Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
logisch... ik vind dit onzin, wat heb je aan die antwoorden, ga maar naar www.cu2.nl als je lompe vragenlijstjes leuk vind |
![]() |
|
effe een paar vraagjes:
*hoe oud ben je : 17 *wat kijk je op tv: simpsons, nicolodeon (ofzoiets) tekenfilmpjes, die zijn echt stoer!!!! *welke muziek station vin jij het beste tmf,thebox,mtv) mtv *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: zonde! *van welke muziek hou je: veel, op et moment veel punk, maar dat kan morgen wel weer anders zijn *wat is jou top 5: living end bad religion deftones dreadlock pussy (ouwe cd) marilyn manson *welke liedjes vin je nou helemaal ![]() It's gettin' hot in here - Nelly offtopic: even over je sig... breaker (punk mae en ik noemen et breaky) is heel lekker, don't mess with the breaky fans!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() ![]() ennuh who the f*ck zijn dit??????? Incubus - Favorite Things Racoon - Side Effects en Biggest Fan, ow en ook Water By The Bed.. Artificial Joy Club - Psychic Man Everlast - What It's Like Jimmy Eat World - Hear You Me
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het zijn dus gewoon liedjes... zo moeilijk te snappe moet dat toch niet zijn.....?
||
Verwijderd
|
Citaat:
(dus: -Glow's -"ik ben meer punk dan Sid Vicious" lesboek -Glow's -"Gothic en waarom hoor ik Within Temtation kut te vinden" en last but not least -Glow's - LeEr BrEeZaH DrInkEn, PrAten, DenKaAH en TyPaH iN 3 dAgUh ) ofzo .. ![]() |
![]() |
|
konflict quote:
-------------------------------------------------------------------------------- addictive schreef: Ja Dus ben je alternatief en hoor je dr hier weer helemaal bij joepi -------------------------------------------------------------------------------- nee, want erbij horen is niet alternatief dat snapte ik niet eerst wel en dan weer niet ik kende die liedjes niet en daarom vraag ik et is dat zo moeilijk te begrijpen?mag ik et niet vragen dan?
||
Citaat:
Heb wel interesse in die laatste cursus, zoals je ziet gaat het me nog niet echt goed af.... (kut, alweer een stukje getypt zonder spelfouten) ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
*hoe oud ben je : 15
*wat kijk je op tv: kijk niet zoveel tv, hou mij meer met de pc bezig... *welke muziek station vin jij het beste ![]() *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: mja, kan mij eigenlijk niet veel schelen, zolang ze maar goeie muziek draaien ![]() *van welke muziek hou je: sugababes en dido *wat is jouw top 5: goh ben te lui om na te denken vandaag, sorry ![]() ![]() *welke liedjes vin je nou helemaal ![]() ![]() ![]() xxx Ems |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
addictive schreef:
[B]effe een paar vraagjes: ![]() *hoe oud ben je :17 *wat kijk je op tv: Veruit nix, af en toe: that 70's Show, Alternative zone op mtv *welke muziek station vin jij het beste: Mtv denk ik *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: maakt nix uit *van welke muziek hou je: Death, Black en Trash metal, alle soorten rock, experimentele overversterkte chaos, zweverige dingen, drum 'n bass...vanalles wat af en toe excessief klinkt *wat is jou top 5: Ik geef je enkele dat ik goed vind, ik heb natuurlijk geen "top" 5 Venetian Snares - Number 7 Cryptopsy - Cold hate warm Blood ATR - The Future of War, Anarchy Nile - Black Seeds of Vengeance The Shizit - 32 bit whore Tool - Eleven Immortal - Where the dark en light don't differ Radiohead - Morning Bell Aphex Twin - vordhosbn Coil - The anal starcaise *somebody please stop me! ![]() welke liedjes vin je nou helemaal ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
effe een paar vraagjes:
![]() *hoe oud ben je : 16 *wat kijk je op tv: family guy en kopspijkers als dat is *welke muziek station vin jij het beste: geen *wat vin je ervan dat mtv en tmf samen zijn geworden: boeit me niet *van welke muziek hou je: punk enzo *wat is jou top 5: boeit niet *welke liedjes vin je nou helemaal ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
a) wat hebben je leeftijd en tv-zenders enzo met muziek te maken?
b) ik geef graag overal mijn mening op, wat dat betreft ben ik een irritant rotwijf c) ene meneer glow wees mij heel vriendelijk op dit topic ![]() maar well... laat ik aardig zijn, dit is mijn top 5 nu: nofx - bottles to the ground less than jake - magnetic north the shandon - beautiful in venice guttermouth - she's got the look millencolin - fingers crossed ofzo |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wat zou dit betekenen deadlytown | 13 | 25-08-2011 16:53 | |
Games |
Wat vind jij van de nieuwe PSP Go? Verwijderd | 16 | 18-10-2010 12:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe wimpel jij iemand af? Mustang_Sally | 69 | 04-12-2006 12:47 | |
Games |
Wat vind jij het allerslechtste spel ooit? Zakrosser | 97 | 02-01-2005 15:34 | |
Lifestyle |
Gothic, Punk enz. enz. So_Predictable | 2 | 21-10-2004 09:33 | |
Muziek |
Lowridershit! Tha Joker | 18 | 08-12-2003 14:27 |