Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006
Bekijk resultaten poll: De uitslag?
Winst voor Nederland 71 82.56%
Gelijkspel 12 13.95%
Winst voor Servië & Montenegro 3 3.49%
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2006, 23:38
Odin
Odin is offline
Servië & Montenegro - Nederland

Zondagmiddag om 3 uur is het eindelijk zover. Nederland speelt dan in het Zentralstadion (Leipzig) tegen het ijzersterke Servië & Montenegro.

Geef hier je commentaar/voorspelling over deze wedstrijd.
Advertentie
Oud 09-06-2006, 09:00
Tiņo
Tiņo is offline
ik ga voor gelijkspel,hoewel ik hoop op een 3-1 overwinning
Oud 09-06-2006, 09:15
Verwijderd
Winst voor Nederland. Deze winnen ze nog wel, hopelijk.
Oud 09-06-2006, 09:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik verwacht (en hoop) op net zo'n pot als in '98... Toen nog tegen Yougoslavie. Wie herrinnert zich niet de bal op de lat van Milosovic (geloof ik).

Daarom hoop ik wederom op een 2-1.
Oud 09-06-2006, 09:48
Verwijderd
Gok op 2-1 of 3-1 voor Oranje.
Dat Kezman die ene tegentreffer er in moge schieten. Bij Odin.
Oud 09-06-2006, 10:26
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik denk dat ze verliezen.
Oud 09-06-2006, 10:53
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-06-2006 @ 10:40 :
Ik verwacht (en hoop) op net zo'n pot als in '98... Toen nog tegen Yougoslavie. Wie herrinnert zich niet de bal op de lat van Milosovic (geloof ik).

Daarom hoop ik wederom op een 2-1.
ja of die van 2 jaar later....6-1
Oud 09-06-2006, 10:53
Vandal
Vandal is offline
moeizame 1-0 of 2-1. Winst.
Oud 09-06-2006, 12:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ufke schreef op 09-06-2006 @ 10:48 :
Gok op 2-1 of 3-1 voor Oranje.
Dat Kezman die ene tegentreffer er in moge schieten. Bij Odin.
nee :/ Kezman mist de beslissende

Kezman, wijs je naam nog een keer aan, naam nog een keer aan, naam nog een keer aan
Oud 09-06-2006, 14:10
bd
bd is offline
Winst voor Nederland uiteraard, maar het zal in ieder geval wel een leuke wedstrijd worden.
Oud 09-06-2006, 16:03
Escapism
Escapism is offline
winst.
Oud 09-06-2006, 19:06
Severus
Severus is offline
Ik ga voor gelijkspel - heb nou niet een bepaald hoge pet op van het elftal van Van Basten.
Oud 09-06-2006, 19:12
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Nederland zal over ze heen walsen

3-0 met doelpunten van : 2 X v. Nistelrooy en 1x Cocu
Oud 09-06-2006, 19:18
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 09-06-2006 @ 20:12 :
Nederland zal over ze heen walsen
!
Oud 09-06-2006, 20:03
Stefanie
Stefanie is offline
Ik denk dat ze verliezen.
Oud 09-06-2006, 21:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb een gelijk spel voorspeld. Nederland begint een eindtoernooi meestal moeizaam. Daarbij denk ik dat het een wedstrijd gaat worden waarin Nederland het spel moet maken, maar dat Servië & Montenegro er veel fysieke strijd in zal gooien net als Australië afgelopen zondag, waardoor Nederland er niet door kan komen.

Voorspelling van de uitslag: 0-0.
Oud 10-06-2006, 12:33
timajax
timajax is offline
Servië is een stuk sterker dan de meeste denken. Inde kwalificatie hebben ze maar één (!) tegendoelpunt gehad. Een ijzersterke verdediging met de ex-Vitesse keeper Jevric.
imo is de zwakste linie het middenveld. Toch loopt daar bijvoorbeeld een Stankovic van Inter Milan (scoorde twee keer tegen Ajax). Nederland zal hier de duels moeten winnen wat al moeilijk zat zal zijn.
Dan heb je in de voorhoede natuurlijk Kezman en waarschijnlijk Milosovic (Topscorder EK2000, samen met Kluivert). Daarnaast hebben ze nog stormram Zigic. Nederland zal op en top geconcentreerd moeten zijn en en hopelijk fysiek nog wat kunnen brengen (Boulahrouz?). Ik gok toch op een kleine overwinning van Nederland, 1-0. Die is wel zwaarbevochten en erg onterecht.
Hup Holland!
Oud 10-06-2006, 17:53
PV
PV is offline
1-2

2 x van Nistelrooij.
Oud 10-06-2006, 17:54
Tofke_H
Tofke_H is offline
Nederland gaat winnen hé....

1-2
Oud 10-06-2006, 19:47
Verwijderd
Vermoedelijke opstelling Oranje (nou ja, volgens de Telegraaf):
Van der Sar; Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, Sneijder, Cocu; Van Persie, Van Nistelrooy en Robben.
Oud 10-06-2006, 20:41
2B!
2B! is offline
Ik denk gelijkspel net als de socasoca
Oud 10-06-2006, 21:56
Verwijderd
Er zit nu geen enkele wedstrijd meer voor.
Het begint te kriebelen. \m/
Oud 11-06-2006, 05:20
owlbeer
owlbeer is offline
0-2

goals van van Nisterooi en Cocu

Robben en van Persie worden de uitblinkers
Oud 11-06-2006, 10:55
[ccc]ivopila
[ccc]ivopila is offline
Ziiiinnnnnnnnnnn!!!!!
Oud 11-06-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 10-06-2006 @ 20:47 :
Vermoedelijke opstelling Oranje (nou ja, volgens de Telegraaf):
Van der Sar; Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, Sneijder, Cocu; Van Persie, Van Nistelrooy en Robben.
Dit wordt hoogstwaarschijnlijk de opstelling of Marco moet ons weer verrassen.
Advertentie
Oud 11-06-2006, 13:27
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Nederland komt in de eerste helft op 2-0, door goals van Van Persie en Van Nistelrooij. In de laatste 10 minuten scoort Kezmann 2x, en vallen Cocu en Sneijder met een blessure uit. Verder krijg iemand van Servië een rode kaart. (Ik denk Stankovic)

Eindstand dus: 2-2
Oud 11-06-2006, 14:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
1-0
Oud 11-06-2006, 15:56
Crimson
Crimson is offline
gefeliciteerd allemaal
Oud 11-06-2006, 16:07
Tiņo
Tiņo is offline
mooi, eerste buit is binnen nu,
ging best lekker, had meer van de Serven verwacht.
Oud 11-06-2006, 16:07
Lyne
Lyne is offline
Ik heb echt geen verstand van voetbal, dus even een domme vraag waarschijnlijk: Maakt het nog uit met hoeveel punten je wint? Of is 1-0 winst evengoed als 3-0 winst?
Oud 11-06-2006, 16:10
Tiņo
Tiņo is offline
Citaat:
Lyne schreef op 11-06-2006 @ 17:07 :
Ik heb echt geen verstand van voetbal, dus even een domme vraag waarschijnlijk: Maakt het nog uit met hoeveel punten je wint? Of is 1-0 winst evengoed als 3-0 winst?
mwa, voor de poulefase een beetje, als je gelijk eindigt, kan er worden gekeken naar je resultaat tegen een ander land, dan is 1-0 erg magertjes,maar de 3punten zijn binnen nu, dus als er nu nog 1x wordt gewonnen is er normaal gesproken niets aan de hand en was deze 1-0 afdoende om de groepsfase te overleven.
Oud 11-06-2006, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Dat vroeg ik me ook af... (Ook geen verstand van voetbal hier )
Oud 11-06-2006, 16:12
Verwijderd
Nu nog winnen van Ivoorkust en we zijn zo goed als door..
Oud 11-06-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Tiņo schreef op 11-06-2006 @ 17:10 :
mwa, voor de poulefase een beetje, als je gelijk eindigt, kan er worden gekeken naar je resultaat tegen een ander land, dan is 1-0 erg magertjes,maar de 3punten zijn binnen nu, dus als er nu nog 1x wordt gewonnen is er normaal gesproken niets aan de hand en was deze 1-0 afdoende om de groepsfase te overleven.
Dus voor winst krijg je 3 punten, voor verlies 0, en voor gelijkspel ook iets?
Oud 11-06-2006, 16:17
Severus
Severus is offline
Ik vond het maar een matige wedstrijd. Eén ding is zeker: kampioen worden we niet.

En wat doet Van Nistelrooy er eigenlijk nog? Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan 'm vindt; bij het EK van 2004 liep hij ook te prutsen.
Oud 11-06-2006, 16:27
Verwijderd
bij gelijkspel krijg je 1 punt voor zover ik weet. en wat deed die sneijder echt op het veld?
Oud 11-06-2006, 16:30
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Sneijder en Mathijsen waren belabberd. Het is duidelijk waarom ze spelen, maar het zijn wel erg zwakke schakels. Het was niet de wedstrijd van van Nistelrooij, maar dat kon iedereen vooraf wel voorspellen. Ruud moet meer vlammen tegen teams als Ivoorkust en Argentinië.

Ik hoop dat van der Vaart in ieder geval snel terug is, zodat Sneijder weer naar de bank kan. En Bouhlarouz in plaats van Mathijsen zou ik ook geen slechte keuze vinden.
Oud 11-06-2006, 16:33
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Severus schreef op 11-06-2006 @ 17:17 :
En wat doet Van Nistelrooy er eigenlijk nog? Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan 'm vindt; bij het EK van 2004 liep hij ook te prutsen.
Van Nistelrooij is een goede spits met heel erg veel ervaring. Hij hoort daar te staan. Vandaag stond hij het grootste deel van de wedstrijd tussen twee ā drie man en was niet aanspeelbaar. Daarnaast was er geen duidelijke afspraak hoe om te gaan met voorzetten van Robben. Van Persie pakte zijn paal vaak niet en daardoor moest van Nistelrooij te veel zweven. Dan kun je geen "blind cross" geven en dus beter de bal terugleggen of netjes aanspelen.

De druk rond het strafschopgebied was ook te laag voor van Nistelrooij om goed uit de verf te komen.
Oud 11-06-2006, 16:38
kalinho
kalinho is offline
Heitinga had erge passjes , allemaal crossballen over 40 meter die perfect aankwamen
Oud 11-06-2006, 16:47
Verwijderd
w000000t
Het zweet van de laatste 10 minuten begint nu te rieken.
Oud 11-06-2006, 17:09
Verwijderd
"VMs bästa match. Helt klart. Holländarna domimerade. Men vart har han den mörkhyade med solglasögon tagit vägen?"

Beste wedstrijd van het WK, duidelijk. De Nederlanders domineerden. Maar waar is die donkerhuidige met die zonnebril gebleven?

-

Zweden weten wat omhoog.

Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 17:22.
Oud 11-06-2006, 17:25
Verwijderd
Citaat:

Nouja, mocht je in de poule evenveel punten krijgen als een ander land, wordt er gekeken naar het doelsaldo: het aantal gescoorde doelpunten minus het aantal tegendoelpunten. Degene met het hoogste doelsaldo eindigt hoger. Dus het kan wel degelijk een rol spelen, ja.

Citaat:
Andijvie schreef:
Dus voor winst krijg je 3 punten, voor verlies 0, en voor gelijkspel ook iets?
Voor gelijkspel 1 punt.
Oud 11-06-2006, 17:25
kalinho
kalinho is offline
wat was die Jeroen Grutter trouwens een zaadstaaf. Man kheb me lopen ergeren aan het saaie commentaar
Oud 11-06-2006, 17:30
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Severus schreef op 11-06-2006 @ 17:17 :
Ik vond het maar een matige wedstrijd. Eén ding is zeker: kampioen worden we niet.

Lag denk ik gedeeltelijk aan het warme weer en de spanning van de eerste wedstrijd. En bovendien Servie en Montenegro is niet niks getuige hun kwalificatiereeks waar ze 1 doelpunt tegenkregen.

En om Van Nistelrooy nou wat te gaan verwijten na 1 wedstrijd..
Oud 11-06-2006, 17:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
Ufke schreef op 11-06-2006 @ 18:09 :
"VMs bästa match. Helt klart. Holländarna domimerade. Men vart har han den mörkhyade med solglasögon tagit vägen?"

Beste wedstrijd van het WK, duidelijk. De Nederlanders domineerden. Maar waar is die donkerhuidige met die zonnebril gebleven?

-

Zweden weten wat omhoog.
he
Oud 11-06-2006, 17:59
Supreme Dutch
Ik heb weinig echte kansen gezien voor Nederland, dus ze mogen zeker blij zijn dat ze alsnog 3 punten gehaald hebben.

Ik vond Sneijder, Mathijsen, V Bronkhorst en V Persie vrij slecht spelen. Ik verwacht dat VD Vaart, Sneijder gaat vervangen zodra hij weer fit is en dat Boulahrouz er in gaat komen voor Mathijsen.
Je mist ook gewoon een Jaap Stam in de verdediging..
Oud 11-06-2006, 18:04
Verwijderd
Jaap Stam. Wat een heerser.
Oud 11-06-2006, 18:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 11-06-2006 @ 18:59 :
Ik heb weinig echte kansen gezien voor Nederland, dus ze mogen zeker blij zijn dat ze alsnog 3 punten gehaald hebben.

Ik vond Sneijder, Mathijsen, V Bronkhorst en V Persie vrij slecht spelen. Ik verwacht dat VD Vaart, Sneijder gaat vervangen zodra hij weer fit is en dat Boulahrouz er in gaat komen voor Mathijsen.
Je mist ook gewoon een Jaap Stam in de verdediging..
Sneijder speelde een goede 2de helft vooral viel hij mee erg mee in zijn verdedigende taken

en Van Bronckhorst slecht Ik vond misschien wel de beste man aan Nederlandse kant, het was echt aan hem te danken dat Robben exceleerde. Kwam veel mee op maar stond ook goed wanneer Robben zijn positie verliet.

Mathijsen speelde ook goed en Van Persie heeft al zijn acties positief af kunnen maken, kwam alleen niet veel in het spel voor

We hebben trouwens het commentaar er maar afgezet vanaf de 2de helft, kijkt een stuk fijner..
Oud 11-06-2006, 18:30
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
kalinho schreef op 11-06-2006 @ 18:25 :
wat was die Jeroen Grutter trouwens een zaadstaaf. Man kheb me lopen ergeren aan het saaie commentaar
Die gast op WK'98 dan (wie was het ookalweer?):

DENNIS BERGKAMPP DENNIS BERGKAMMPPPPP AAAAAAAAAAAAH
Oud 11-06-2006, 18:56
Magican
Magican is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-06-2006 @ 19:16 :

en Van Bronckhorst slecht Ik vond misschien wel de beste man aan Nederlandse kant, het was echt aan hem te danken dat Robben exceleerde. Kwam veel mee op maar stond ook goed wanneer Robben zijn positie verliet.
Jarenlange opsluiting in een krappe kooi verdien je. Van Nistelrooy was ook om te huilen.

Regels voor berichten