Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het kwam op mij over alsof ze heel hockey niks vind.. Maarja, ik kan het natuurlijk mis hebben.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- zwart plooirokje
- roze spagettibandjes-topje - paarse kniekousen met zilveren sterretjes *nieuw* - zwart-wit gestreepte handschoentjes die tot halverwege mn bovenarm komen - in een vorig leven zijn het kniekousen geweest - erg lelijke pantoffels, over een uurtje worden dat kisten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() rozeblauwe(zo'n stof die van kleur verandert) rok met een roze tule onderrok. Groen adijasje(olga ![]() Blauwzwart gestreept pantyshirtje*nieuw* Zwarte docs Het is de combinatie die het hem doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb me maar even omgekleed aangezien ik ineens toch de deur blijk uit te gaan vandaag ![]() (nja ik heb mijn sloffen omgewisseld voor schoenen ![]() |
![]() |
|
![]() |
net uit bad,terug van op weekend
vanmorgen: *legergroene broek van h&m(zeer toevallig een broek van mijn broer,waardoor het kruis een zeer hoog aantal centimeters lager hangt dan mijn eigen kruis ![]() *blauwe/roze mouwloos truitje *blauwe soupull *rooie,uitgerokkene trui van C&A *sandalen van scapino nu: *groen,lief slaapsjirt *sloffen *nat haar dat behoooorlijk in de war zit
|
Cemslut, wat zie jij er verschrikkelijk best wel niet gekleurd en vloekend uit!
![]() Ik heb aan: spijkerbroek met roze ondertoon/wassing Benetton donkerblauw ceintuur Hilfiger lichtroze longsleeve met boothals Benetton donkerblauwe instappers Altijd leuk, je kast uitmesten. Je komt altijd leuke dingen tegen die spontaan weer favoriet worden ![]()
|
![]() |
Ik:
- witte halve sokjes - witte nepallstars met bloemetjes - wijde 3kwartspijkerbroek - groene Flogging Molly girlie - blauw ondergoed Dwaynetje (ja, hij zag er zo geweldig uit vandaag dat hij er wel eventjes bijmocht ![]() - witte sokken ![]() - zwarte nepallstars - Elmo boxershort (van mij gekregen, van mij gekregen!) - bruine wijde 3kwartsbroek met Paaspop- en Lowlandslogo (als in: festivalbroek oid) - blauwe Undeclinable-worker - zwart Flogging Molly tshirt daaroverheen *smult* (Vet stoer, allebei in Flogging Molly-outfit!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Hoe lifestylish was jouw dag? Verwijderd | 500 | 17-09-2004 23:24 | |
Lifestyle |
Wear Yellow scarf | 371 | 11-09-2004 17:24 | |
Lifestyle |