Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja, maar eet je niet vaak omdat het zo hoort? Drie keer per dag, niet zozeer omdat je honger hebt, maar omdat het je zo aangeleerd is? Ik weet dat ik zelden eet omdat ik honger heb, terwijl een dier (niet gedomesticeerd) dat over het algemeen wel doet. Een leeuw vangt geen gezelle tenzij hij honger heeft... Hetzelfde met slapen. Hoe vaak blijf je niet nog op terwijl je al moe bent? Ja, maar ik wil het einde van die film zien, of ik moet nog hoofdstuk 6 studeren... En persoonlijk lig ik vaak gewoon ook klaarwakker in mijn bed 'het is al 12 uur, en om 6 uur moet ik op, ik kon echt niet nog langer opblijven...' Dat kan je dan toch niet meer echt instinctief noemen?
||
![]() |
Citaat:
Uhm, het is niet mijn manier van indelen, maar die van een cursus ![]() maar ik zou niet weten hoe ik het anders nog zou kunnen indelen, jij wel dan?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Toetsing aan de Grondwet onverwacht iets dichterbij Gatara | 12 | 07-12-2008 06:53 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |