Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
OT: Mijn "vriendin" uit Noorwegen is langsgekomen afgelopen week, ze heeft ook een vriendin in Enschede studeren wat ook een reden was om naar Nederland te komen. Maar goed: we hebben een korte tijd doorgebracht en zijn nu allebei stapelverliefd geworden op elkaar...Over ong. 6 weken zie ik haar weer en dat is erg lang ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook omdat hij ooit heeft aangegeven niet zomaar met iemand te zoenen en omdat ik hem niet kan peilen. Het is een rare jongen, maar het maakt hem wel interessant ![]() Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 10:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hij heeft het gisteren ook weer heel erg goed gemaakt; we hebben héérlijk samen gedanst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ohja, verder in de wolken. over 12 dagen komt ie al naar me toe. ZO SNEL!!! en ik krijg voor mn verjaardag een vliegticket van hem ergens heen maar ik weet niet waarheen ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind je best wel overreageren hoor. ![]()
||
Ik voel me niet verkeerd, maar ik heb dan ook de hele dag alleen maar gestudeerd.. Maar dat was ook wel heel nodig.
Gisteren een leuke avond gehad met een goede vriend van me. Ik merk wel dat ik liever met mannen omga dan met vrouwen. Maar de vriendinnen die ik heb, zijn super. ![]() Citaat:
![]() Ik weet niet waarom het is uitgegaan, maar als er nog gevoelens zijn, is het gewoon écht niet leuk om te horen dat de ander een ander heeft gezoend of wat dan ook. ![]() Ik denk dat je maar even afstand van hem moet nemen, want je kunt niet ineens van relatie naar vrienden gaan, ook al was je daarvoor wel bevriend. Voor je eigen bestwil even zo min mogelijk contact. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ook geen zin om het allemaal uit te leggen, het is namelijk nogal ingewikkeld. het doet mij in iedergeval pijn. en dat is kut. @ *Juliah*. idd, een tijdje wat minder contact zal goed zijn. ik ga het ook proberen, even een tijdje wat afstand. t zal alleen best lastig worden, we zitten bijvoorbeeld in dezelfde vriendengroep en mijn broer is een vriend van hem. maar ik ga het in iedergeval tot een minimum proberen te beperken, want ik wil die jongen uit mijn hoofd. pfff... voorlopig voor mij maar even geen jongens.. Het brengt zoveel gedoe en verdriet met zich mee. de tijd dat het goed gaat is heerlijk, maar als het me dan achteraf zoveel pijn doet vraag ik me af of het het wel waard is geweest. (en eigenlijk weet ik stiekem best dat het het allemaal meer dan waard is geweest, want we hebben een onwijs leuke tijd gehad samen.)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()