Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2006, 18:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo'n suffe doos.
Advertentie
Oud 10-06-2006, 18:13
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Morgen komt ie hierheen en dan zijn we bij elkaar tot zaterdag en ik heb er enorm veel zin in en ben benieuwd hoe de week zal zijn!

En ik mis em. Maargoed, nog één nachtje.
Oud 10-06-2006, 18:39
T!ne
T!ne is offline
Gisteren voelde ik me wel wat minder.. Pff waarom kan ik hem gewoon niet vertrouwen Ik haat het gewoon.. Waarom moet ik me altijd zo druk maken om exen?

MAAR hij komt vandaag tot thuis Over een half uurtje is hij hier.. De eerste keer thuis Na een dagje leren samen ontspannen.. *zucht* zo verliefd
Oud 10-06-2006, 19:34
Barones
Barones is offline
ik ben zo iemand die nog niet verliefd is geworden en als ik het idee heb dat ik een jongen min of meer leuk vind dan heeft ie allang iemand heeft ofzo...
dus ik ben nogal onervaren en af en toe heb ik het idee dat dat nog wel even zo zal blijven
Oud 10-06-2006, 21:21
Verwijderd
Vriend is dit weekend weg.
Afgesproken met een vriendin (die ik weinig zie) wat te gaan drinken. Was ze het vergeten terwijl we het gister er nog over hadden op MSN . Nam mobiel niet op, uiteindelijk maar weer naar huis gegaan en haar op haar huisnummer gebeld... Nou ja avondje in duigen.
Oud 10-06-2006, 21:39
Verwijderd
Hij deed alsof hij me ging zoenen.. maar niet helemaal. Dat was een rare situatie. En hij deed daarna alsof ík dat vies zou vinden. Niet hoor

Ik ben een band aan het opbouwen met mijn collega's. Ze zijn allemaal best wel gezellig. Net met zijn 12-en op een terras gezeten en gepraat over vanalles en niks. Volgend jaar mogen ze ook op mijn verjaardag komen
Oud 10-06-2006, 21:41
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
T!ne schreef op 10-06-2006 @ 19:39 :
MAAR hij komt vandaag tot thuis Over een half uurtje is hij hier.. De eerste keer thuis Na een dagje leren samen ontspannen.. *zucht* zo verliefd
Dit was zo relax Echt zitten ravotten, gebadmintont, gevoetbald, ik heb de bloemen van mama vernield toen ik hem wou laten zien dat ik best wel ver kan ingooien Spijtig dat hij niet zo lang kon blijven, maar het was gewoon al super op zich En heb het gevoel dat mijn ouders zeer blij zijn met hem
Oud 10-06-2006, 21:45
Methuselah
Methuselah is offline
Net 'n uurtje met haar aan de telefoon gehangen, ben echt 'n belslet aan't worden.
Oud 10-06-2006, 23:50
Verwijderd
verward.
Oud 11-06-2006, 00:05
Hagel
Hagel is offline
guuu
Oud 11-06-2006, 01:57
Verwijderd
uhm
Oud 11-06-2006, 02:07
Verwijderd
Op het moment in principe prima. Het is nog pril en we staan over 6 weken al voor een hele grote test die een jaar of twee gaat duren. Ik verhuis naar Amerika.
Ik had mezelf ZO voorgenomen niet verliefd te worden, maar ben heel blij dat ik dat wel ben geworden.
Oud 11-06-2006, 02:23
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-06-2006 @ 22:39 :
Hij deed alsof hij me ging zoenen.. maar niet helemaal. Dat was een rare situatie. En hij deed daarna alsof ík dat vies zou vinden. Niet hoor

Pak hem dan zelf op zijn bek? Ik weet hiet hoe het precies zit.

OT:

Mijn "vriendin" uit Noorwegen is langsgekomen afgelopen week, ze heeft ook een vriendin in Enschede studeren wat ook een reden was om naar Nederland te komen.
Maar goed: we hebben een korte tijd doorgebracht en zijn nu allebei stapelverliefd geworden op elkaar...Over ong. 6 weken zie ik haar weer en dat is erg lang
Oud 11-06-2006, 07:42
snoopy
snoopy is offline
haha, het is leuk om lieve/geile smsjes te krijgen als je op een saai familiefeest zit
Oud 11-06-2006, 09:25
Verwijderd
Ik hoop niet dat ik het verpest heb gisteren . Maar ik heb gewoon geen zin om zomaar met een jongen te zoenen die mij toevallig thuisbrengt en van wie ik net aan z'n voornaam weet

Edit: voor de rest voel ik me echt GEWELDIG. Ik word toch niet verliefd, en het vrijgezellenbestaan is nog steeds heerlijk
Ik heb nu gewoon veel praat/hang/knuffelvrienden en dat vind ik ook extreem belangrijk
Voorzoenenhoefjehiernietzoveelmoeitetedoen.

Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 09:34.
Oud 11-06-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 11-06-2006 @ 08:42 :
haha, het is leuk om lieve/geile smsjes te krijgen als je op een saai familiefeest zit
Hahaha, dat hebben wij ook een keer gedaan. Plotseling is een bezoekje aan je oma heel erg leuk. Tot je tantes gaan vragen waarom je de hele tijd zo zit te grinnikken om je smsjes...
Oud 11-06-2006, 10:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Uiteindelijk zat m'n 'taxi' nog lang te zuipen op een feestje, dus moest ik opzoek naar een ander. Hij wilde me wel ophalen, maar dat vond ik flauw. Van mij mocht hij daar nog wel even blijven. Ben hem later in de nacht nog eens tegen gekomen, helemaal vrolijk. Ik had ook alweer wat mensen geregeld om 'optijd' mee terug te gaan. Vond 'ie geloof ik wel jammer toen ik op hem afkwam en slechts zei dat ik wegging.
Oud 11-06-2006, 10:34
Verwijderd
it feels so good
ineens weer<3
Oud 11-06-2006, 10:35
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bazz schreef op 11-06-2006 @ 03:07 :
Op het moment in principe prima. Het is nog pril en we staan over 6 weken al voor een hele grote test die een jaar of twee gaat duren. Ik verhuis naar Amerika.
Ik had mezelf ZO voorgenomen niet verliefd te worden, maar ben heel blij dat ik dat wel ben geworden.
Het eerste jaar sleep ik haar er wel doorheen.
Oud 11-06-2006, 10:43
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-06-2006 @ 03:23 :
Pak hem dan zelf op zijn bek? Ik weet hiet hoe het precies zit.
Ja, dat zou logisch zijn, maar in deze situatie niet echt. Ik weet echt niet of hij dat nou serieus bedoelde.. maar volgens mij niet?
Ook omdat hij ooit heeft aangegeven niet zomaar met iemand te zoenen en omdat ik hem niet kan peilen.

Het is een rare jongen, maar het maakt hem wel interessant

Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 10:45.
Oud 11-06-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 10-06-2006 @ 16:21 :
en nou zit je voor de rest van je leven aan hem vast
Ja.

Maar hij heeft het gisteren ook weer heel erg goed gemaakt; we hebben héérlijk samen gedanst
Oud 11-06-2006, 12:38
Roosje
Roosje is offline
Hehe, dat werd tijd ook. Was wel erg fijn om weer bij hem te zijn en tegen hem aan te liggen en alles. Hè, opluchting.
Oud 11-06-2006, 13:11
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Nog maar 3½ uur.
Oud 11-06-2006, 13:13
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 11-06-2006 @ 14:11 :
Nog maar 3½ uur.
8 uurtjes hier.
Oud 11-06-2006, 14:48
Verwijderd
Hij is lief. Is helemaal benieuwd of ik het wel leuk heb gehad met mijn vriendinnen bij het concert, is blij voor me dat ik het fijn heb gehad, praat en is geintresseert in mijn vriendinnen en laat nog steeds heel veel merken dat hij gek op me is!
Vandaag asociaal uitgeslapen, nu lekker hangen op de bank waarbij we elkaar dan telkens even moeten aanraken
Oud 11-06-2006, 14:56
Verwijderd
Weekend was heerlijk. Weer een avond stom zitten ouwehoeren zonder ook maar over iets na te denken, is lang geleden.
Al vraag ik me wel af waarom hij me om kwart voor twaalf 's nachts moet bellen om zoiets?
Oud 11-06-2006, 16:31
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ga kapot echt kapot kapot en ik moet hem zien maar hij moet natuurlijk weer naar de kerk, kkzooi kkzooi.
Oud 11-06-2006, 17:07
niche
niche is offline
Erg verliefd, alleen de laatste tijd ben ik een beetje een dramaqueen.
Oud 11-06-2006, 17:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb 'm toch niet 'gebruikt'?
Oud 11-06-2006, 17:23
Verwijderd
Ik moet m gewoon spreken! Kutkutkut...
Oud 11-06-2006, 17:52
Luna
Luna is offline
Citaat:
Nala schreef op 11-06-2006 @ 15:48 :
Hij is lief. Is helemaal benieuwd of ik het wel leuk heb gehad met mijn vriendinnen bij het concert, is blij voor me dat ik het fijn heb gehad, praat en is geintresseert in mijn vriendinnen en laat nog steeds heel veel merken dat hij gek op me is!
ik vind het ook altijd heel fijn als mn vriendje interesse toont in mijn leven en vrienden etc. mijn ex deed dat nooit en was alleen maar jaloers als ik leuke dingen deed waardoor ik er niks meer over mocht zeggen achteraf. dat is ook slecht afgelopen

ohja, verder in de wolken. over 12 dagen komt ie al naar me toe. ZO SNEL!!!
en ik krijg voor mn verjaardag een vliegticket van hem ergens heen maar ik weet niet waarheen
Oud 11-06-2006, 18:17
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Goed!

Net mijn kleren klaargelegd (moet 't alleen nog in de tas stoppen samen met wat handdoeken )... morgen lekker naar 't vakantiehuisje.

Hij zit nu met m'n broer te praten. Ben blij dat ik em niet hoef bezig te houden ofzo. Niet dat ik dat erg zou vinden, maar het is fijn om te weten dat ik een vriend heb die zich ook vermaakt zonder mij.
Oud 11-06-2006, 18:20
Toet0r
Toet0r is offline
vandaag precies drie maanden geleden lag hij voor het laatst bij me in bed, kreeg ik de laatste zoen. Woensdag is het 8 maanden uit.
Wat heb ik toch met het onthouden van data.

&mn beste vriendje is de laatste tijd echt een lompe donder en gisteren was leuk!
Oud 11-06-2006, 18:40
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij kwam toch even langs, snel voor de kerk. Lief.
Ik weet niet hoe het verder moet, ik breng alleen problemen.
Ohjaa en hij vroeg of ik de laatste week van juli iets had en ik zei nee, hoezoo zegt ie ja ik heb een plannetje maar het moet nog geheim blijven. lief.
Oud 11-06-2006, 18:45
Jolene
Jolene is offline
Jezus, ik heb een leuke avond met een stel jongens en de helft denkt gelijk dat ik verliefd op ze ben terwijl ik niet eens iemand gezoend heb ofzo .Net maar even uitgelegd dat ik gewoon graag met jongens omga.Maar blijkbaar was ik erg populair aan al dat gezeik en geflirt te merken.
Oud 11-06-2006, 18:58
morango
morango is offline
au au au
hij verteld me net OP MSN (hoe laf!) dat hij vrijdag met n ander meisje gezoend heeft.
nou, waarom doet dit zoveel pijn!? het is uit, al 1,5 maand ofzo. en we zouden vrienden blijven, netzoals voordat we wat kregen. maar hij is nog niet helemaal uit mijn hoofd.. hij belt me vaak, smst, stuurt soms mailtjes, en ik zie hem veel. dat helpt allemaal ook niet echt.
het doet pijn om te horen dat ie nu met n ander meisje heeft gezoend, haar heeft aangeraakt, zoals ie bij mij deed...
bah bah bah
ik voel me KUT
Oud 11-06-2006, 19:00
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
morango schreef op 11-06-2006 @ 19:58 :
au au au
hij verteld me net OP MSN (hoe laf!) dat hij vrijdag met n ander meisje gezoend heeft.
nou, waarom doet dit zoveel pijn!? het is uit, al 1,5 maand ofzo. en we zouden vrienden blijven, netzoals voordat we wat kregen. maar hij is nog niet helemaal uit mijn hoofd.. hij belt me vaak, smst, stuurt soms mailtjes, en ik zie hem veel. dat helpt allemaal ook niet echt.
het doet pijn om te horen dat ie nu met n ander meisje heeft gezoend, haar heeft aangeraakt, zoals ie bij mij deed...
bah bah bah
ik voel me KUT
't Is al anderhalve maand uit. Shit happens. Wie weet hebben ze ook nog liggen batsen.

Ik vind je best wel overreageren hoor. 't Is niet alsof hij is vreemdgegaan ofzo.
Oud 11-06-2006, 19:15
Verwijderd
Dit weekend was heerlijk. De mensen, de sfeer, de manier waarop er met elkaar werd omgegaan. Het is geweldig om te merken dat het ook anders kan, dat een weekend ook daadwerkelijk leuk kan zijn. Leuk op een andere manier dan ik gewend ben, maar wel leuk. Volgens mij vind hij me wel leuk, daar ben ik niet echt blij mee. Nee. Maar ach, we zien wel wat het word. Misschien zit ik er wel gigantisch langs. Heerlijk om deel uit te maken van.
Oud 11-06-2006, 19:22
woezel
woezel is offline
haha.urgh, kzag hem zaterdag, heel fijne avond gehad,elkaar eigenlijk een beetje genegeerd op 1 of andere manier (heel hard doen alsof je nie tvoelt dat hij kijkt terwijl jij aan het praten bent met een leuke gast). toen ik weg ging riep ie me plots en zei dat ik maar moest smsen als ik tijd had deze week en dat ie dan zou komen om iets te gaan drinken ofzo.
ik weet alleen niet of ik het moet doen.
Oud 11-06-2006, 19:29
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me niet verkeerd, maar ik heb dan ook de hele dag alleen maar gestudeerd.. Maar dat was ook wel heel nodig.

Gisteren een leuke avond gehad met een goede vriend van me. Ik merk wel dat ik liever met mannen omga dan met vrouwen. Maar de vriendinnen die ik heb, zijn super.

Citaat:
morango schreef op 11-06-2006 @ 19:58 :
au au au
bah bah bah
ik voel me KUT
klote is dat. (Ja, dat je je zo voelt.)
Ik weet niet waarom het is uitgegaan, maar als er nog gevoelens zijn, is het gewoon écht niet leuk om te horen dat de ander een ander heeft gezoend of wat dan ook.

Ik denk dat je maar even afstand van hem moet nemen, want je kunt niet ineens van relatie naar vrienden gaan, ook al was je daarvoor wel bevriend. Voor je eigen bestwil even zo min mogelijk contact.
Oud 11-06-2006, 19:29
Flip!
Flip! is offline
Het gaat weer goed.

Heb er alleen echt een schijthekel aan dat hij te weinig tijd heeft en ik teveel.

Ik wil hem graag zien enzo, en kan in principe ook altijd.. Maar hij met zn drukke agenda enzo
Oud 11-06-2006, 19:36
WolterB
WolterB is offline
Verliefd! Heel erg en t is zó fijn
Oud 11-06-2006, 19:51
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
t gaat niet zo lekker...
we zijn allebei wel verliefd maar we wonen een beetje ver uit elkaar waardoor we elkaar maar 1x per week kunnen zien en dat wil hij niet
maar hij kan het toch proberen? als je verlangens hebt om elkaar vaker te zien dan zit het toch goed? Je kan toch bellen/smsen/weet ik veel? je moet een prille liefde toch ook niet forceren? maar hij durft het niet aan
Oud 11-06-2006, 20:15
Methuselah
Methuselah is offline
Grrrrrrrrrr @ouders van vriendin.

Begripvol zijn voor 'n dochter in de examens zit er blijkbaar niet echt in...
Oud 11-06-2006, 20:17
morango
morango is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 11-06-2006 @ 20:00 :
't Is al anderhalve maand uit. Shit happens. Wie weet hebben ze ook nog liggen batsen.

Ik vind je best wel overreageren hoor. 't Is niet alsof hij is vreemdgegaan ofzo.
hmmm. ik snap wel dat jij zo reageert... je weet de hele situatie niet natuurlijk.
ik heb ook geen zin om het allemaal uit te leggen, het is namelijk nogal ingewikkeld.
het doet mij in iedergeval pijn. en dat is kut.

@ *Juliah*. idd, een tijdje wat minder contact zal goed zijn. ik ga het ook proberen, even een tijdje wat afstand. t zal alleen best lastig worden, we zitten bijvoorbeeld in dezelfde vriendengroep en mijn broer is een vriend van hem.
maar ik ga het in iedergeval tot een minimum proberen te beperken, want ik wil die jongen uit mijn hoofd.

pfff... voorlopig voor mij maar even geen jongens.. Het brengt zoveel gedoe en verdriet met zich mee. de tijd dat het goed gaat is heerlijk, maar als het me dan achteraf zoveel pijn doet vraag ik me af of het het wel waard is geweest. (en eigenlijk weet ik stiekem best dat het het allemaal meer dan waard is geweest, want we hebben een onwijs leuke tijd gehad samen.)
Oud 11-06-2006, 20:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
morango schreef op 11-06-2006 @ 21:17 :
hmmm. ik snap wel dat jij zo reageert... je weet de hele situatie niet natuurlijk.
ik heb ook geen zin om het allemaal uit te leggen, het is namelijk nogal ingewikkeld.

't Klinkt ook botter dan ik bedoel, lees ik nu... Maar 't is uit, you gotta get over him... Of anders blijft 't altijd pijn doen, en da's ook niet 't beste hé...
Oud 11-06-2006, 20:26
Verwijderd
Citaat:
morango schreef op 11-06-2006 @ 21:17 :

@ *Juliah*. idd, een tijdje wat minder contact zal goed zijn. ik ga het ook proberen, even een tijdje wat afstand. t zal alleen best lastig worden, we zitten bijvoorbeeld in dezelfde vriendengroep en mijn broer is een vriend van hem.
maar ik ga het in iedergeval tot een minimum proberen te beperken, want ik wil die jongen uit mijn hoofd.

pfff... voorlopig voor mij maar even geen jongens.. Het brengt zoveel gedoe en verdriet met zich mee. de tijd dat het goed gaat is heerlijk, maar als het me dan achteraf zoveel pijn doet vraag ik me af of het het wel waard is geweest. (en eigenlijk weet ik stiekem best dat het het allemaal meer dan waard is geweest, want we hebben een onwijs leuke tijd gehad samen.)
Het helpt idd behoorlijk om hem niet te zien. En bij mij had ik me eigenlijk al zo opgevreten over dat hij met iemand anders zou zoenen, dat toen het ook echt gebeurde, het niet zo vreselijk dramatisch was.
Oud 11-06-2006, 21:34
Pierreke
Pierreke is offline
Weer teruggevallen naar oud en diep niveau..
Oud 11-06-2006, 21:39
Signy
Signy is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 11-06-2006 @ 20:51 :
t gaat niet zo lekker...
we zijn allebei wel verliefd maar we wonen een beetje ver uit elkaar waardoor we elkaar maar 1x per week kunnen zien en dat wil hij niet
maar hij kan het toch proberen? als je verlangens hebt om elkaar vaker te zien dan zit het toch goed? Je kan toch bellen/smsen/weet ik veel? je moet een prille liefde toch ook niet forceren? maar hij durft het niet aan
Hmmz wat kut dat die jongen het niet wil proberen. Mijn vriend en ik wonen 2,5 uur reizen uit elkaar en we zien elkaar meestal maar om het weekend. Is ook niet je-van-het maar het lukt nu al 12 maanden en op een gegeven moment wen je er aan. Zo goed als het kan dan he.
Oud 11-06-2006, 21:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 11-06-2006 @ 21:15 :
Grrrrrrrrrr @ouders van vriendin.

Begripvol zijn voor 'n dochter in de examens zit er blijkbaar niet echt in...
Blijf 't belachelijk vinden hoe ze reageren tegen haar. Aan de ene kant moet ze studeren en haar best doen, maar aan de andere kant moet ze overal mee naartoe, uit eten gaan en al wat je maar wilt terwijl ze de dag nadien een belangrijk examen heeft. Echt raar.

Regels voor berichten