Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2002, 00:35
Zsa Zsa
Zsa Zsa is offline
Hoi mensen,

Een paar weken geleden hebben mijn ex-vriend en ik het uit gemaakt. Ik hou nog steeds heel veel van hem, maar het ging niet zo goed meer. Ik denk wel eens dat het gewoon een dipje was en het allemaal wel weer goed had kunnen komen.
Ik ga nog wel met mijn ex om. We gaan nog samen uit af en toe, zelfs uit eten.

Ik weet niet goed wat ik hier mee aan moet. Ik hou nog van hem, maar ik weet niet wat hij voor mij voelt. Ik denk dat als hij mij nog echt leuk vind, ik het nog wel eens wil proberen met hem, maar als hij mij niet meer ziet zitten wil ik echt over hem heen komen en verder gaan met mijn leven.

Als ik hem zou vragen of hij het nog eens wil proberen, ben ik bang dat dat tenkoste gaan van onze vriendschap (die ik wel wil houden) als hij me niet meer terug wil. Maar als hij mij steeds mee vraagt naar de bios enzo weet ik ook niet precies meer wat ik ervan moet denken.

Iemand een advies voor mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2002, 00:47
Rrr.
Rrr. is offline

*zucht en kent dit probleem*

Zelfde situatie gehad. Iets wat ik niet gedaan heb en wel had moeten doen was eerlijk tegen hem zijn. Ik heb hem nooit verteld dat ik het enorm verwarrend vond dat hij steeds maar contact met me opzocht nadat hij het had uitgemaakt. Steeds maar weer hield ik me zelf voor dat hij me wel leuk moest vinden als hij zus... en als hij zo... ook ging ik daardoor telkens keihard op mijn bek omdat het bleek dat het helemaal niet zijn intentie was en gewoon door ging met zijn (liefdes)leven... Meis, wees eerlijk tegen hem en vertel het hem wanneer je denkt dat daar een goed moment is, ik heb er enorm veel spijt van (en mezelf lange tijd voor de gek gehouden) dat ik het hem nooit heb kunnen vragen en ik hoop voor jou dat het beter afloopt als bij mij

heel veel liefs!
Oud 15-09-2002, 09:41
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
volgens mij wil ie all1 vrienden blijven...
Oud 15-09-2002, 10:41
Dr_Love
Dr_Love is offline
Nou, het lijkt wel of dit een vaker voorkomend verschijnsel is. Ik heb dat dus ook al gehad.

ik was al heel lang goed bevriend met een meisje. Zij vond het altijd erg fijn om bij mij te zijn, omdat ze echt over van alles en nog wat met mij kon praten. Van het een kwam het ander, en heeft ze gevraagd of ik wat met haar wilde beginnen. Dit is niet gebeurd, omdat ik haar zag als een goeie vriendin.
nou, echt voor 2 jaar lang, vertelde ze me regelmatig hoeveel ze voor mij voelde. En ja hoor, toen vond ik haar dus ook steeds leuker. Dus heb ik gevraagd of zij ook nog steeds wat voor mij voelde.
ja, toen hebben we een grote ruzie gehad. En ik zij vond dat maar stom dat ik haar nu opeens wel leuk vond. Dus heel onze vriendschap naar de knoppe. Later hebben we het nog wel goed gepraat zodat we elkaar in ieder geval niet meer haatte.
En toen begon zij met bellen en wilde ze weer afspreken. En zaten we regelmatig echt uren met elkaar te bellen.
Nou, als je gewoon vrienden bent,dan doe je dat niet hoor.
Dus ik had het idee dat zij mij toch nog leuk vond. Maar dat bleek helemaal niet zo te zijn. Want als ik haar zag, dan begon ze altijd weer over een jongen die ze nu leuk vond.
Fijn is dat, om dat aan te horen, als je zelf nog allemaal gevoelens hebt voor haar.

Oeps, ik geloof dat ik een beetje afdwaal.
Weet je wat ik denk. Dat het gewoon een soort overgangs fase is. Ze willen niet meer een relatie. Maar ze hebben je gewoon nog nodig voor de intimiteit, en de goede gesprekken van vroeger. Maar ik kon dat gewoon echt niet aan. Om na zo'n hele situatie toch nog goeie vrienden te zijn. En ik ben denk ik niet de enige.
Ik zou heel snle om duidelijkheid vragen voordat ie je heel ongelukkig maakt. Je moet het zo zien. Als hij raar reageerd op jou vraag en hij wil geen vrienden meer met je zijn. Dan was het alleen maar goed. Dan was het geen eens een waardige vriend.

Veel suc6 !!!!!
Oud 15-09-2002, 10:49
highlight
highlight is offline
Gewoon hem vertellen dat je zijn blijvende interesse in jou verwarrend vind, en vraag hem om meer duidelijkheid over jullie tweeën..
Oud 15-09-2002, 18:01
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
Gewoon hem vertellen dat je zijn blijvende interesse in jou verwarrend vind, en vraag hem om meer duidelijkheid over jullie tweeën..
vind ik wel een goed idee ja, dit zou ik ook antwoorden.
Oud 18-09-2002, 22:09
Zsa Zsa
Zsa Zsa is offline
Mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik me maar gewoon over hem heen moet zetten en mocht dat een probleem worden, vraag ik hem wel om duidelijkheid.
Er lopen meer leuke jongens rond op deze aardkloot, dus ik moet niet m'n leven lang gaan zitten treuren om hem.

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten