Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
En toch worden alle make-up stijlen van foto-shoot 3 veelvuldig gebruikt in de high-fashion wereld! Britains next topmodel heeft ze denk ik gewoon gekozen om er toch gemakkelijk en goedkoop vanaf te komen voor het begin. Andere grote merken gebruiken het omdat het past bij de campagne, omdat het de juiste feel overbrengt. bijv. http://perso.wanadoo.fr/imagesdeparf...sique_2004.jpg
En jawel, ik weet heus wel hoe high fashion make-up er op de catwalk uitziet, ik bezoek regelmatig modeshows in binnen en buitenland omdat ik voor een fashion en lifestyle bedrijf werk, ik kom hier niet zomaar posten over dingen waar ik geen verstand van heb. |
![]() |
||
Citaat:
je bedoelt het vast goed, maar 't komt wat wijsneusiger over..
||
Citaat:
|
![]() |
Ja daaag dan is dat van mij ook spreektaal...
Binnenkort trouwens op rtl5, de hollandse versie van America's next topmodel! Meisjes leeftijd 17-26 kunnen zich nu aanmelden voor de selectie op www.modelmasters.nl! Helaas nog onbekend wie de presentatrice en de juryleden zijn, maar ik ben wel benieuwd hoe de nederlandse versie wordt! |
![]() |
||
Citaat:
en dat laatste, zie; http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1413186
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik maak me nergens druk over trouwens, maar vroeg het me alleen af. Je zei zelf dat je een 'ouder iemand' was dus daar ga ik dan van uit. over het laatste; dat zeg ik toch ook helemaal niet? ![]() ![]()
|
Aflevering 10
![]() ![]() ![]() Ik vind die foto van Lucy héél erg mooi. Ze deed het wel slecht op die catwalk vond ik, Edwina had daar veel meer pit. Ik vond het dan ook vreemd dat die Lisa zo lyrisch over beide was. Dat was ook meteen het laatste wat ik ervan zag, want Everwood begon. Ik vind het wel goed dat Lucy gewonnen heeft. Op het eerste gezicht lijkt ze niet zo knap, maar met make-up op enzo straalt ze wel echt 'model' uit.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Australia's next top model GiovsGio | 56 | 09-10-2006 14:48 | |
Films, TV & Radio |
Little Britain Uice | 85 | 21-09-2006 15:25 | |
Films, TV & Radio |