' 'heb je wel genoten' etc) maar ik vind het wel vreemd dat ze die pas de volgende afl laten zien, dat ze al thuis zijn enzo..vooral omdat die cheyenne er zelf niks over heeft gezegd (beetje lullig dat ze kevin in de waan laten dat er behalve in hetzelfde bed slapen niks is gebeurd..)
Volgens mij zijn het ook die beelden. Meer niet. Het is dan aan hem om Cheyenne te confronteren met die beelden.
Ik vind het niet zo vreemd waarom ze dat al laten zien als ze thuis zijn. Op dat moment ga je niet nog even stoken. Ze hebben duidelijk geprobeerd Cheyenne in een bepaalde richting te duwen en nu was het aan haar. En ik vind het wel zo fair om die beelden te laten zien voordat het allemaal op tv komt en wie weet had ze het wel verteld toen ze thuis waren ofzo....
Ben echt heel erg benieuwd hoe ze hierop reageert.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 13:18
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Beste Liesbeth
Als je wil liegen, lieg dan in ieder geval goed.
Oud 18-05-2006, 13:39
dead person
dead person is offline
Andries: "Liesbeth is een meester in smoesjes en excuses verzinnen"

jaja
Oud 18-05-2006, 13:41
Solid
Solid is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-05-2006 @ 11:18 :
Ik vind het niet zo vreemd waarom ze dat al laten zien als ze thuis zijn. Op dat moment ga je niet nog even stoken. Ze hebben duidelijk geprobeerd Cheyenne in een bepaalde richting te duwen en nu was het aan haar. En ik vind het wel zo fair om die beelden te laten zien voordat het allemaal op tv komt en wie weet had ze het wel verteld toen ze thuis waren ofzo....
Ben echt heel erg benieuwd hoe ze hierop reageert.
Ja op zich is dat ook wel weer zo (hoewel stoken natuurlijk wel het format is van het programma) maar ik blijf het zielig vinden voor Kevin..noua ik ben benieuwd
Oud 18-05-2006, 15:08
xx
xx is offline
Citaat:
dead person schreef op 18-05-2006 @ 09:15 :

En dat heb ik nou juist weer gemist!!! Wat gebeurde er precies?

xx
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
xx schreef op 18-05-2006 @ 15:08 :
En dat heb ik nou juist weer gemist!!! Wat gebeurde er precies?

xx
Niet zoveel. Ze waren gewoon aan t stralen en knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 15:31
funqueen15
funqueen15 is offline
Int voorstukje van de volgende aflevering zag je dat ze de beelden van Cheyenne aan Kevin lieten zien. Maar volgens mij reageerde Kevin er nogal luchtig op.. ben wel benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 15:43
Verwijderd
Len & Lisette blijven iig wel bij elkaar Die reageerden ook leuk bij het kampvuur!!!
Vind het wel zielig voor Kevin áls er iets gebeurt is, het kan ook zijn dat hun het over de dreamdate hadden. Vond je het leuk? Ja, het was zalig. Oké dat klinkt ook raar maar het zou kunnen
Ook op het laatst bij hun kampvuur. Hans vroeg: Dus jullie gaan wel als stel naar huis. Hoor je Kevin: Dat is nog niet zeker. Hij zei het ook echt met een lachend gezicht, maar dat hoofd van Cheyenne toen.
Cheyenne ziet Matthieu wel nog steeds of zag ik dat fout.
& Liesbeth kan maar beter toegeven dat het wel waar is. Haar hoofd bij dat kampvuur, heel zenuwachtig en haar gezicht stond op huilen!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 16:01
funqueen15
funqueen15 is offline
Citaat:
Yoka schreef op 18-05-2006 @ 15:43 :
L
Vind het wel zielig voor Kevin áls er iets gebeurt is, het kan ook zijn dat hun het over de dreamdate hadden. Vond je het leuk? Ja, het was zalig. Oké dat klinkt ook raar maar het zou kunnen
Lijkt mij onwaarschijnlijk.. De zin vooraf was fluisterend in de trend van.: 'Niets vertellen over wat er gebeurd is he?' En daarna 'Nee je kent me toch... Bij het kampvuur zag je de twijfel van Cheyenne. Ook toen een van de presentatoren vroeg vind je het leuk om elkaar weer te zien zei kevin 'Ja ik iig wel' terwijl Cheyenne daar zichtbaar zat te worstelen met haar schuldgevoel
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 16:06
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
dead person schreef op 18-05-2006 @ 13:39 :
Andries: "Liesbeth is een meester in smoesjes en excuses verzinnen"
Als je zoiets over je vriendin zegt, is er toch al wel iets gammel aan de relatie, lijkt mij...
Oud 18-05-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
funqueen15 schreef op 18-05-2006 @ 16:01 :
Lijkt mij onwaarschijnlijk.. De zin vooraf was fluisterend in de trend van.: 'Niets vertellen over wat er gebeurd is he?' En daarna 'Nee je kent me toch... Bij het kampvuur zag je de twijfel van Cheyenne. Ook toen een van de presentatoren vroeg vind je het leuk om elkaar weer te zien zei kevin 'Ja ik iig wel' terwijl Cheyenne daar zichtbaar zat te worstelen met haar schuldgevoel
Idd... En Matthieu vroeg echt of t lekker was geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-05-2006 @ 16:25 :
Idd... En Matthieu vroeg echt of t lekker was geloof ik.
:
Ja klopt, maar ik denk verzin nog iets anders. Was niet erg goed gelukt zo bleek het haha
Ben wel benieuwd waar dat dan wél over ging!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 23:25
dead person
dead person is offline
Je zag in de voorstukjes dat Cheyenne Matthieu nog steeds zag en dat ze hem een kusje gaf en bla...

Ik wil morgenavond
Oud 22-05-2006, 10:46
.Pure
.Pure is offline
ik heb't gister gekeken en vond dat Cheyenne heel raar reageerde op de vragen van Tanja over het 'met elkaar slapen', ze maakte het veel moeilijker door het over seks te hebben enzo. Ze zat er sowieso een beetje ongemakkelijk bij, dus ik denk dat ze wel iets met Matthieu geflikt heeft, en volgens mij is ze verliefd 'ik heb kriebels'.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 20:23
Lady Jane
Lady Jane is offline
En ze liegt echt tegen Kevin. Ik ben echt benieuwd hoe het vanavond allemaal af gaat lopen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:12
Marcade
Marcade is offline
Bah wat een opgeblazen aflevering; ik wil gewoon weten hoe het nu is; niet al die rotzooi voor de 'tigste keer terug zien.

Ze verdienen echt een prijs voor het herherherherhergebruiken van materiaal.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:13
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 22-05-2006 @ 20:23 :
En ze liegt echt tegen Kevin. Ik ben echt benieuwd hoe het vanavond allemaal af gaat lopen.
ze zijn iig uit elkaar dus wat ik niet zag aankomen. Maar Cheyenne heeft zeker bedacht dat er meer mannen op de wereld rondlopen..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:14
jansepansekever
jansepansekever is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-05-2006 @ 21:12 :
Bah wat een opgeblazen aflevering; ik wil gewoon weten hoe het nu is; niet al die rotzooi voor de 'tigste keer terug zien.

Ze verdienen echt een prijs voor het herherherherhergebruiken van materiaal.
tja ze moeten twee afleveringen vullen he. maar ik word er ook een beetje moe van. ik ben eigenlijk voornamelijk benieuwd naar of er nog wat wordt gezegd over de beroepen van Bianca en Bjorn..
Oud 22-05-2006, 21:27
Marcade
Marcade is offline
Wat een fuckers Hele fucking aflevering lopen wachten op *wat* er nou gebeurd is ... vertellen ze *nog* niks.

Gebakken lucht Echt alles
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:30
jansepansekever
wear suncream
Oud 22-05-2006, 21:31
Marcade
Marcade is offline
sunscreen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:33
jansepansekever
oja ik dacht al wel dat ik het fout schreef maarja ik sta niet voor niets een twee voor engels
Oud 22-05-2006, 21:38
Verwijderd
ik kan hier echt niet tegen dat die chayenne nog steeds niet toegeeft
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:39
Solid
Solid is offline
ik ook niet!
Oud 22-05-2006, 21:42
Verwijderd
ik heb echt zin om der te bellen en der helemaal uit te horen, ik vind het zooo zielig voor kevin, hij hoopt nog helemaal dat het goed komt enzo en tijdens dat kampvuur zag je echt goed dat chayenne vet aan het liegen was
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:43
dead person
dead person is offline
aaah stomme kut
Oud 22-05-2006, 21:45
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 00:21
Verwijderd
Ik vind Kevin gewoon helemaal de man!
En de meid komt wel zo onschuldig en lief over allemaal maar volgens mij is het gewoon zo'n wolf in schaapskleren geval...

En die Mattieu... Jeugh, ik zou echt de kriebels krijgen van zo'n gladde vent! * kotssmiley *
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 01:27
dead person
dead person is offline
ze deed ook zo afstandelijk en koel, helemaal niet de cheyenne uit TI
Oud 23-05-2006, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 23-05-2006 @ 00:21 :
Ik vind Kevin gewoon helemaal de man!
En de meid komt wel zo onschuldig en lief over allemaal maar volgens mij is het gewoon zo'n wolf in schaapskleren geval...

En die Mattieu... Jeugh, ik zou echt de kriebels krijgen van zo'n gladde vent! * kotssmiley *
Idd...
En verder ben ik het helemaal eens met Marcade. Al dat geherhaal Dat vond ik zooooo irritant. Dat 'Matthieu'-stukje en dat 'niets vertellen'-stukje heb ik wel tigmiljoen keer gezien

Maar ehm.. Het was toch zonnebrandcrème? Dat is het toch geen sunscreen? Een screen is toch een scherm of ben ik nou dom
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 10:15
just_me16
just_me16 is offline
Echt kei schattig van len en lisette. Nog steeds zo verliefd. En die cheyenne is echt een stom mens. En maar schijnheilig blijven doen dat er niets is gebeurd

Ben benieuwd naar de aflevering van woensdag
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 18:31
Verwijderd
Vind het wel dom dat ze maar 2 koppels hebben laten zien ! Ik wilde liever weten hoe het nu met die andere 2 was!! Dat Len & Lisette bij elkaar bleven was toch al duidelijk, die zijn ook echt heel leuk samen vond ik !
Dat van Cheyenne & Kevin had ik niet echt verwacht, vind het wel zielig voor Kevin, maar het is nu dus nog niet zeker of ze weer bij elkaar komen. Maar dat zal waarschijnlijk wel niet meer gebeuren. Wil nu nog steeds weten waar dat 'niemand vertellen' op sloeg!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:39
just_me16
just_me16 is offline
Citaat:
Yoka schreef op 23-05-2006 @ 18:31 :
Vind het wel dom dat ze maar 2 koppels hebben laten zien ! Ik wilde liever weten hoe het nu met die andere 2 was!! Dat Len & Lisette bij elkaar bleven was toch al duidelijk, die zijn ook echt heel leuk samen vond ik !
Dat van Cheyenne & Kevin had ik niet echt verwacht, vind het wel zielig voor Kevin, maar het is nu dus nog niet zeker of ze weer bij elkaar komen. Maar dat zal waarschijnlijk wel niet meer gebeuren. Wil nu nog steeds weten waar dat 'niemand vertellen' op sloeg!!

woensdag komt de aflevering met de andere twee koppels.
En dat niemand vertellen houdt waarschijnlijk in dat ze is vreemdgegaan
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 21:21
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-05-2006 @ 08:23 :
Idd...
En verder ben ik het helemaal eens met Marcade. Al dat geherhaal Dat vond ik zooooo irritant. Dat 'Matthieu'-stukje en dat 'niets vertellen'-stukje heb ik wel tigmiljoen keer gezien

Maar ehm.. Het was toch zonnebrandcrème? Dat is het toch geen sunscreen? Een screen is toch een scherm of ben ik nou dom
jij bent zo dom
Oud 23-05-2006, 21:37
Bronxy
Bronxy is offline
kijk liever niet.. dan dalen kijkcijfers en dan neemt ie geen plek meer in voor echte goede series
Oud 23-05-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
just_me15 schreef op 23-05-2006 @ 19:39 :
woensdag komt de aflevering met de andere twee koppels.
En dat niemand vertellen houdt waarschijnlijk in dat ze is vreemdgegaan
Ja ik wist wel dat het woensdag ook nog kwam hoor Maar had toch liever dat ze de 2 afleveringen gemixt hadden, dat je nu ook al iets van die andere koppels te zien kreeg.
& Ik wou graag weten wat ze precies heeft gedaan, alleen gekust of alles of zo.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bronxy schreef op 23-05-2006 @ 21:37 :
kijk liever niet.. dan dalen kijkcijfers en dan neemt ie geen plek meer in voor echte goede series
Ow, staat er bij jou een kast dan die bijhoudt welke programma's je kijkt?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 23-05-2006 @ 21:21 :
jij bent zo dom
Nee oké. Soms wat bevestiging nodig haha
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:46
Marcade
Marcade is offline
Arme bjorn
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:59
Estar
Estar is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-05-2006 @ 21:46 :
Arme bjorn
Ja, hij is er wel heel erg ingetrapt met die liesbeth
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:08
Verwijderd
Die Bianca is echt te labiel voor woorden zeg Dat gezeik over het smakken van Bjorn
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:10
Estar
Estar is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 24-05-2006 @ 22:08 :
Die Bianca is echt te labiel voor woorden zeg Dat gezeik over het smakken van Bjorn
Inderdaad, hoe erg kun je je aanstellen gewoon
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 23:06
Solid
Solid is offline
oh damn ik ben het vergeten te kijken
wat was er met bjorn en liesbeth, waar was hij ingetrapt??
Oud 25-05-2006, 00:07
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Solid schreef op 24-05-2006 @ 23:06 :
oh damn ik ben het vergeten te kijken
wat was er met bjorn en liesbeth, waar was hij ingetrapt??
Na Temptation Island hebben Liesbeth en vrijgezel tim iets gekregen terwijl Bjorn (waarschijnlijk) nog wel wat hoop had dat 't wat zou worden tussen hem en Liesbeth.

Liesbeth zei achter 'm om dingen in de trend van .. "mja als hij verliefd is op mij is 't zijn probleem; ik ben niet verliefd op hem"
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 01:40
innogen
innogen is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-05-2006 @ 00:07 :
Na Temptation Island hebben Liesbeth en vrijgezel tim iets gekregen terwijl Bjorn (waarschijnlijk) nog wel wat hoop had dat 't wat zou worden tussen hem en Liesbeth.

Liesbeth zei achter 'm om dingen in de trend van .. "mja als hij verliefd is op mij is 't zijn probleem; ik ben niet verliefd op hem"
Hahhah, wat grappig. Echt super koud die 'verleidsters', en zo lekker hypocriet.
Leedvermaak

En Kevin vind ik echt de leukste, die Cheyenne is maar een domme doos
Oud 25-05-2006, 12:38
heavinly
heavinly is offline
Ook dat Bianca tegenover haar moeder deed alsof ze Liesbeth's naam niet meer wist.. Geloof er echt geen zak van.
Maar die Liesbeth is wel gemeen zeg.. Had ik echt niet verwacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten