Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2006, 11:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 08-06-2006 @ 11:57 :
Tsja, met die baggersubtop hier moet dat geen probleem worden, toch? Acceptabel zat om iig de play-offs te halen.
Mooie doelstelling voor Ajax... "De Play-offs halen"
Ik bedoel gewoon dat ik denk dat Stam en Davids je geen kampioen maken, of succes brengen in Europa. Stam misschien nog wel, maar ik heb het gevoel dat Davids zijn jaren echt zijn gaan tellen. Bij Spurs kon ie het allemaal niet altijd meer belopen, waardoor hij terugviel op het ouderwedse schoppen...
Oud 08-06-2006, 11:36
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Kivuvu kiest voor N.E.C.
N.E.C. heeft overeenkomst bereikt met Dominique Kivuvu (18) voor een verbintenis van 4 jaar ingaande op 1 juli 2006. De verdedigende middenvelder van Stormvogels / Telstar stond in de belangstelling van enkele andere eredivisieclubs, waaronder AZ en FC Utrecht, maar besloot voor een komst naar Nijmegen te kiezen.

Kivuvu, geboren in Amsterdam, maakte sinds afgelopen seizoen deel uit van de hoogste selectie van Stormvogels / Telstar. In zijn jeugd speelde hij voor Neerlandia SLTO waarna hij, drie seizoenen geleden, als B junior in de A2 van Stormvogels / Telstar uitkwam.

De overgang van Dominique Kivuvu naar Nijmegen, waarvoor N.E.C. een transfersom verschuldigd was aan Stormvogels / Telstar, is mogelijk gemaakt door externe financiers. Over de hoogte van dit bedrag worden geen verdere mededelingen gedaan.

Dominique Kivuvu (1.87m, 80 kg):
‘N.E.C. is goed voor mijn ontwikkeling’

Vandaag zette Dominique Kivuvu (18) zijn handtekening onder een contract wat hem voor 4 jaar aan N.E.C. bindt. Hij oogt rustig en timide maar geeft weloverwogen antwoord op de vragen die hem gesteld worden.

Waarom heb je voor N.E.C. gekozen?
‘Er waren verschillede eredivisieclubs die interesse in mij hadden zoals AZ, FC Utrecht en FC Groningen maar N.E.C. leek mij de beste. Er komt een nieuwe trainer en een behoorlijk aantal nieuwe spelers in de selectie. N.E.C. is goed voor mijn ontwikkeling als verdedigende middenvelder.’

Je woont nu in het westen van Nederland, ga je verhuizen?
‘Ja, ik kom in Nijmegen wonen. Op dit moment woon ik nog thuis bij mijn moeder, zusje en broertje. Het voelt best vreemd om daar weg te gaan maar ik moet toch een keer volwassen worden. Ook dat hoort bij mijn ontwikkeling.

Hoe ben je in het profvoetbal terecht gekomen en hoe zie je jouw toekomst?
‘Ik speelde bij Neerlandia en werd gescout door Herman Kroes. Hij nam me mee naar Stormvogels / Telstar en ik mocht een stagewedstrijd spelen. Daarna mocht ik meteen blijven in de jeugdopleiding daar. Het is altijd mijn droom geweest om profvoetballer te worden. Over mijn toekomst denk ik niet zoveel na. Ik heb niet echt voorkeur voor een grote club waar ik ooit zou willen spelen zoals een Manchester United of Real Madrid. Ik zit nu bij N.E.C. en wil hier laten zien wat ik kan.’

Hoe typeer je jezelf als voetballer?
‘Een rechtsbenige verdedigende middenvelder. Ik ben fysiek sterk maar weet dat ik nog veel kan en moet leren. Ik wil beter worden en ben daarom ook blij met het contract voor vier jaar. Dat geeft me de tijd om me goed te ontwikkelen.’
Definitief nu, een goede aanwinst. Nu Snoyl nog
Oud 08-06-2006, 12:41
baas
baas is offline
Jaja Theo Lucius naar Feyenoord. Goede aankoop hoor. Nuttige speler.
Oud 08-06-2006, 13:41
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
baas schreef op 08-06-2006 @ 13:41 :
Jaja Theo Lucius naar Feyenoord. Goede aankoop hoor. Nuttige speler.
Daar baal ik wel een beetje van, Twente was ook een serieuze optie omdat hij graag met Rutten & Eijkelkamp mee wilde.. Maargoed, Feyenoord is natuurlijk geen moeilijke keuze
Oud 08-06-2006, 14:08
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 08-06-2006 @ 08:33 :
Farfan verlengt (verrassend) zijn contract bij psv tot 2010.
Ik ben benieuwd of de minimum release fee nu ook verhoogd is, vast wel...
Oud 08-06-2006, 16:12
Fides
Fides is offline
Kolkka dus nu ook zeker naar Feyenoord.

Hoe zal de aanval van Feyenoord er volgend jaar uit zien?

Ik ga ervanuit dat Kuyt en Castelen nog vertrekken. Maar Kolkka en Huysegems zijn natuurlijk geen adequate vervangers:\.
Oud 08-06-2006, 16:32
kalinho
kalinho is offline
Kolka, Lucius _O- _O- whahahahahahaha Gelukkig dat Farfán nog bij PSV blijft zodat er nog een beetje concurrentie over blijft
Oud 08-06-2006, 17:16
one.
one. is offline
Spaanse krant AS meldt dat Real Betis gaat bieden op Tiendalli.
Oud 08-06-2006, 18:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kolkka naar Feyenoord.
Mja, wat moet ik daar van denken... hij is goed voor een middenmotor / subtopper, maar een topclub? Mja, weet niet.

Rond mijn cluppie blijft het weer ff stil. Wel zou Danny Schreurs naar Fortuna gaan. Van de ene kant jammer dat weer iemand niet doorbreekt bij ons, van de andere kant moet het een moeilijke jongen zijn met geen 100% goede instelling, dus misschien hoeven we er ook niet om te rouwen.
Oud 08-06-2006, 23:10
Gimme more beer
Neeskens naar Barcelona
Oud 09-06-2006, 09:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mendes en Jenner op weg naar AZ

AZ staat op het punt David Mendes da Silva (23) en Julian Jenner (22) in te lijven.

De spelers van NAC kunnen in Alkmaar hun handtekening zetten onder een vierjarig contract. AZ en NAC bereikten gisteren overeenstemming over de afkoopsom voor beide spelers. Voor Mendes incasseert de club uit Breda pakweg twee miljoen euro.

De Rotterdammer heeft de contractaanbieding van AZ in beraad, omdat ook twee buitenlandse clubs de ex-Spartaan en oud-Ajacied in willen lijven.
Jenner zat er al een tijdje in, maar dat Mendes alsnog komt zegt mij toch dat Landzaat zo goed als zeker een nieuwe club gevonden heeft.

Citaat:
"AZ wil Didulica overnemen van Austria Wien"

AZ heeft in Henk Timmer een geweldige keeper, maar hij zou wel eens stevige concurrentie kunnen krijgen. Volgens tribalfootball staat Austria Wien-keeper Joey Didulica namelijk op het punt naar AZ te komen.

Er zouden transferbesprekingen gaande zijn, waarbij AZ 1 miljoen euro zou moeten betalen voor de oud-Ajacied.Didulica, een Australiër met Kroatisch paspoort, hielp Austria het afgelopen jaar aan de dubbel en hij werd uitgeroepen tot keeper van het jaar.

AZ-trainer Louis van Gaal is een groot fan van Didulica. Hij zou Barcelona zelfs hebben aanbevolen hem te contracteren, vlak voordat hij naar Wenen vertrok.
Dit zou ik zeker niet verkeerd vinden. Ik denk dat ie een uitstekende stand-in voor Timmer zou zijn. En wellicht later wel eerste keeper, want opzich heeft ie die potentie wel.
Oud 09-06-2006, 12:13
one.
one. is offline
Didulica heb ik altijd wel een redelijke keeper gevonden, uitstekende stand-in. Zou een goede aankoop van AZ zijn. Ik moet nog steeds denken aan die CL-wedstrijd tegen Valencia als ik zijn naam hoor, hij keepte daar echt fantastisch.
Oud 09-06-2006, 12:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Didulica is inderdaad een goede keeper, hij is ook nog maar 28 en 1 miljoen vind ik niet veel voor een keeper van zijn niveau. Erg onderschat imo

Verder vertrek Daniel Van Buyten van HSV naar Bayern en is Vincent Kompany zijn opvolger. Doet HSV toch wel weer heel erg goed, hoewel de verdediging nou niet echt barst van de ervaring.
Oud 09-06-2006, 14:56
Fides
Fides is offline
Pff. Hoe gaat AZ spelen met Mendes en Jenner?
Wie zou de linksbuiten worden volgend jaar?
Oud 09-06-2006, 14:59
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fides schreef op 09-06-2006 @ 15:56 :
Pff. Hoe gaat AZ spelen met Mendes en Jenner?
Wie zou de linksbuiten worden volgend jaar?
We zijn ook nog bezig met een linksbuiten van Lierse SK...
Nu vraag ik me af, is dit allemaal niet teveel van het goede. Het zijn stuk voor stuk goeie aankopen, maar misschien zijn het er wel teveel. Hopelijk wordt het inpassen van die spelers geen probleem.
Oud 09-06-2006, 15:03
Fides
Fides is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-06-2006 @ 15:59 :
We zijn ook nog bezig met een linksbuiten van Lierse SK...
Nu vraag ik me af, is dit allemaal niet teveel van het goede. Het zijn stuk voor stuk goeie aankopen, maar misschien zijn het er wel teveel. Hopelijk wordt het inpassen van die spelers geen probleem.
Mja AZ gaat er duidelijk van uit dat Landzaat vertrekt. Anders zit je daar met 10 middenvelders (Molhoek, Gudjonsson, Mendes, De Zeeuw, Schaars, Landzaat, Medunjanin, Landzaat, Ramzi en Agustien, niemand vergeten?) en wat aanstormend talent (Luijckx, Vormer) dat geen kans krijgt.
Oud 09-06-2006, 15:14
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fides schreef op 09-06-2006 @ 16:03 :
Mja AZ gaat er duidelijk van uit dat Landzaat vertrekt. Anders zit je daar met 10 middenvelders (Molhoek, Gudjonsson, Mendes, De Zeeuw, Schaars, Landzaat, Medunjanin, Landzaat, Ramzi en Agustien, niemand vergeten?) en wat aanstormend talent (Luijckx, Vormer) dat geen kans krijgt.
Je vergeet Martens...
Ramzi wordt verkocht, Augustien en Medunjanin worden verhuurd. Landzaat gaat ook zeer waarschijnlijk weg. Dan kom je uit op 7. Maar ik vermoed dat Van Gaal De Zeeuw steeds meer als verdediger is gaan zien. Dus dat zou betekenen dat je 6 middenvelders hebt, 2 per positie. Precies wat we willen.
Oud 09-06-2006, 15:55
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jon Dahl Tomasson in verband gebracht met Feyenoord, zelf zou hij graag willen alleen moeten ze met 5 miljoen komen. Hij heeft zelfs al aangegeven daar zelf een deel van willen af te betalen. Zou ik echt een goede zet vinden van Feyenoord, eigenlijk zou ik liever Tomasson in mijn elftal hebben dan Kalou.
Oud 09-06-2006, 16:09
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-06-2006 @ 16:55 :
Jon Dahl Tomasson in verband gebracht met Feyenoord, zelf zou hij graag willen alleen moeten ze met 5 miljoen komen. Hij heeft zelfs al aangegeven daar zelf een deel van willen af te betalen. Zou ik echt een goede zet vinden van Feyenoord, eigenlijk zou ik liever Tomasson in mijn elftal hebben dan Kalou.
Zou idd een goede zet zijn...
Al neem ik dan wel aan dat Kuyt alsnog gaat vertrekken. Maar een betere vervanger van Kuyt loopt er voor Feyenoord niet rond geloof ik.
Oud 09-06-2006, 16:24
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Waarom ga je daarvan uit? Hij is gewoon de vervanger van Kalou lijkt me. Denk niet dat Huysegems daar een serieuze kandidaat voor zou zijn, dat is gewoon een stand-in
Oud 09-06-2006, 16:36
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-06-2006 @ 17:24 :
Waarom ga je daarvan uit? Hij is gewoon de vervanger van Kalou lijkt me. Denk niet dat Huysegems daar een serieuze kandidaat voor zou zijn, dat is gewoon een stand-in
Ik geloof dat Feyenoord toch echt heeft aangegeven dat Huysegems gehaald is om Kalou te vervangen... Daarnaast kreeg hij bij zijn presentatie nummer 11 op zijn shirt, wat natuurlijk niet alles zegt.
Oud 10-06-2006, 15:07
baas
baas is offline
El Hamdaoui van Tottenham naar Willem II. Een goede aankoop in mijn ogen. Tottenham was natuurlijk veel te hoog gegrepen, maar ik denk dat hij bij Willem II een aardige vervanger van Dembele kan worden.

Verder vind ik die Didulica maar een clown, betrouwbaar is anders. Ik zou hem niet halen als ik AZ was.

Tomasson zou natuurlijk een klasse vervanger zijn van Kuyt / Kalou.
Oud 10-06-2006, 15:10
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Didulica een clown? Het is misschien een spectaculaire keeper maar zeker wel een die punten pakt.
Oud 10-06-2006, 15:28
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 09-06-2006 @ 13:13 :
Didulica heb ik altijd wel een redelijke keeper gevonden, uitstekende stand-in.
Popie Jopie Timmer wordt hopelijk de stand-in.
Oud 10-06-2006, 19:19
Gimme more beer
El Hamdaoui naar Willem II.
Oud 12-06-2006, 09:17
Verwijderd
Ajax wil snel uitsluitsel van Edgar Davids

11/6/2006 20:38

EXCLUSIEF - Ajax wil zo snel mogelijk duidelijkheid van Edgar Davids. Technisch directeur Martin van Geel liet Voetbal International weten dat 'het wachten een keer ophoudt'.
Davids is al enige tijd op de hoogte van Ajax' interesse. Nieuwe coach Henk ten Cate ziet in de 33-jarige speler van Tottenham Hotspur een belangrijke ervaren kracht voor op het middenveld, maar tot op heden draalt de 74-voudig international met het nemen van zijn beslissing.

vi.nl

Zou het gewoon zo zijn dat hij alsnog niet komt?
Oud 13-06-2006, 18:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, Danny Wintjens van FC Twente naar Heerenveen. Leuk voor hem, hoop dat-ie ooit eens een kans krijgt in het betaalde voetbal, al was het niet zo spectaculair wat hij de laatste twee seizoenen heeft laten zien.
Oud 13-06-2006, 21:08
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Weer als 3de keeper voor 1 seizoen, weet niet waarom je dat als (jonge) prof wil doen
Oud 13-06-2006, 22:14
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Je hoeft niet te spelen om beter te worden ( van Persie ) maar ik vind dit ook geen logische stap aangezien je ook niet op een invalbeurtje hoeft te rekenen als derde keeper.
Oud 13-06-2006, 22:33
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee dat weet ik maar een jonge keeper wordt echt niet beter van wedstrijdjes in het 2de. Die kan beter een eerste divisieclub nemen en volle seizoenen draaien
Oud 14-06-2006, 10:10
Verwijderd
Feyenoord rekent op De Cler

ROTTERDAM, 14 juni 2006 09:18 - Feyenoord hoopt op korte termijn de transfer van AZ-verdediger Tim de Cler af te kunnen ronden. De international heeft van zijn club toestemming gekregen om met de Rotterdammers te onderhandelen. De vraagprijs van de club uit de kaasstad kan echter nog een obstakel vormen. Aangezien de voormalige Ajax-verdediger nog een doorlopende overeenkomst heeft tot 2008, vraagt AZ een transfervergoeding van € 3 miljoen.

van voetbalonline.nl
Oud 14-06-2006, 10:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-06-2006 @ 11:10 :
Feyenoord rekent op De Cler

*knip*
Ja hoor... Sowiezo die vraagprijs klopt geen hol van. Als Kromkamp voor 7,5 miljoen weg mocht, mag Tim echt niet voor 3 miljoen vertrekken. En ik kan nog meer argumenten noemen waarom dit 'nieuws' hoogst onbetrouwbaar genoemd kan worden.
Oud 14-06-2006, 12:20
Verwijderd
en NAC heeft nog steeds geen trainer
Oud 14-06-2006, 12:44
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
GUDJOHNSEN VERHUIST NAAR BARCELONA

Het is niet langer een gerucht: Eidur Gudjohnsen verhuist van Chelsea naar Barcelona. De Spaanse landskampioen heeft dat woensdag bevestigd.

De 27-jarige Gudjohnsen, de zoon van ex-Anderlecht-speler Arnor Gudjohnsen, heeft medische testen afgelegd en een contract voor vier seizoenen ondertekend. Bij Barça, dat 12 miljoen euro zou betalen voor de aanvaller, wordt hij de vervanger van Henrik Larsson.

De IJslandse ex-speler van PSV en Bolton speelde sinds 2000 voor Chelsea. Zijn toekomst bij Chelsea was onzeker na de komst van Andrej Sjevtsjenko.
Oud 14-06-2006, 14:46
Verwijderd
Joleon Lescott van Wolverhampton naar Everton.

Everton new boy Joleon Lescott has expressed his delight at joining the club.

Lescott finally sealed his £5 million move from Wolves on Wednesday, signing a four-year deal at Goodison Park.

The 23-year-old is looking forward to playing in The Premiership next season and has set his sights on establishing himself in David Moyes' plans.

"I am delighted with the move," Lescott told skysports.com. "It is a dream come true.

"I am an ambitious player and I am looking forward to playing in The Premiership next season.

"If I am playing in a top team hopefully I can try and break my way into the England squad."

A host of clubs were chasing Lescott's signature, but the central defender admitted Everton were his only choice after they made a move for him.

"Once I knew Everton were interested in me my mind was made up," added Lescott.

"Everton are a big club and they have major plans for the future.

"David Moyes impressed me a lot with his vision for the club."

Lescott insists he was never worried about the way the transfer dragged on before being completed.

"The manager, chairman and Jez Moxey were great with me and I was never worried about the transfer," said Lescott.

"These things take time and I would like to thank Wolves as they said they would not stand in my way if a top club came calling.

"It is a bit sad to be leaving Wolves as I have been there a long time and I have a lot of friends there, but I could not turn down the chance to move to The Premiership."

van planetfootball.

Volgens Moyes de beste verdediger uit the Championship. Everton heeft niemand verkocht, en al voor 13,6 miljoen pond aankopen gedaan. Ik heb zin in komend seizoen. Nog even Van der Meyde in Italië lozen voor wat miljoenen...

Ben alleen bang voor Timmy Cahill, mijn held. Hij zou wel eens weggekocht kunnen worden. En ik geloof dat zijn contract na komend seizoen afloopt, en dat Everton al meer dan 8 maanden in onderhandeling is over een verlenging.
Oud 14-06-2006, 14:49
Verwijderd
Ho ik lees net op de site van Everton dat Cahill nog vier jaar onder contract staat
Oud 14-06-2006, 18:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-06-2006 @ 22:08 :
Weer als 3de keeper voor 1 seizoen, weet niet waarom je dat als (jonge) prof wil doen
Hij zou gehaald zijn als 2e keeper achter Vandenbussche. Ik dacht dat Boy Waterman vaste tweede keeper van Heerenveen maar volgens mij is die langdurig geblesseerd...

MVV heeft zich bij Utrecht gemeld voor Prince Rajcomar. Daar kunnen ze toch wel een paar betere spelers voor halen naar mijn mening...
Oud 14-06-2006, 22:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Die komt toch ook uit hun eigen jeugdopleiding?
Oud 14-06-2006, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-06-2006 @ 23:00 :
Die komt toch ook uit hun eigen jeugdopleiding?
Hij is opgegroeid in Maastricht, maar kwam uit voor de jeugd van Fortuna.
Oud 15-06-2006, 12:41
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
dat bedacht ik me ook ineens dat ie van Fortuna kwam

(hij was ook altijd groot talent bij CM )
Oud 15-06-2006, 13:45
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Jenner en Mendes da Silva naar AZ

Uitgegeven: 15 juni 2006 13:46

ALKMAAR - AZ staat op het punt twee nieuwe spelers aan de selectie toe te voegen. Het zijn middenvelder David Mendes da Silva (23) en aanvaller Julian Jenner (22), beiden afkomstig van NAC.

"Alleen de laatste formaliteiten moeten we nog afronden", liet een woordvoerder van AZ weten. "Aan het einde van donderdagmiddag komen we waarschijnlijk met het officiële nieuws naar buiten."
Oud 15-06-2006, 13:46
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ajax legt Roger Garcia vast

Uitgegeven: 15 juni 2006 13:16

AMSTERDAM - Ajax heeft zich versterkt met de ervaren Spanjaard Roger Garcia Junyent. De 29-jarige linkermiddenvelder tekende een contract voor een jaar in Amsterdam.

Roger Garcia komt transfervrij over van Villarreal. Hij is afkomstig van de jeugdopleiding van FC Barcelona, waar hij in 1995 zijn debuut in de hoofdmacht maakte. Hij won met Barcelona twee keer de landstitel, twee keer de nationale beker, de Spaanse én Europese SuperCup en de Europa Cup II.

In 1999 vertrok hij naar Espanyol, waar hij vier jaar speelde en onder meer de Spaanse beker won. In 2003 stapte hij over naar Villarreal. Roger Garcia speelde in totaal 247 wedstrijden in de Primera Division.

Eerder al legde Ajax de Spaanse middenvelder Garcia Gabri (Barcelona) vast. Ook Jaap Stam (AC Milan) en Kenneth Perez (AZ) voegen zich deze zomer bij de Amsterdamse selectie van de nieuwe trainer Henk ten Cate.
Oud 15-06-2006, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 15-06-2006 @ 14:45 :
*verhaaltje*
nu definitief:

Jenner en Da Silva vertrekken bij NAC
Julian Jenner en David Mendes da Silva zullen NAC per direct gaan verlaten. Beide spelers zullen tekenen bij AZ.

Jenner speelde vanaf 2001 bij NAC en maakte zijn debuut in het betaald voetbal op 1 mei 2004 tegen .... AZ. In 35 competitieduels wist hij 4x het net te vinden. Aangezien zijn contract nog doorliep tot juli 2007 ontvangt NAC een transfersom voor Jenner. Julian, bedankt voor de mooie jaren en veel succes in Alkmaar.

Mendes da Silva speelde zijn eerste wedstrijd voor NAC op 10 augustus 2004. Sindsdien speelde hij 56 competitiewedstrijden waarin hij 5x scoorde. Ook voor Da Silva ontvangt NAC een afkoopsom; zijn contract liep nog tot medio 2008. Ook David, bedankt voor je inzet de afgelopen jaren en succes in Alkmaar.

Overigens hebben beide clubs afgesproken over de hoogte van de transfersommen geen mededelingen te doen. Nu beide transfers zijn afgerond, zal er binnenkort duidelijkheid komen over versterkingen bij NAC. Ook zal op korte termijn duidelijkheid komen over de trainer voor het komende seizoen.

www.nac.nl

Nou Diba nog naar Twente en Leonardo naar het buitenland en dan hebben wij dus helemáál niks meer volgend seizoen
Oud 15-06-2006, 16:05
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jaliens heeft een aanbieding van Bayer Leverkusen op zak... Maar of het tot een transfer gaat komen is nog lang niet zeker.

Daarnaast heeft AZ aangegeven dat de geruchten rond De Cler, Opdam en Mathijsen nergens op gebaseerd zijn. Voor deze spelers heeft nog niet 1 club zich bij AZ gemeld.
Oud 16-06-2006, 09:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het schijnt dat scouts van Sevilla en Real Madrid bij Nederland Ivoorkust zitten om Joris Mathijsen te bekijken. Beide clubs zijn geinteresseerd in hem...
Sja, als Real komt kun je een spelers moeilijk tegenhouden als AZ zijnde. Al moet ik zeggen dat ik Real absoluut geen club vind voor Joris.
Oud 16-06-2006, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-06-2006 @ 10:51 :
Het schijnt dat scouts van Sevilla en Real Madrid bij Nederland Ivoorkust zitten om Joris Mathijsen te bekijken. Beide clubs zijn geinteresseerd in hem...
Sja, als Real komt kun je een spelers moeilijk tegenhouden als AZ zijnde. Al moet ik zeggen dat ik Real absoluut geen club vind voor Joris.
Daar vind ik Mathijsen toch echt te licht voor hoor!
Oud 16-06-2006, 11:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 16-06-2006 @ 12:04 :
Ach, ik weet het niet... Als hij speelt als vorig seizoen kan hij het niveau best aan. Dit seizoen (na zijn blessure) was ie iets minder sterk.

Maarja, bij Real loopt ook ene Woodgate rond. Een simpele, blessuregevoelige, overschatte verdediger die voor veel teveel centen naar Madrid is gehaald. Dan is Mathijsen toch echt wel een tandje beter...
Oud 16-06-2006, 11:25
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'AZ toont interesse in Dudek'

Volgens het Poolse Onet.pl heeft AZ zich bij Liverpool gemeld voor doelman Jerzy Dudek, die bij de Engelse club reserve-doelman is achter José Manuel Pepe Reina. AZ is al enige tijd op zoek naar een tweede doelman, eerder al werden Bruno Fernandes (Atletico Mineiro) en Joey Didulica (Austria Wien) met de Alkmaarders in verband gebracht.

Dudek was ruim een jaar geleden nog de held van Liverpool, toen hij in de gewonnen finale van de Champions League uitblonk tegen AC Milan, maar door de komst van Reina verdween de oud-doelman van Feyenoord naar de reservebank. Door zijn gebrek aan spelritme verloor Dudek zijn plaats in het nationale elftal van Polen, waardoor hij het WK is misgelopen.
Ook een goeie keep... Maar als Didulica te duur was, dan is dat bij Jerzy toch ook zeker het geval lijkt mij? Toch zie ik hem wel zitten als 2e keeper, en later opvolger van Henkie.
Oud 16-06-2006, 12:45
Supreme Dutch
Als AZ zo doorgaat dan zijn ze wat mij betreft een serieuze titelkandidaat..
Oud 16-06-2006, 15:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 16-06-2006 @ 12:04 :
Maak er 2 van.

Zulke spelers worden voor de breedte van een selectie gehaald, wat erg klote is aangezien er wekelijk prachtige voetballers niet spelen.

Dit soort praktijken maken het voetbal kapot.

Regels voor berichten