![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zou wel seks willen hebben met vriendinnen, maar die heb ik niet. Ik ken wel een paar meisje waarmee ik omga, maar die vind ik niet bepaald aantrekkelijk. Bovendien zijn ze hetero, dus ik maak niet eens kans.
||
Citaat:
||
Citaat:
Met mij komen er bij seks altijd wel gevoelens los, niet meteen grootse liefde maar ik ga toch wel twijfelen of het puur vriendschap is. Zeker als je je zo tot elkaar aangetrokken voelt... of besluit je op een gegeven momen: "we gaan sex hebben"? Als het vanzelf gebeurt, is er toch wel meer?
||
Citaat:
OT. nog nooit gedaan, absoluut niet van plan; al was het alleen maar omdat het met mijn vriendin toch veel leuker is. Fantaseren, natuurlijk, maar niet per sé over vriendinnen, meestal geen concrete personen of juist mijn vriendin.
Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 16:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik samen met m'n beste vriendin film ga kijken en ik masseer haar, dan weten we eigenlijk al waar het op uitloopt. Alleen de eerste keren was het wat haperig, omdat we niet wisten of dat wel zo verstandig was. Maar aangezien we daar prima mee omgegaan zijn hebben we er nu geen problemen meer mee. In tegenstelling tot andere vrienden/vriendinnen van ons, die zijn er behoorlijk op tegen. Maar dat boeit me eigenlijk barweinig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus dat is anders ofzo? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks op vakantie KROtv | 4 | 04-04-2012 20:29 | |
Seksualiteit |
Sex met je vrienden? lorenzo14 | 104 | 29-07-2010 11:09 | |
Seksualiteit |
Hoe lang wachten met seks? Iza | 63 | 15-04-2008 18:33 | |
Seksualiteit |
Kan een mens gek wordenals hij/zij geen seks heeft in zijn/haar leven? TheCreator | 33 | 09-06-2007 09:21 | |
Seksualiteit |
Seks met Jezelf Redactie PM | 54 | 13-03-2003 23:13 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in): essentiëel of leuk voor erbij? Verwijderd | 45 | 29-01-2003 06:16 |