Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 19:06
NY152
NY152 is offline
Ik wil toch eens weten of het mogelijk is om een penis versmalling te krijgen, en zo ja hoe zwaar de ingreep is.

Vannacht bleef er weer een vriendin van me slapen en ik heb uit eindelijk wel sex met der gehad maar soms lukt het gewoon nog steeds helemaal niet of het is altijd gerommel het loopt gewoon nooit lekker. En ik ben dat gewoon helemaal zat, ik wil gewoon ongecompliceerde sex kunnen hebben.

Dus als iemand hier toch een serieuze link of iets dergelijks over heeft of informatie weet zou ik dit zeer op prijs stellen.
Oud 14-09-2002, 19:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hmm weet echt niet of dit mogelijk is. Nog nooit over gehoord. Hoe zouden ze dat moeten doen? Zwellichamen verkleinen?
Oud 14-09-2002, 19:55
Bor
Bor is offline
ik heb nog nooit gehoord dat er een methode was om het aan te passen..
Oud 14-09-2002, 20:04
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
NY152 schreef:
Ik wil toch eens weten of het mogelijk is om een penis versmalling te krijgen, en zo ja hoe zwaar de ingreep is.

Vannacht bleef er weer een vriendin van me slapen en ik heb uit eindelijk wel sex met der gehad maar soms lukt het gewoon nog steeds helemaal niet of het is altijd gerommel het loopt gewoon nooit lekker. En ik ben dat gewoon helemaal zat, ik wil gewoon ongecompliceerde sex kunnen hebben.

Dus als iemand hier toch een serieuze link of iets dergelijks over heeft of informatie weet zou ik dit zeer op prijs stellen.
Ik weet niet of het medisch gezien inderdaad mogelijk is om zo'n ingreep uit te voeren, maar naar mijn idee heb je zoiets ingrijpends ook helemaal niet nodig. Aangezien een vagina rekbaar genoeg is om tijdens de geboorte een kind door te laten kan deze ook iedere penis van welke dikte dan ook omvatten, dus ook de jouwe. Dat het niet (goed) lukt kan worden veroorzaakt door het feit dat je partner misschien niet vochtig genoeg is of dat haar vagina niet voldoende ontspannen is, of een combinatie daarvan. Mijn advies is dan ook er voor te zorgen dat je partner zich voldoende bij jou op haar gemak voelt, zodat ze zich volledig kan ontspannen, en verder gebruik te maken van glijmiddel indien dat noodzakelijk mocht zijn.
Oud 14-09-2002, 20:06
Skydancer
Skydancer is offline
hmm meestal iz het anders om. Ik heb er nog nooit over gehoord ofzo. Maar heb je het probleem bij meerdere vriendinnen Mischien ligt het wel aan je vriendin
Oud 14-09-2002, 20:18
Verwijderd
ik heb er wel wat over gehoord,dan word de zwellichaam smaller gemaakt.
Over hoe en wat nog meer weet ik niet
Oud 15-09-2002, 02:03
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Wat een anti-humor. Liever hier dan in een comedyclub though..
Oud 15-09-2002, 16:32
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik weet niet of het medisch gezien inderdaad mogelijk is om zo'n ingreep uit te voeren, maar naar mijn idee heb je zoiets ingrijpends ook helemaal niet nodig. Aangezien een vagina rekbaar genoeg is om tijdens de geboorte een kind door te laten kan deze ook iedere penis van welke dikte dan ook omvatten, dus ook de jouwe. Dat het niet (goed) lukt kan worden veroorzaakt door het feit dat je partner misschien niet vochtig genoeg is of dat haar vagina niet voldoende ontspannen is, of een combinatie daarvan. Mijn advies is dan ook er voor te zorgen dat je partner zich voldoende bij jou op haar gemak voelt, zodat ze zich volledig kan ontspannen, en verder gebruik te maken van glijmiddel indien dat noodzakelijk mocht zijn.
Hier sluit ik mij bij aan! Zo'n versmalling is echt niet nodig hoor als het al kan. Je kunt er zelf voor zorgen door andere dingen uit te proberen en voldoende ontspannen te zijn (geld dus vooral voor je partner) dat de seks ongecompliceerd is en soms is het nog wel eens gekloot ook al ben je ervaren. Hoort er ook bij.
En het hoeft ook niet aan jou te liggen he. Zoals Skydancer zegt, als jij dit nog nooit bij andere vrouwen heb gehad ligt het dus zeker niet aan jou. En als het wel vaker is gebeurd kan het dus ook aan je sekstechnieken liggen. Dat je daar misschien meer op moet oefenen zodat je partner opgewonden en nat genoeg is voor seks, want echt elke penis past hoor!
Oud 15-09-2002, 16:56
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

sjiez, wat ben jij dom zeg!!!
als er een kind uit komt heeft een vrouw weeen, dat hebben de meeste vrouwen niet tijdens de sex...

en dan nog wat mathfreak, jij zou opzouten van het forum weet je nog... deze site heet niet voor niks www.SCHOLIEREN.com als we advies willen van een ouder persoon gaan we wel naar een bejaardentehuis, ja?!

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 16:58.
Oud 15-09-2002, 17:36
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

deze site heet niet voor niks www.SCHOLIEREN.com als we advies willen van een ouder persoon gaan we wel naar een bejaardentehuis, ja?!
*heeft idee voor site> www.ex-scholieren.com*
Oud 15-09-2002, 17:47
Faery
Faery is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

en dan nog wat mathfreak, jij zou opzouten van het forum weet je nog... deze site heet niet voor niks www.SCHOLIEREN.com als we advies willen van een ouder persoon gaan we wel naar een bejaardentehuis, ja?!
stel je niet aan drupkut, hij post (vrijwel) altijd op nuttige wijze, niet pervers, etc. Maak je niet druk ofzo, hij geeft alleen advies; d'r zijn hier zat puberale ettertjes die zich af zitten te rukken op de verhalen hier en misplaatste grappen posten, maar daar klaag je niet om! Als er geen leeftijd bij z'n naam was het geen probleem, maar nee. *Mystery* moet elke week ff duidelijk maken hoe walgelijk het wel niet is dat er hier een 38jarige nuttige reacties post.

Bah, dom wicht. Stel je je ook zo bespottelijk op in een relatie?

(Jaaaah, mathfreak kan zichzelf ook verdedigen, maar die doet het op subtiele wijze, stelt voor weg te gaan, etc. En dat voorkom ik nu )
Oud 15-09-2002, 17:51
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

als er een kind uit komt heeft een vrouw weeen, dat hebben de meeste vrouwen niet tijdens de sex...

558 (0.84 posts per day)...

en dan verneuk je die eene post per dag ook nog eens door er zown kut reply van te maken, ga je haar doen ofzo domme snol.

(en nee dit is niet gemeen bedoeld maar ik toon enkel en alleen dezelfde vorm van tollerantie als *mystery*)

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 17:54.
Oud 15-09-2002, 18:27
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

Om te beginnen even dit: het is mij zonder meer bekend dat vrouwen geen weëen hebben als ze sex hebben, maar desondanks blijft het een feit dat een vagina rekbaar genoeg is om een baby door te laten en dat deze dus ook probleemloos een penis van iedere willekuerige dikte op kan nemen, dus jouw veronderstelling dat ijk dom zou zijn is daarmee ontzenuwd.
Ik heb je al tot 3 maal toe duidelijk gemaakt (of dat althans geprobeerd) dat ik indertijd voorstelde om een enqučte te houden waarin werd gevraagd of mijn aanwzigheid op prijs werd gesteld en dat ik mij bij een meerderheid van neestemmers van dit forum zou terugtrekken. Ik heb je ook al tot 3 maal toe duidelijk gemaakt (of dat althans geprobeerd) dat jij in een reply aangaf dat je dat kon waarderen, maar het lijkt er op dat de essentie hiervan nog niet echt tot je is doorgedrongen. Laten we maar eens kijken of het volgende wel tot je doordringt: als jij meent dat je mij op grond van jouw misplaatste vooroordelen ten opzichte van mij van dit forum kan wegjagen, dan kan ik je hierbij mededelen dat je dat niet zal lukken en dat ik, zolang anderen mijn aanwezigheid hier als positief ervaren, niet van plan ben om te vertrekken. In feite heb je 2 opties: je neemt afstand van je misplaatste vooroordelen ten opzichte van mij, hoe moeilijk dat ook is (en het lijkt er naar mijn idee op dat dat bij jou inderdaad zo is) of je houdt er krampachtig aan vast met het risico op een onvermijdelijke botsing tussen jou en al diegenen die mijn aanwezigheid hier als positief ervaren. Ik kan je alleen maar adviseren om je de gevolgen voor de keuze van deze laatste optie goed tot je door te laten dringen en me verder met rust te laten. Indien je door blijft gaan met het plaatsen van deze replies tegen mij zie ik mij genoodzaakt om op het Feedebackforum een formele klacht tegen jou in te dienen wegens het stalken van een medeforumbezoeker. Ik realiseer me heel goed dat dit een zeer ingrijpende stap is en ik hoop ook van harte dat ik er nooit van gebruik zal hoeven te maken, maar dat zal zeker ook van jou afhangen.
Oud 15-09-2002, 18:58
NY152
NY152 is offline
Hehe bedankt voor het advies maar ik geloof dat dit een beetje over een heel ander onderwerp gaat momenteel

Al wil ik toch wel even zeggen dat het meestal wel lukt om sex te hebben maar dat het gewoon altijd zoveel moeite kost in het begin, ik begin dat gewoon een beetje zat te worden. Heb geen zin om te weten dat zodra ik een nieuw meisje heb het de eerste keer altijd weer vervelend word om er sex mee te hebben.
Oud 15-09-2002, 19:11
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik heb je al tot 3 maal toe duidelijk gemaakt (of dat althans geprobeerd) dat ik indertijd voorstelde om een enqučte te houden je ook al tot 3 maal toe duidelijk *kniper nooit van gebruik zal hoeven te maken, maar dat zal zeker ook van jou afhangen.
jeez...
open een feedback-thread en ga daar ff op elkaar lopen zeiken, allebei.
Als de 1 de ander nou accepteerd en de ander niet meteen begint te dreigen ("stalken", laat me niet lachen) is het probleem geen probleem meer.

on topic: laat je vriendinnen meer ontspannen en doe rustig aan. De boel verkleinen lijkt me gevaarlijk
Oud 15-09-2002, 19:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
jeez...
open een feedback-thread en ga daar ff op elkaar lopen zeiken, allebei.
Als de 1 de ander nou accepteerd en de ander niet meteen begint te dreigen ("stalken", laat me niet lachen) is het probleem geen probleem meer.
Er is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=mathfreak
dus stel ik voor dat *mystery* daar alsnog eens grondig naleest wat ik daar precies heb gezegd en hoe zij daar op reageerde. Een nieuw topic openen lijkt mij dus in dat opzicht niet noodzakelijk.
Even een misverstand ophelderen: ik dreigde niet, maar waarschuwde haar dat ze me met rust moet laten, en als iemand mij tot 3 maal toe in gelijksoortige replies meent aan te moeten vallen vanwege mijn aanwezigheid hier, enkel en alleen maar vanwege het feit dat ze mij vanwege mijn leeftijd als een vieze man meent te moeten beschouwen en blind en doof is voor de argumenten die ik daar tegen inbreng, dan zie ik dat inderdaad als een vorm van stalking, ook al meen jij dat dat overdreven is. Wat mij betreft is deze discussie verder gesloten.
Oud 15-09-2002, 19:31
Verwijderd
mathfreak: reageer nou please niet meer op dat soort posts....

ontopic: wat bedoel je met
Citaat:
dat het gewoon altijd zoveel moeite kost in het begin
Ik bedoel, het is toch logisch dat zij eerst moet ontspannen en dat jullie eerst elkaars lichaam moeten leren kennen enzo.
Oud 15-09-2002, 19:53
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

als we advies willen van een ouder persoon gaan we wel naar een bejaardentehuis, ja?!
respect ?????
Oud 15-09-2002, 20:10
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
mathfreak: reageer nou please niet meer op dat soort posts....
Laat dan eerst maar eens goed tot haar doordringen dat ze eens op moet houden met vooroordelen over mij hier op het forum te spuien terwijl ik al tot vervelens toe heb aangegeven dat ik hier met de meest oprechte bedoelingen kom, dan is dat wat mij betreft ook niet meer noodzakelijk. Ik reageer er op omdat ik van het standpunt uitga dat vooroordelen er zijn om bestreden te worden, dus doe ik dat ook. Ik zou haar natuurlijk ook buiten het forum om via e-mail kunnen benaderen en haar laten weten dat ik door haar met rust gelaten wens te worden, maar zij zou zoiets als een bedreiging van mijn kant op kunnen vatten, met als gevolg dat ze me helemaal niet meer met rust laat. Ik had trouwens al zo'n vermoeden dat ze er vroeg of laat weer over zou beginnen, en zoals blijkt was dat vermoeden juist.
Verder deel ik mede dat ik mijn eventuele beslissing om een formele klacht tegen haar in te dienen op het Feedbackforum wegens stalking hierbij intrek en dat ik haar adviseer om haar bezwaren tegen mijn aanwezigheid hier aan Koen en chanel door te geven en dat ik hun reactie dan wel afwacht.
Oud 15-09-2002, 21:14
Kirk22
Kirk22 is offline
gast...
Oud 16-09-2002, 00:42
Roger
Roger is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Laat dan eerst maar eens goed tot haar doordringen dat ze eens op moet houden met vooroordelen over mij hier op het forum te spuien terwijl ik al tot vervelens toe heb aangegeven dat ik hier met de meest oprechte bedoelingen kom, dan is dat wat mij betreft ook niet meer noodzakelijk. Ik reageer er op omdat ik van het standpunt uitga dat vooroordelen er zijn om bestreden te worden, dus doe ik dat ook. Ik zou haar natuurlijk ook buiten het forum om via e-mail kunnen benaderen en haar laten weten dat ik door haar met rust gelaten wens te worden, maar zij zou zoiets als een bedreiging van mijn kant op kunnen vatten, met als gevolg dat ze me helemaal niet meer met rust laat. Ik had trouwens al zo'n vermoeden dat ze er vroeg of laat weer over zou beginnen, en zoals blijkt was dat vermoeden juist.
Verder deel ik mede dat ik mijn eventuele beslissing om een formele klacht tegen haar in te dienen op het Feedbackforum wegens stalking hierbij intrek en dat ik haar adviseer om haar bezwaren tegen mijn aanwezigheid hier aan Koen en chanel door te geven en dat ik hun reactie dan wel afwacht.
Schrijf een boek! Misschien beter tijdverdrijf op jouw leeftijd.

DOE WAT MET JE LEVEN IIG!
Oud 16-09-2002, 20:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Roger schreef:
Schrijf een boek! Misschien beter tijdverdrijf op jouw leeftijd.

DOE WAT MET JE LEVEN IIG!
Hoe ik mijn tijd doorbreng bepaal ik zelf wel. Daar heb ik jouw hulp niet voor nodig. Laten we deze zaak verder maar als gesloten beschouwen en terugkeren naar het eigenlijke onderwerp.

@NY152: het ging inderdaad even over een ander onderwerp, maar om weer even ontopic te blijven: ik ben blij dat je in ieder geval iets kunt met mijn advies. Hopelijk hebben anderen er ook iets aan.
Oud 16-09-2002, 23:25
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Volgens mij topic maker, zijn jouw vriendinnen gewoon niet nat genoeg.. Wat toevallig kan liggen aan dat ze allemaal niet veel nat produceren, of simpelweg dat jij niet genoeg kwaliteiten bezit..
Oud 18-09-2002, 18:06
*mystery*
*mystery* is offline
even offtopic: Mathfreak, de vorige keer zijn we er al op uit gekomen dat jij je van dit forum terug zou trekken, en je zou bezig houden met waarvoor je hier bent. ja, eerlijk is eerlijk, ik vind het pervers dat hier een gast van 38 onze topics leest, man, je had me vader kunnen zijn!!! en nee, ik heb helemaal geen vooroordelen over jou, en nee, ik ben niet blind, dat ben jij waarschijnlijk, als je hier weer is gaat rondneuzen (www.SCHOLIEREN.com). ik vind het gewoon zeer ongepast dat iemand van jou leeftijd op een forum voor scholieren zit.
en (ja, ik weet dat je het idee al hebt ingetrokken, maar ik MOET er gewoon even op reageren) over dat stalken:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
give me a break!!!! even serieus, vind je jezelf ook niet een beetje raar dat je uitgerekend op een forum voor jongeren dat over seks gaat moet lopen rondneuzen???!!!
zoek lekker een site voor mensen van je eigen leeftijd!!! je bent geen 18 meer!!! GET A LIFE DUDE!!!
af en toe vraag ik me af of je hier eigenlijk toch hoort. je replies vind ik namelijk nogal kinderachtig. ("ik ga lekker zeggen dat jij mij stalkt!! nenenenene!!!")
het gaat mij helemaal niet om jou, om je persoonlijkheid of wat aan jou dan ook. het gaat mij om je leeftijd!!!! wanneer dringt dat nou is tot je door!!!???
SJIEZZZZZZ
Oud 18-09-2002, 18:09
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
even offtopic: Mathfreak, de vorige keer zijn we er al op uit gekomen dat jij je van dit forum terug zou trekken, en je zou bezig houden met waarvoor je hier bent. ja, eerlijk is eerlijk, ik vind het pervers dat hier een gast van 38 onze topics leest, man, je had me vader kunnen zijn!!! en nee, ik heb helemaal geen vooroordelen over jou, en nee, ik ben niet blind, dat ben jij waarschijnlijk, als je hier weer is gaat rondneuzen (www.SCHOLIEREN.com). ik vind het gewoon zeer ongepast dat iemand van jou leeftijd op een forum voor scholieren zit.
en (ja, ik weet dat je het idee al hebt ingetrokken, maar ik MOET er gewoon even op reageren) over dat stalken:
give me a break!!!! even serieus, vind je jezelf ook niet een beetje raar dat je uitgerekend op een forum voor jongeren dat over seks gaat moet lopen rondneuzen???!!!
zoek lekker een site voor mensen van je eigen leeftijd!!! je bent geen 18 meer!!! GET A LIFE DUDE!!!
af en toe vraag ik me af of je hier eigenlijk toch hoort. je replies vind ik namelijk nogal kinderachtig. ("ik ga lekker zeggen dat jij mij stalkt!! nenenenene!!!")
het gaat mij helemaal niet om jou, om je persoonlijkheid of wat aan jou dan ook. het gaat mij om je leeftijd!!!! wanneer dringt dat nou is tot je door!!!???
SJIEZZZZZZ

jij kan ook alleen maar zeuren he?
die vent komt tenminste nog met nuttige informatie..
dus laat em ff lekker ja
Oud 18-09-2002, 18:22
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
SJIEZZZZZZ
Ik weet dat het jou om mijn leeftijd gaat, maar ik weet ook dat er genoeg mensen hier op het forum zijn die daar geen moeite mee hebben, dus blijf ik. Je denkt misschien wel dat je geen vooroordelen over mij hebt, maar leg dan maar eens uit waarom het ongepast zou zijn dat ik hier verschijn. Ik had qua leeftijd inderdaad je vader kunnen zijn, maar als ik zie hoe jij op mij en soms op anderen reageert prijs ik mezelf alleen maar gelukkig dat dat niet het geval is. Ik ben evenmin blind en weet waarom ik hier ben en wat ik hier doe. Als je mijn replies kinderachtig vindt en als je het raar vindt dat ik hier op het forum actief ben beschouw ik dat verder als jouw probleem en niet als het mijne.
Oud 18-09-2002, 18:25
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
hoop bla bla
poll: mystery weg van scholieren.com..

wie voor? IKKE!!!
Oud 18-09-2002, 18:28
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
T-beertje schreef:
poll: mystery weg van scholieren.com..

wie voor? IKKE!!!
mm... toch beetje kinderachtig.. sorry.

maar iemand die goede en nuttige reply's geeft mag van mij ten allen tijden blijven

ontopic nu eens: ik denk dat even een beetje doorzetten aan het begin van de sex minder problemen voor jou geeft dan een of andere operatie..
ik denk dat je je er gewoon niet druk om moet maken en genieten van wat erna komt.. goodluck
Oud 18-09-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
even serieus, vind je jezelf ook niet een beetje raar dat je uitgerekend op een forum voor jongeren dat over seks gaat moet lopen rondneuzen???!!!
dit is niet om je af te kraken oid, maar er is verschil tussen een man van 38 op een jongeren forum, en een man van 38, de 1 wil je helpen en de ander zit zich gewoon te rukken, ik denk dat mathdinges een serieuze persoon is, en het is een tijdje in geweest om je leeftijd te vern**ken zeg maar, dus van de leeftijd kun je nergens vanuit gaan, hij kan bijv het ook op 17 zetten en dan weet je nog niks.
Oud 18-09-2002, 23:52
verbal-violence
verbal-violence is offline
Dude weet waar je aan begint..... mijne is ook niet bepaald klein , en is eiglijk ook te dik zegmaar a,aar ik ben er blij mee neukt als een droom hoor

en ik snap ff neit waarom nimand iets aan al dit geflame doet
Oud 19-09-2002, 13:55
*mystery*
*mystery* is offline
ok, even voor de duidelijkheid: ik geef ook nuttige replies, dus om nou te doen alsof ik een debiel ben die niks nuttigs kan zeggen is ook een beetje overbodig. ik zeg ook niet dat mathfreak geen nuttige dingen zegt, ik vind het alleen nogal raar dat ie precies hier op een jongerenforum dat over seks gaat beland.
ik heb niks tegen mathfreak zelf, ik vind het gewoon raar.
en mathfreak, dat jij dan zo'n kinderachtige opmerking moet maken over dat je blij bent dat je mijn vader niet bent: whatever. je kent me niet eens. dus dan heb jij ineens een vooroordeel over mij. ik ken jou ook niet, maar als mijn vader hier op dit forum zou zitten, zou ik toch wel heeeeel raar opkijken en toch wel ff navragen wat ie hier in vredesnaam doet. ik hou nu op met zeiken over jou, want ik weet dat sommigen jou aanwezigheid wel waarderen. ik weet nog wel van een post dat er (heel) veel mensen het niet waarderen. dat weet jij vast ook nog wel. en je weet vast ook nog wel dat je toen had besloten je terug te trekken van het seksualiteitforum (of was je dat vergeten???)

ik heb mijn mening gegeven. punt. als jij hier wil blijven: best.
maar ik ben het er niet mee eens.
Oud 19-09-2002, 15:05
Koen
Koen is offline
Dit topic gaat nergens meer heen, en gaat dus op slot.

Wat betreft mathfreak: De enige hier die beslist of hij mág blijven of niet, ben ik. En ik wil 'm niet weghebben, in tegendeel. Hij levert vaak een nuttige bijdrage aan diverse topics, is objectief en 'volwassen'. (Verkeerde woord in deze context, maar goed)

Dat er mensen zijn die hem hier liever niet zien, kan ik in zekere zin begrijpen. Natuurlijk is hij geen student meer. Dat neemt echter niet weg dat hij wel nuttige dingen doen op Sexualiteit, dus waarom zou hij dan weg moeten?

Citaat:
Dit soort replies wens ik hier dus echt niet meer te zien. Mathfreak zout helemaal niet op, tenzij hij dat zelf wil. Met dit soort replies maak je jezelf niet bepaald geliefd, aangezien er meer mensen pro-mathfreak zijn dan tegen. Hou je dus een beetje gedeisd aub.

Gesloten.
Topic gesloten

Regels voor berichten