Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2006, 12:39
Misti
Misti is offline
Citaat:
T!ne schreef op 31-05-2006 @ 07:47 :
Hij heeft gevoelens voor mij ! Mijn God, sinds gisterenavond (we hebben gechat via sms) kan die brede smile niet van mijn gezicht.. Ik voel me als een echt verliefde bakvis
Hij is wel nog steeds samen met zijn vriendin hoor. Dus het kan nog even duren of het kan natuurlijk nog altijd mislopen.. Maar gewoon wetende dat ook hij verliefd is.. *zucht*
Dit doet me echt zo hard aan mijn verhaal denken met een ex van mij
Oud 31-05-2006, 14:07
Verwijderd
But that’s not an invitation
That’s all I get
If this is communication
I disconnect
I’ve seen you, I know you
But I don’t know
How to connect, so I disconnect
Oud 31-05-2006, 14:11
Verwijderd
Oud 31-05-2006, 14:54
T!ne
T!ne is offline
Dit gaat niet lang meer duren..
Oud 31-05-2006, 15:31
zeep007
zeep007 is offline
Hmm... dinsdag 2 jaar... ik weet dat meegenomen wordt door een auto... hmmm..... Het enige wat ik moest regelen was een cadeautje
Oud 31-05-2006, 15:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 09:48 :
Aah waarom maakt hij het nou niet gewoon uit
stel je voor dat jij zijn vriendin was?

dit topic is echt een fucking smiley overload, dus ik doe even gezellig mee

het gaat nog steeds hartstikke goed en we hebben gister van half 12 s' avonds tot half 4 's nachts zitten chatten, like old time's sake<3333 dat was namelijk zo lang geleden. daaruit bleek ook wel weer hoeveel we wel niet van elkaar houden

maar ik houd echt van haar, voelt goed yo<3
Oud 31-05-2006, 15:37
I C U
I C U is offline
Weet je, het zoeken is niet zo heel erg moeilijk, nu het vinden nog...
Oud 31-05-2006, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 31-05-2006 @ 16:33 :
stel je voor dat jij zijn vriendin was?
Ik wil eerlijk gezegd geen vriendje die verliefd is op iemand anders. Niet op m'n zeventiende iig, en ook nog niet nu. Misschien als ik 30 ben en 10 jaar getrouwd ofzo.

En bedankt voor de succeswensen Nog anderhalf uur
Oud 31-05-2006, 15:40
I C U
I C U is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 16:38 :
Ik wil eerlijk gezegd geen vriendje die verliefd is op iemand anders. Niet op m'n zeventiende iig, en ook nog niet nu. Misschien als ik 30 ben en 10 jaar getrouwd ofzo.

En bedankt voor de succeswensen Nog anderhalf uur
En, zenuwen? sterkte!
Oud 31-05-2006, 15:50
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 31-05-2006 @ 16:40 :
En, zenuwen? sterkte!
Nogal
Oud 31-05-2006, 16:15
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 09:48 :
Aah waarom maakt hij het nou niet gewoon uit

Inderdaad. Jongens die met een ander flirten terwijl ze een vriendin hebben en dan ook nog te laf zijn om het uit te maken zijn echt , en ik spreek uit ervaring.

Oh, en Morgan, succes!

Ontopic: het gaat goed, morgen zien we elkaar weer en dan gaan we weer lekker burgerlijk samen koken, afwassen en voor de tv hangen.
Oud 31-05-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 31-05-2006 @ 17:15 :
Inderdaad. Jongens die met een ander flirten terwijl ze een vriendin hebben en dan ook nog te laf zijn om het uit te maken zijn echt , en ik spreek uit ervaring.

Oh, en Morgan, succes!

Ontopic: het gaat goed, morgen zien we elkaar weer en dan gaan we weer lekker burgerlijk samen koken, afwassen en voor de tv hangen.
Terwijl meisjes die met een ander flirten (of nou ja, erop crushen ) terwijl ze een vriend hebben, helemaal niet zo zijn?

Dankje. *zucht ongeduldig*
Oud 31-05-2006, 16:23
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 17:17 :
Terwijl meisjes die met een ander flirten (of nou ja, erop crushen ) terwijl ze een vriend hebben, helemaal niet zo zijn?

Dankje. *zucht ongeduldig*

Flirten! I wish

Het verschil is dat mijn vriend er vanaf weet en het niet erg vindt, en het lijkt me sterk dat de vriendin van die jongen ervan op de hoogte is. (En ik vind nog steeds dat er een verschil zit tussen crushen op mannen of vrouwen. Mannen is not done en vrouwen mag. . Gelukkig is mijn vriend het daar mee eens, hahah.)
Oud 31-05-2006, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 31-05-2006 @ 17:23 :
Flirten! I wish

Het verschil is dat mijn vriend er vanaf weet en het niet erg vindt, en het lijkt me sterk dat de vriendin van die jongen ervan op de hoogte is. (En ik vind nog steeds dat er een verschil zit tussen crushen op mannen of vrouwen. Mannen is not done en vrouwen mag. . Gelukkig is mijn vriend het daar mee eens, hahah.)
Hahaha, da's waar. En je zou er ook niet mee vandoor gaan, dus dan gaat het toch al niet op
Oud 31-05-2006, 16:40
Verwijderd
soms is ie toch wel raar.
Oud 31-05-2006, 16:47
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 17:29 :
Hahaha, da's waar. En je zou er ook niet mee vandoor gaan, dus dan gaat het toch al niet op

Hahah, inderdaad.
Oud 31-05-2006, 16:49
luchtballon
luchtballon is offline
"I hate it when your not around, and the fact that you didnt call, but mostly i hate the way i don't hate you..."

Bluh, wat kan zo'n stomme highschool film nou weer voor waarheid bevatten.
Bel nou, ***!

edit: of zeg dan wat als je online komt!
Oud 31-05-2006, 16:50
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Vanmiddag met hem naar de stad geweest.. allebei héle leuke kleertjes geshopt Hij heeft vanavond een familiefeest en gaat nu tegen iedereen zeggen dat ik zijn kleren heb uitgezocht

Daarna 'romantisch' naar de mac geweest

Gewoon op en top leuk kort gezegd!
Oud 31-05-2006, 16:55
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 31-05-2006 @ 17:49 :
"I hate it when your not around, and the fact that you didnt call, but mostly i hate the way i don't hate you..."

Bel nou, ***!

Hahaha, oh god ja, dat stomme gedicht is inderdaad nog toepasselijk ook. En ik was ook al Sandy van Grease... ik ben zo triest En nu ga ik.
Oud 31-05-2006, 17:04
stout!
stout! is offline
Ik vind het wel mooi dat er minstens 5 mensen-die-je-eigenlijk-niet-kent nu benieuwd zijn hoe jouw afspraak met je ex gaat .

Waaronder ikzelf overigens .

OT: geen idee...
Oud 31-05-2006, 17:06
I C U
I C U is offline
Citaat:

Bel nou, ***!

10 Things, toch? Of zit ik er nu echt onwijs naast?
Oud 31-05-2006, 17:17
luchtballon
luchtballon is offline
Ja, 10 things i hate about you idd.

Hij heeft toch gebeld (3 uur te laat en 5 minuten voor zijn eten). Maar blijkbaar is het heel raar als je het normaal vind om te vertellen wat je hebt gedaan. Ik vertel echt gewoon omdat ik het leuk vind en mijn leven met hem wil delen wat ik gedaan heb de afgelopen tijd, maar dat idee heeft hij niet, en alle mannen in mijn buurt waarvan ik wil(de) dat ze dat vertellen doen dat niet. "huh, je hoeft toch niet op mijn lip te zitten en altijd te weten waar ik ben". NEE! maar ik wil wel graag weten wat je met je leven doet
Oud 31-05-2006, 17:22
I C U
I C U is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 31-05-2006 @ 18:17 :
Ja, 10 things i hate about you idd.

Hij heeft toch gebeld (3 uur te laat en 5 minuten voor zijn eten). Maar blijkbaar is het heel raar als je het normaal vind om te vertellen wat je hebt gedaan. Ik vertel echt gewoon omdat ik het leuk vind en mijn leven met hem wil delen wat ik gedaan heb de afgelopen tijd, maar dat idee heeft hij niet, en alle mannen in mijn buurt waarvan ik wil(de) dat ze dat vertellen doen dat niet. "huh, je hoeft toch niet op mijn lip te zitten en altijd te weten waar ik ben". NEE! maar ik wil wel graag weten wat je met je leven doet
Aan die film heb ik echt teveel leuke herinneringen

Mannen... ze zijn hopeloos. Ik snap je! Maar dat komt vast omdat ik een vrouw ben
Oud 31-05-2006, 17:29
Qimm
Qimm is offline
Niet samen eten vanavond, té ongezellig. (luxe probleem, ik weet het)
Oud 31-05-2006, 17:31
Verwijderd
Na, gisterenavond en vannacht nog bij hem geweest, de laatste avond dat ie thuis kwam. Vanmorgen na heel veel kusjes, zoenen, knuffels en natuurlijk tranen gedag gezegd. Dat het maar snel maandag mag wezen.
Hij heeft gezegd dat hij me iedere avond zou bellen, ben erg benieuwd. Ik mis hem gewoon nu al. Echt té erg.
Heb nu echt bewondering voor mensen die hun vriend/vriendin maar zo weinig zien. Maar aan de andere kant; ik ben het niet gewend
En ik mis zijn smsjes. Als ik klaar ben met werken had ik meestal een lief smsje, of gewoon, eentje met hoe zijn dag was geweest, en de vraag hoe het met me ging enzo. T zijn dus echt de kleine dingen die het doen

En stiekum heb ik nu MIJN trui, met ZIJN geurtje
Oud 31-05-2006, 17:34
Toet0r
Toet0r is offline
Haha ik voelde me pas ook helemaal depri toen ik 10 things I hate about you opzette (normaal haat ik zulke films, maar deze is leuk!)

Ik snap best dat mensen denken dat we wat hebben, vandaag samen naar de stad geweest, werk zoeken voor hem, bankzaken regelen voor mij, schoenen en t-shirts zoeken voor hem, nog meer dingen regelen voor mij het voelde vrij huiselijk (maar dat had ik ook toen ik met mn broer alleen thuis was en we de taken even hadden verdeeld ), maar wel gezellig! T is alleen zo irri dat ze steeds vragen of we wat hebben

Mn moeder begint eindelijk in te zien dat ik niet meer helemaal dr kleine meisje ben en ik haat het om mn opa zo enorm af te zien takelen
Oud 31-05-2006, 18:15
Verwijderd
Mijn moeder.. hoe haalt ze het in haar hoofd zulke dingen tegen mij te zeggen, nu durf ik al helemaal niks meer te weigeren en haar alleen te laten. Het was al een kut dag en nu is het nog veel erger. bah.

En het gevoel van eenzaam zijn komt weer omhoog. Bah bah bah.
Oud 31-05-2006, 18:17
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
I C U schreef op 31-05-2006 @ 18:22 :
Aan die film heb ik echt teveel leuke herinneringen

Mannen... ze zijn hopeloos. Ik snap je! Maar dat komt vast omdat ik een vrouw ben
Ja, vrouwen zijn gewoon beter. Maar ik had laatst een discussie en de conclusie was dat lesbisch worden niet helpt omdat je dan dat soort gezeur aan moet horen

En die film is stiekem ook gewoon leuk.
Oud 31-05-2006, 18:19
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik wil een knuffel
Oud 31-05-2006, 18:30
I C U
I C U is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 31-05-2006 @ 19:17 :
Ja, vrouwen zijn gewoon beter. Maar ik had laatst een discussie en de conclusie was dat lesbisch worden niet helpt omdat je dan dat soort gezeur aan moet horen

En die film is stiekem ook gewoon leuk.
Hmmm... Tja, weet je, lesbisch worden zou een oplossing kunnen zijn, maar stiekem is zo'n mannenlijf gewoon veel fijner om aan te raken Of om tegenaan te liggen, of... Nou ja, dat
Oud 31-05-2006, 18:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 31-05-2006 @ 19:30 :
Hmmm... Tja, weet je, lesbisch worden zou een oplossing kunnen zijn, maar stiekem is zo'n mannenlijf gewoon veel fijner om aan te raken Of om tegenaan te liggen, of... Nou ja, dat
Tss, Amanda Bynes was anders wel hot genoeg
Oud 31-05-2006, 18:43
__
__ is offline
Citaat:

Bel nou, ***!

maar dat is dan stiekem toch ook wel een erg mooi gedicht, hoe cheesy ook
"not even close, not even a little bit, not even at all.."
Oud 31-05-2006, 19:03
Yolcu
Yolcu is offline
Ik vraag me af wanneer ik ben gedegradeerd van 'girlfriend' naar 'fuckbuddy'.

Na een nogal erotisch getint gesprek zei ik dat ik van hem hou. En wat gaf hij als antwoord? I missed you.
Oud 31-05-2006, 19:15
Toet0r
Toet0r is offline
wanneer krijg ik die ex nou eens helemaal uit mn hoofd?! het is onderhand al 7,5 mnd uit, dan mag ik er toch onderhand wel eens helemaal over heen zijn (oke, het is bijna 3 maanden geleden dat we voor het laatst seks hadden, maar toch )

Ik wil gewoon verliefd worden, op wie dan ook. Zolang ik hem maar uit mn hoofd zet.
Oud 31-05-2006, 19:30
Thee Muts
Thee Muts is offline
De nachten samen vind ik vaak nog het fijnst. Het is gewoon zo heerlijk om tegen hem aan te kruipen. Lekker warm, lekker zacht. Heel dicht tegen elkaar aan en elkaar dan in onze slaap kusjes geven. Het voelt heel veilig. Zelfs na twee jaar waarvan we bijna 1,5 samenwonen kan ik me nog op het moment verheugen dat we naar bed gaan. En Max, één van onze katten, heeft zich daar nu ook bij aangesloten. Hij komt altijd aan de andere kant tegen me aan liggen en slaap dan de hele nacht dicht tegen mij aan.

Ik voel me echt zo gelukkig dan. In bed ingesloten door mijn twee grote schatten
Oud 31-05-2006, 20:43
T!ne
T!ne is offline
Ik krijg hem niet uit mijn gedachten. Pff ergens hoop ik dat het zo over is heel dit gedoe, maar ergens hoop ik ook dat hij rustig de tijd neemt en dat hij zeker is van zijn stuk.
Oud 31-05-2006, 20:46
Menahem
Menahem is offline
Haar (hopelijk) laatste slaapdienst
Dus nog 1 keer een koud en ongezellig bed, maar daarna niet meer!

Het was gezellig vandaag,lekker beetje shoppen, ze heeft zelfs Star Wars DVD's voor me gehaald
Fijn dat ze de nerd in mij ook de ruimte geeft
Oud 31-05-2006, 21:14
Gothic
Gothic is offline
Het is zo fijn dat ik zelf bepaal hoe ik me voel en dat ik niet iemand anders nodig heb om me goed te voelen. Ik hoef niet elke uitgaansavond te zoenen met jongens om me goed te voelen of te vermaken. Heerlijk. Zoenen om het zoenen is toch ook niet boeiend. Bepaal lekker zelf hoe ik me voel, heb kennelijk genoeg zelfvertrouwen dat ik dat niet meer bevestigd hoef te hebben. Kan altijd beter, maar het is iig genoeg om me goed te voelen!
Ook zo fijn dat ik jongens helemaal niet zo mis. Toen ik nog een vriend had, miste ik hem altijd als hij er niet was en nu heb ik dat veel minder.

Dus, vrijgezel zijn, prima zo!
Oud 31-05-2006, 22:06
Verwijderd
Net enorm lang gesproken over aandelen, call-opties, put-opties, ahold en nog wat dingen. Ik haat economie, maar dit is echt leuk, hij kan het gewoon duidelijk uitleggen enzo. Ik begrijp het gewoon
Oud 31-05-2006, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 31-05-2006 @ 21:46 :
* verhaaltje *
Hey mooie man! * kusje geeft *

Nou ja, inderdaad dus weer slaapdienst en dat is uiteraard nog steeds stom! Morgen zou ik eigenlijk met een klasgenoot aan de slag gaan met school, maar ze heeft afgezegd dus ben ik morgen lekker de hele dag thuis met hem!

En ik ben verliefd... zo onzettend vreselijk verliefd! (en het is leuk om hem zo blij te zien met zijn star wars dvd's )
Oud 31-05-2006, 23:29
fractuur
fractuur is offline
Was wel weer blij om hem te zien, maar ik weet niet.. Het was even minder vandaag. Hij had ook niet zo'n leuke trui gekocht. En normaal ben ik daar heel bot in, maar nu durf ik niet meer zo goed..

@Nala: Mannen en Star Wars, het wordt nooit wat.
Oud 01-06-2006, 00:28
Gadje
Gadje is offline
Morgen wel iets leuks afgesproken, en ik heb er ook wel een beetje zin in. Ik zie wel hoe het loopt .
Oud 01-06-2006, 00:33
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 01-06-2006 @ 00:29 :
@Nala: Mannen en Star Wars, het wordt nooit wat.
Denk dat ik hem daar nooit of te nimmer vanaf krijg! Wel een erg makkelijke manier om hem blij te krijgen
Oud 01-06-2006, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 01-06-2006 @ 01:33 :
Denk dat ik hem daar nooit of te nimmer vanaf krijg! Wel een erg makkelijke manier om hem blij te krijgen
Die zijn altijd het leukst - die eh... van mij? was/is?? gaat voor de boer'nvla, ook zo gemakkelijk

Citaat:
stout! schreef op 31-05-2006 @ 18:04 :
Ik vind het wel mooi dat er minstens 5 mensen-die-je-eigenlijk-niet-kent nu benieuwd zijn hoe jouw afspraak met je ex gaat .

Waaronder ikzelf overigens .

OT: geen idee...
Nou ja, het erge is dat ik nog best veel mensen hiervan iig IRL heb gezien en een deel ervan ook wel redelijk persoonlijk ken Iets met forumnerd zijn.

En ja, nou draai ik er weer omheen, maar dat komt omdat dit niet meer alleen van mij is om over te praten, en ik ga niets lopen vertellen wat hij misschien te persoonlijk vindt (oei, hoe sociaal). Dus eh, het volstaat vast wel om te vertellen dat ik hier vrij hyper zit, met enorme kriebels in mijn buik en heel bang ben en heel blij. En daarbij krijg ik net te horen dat ik ga verhuizen naar een grotere kamer in het huis van een van mijn beste vriendinnen midden in het centrum, dus eh, dat duimen, dat was een goed plan allemaal
Oud 01-06-2006, 07:52
Qimm
Qimm is offline
Nu ben ik ook heel bang
Oud 01-06-2006, 08:50
Verwijderd
Gisterenavond met een vriendin lekker wat gaan drinken in de kroeg, was gezellig. Alleen voelde zij zich klote omdat ze helemaal verliefd is, en hoteldebotel op dr vriendje is, en ik mijn vriend enorm mis en door nog meer dingen een beetje in de put zit.
Maar we kunnen er goed over praten, we hebben allebei ons hart gelucht en ik heb alles er uit gegooid. Was wel eens lekker om te doen. En stiekum weet ik gewoon dat ik dat bij mn vriend ook eens moet doen.. Maar ja...

En toen ik thuis was, heb ik mn vriend maar even gebeld, was al 23.00 ofzo, en had nog niets van m gehoord . Hij was druk, dus belde me even later terug. Nog geen 10 minuutjes gebeld, mja, is beter als niets zullen we maar zeggen..
Oud 01-06-2006, 09:24
woezel
woezel is offline
ik heb een soort van date met een soort van vriend
Oud 01-06-2006, 09:54
Verwijderd
Volgens mij gaan we vandaag de hele dag in bed liggen samen. Ik heb 3 uur geslapen, hij helemaal niet. Wat zijn we toch slecht in het slapen zonder elkaar
Oud 01-06-2006, 11:16
Verwijderd
Mja. Gaat goed, denk ik. We kunnen iig gewoon met elkaar smsen. Maar dan moet hij wel iets terug sturen als ik hem iets vraag.
Oud 01-06-2006, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 01-06-2006 @ 08:52 :
Nu ben ik ook heel bang
Wiewatjij? Waarom? *aai*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten