Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2006, 21:40
Verwijderd
Heb geregeld seks met m'n beste vriendin.
Helemaal geen problemen mee, zij niet en ik niet.
Het was aan het begin wel vreemd dat het gebeurd was. Maar toen het daarna nog een keer gebeurde hadden we er wel vrede mee.
Uitzonderlijk geval denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 15:09
Verwijderd
Weleens gedaan. Ik wil het niet nog eens doen op het moment, maar sluit niet uit dat het ooit nog eens gebeurt. Ik fantaseer nooit over concrete personen. En ja, ik vind het wel kunnen.

Ik heb er hechtere vriendschappen aan overgehouden en het was geen enkel probleem erna nog 'gewoon' vrienden te zijn, zelfs ietsje makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 11:44
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ehm. Ik ken iemand die seks heeft gehad met een hele vriendengroep En ik weet niet, maar ik vind het wel een raar idee.
Ik heb alleen maar seks gehad met mijn exvriendjes (ja en één slippertje, maar dat telt in mijn geval niet )
En verder hou ik het maar lekker bij fantasie

Ik heb wel met twee vriendinnetjes gezoend en met een hele goede vriend seks gehad, maar daar doen we verder niet moeilijk over.

Laatst gewijzigd op 16-05-2006 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:27
Vice
Vice is offline
Citaat:
EPD schreef op 09-05-2006 @ 22:38 :
Ik pleit voor meer seks met vrienden!
Moet je vooral proberen. Heb je het wel eens eerder met een vriend gedaan. Lijkt me toch voor een jongen anders dan wanneer je het met een/je vriendin doet.

Ik zou wel seks willen hebben met vriendinnen, maar die heb ik niet. Ik ken wel een paar meisje waarmee ik omga, maar die vind ik niet bepaald aantrekkelijk. Bovendien zijn ze hetero, dus ik maak niet eens kans.
Oud 26-05-2006, 11:35
Just_Mii
Just_Mii is offline
Ik heb ook un keer met un vriendin gesext,, maar we wisten niet hoe willen jullie helpen??
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 13:17
belluhvantbeest
belluhvantbeest is offline
met mijn beste maatje die toen opeens ziekelijk verliefd op mij was
nee had ik nooit moeten doen
t was wel leuk en spannend enzo hor zeker
en hij kent me dus opzich was de seks wel goed
maar toch... het heeft mijn vriendschap verneukt
want omdat ik niets met hem kon beginnen... had echt geen diepere gevoelens voor hem, wou hij mij niet meer zien
helaas pindakaas... en ik zal het dus ook neit snel nog een keer doen
maar als je niet met moeilijke verliefdheden zit en duidelijke afspraken maakt... tja.. wie weet
Oud 26-05-2006, 20:08
Magican
Magican is offline
Citaat:
Just_Mii schreef op 26-05-2006 @ 12:35 :
Ik heb ook un keer met un vriendin gesext,, maar we wisten niet hoe willen jullie helpen??
Sterf
Oud 27-05-2006, 07:20
Mephisto
Mephisto is offline
Heb amper vrouwen in mn vriendengroep; meeste die ik ken zijn óf exvriendin óf exfuckbuddy óf fuckbuddy @ the moment, maar die reken ik niet tot mn vriendengroep.
En sodomie is niet mijn pakkie an.
Oud 29-05-2006, 16:05
stout!
stout! is offline
Ik hoef geen sex met iemand die ik alleen als vriend zie, lijkt me helemaal niet interessant.
Met een vriend die je stiekem wel leuk vindt, lijkt het me ook niet verstandig want dan wordt het allemaal heel onduidelijk en moeilijk. Dat je niet weet wat je nou precies voor de ander voelt en wat die ander er dan weer over denkt en of je spijt hebt en of je het erg zou vinden als die ander spijt heeft etc etc.
Ik heb wel eens met een goede vriend wat gekregen. Maar op het moment dat we sex hadden was het wel duidelijk dat het meer was dan puur vriendschap. Met hem gebeurt het nu ook nog weleens, maar nu is hij mijn ex en hoewel we 'goed bevriend' zijn zou ik hem niet als enkel goede vriend bestempelen.
Oud 29-05-2006, 16:07
stout!
stout! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-05-2006 @ 16:09 :
Weleens gedaan. Ik wil het niet nog eens doen op het moment, maar sluit niet uit dat het ooit nog eens gebeurt. Ik fantaseer nooit over concrete personen. En ja, ik vind het wel kunnen.

Ik heb er hechtere vriendschappen aan overgehouden en het was geen enkel probleem erna nog 'gewoon' vrienden te zijn, zelfs ietsje makkelijker.
Hoe wordt het makkelijker dan? En ga je er niet toch over na denken of er niet meer is?

Met mij komen er bij seks altijd wel gevoelens los, niet meteen grootse liefde maar ik ga toch wel twijfelen of het puur vriendschap is. Zeker als je je zo tot elkaar aangetrokken voelt... of besluit je op een gegeven momen: "we gaan sex hebben"?
Als het vanzelf gebeurt, is er toch wel meer?
Oud 29-05-2006, 16:41
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Magican schreef op 26-05-2006 @ 21:08 :
Sterf
Het liefst langzaam en op vervelende wijze.

OT. nog nooit gedaan, absoluut niet van plan; al was het alleen maar omdat het met mijn vriendin toch veel leuker is. Fantaseren, natuurlijk, maar niet per sé over vriendinnen, meestal geen concrete personen of juist mijn vriendin.

Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 11:39
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 29-05-2006 @ 17:07 :
Hoe wordt het makkelijker dan? En ga je er niet toch over na denken of er niet meer is?

Met mij komen er bij seks altijd wel gevoelens los, niet meteen grootse liefde maar ik ga toch wel twijfelen of het puur vriendschap is. Zeker als je je zo tot elkaar aangetrokken voelt... of besluit je op een gegeven momen: "we gaan sex hebben"?
Als het vanzelf gebeurt, is er toch wel meer?
Ik weet niet hoe dat bij haar is, maar soms is de situatie er gewoon naar.
Als ik samen met m'n beste vriendin film ga kijken en ik masseer haar, dan weten we eigenlijk al waar het op uitloopt. Alleen de eerste keren was het wat haperig, omdat we niet wisten of dat wel zo verstandig was. Maar aangezien we daar prima mee omgegaan zijn hebben we er nu geen problemen meer mee. In tegenstelling tot andere vrienden/vriendinnen van ons, die zijn er behoorlijk op tegen. Maar dat boeit me eigenlijk barweinig.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 11:55
Muchacha
Muchacha is offline
Dat lijkt me nou zo raar Gewoon je beste vriend ff masseren en beginnen seksen. Ook al vind je elkaar aantrekkelijk, ik zou direct de neiging hebben om te zeggen "dit is fout". Handig dat je het kan wel
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 12:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ach, ik zou het wel kunnen denk ik. Maar dan wel met een vriend waarbij je die spanning toch al hebt. Want die spanning hoeft er echt niet alleen maar te zijn bij iemand waar je verliefd op bent. Die is er soms gewoon tussen twee mensen. En zo koppel ik seks ook niet per definitie aan liefde. Tuurlijk, er komen gevoelens bij kijken, zoals vertrouwen hebben in elkaar en je voldoende op je gemak voelen om je letterlijk en figuurlijk bloot te geven. Maar van liefde hoeft dan niet eens sprake te zijn.

En dat is dus ook precies wat seks met een vriendschappelijke partner zo anders maakt dan seks binnen een liefdesrelatie.
Oud 31-05-2006, 13:36
Verwijderd
Zou ook wel kunnen.

En als je er geen (liefdes)gevoelens bij krijgt, dan zie ik het probleem ook niet echt. Je moet er wel goed op letten dat je niet echt verliefd gaat worden. Maar dat hoeft niet perse, seks en liefde zijn lang niet altijd met mekaar verbonden.
Gevoelens zullen er idd altijd wel zijn, maar die waren er ook al tijdens de vriendschap, en dat is ook de reden waarom je je op je gemak zal voelen bij die vriend(in).. Maar als je toch ook duidelijk bepaalde dingen stelt, dat je allebei weet waar je aantoe bent, dan lijkt het me heel goed kunnen.
Liefde is niet perse nodig om seks te hebben.
En misschien is het met een vriendschappelijke partner ook nog wel relaxter.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 15:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 31-05-2006 @ 14:36 :
En misschien is het met een vriendschappelijke partner ook nog wel relaxter.
Waarom denk je dat?
Oud 31-05-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 31-05-2006 @ 12:39 :
Ik weet niet hoe dat bij haar is, maar soms is de situatie er gewoon naar.
Als ik samen met m'n beste vriendin film ga kijken en ik masseer haar, dan weten we eigenlijk al waar het op uitloopt. Alleen de eerste keren was het wat haperig, omdat we niet wisten of dat wel zo verstandig was. Maar aangezien we daar prima mee omgegaan zijn hebben we er nu geen problemen meer mee. In tegenstelling tot andere vrienden/vriendinnen van ons, die zijn er behoorlijk op tegen. Maar dat boeit me eigenlijk barweinig.
Mh, maar ik blijf nog steeds steken - met gewone vrienden is de benodigde spanning er niet, en als die spanning er wel is én we zijn goede vrienden, waarom ben ik dan nog niet verliefd?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 17:12 :
Mh, maar ik blijf nog steeds steken - met gewone vrienden is de benodigde spanning er niet, en als die spanning er wel is én we zijn goede vrienden, waarom ben ik dan nog niet verliefd?
Snap dat ook wel. Maar het is bij mij ook wel anders dan bij anderen. Onze vriendschap is ontstaan nadat we een one-night-stand gehad dachten te hebben ( )
Dus dat is anders ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 12:15
Tripo
Tripo is offline
Gooide het afgelopen zaterdag in de groep maar er was jammer genoeg niemand direct enthousiast!

Misschien op een avond met heel veel drank proberen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten