![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel gewoon dat ik denk dat Stam en Davids je geen kampioen maken, of succes brengen in Europa. Stam misschien nog wel, maar ik heb het gevoel dat Davids zijn jaren echt zijn gaan tellen. Bij Spurs kon ie het allemaal niet altijd meer belopen, waardoor hij terugviel op het ouderwedse schoppen...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kolka, Lucius _O- _O- whahahahahahaha Gelukkig dat Farfán nog bij PSV blijft zodat er nog een beetje concurrentie over blijft
![]()
|
Kolkka naar Feyenoord.
![]() Mja, wat moet ik daar van denken... hij is goed voor een middenmotor / subtopper, maar een topclub? Mja, weet niet. Rond mijn cluppie blijft het weer ff stil. Wel zou Danny Schreurs naar Fortuna gaan. Van de ene kant jammer dat weer iemand niet doorbreekt bij ons, van de andere kant moet het een moeilijke jongen zijn met geen 100% goede instelling, dus misschien hoeven we er ook niet om te rouwen. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Didulica is inderdaad een goede keeper, hij is ook nog maar 28 en 1 miljoen vind ik niet veel voor een keeper van zijn niveau. Erg onderschat imo
Verder vertrek Daniel Van Buyten van HSV naar Bayern en is Vincent Kompany zijn opvolger. Doet HSV toch wel weer heel erg goed, hoewel de verdediging nou niet echt barst van de ervaring.
||
Citaat:
Nu vraag ik me af, is dit allemaal niet teveel van het goede. Het zijn stuk voor stuk goeie aankopen, maar misschien zijn het er wel teveel. Hopelijk wordt het inpassen van die spelers geen probleem.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ramzi wordt verkocht, Augustien en Medunjanin worden verhuurd. Landzaat gaat ook zeer waarschijnlijk weg. Dan kom je uit op 7. Maar ik vermoed dat Van Gaal De Zeeuw steeds meer als verdediger is gaan zien. Dus dat zou betekenen dat je 6 middenvelders hebt, 2 per positie. Precies wat we willen.
|
Jon Dahl Tomasson in verband gebracht met Feyenoord, zelf zou hij graag willen alleen moeten ze met 5 miljoen komen. Hij heeft zelfs al aangegeven daar zelf een deel van willen af te betalen. Zou ik echt een goede zet vinden van Feyenoord, eigenlijk zou ik liever Tomasson in mijn elftal hebben dan Kalou.
||
Citaat:
Al neem ik dan wel aan dat Kuyt alsnog gaat vertrekken. Maar een betere vervanger van Kuyt loopt er voor Feyenoord niet rond geloof ik.
||
Citaat:
|
El Hamdaoui van Tottenham naar Willem II. Een goede aankoop in mijn ogen. Tottenham was natuurlijk veel te hoog gegrepen, maar ik denk dat hij bij Willem II een aardige vervanger van Dembele kan worden.
Verder vind ik die Didulica maar een clown, betrouwbaar is anders. Ik zou hem niet halen als ik AZ was. Tomasson zou natuurlijk een klasse vervanger zijn van Kuyt / Kalou.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ajax wil snel uitsluitsel van Edgar Davids
11/6/2006 20:38 EXCLUSIEF - Ajax wil zo snel mogelijk duidelijkheid van Edgar Davids. Technisch directeur Martin van Geel liet Voetbal International weten dat 'het wachten een keer ophoudt'. Davids is al enige tijd op de hoogte van Ajax' interesse. Nieuwe coach Henk ten Cate ziet in de 33-jarige speler van Tottenham Hotspur een belangrijke ervaren kracht voor op het middenveld, maar tot op heden draalt de 74-voudig international met het nemen van zijn beslissing. vi.nl Zou het gewoon zo zijn dat hij alsnog niet komt? ![]() |
![]() |
|
Hehe, Danny Wintjens van FC Twente naar Heerenveen.
![]()
|
Je hoeft niet te spelen om beter te worden ( van Persie ) maar ik vind dit ook geen logische stap aangezien je ook niet op een invalbeurtje hoeft te rekenen als derde keeper.
|
Verwijderd
|
Feyenoord rekent op De Cler
ROTTERDAM, 14 juni 2006 09:18 - Feyenoord hoopt op korte termijn de transfer van AZ-verdediger Tim de Cler af te kunnen ronden. De international heeft van zijn club toestemming gekregen om met de Rotterdammers te onderhandelen. De vraagprijs van de club uit de kaasstad kan echter nog een obstakel vormen. Aangezien de voormalige Ajax-verdediger nog een doorlopende overeenkomst heeft tot 2008, vraagt AZ een transfervergoeding van € 3 miljoen. van voetbalonline.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Joleon Lescott van Wolverhampton naar Everton.
Everton new boy Joleon Lescott has expressed his delight at joining the club. Lescott finally sealed his £5 million move from Wolves on Wednesday, signing a four-year deal at Goodison Park. The 23-year-old is looking forward to playing in The Premiership next season and has set his sights on establishing himself in David Moyes' plans. "I am delighted with the move," Lescott told skysports.com. "It is a dream come true. "I am an ambitious player and I am looking forward to playing in The Premiership next season. "If I am playing in a top team hopefully I can try and break my way into the England squad." A host of clubs were chasing Lescott's signature, but the central defender admitted Everton were his only choice after they made a move for him. "Once I knew Everton were interested in me my mind was made up," added Lescott. "Everton are a big club and they have major plans for the future. "David Moyes impressed me a lot with his vision for the club." Lescott insists he was never worried about the way the transfer dragged on before being completed. "The manager, chairman and Jez Moxey were great with me and I was never worried about the transfer," said Lescott. "These things take time and I would like to thank Wolves as they said they would not stand in my way if a top club came calling. "It is a bit sad to be leaving Wolves as I have been there a long time and I have a lot of friends there, but I could not turn down the chance to move to The Premiership." van planetfootball. Volgens Moyes de beste verdediger uit the Championship. Everton heeft niemand verkocht, en al voor 13,6 miljoen pond aankopen gedaan. Ik heb zin in komend seizoen. Nog even Van der Meyde in Italië lozen voor wat miljoenen... ![]() Ben alleen bang voor Timmy Cahill, mijn held. Hij zou wel eens weggekocht kunnen worden. En ik geloof dat zijn contract na komend seizoen afloopt, en dat Everton al meer dan 8 maanden in onderhandeling is over een verlenging. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() MVV heeft zich bij Utrecht gemeld voor Prince Rajcomar. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jenner en Mendes da Silva naar AZ
Uitgegeven: 15 juni 2006 13:46 ALKMAAR - AZ staat op het punt twee nieuwe spelers aan de selectie toe te voegen. Het zijn middenvelder David Mendes da Silva (23) en aanvaller Julian Jenner (22), beiden afkomstig van NAC. "Alleen de laatste formaliteiten moeten we nog afronden", liet een woordvoerder van AZ weten. "Aan het einde van donderdagmiddag komen we waarschijnlijk met het officiële nieuws naar buiten."
|
Ajax legt Roger Garcia vast
Uitgegeven: 15 juni 2006 13:16 AMSTERDAM - Ajax heeft zich versterkt met de ervaren Spanjaard Roger Garcia Junyent. De 29-jarige linkermiddenvelder tekende een contract voor een jaar in Amsterdam. Roger Garcia komt transfervrij over van Villarreal. Hij is afkomstig van de jeugdopleiding van FC Barcelona, waar hij in 1995 zijn debuut in de hoofdmacht maakte. Hij won met Barcelona twee keer de landstitel, twee keer de nationale beker, de Spaanse én Europese SuperCup en de Europa Cup II. In 1999 vertrok hij naar Espanyol, waar hij vier jaar speelde en onder meer de Spaanse beker won. In 2003 stapte hij over naar Villarreal. Roger Garcia speelde in totaal 247 wedstrijden in de Primera Division. Eerder al legde Ajax de Spaanse middenvelder Garcia Gabri (Barcelona) vast. Ook Jaap Stam (AC Milan) en Kenneth Perez (AZ) voegen zich deze zomer bij de Amsterdamse selectie van de nieuwe trainer Henk ten Cate.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jenner en Da Silva vertrekken bij NAC Julian Jenner en David Mendes da Silva zullen NAC per direct gaan verlaten. Beide spelers zullen tekenen bij AZ. Jenner speelde vanaf 2001 bij NAC en maakte zijn debuut in het betaald voetbal op 1 mei 2004 tegen .... AZ. In 35 competitieduels wist hij 4x het net te vinden. Aangezien zijn contract nog doorliep tot juli 2007 ontvangt NAC een transfersom voor Jenner. Julian, bedankt voor de mooie jaren en veel succes in Alkmaar. Mendes da Silva speelde zijn eerste wedstrijd voor NAC op 10 augustus 2004. Sindsdien speelde hij 56 competitiewedstrijden waarin hij 5x scoorde. Ook voor Da Silva ontvangt NAC een afkoopsom; zijn contract liep nog tot medio 2008. Ook David, bedankt voor je inzet de afgelopen jaren en succes in Alkmaar. Overigens hebben beide clubs afgesproken over de hoogte van de transfersommen geen mededelingen te doen. Nu beide transfers zijn afgerond, zal er binnenkort duidelijkheid komen over versterkingen bij NAC. Ook zal op korte termijn duidelijkheid komen over de trainer voor het komende seizoen. www.nac.nl Nou Diba nog naar Twente en Leonardo naar het buitenland en dan hebben wij dus helemáál niks meer volgend seizoen ![]() |
![]() |
|
Jaliens heeft een aanbieding van Bayer Leverkusen op zak... Maar of het tot een transfer gaat komen is nog lang niet zeker.
Daarnaast heeft AZ aangegeven dat de geruchten rond De Cler, Opdam en Mathijsen nergens op gebaseerd zijn. Voor deze spelers heeft nog niet 1 club zich bij AZ gemeld.
|
Het schijnt dat scouts van Sevilla en Real Madrid bij Nederland Ivoorkust zitten om Joris Mathijsen te bekijken. Beide clubs zijn geinteresseerd in hem...
Sja, als Real komt kun je een spelers moeilijk tegenhouden als AZ zijnde. Al moet ik zeggen dat ik Real absoluut geen club vind voor Joris.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja, bij Real loopt ook ene Woodgate rond. Een simpele, blessuregevoelige, overschatte verdediger die voor veel teveel centen naar Madrid is gehaald. Dan is Mathijsen toch echt wel een tandje beter...
||
Citaat:
||
Citaat:
Zulke spelers worden voor de breedte van een selectie gehaald, wat erg klote is aangezien er wekelijk prachtige voetballers niet spelen. Dit soort praktijken maken het voetbal kapot.
|
![]() |
|
|