Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2006, 11:20
Verwijderd
Geef maar toe
Advertentie
Oud 22-06-2006, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 22-06-2006 @ 10:23 :
uhm we raiden AQ20 al1 voor kunjraxxxxxxxxxxxxxxx dingus voor die boeken na onyxia
dis de 1e keer dat we rajaxx sirrieus probeerden.
en ja der wordt aan gewerkt field duty dagen enzo
Maar Friendly wordt je door gewoon alle Silithus quests te doen
Oud 22-06-2006, 12:01
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
drom

maar in vergelijking met he
Oud 22-06-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 22-06-2006 @ 11:02 :
Dat valt wel mee, omdat we vaak slacken gaat die general regelmatig dood, maar wipen hebben we er niet op gedaan.

het lijkt nu wel alsof ik de hele tijd eropuit ben jouw meningen te weerleggen
Het maakt natuurlijk nogal verschil of je dat doet met een bwl farming guild of met een raidgroep die net begint, dat snap je zelf ook wel.
Oud 22-06-2006, 12:27
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
meh net beginnend is beejte overdreven
over week gaan we eens aan razor beginnen wss
Oud 22-06-2006, 14:29
airbag
airbag is offline
Geen idee of dit al in dit topic staat, maar een paar pagina's terug las ik nog iets over ontevredenheid over de BGs zoals ze nu zijn (queues enzo).. Denk dat dit dan best goed nieuws is :

Citaat:
Patch 1.12

Cross-Realm Battlegrounds
For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. Coming in patch 1.12 are cross-realm PvP Battlegrounds, linking Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for some brand-new challengers!

World PvP
While the Battlegrounds are about to receive a major upgrade of their own, players interested in World PvP will be glad to hear that patch 1.12 will introduce a brand-new type of PvP content to the game. The stage is set for intense, objective-based land battles as Horde and Alliance vie for control over important strategic positions and resources around Azeroth. Stay tuned for more news about these new world PvP enhancements coming to World of Warcraft.
http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/
Oud 22-06-2006, 15:18
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
nou me interface doet het eindelijk weer een beetje.
heb hem meteen ook een grondige remake gegeven
oud:

nieuw:

en /cheer@crossrealm bg's
Oud 22-06-2006, 16:54
Ymir
Ymir is offline
Ding, 50 \o/

Argent Dawn commision, iets zegt me dat ik me naar 51 ga grinden enkel en alleen op die stomme undead in de plaguelands
Ligt wat leuke gear voor me klaar (axe met 25 agi, beaststalker's bindings) en de rest pluk ik van de AH.
Heb er weer helemaal zin in
Oud 22-06-2006, 17:23
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
welke te rijke gast geetf jou al dat spul
Oud 22-06-2006, 17:33
<*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-06-2006 @ 17:54 :
Ding, 50 \o/

Argent Dawn commision, iets zegt me dat ik me naar 51 ga grinden enkel en alleen op die stomme undead in de plaguelands
Ligt wat leuke gear voor me klaar (axe met 25 agi, beaststalker's bindings) en de rest pluk ik van de AH.
door karren gek
Oud 22-06-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-06-2006 @ 13:05 :
Het maakt natuurlijk nogal verschil of je dat doet met een bwl farming guild of met een raidgroep die net begint, dat snap je zelf ook wel.
point taken xD
Oud 22-06-2006, 18:04
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 22-06-2006 @ 18:23 :
welke te rijke gast geetf jou al dat spul
Bijl gekregen van Vis, beaststalker zelf gekocht voor 9G.

Meeste van m'n gear is quest reward/AH/instance, alleen m'n huidige 2H zwaard en m'n lvl 51 2H axe gekregen van Vis.
(Geloof ik )
Oud 22-06-2006, 18:53
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 22-06-2006 @ 16:18 :
nou me interface doet het eindelijk weer een beetje.
heb hem meteen ook een grondige remake gegeven
oud:
[afbeelding]

en /cheer@crossrealm bg's
"Just whispers"

Probeer je een chickie uit je guild te snaaien ofsow hihihihih .
Oud 22-06-2006, 19:09
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
is me beste vriendin die heeft al genoeg last van "zomg boobz" dus ik probeerde der naam te coveren.
en ja ik ken der RL ja. kben niet ZON nerd
Oud 23-06-2006, 09:28
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 22-06-2006 @ 20:09 :
is me beste vriendin die heeft al genoeg last van "zomg boobz" dus ik probeerde der naam te coveren.
en ja ik ken der RL ja. kben niet ZON nerd
Lollers.

Owja stiekem wil ik mijn warrior eigenlijk speccen naar fury, want imho moet ik gewoon veel te lang wachten totdat ik voldoende rage heb om bijv een X aantal sunders/revenges achter elkaar te spammen om de aggro hoog te houden, dus begin mijn twijfels te krijgen of pro spec nu echt zo geweldig is voor te tanken .

Owja gister voor het eerst weer eens sinds tijden ony down op de eerste try, 27 man. Alleen op het laatste beetje slordig aangezien iemand in de linker welppit werd gegooid en echt gewoon de hele welppit met zich meenam...... lol .

Naja des al niettemin heb ik nu eindelijk een fatsoendelijke 1hander, Quell'Serrar. Ik ga er binnekort crusader op gooien .

Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 09:32.
Oud 23-06-2006, 09:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ding, 50 \o/

Ik heb nooit, werkelijk NOOIT een quest gedaan in de plaguelands terwijl ik nog aan het levelen was. En ik ben nu al maanden level 60 en heb daar nog steeds niet alle quests gedaan. Inmiddels moet het wel want ik moet even snel revered worden met AD voor naxx. Maar ik zou zeggen: burning steppes, winterspring, silithus FTW
Oud 23-06-2006, 09:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 21-06-2006 @ 20:35 :
Heb de LFG channel al in een aparte window gezet..

Ik ben gewoon helemaal uit de channel gegaan. Groups voor instances vind ik in m'n guild wel en anders pech, ik wil toch geen wipegroup naar scholo of zo. En verder had ik daar sowieso al niets te zoeken.
Oud 23-06-2006, 10:17
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
grl schreef op 23-06-2006 @ 10:53 :
Ik heb nooit, werkelijk NOOIT een quest gedaan in de plaguelands terwijl ik nog aan het levelen was. En ik ben nu al maanden level 60 en heb daar nog steeds niet alle quests gedaan. Inmiddels moet het wel want ik moet even snel revered worden met AD voor naxx. Maar ik zou zeggen: burning steppes, winterspring, silithus FTW
Ik ga ook nog geen quests doen, maar ik wil sowieso die mobs grinden totdat ik 20 van die stomme tokens heb, ik wil zien waar ik dat voor kan inwisselen. En met 5 rep per kill met amper downtime (na 5 mobs even m'n pet bandagen en ik kan weer) haal ik ook nog wel wat aardige rep binnen denk ik, wat altijd wel handig is.

Un'goro, is dat niets btw?
Sowieso, waar kan ik het beste heen op 50 (hunter, dus mobs t/m 52 als norm zijn goed te doen) qua quests? Als het kan een gebied met veel beasts, skinner
Oud 23-06-2006, 10:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ymir schreef op 23-06-2006 @ 11:17 :
Ik ga ook nog geen quests doen, maar ik wil sowieso die mobs grinden totdat ik 20 van die stomme tokens heb, ik wil zien waar ik dat voor kan inwisselen. En met 5 rep per kill met amper downtime (na 5 mobs even m'n pet bandagen en ik kan weer) haal ik ook nog wel wat aardige rep binnen denk ik, wat altijd wel handig is.

Un'goro, is dat niets btw?
Sowieso, waar kan ik het beste heen op 50 (hunter, dus mobs t/m 52 als norm zijn goed te doen) qua quests? Als het kan een gebied met veel beasts, skinner
Ik zou op jouw level naar un goro en felwood gaan voor skins. Qua xp zit je waarschijnlijk het beste in Searing gorge. De quests die je daar kan doen heb je binnen 1 of 2 levels af dus je kan die ook eerst even snel doen en daarna naar un goro/felwood gaan. Het voordeel va ungoro is dat er meer quests te vinden zijn (afaik).
Oud 23-06-2006, 10:51
Verwijderd
Citaat:
airbag schreef op 22-06-2006 @ 15:29 :
Geen idee of dit al in dit topic staat, maar een paar pagina's terug las ik nog iets over ontevredenheid over de BGs zoals ze nu zijn (queues enzo).. Denk dat dit dan best goed nieuws is :
Alleen voor Horde. Er is globaal meer Alliance dan Horde, dus de Alliance zal ongeveer dezelfde queues krijgen, terwijl de Horde altijd direct de BG in kan.

Ben wel benieuwd naar die veranderingen met world pvp.
Oud 23-06-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ding, 50 \o/

Je grind veel sneller rep door Scholo/Strat runs te doen, dus voor de rep hoef je het sowieso niet te doen. Ik zou gewoon zo snel mogelijk 60 halen, dan heb je nog tijd genoeg om rep te grinden.

Beaststalker zou ik trouwens niet nemen, die shit heeft spirit en daar heb je echt niks aan. Ga voor de random blues met crit/agi/AP.
Oud 23-06-2006, 11:02
Obi Wan
Obi Wan is offline
Gisteren Scourge zitten grinden in Winterspring, goudmijntje

Nu ff nog een uurtje grinden en dan naar lvl 60 dingen

Na 1,5 jaar werd dat weleens tijd
Oud 23-06-2006, 11:22
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-06-2006 @ 11:54 :
Je grind veel sneller rep door Scholo/Strat runs te doen, dus voor de rep hoef je het sowieso niet te doen. Ik zou gewoon zo snel mogelijk 60 halen, dan heb je nog tijd genoeg om rep te grinden.

Beaststalker zou ik trouwens niet nemen, die shit heeft spirit en daar heb je echt niks aan. Ga voor de random blues met crit/agi/AP.
Beaststalker/master bracers zijn tot nu toe nog wel de beste non-raid bracers... muv craftable die redelijk pittig geprijsd is...
En spirit is wel leuk om te hebben hoor, grinden zonder steeds te hoeven drinken is wel fijn...
Oud 23-06-2006, 11:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
skeleton schreef op 23-06-2006 @ 10:28 :
Lollers.
kzal nog eens uitleg geven Oo

bestmaster is waste of time al1 de bbracers zijn goed
voor de rest dire maul FTW
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-06-2006 @ 11:54 :
Nonsens.

Je kan het beste eerst non elites grinden, tot je geen rep meer krijgt daarvoor, dan elites grinden (in strat/scholo) en daarna pas overwegen die stenen in te leveren.
Verwijderd
Voor DPS zou ik deze nemen als hunter: (behalve voor pvp, daar is mail natuurlijk wel handig)

http://www.thottbot.com/?i=35834
Oud 23-06-2006, 15:07
Kaater
Kaater is offline
Ik heb een vraagje over het aanmaken van een acount.
Ik dacht dat je niet perse een creditcard nodig had om je te spelen, aangezien je die kaartjes ook in de winkels kunt halen. Maar nu moet ik een creditcard nummer opgeven.
Ook staat er dus dat je je game time kaartje kunt invullen, maar die heb ik nog niet omdat de eerste maand gratis is.
Hoe los je dit met dat creditcard op?
Oud 23-06-2006, 15:10
dead person
dead person is offline
je hoeft niet persee een CC te gebruiken..je kan tegenwoodig ook gewoon via je bank doen enzo..

de eerst maand als je geen cc heb of geen game card, kan je ook altijd nog een fake CC in vullen, maar wel op tijd veranderen als je maand voorbij is.
Oud 23-06-2006, 15:11
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
dead person schreef op 23-06-2006 @ 16:10 :
je hoeft niet persee een CC te gebruiken..je kan tegenwoodig ook gewoon via je bank doen enzo..

de eerst maand als je geen cc heb of geen game card, kan je ook altijd nog een fake CC in vullen, maar wel op tijd veranderen als je maand voorbij is.
Bij het aanmelden kan het nog via je bank.
Ik heb al veel geprobeerd met fake nummers maar het heeft nog niet gewerkt.
Hoe kan ik dit het beste opzoeken?
Oud 23-06-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Kaater schreef op 23-06-2006 @ 16:07 :
Ik heb een vraagje over het aanmaken van een acount.
Ik dacht dat je niet perse een creditcard nodig had om je te spelen, aangezien je die kaartjes ook in de winkels kunt halen. Maar nu moet ik een creditcard nummer opgeven.
Ook staat er dus dat je je game time kaartje kunt invullen, maar die heb ik nog niet omdat de eerste maand gratis is.
Hoe los je dit met dat creditcard op?
Ja, dat is een beetje sneaky van Bliz. Je krijgt die eerste maand wel gratis, maar alleen als je daarna ook nog verder betaalt, of met creditcard of met een gamecard. Dus als je niet met creditcard wil betalen, zo'n gamecard kopen.
Oud 23-06-2006, 15:14
Snukkie
Snukkie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-06-2006 @ 16:12 :
Ja, dat is een beetje sneaky van Bliz. Je krijgt die eerste maand wel gratis, maar alleen als je daarna ook nog verder betaalt, of met creditcard of met een gamecard. Dus als je niet met creditcard wil betalen, zo'n gamecard kopen.
was het niet zo dat je gewoon iets in kon vullen en dan die maand wel kan spelen?
Oud 23-06-2006, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Snukkie schreef op 23-06-2006 @ 16:14 :
was het niet zo dat je gewoon iets in kon vullen en dan die maand wel kan spelen?
Geen idee, maar waarom zou je?
Oud 23-06-2006, 15:24
Kaater
Kaater is offline
Hoe hebben andere mensen dat hier gedaan? Hadden jullie allemaal al een creditcard?

Als je een het nummer van een game kaartje invoerd, dan neem ik aan dat je geen 1e maand gratis meer krijgt?
Oud 23-06-2006, 15:31
Verwijderd
Jawel, je krijgt die eerste maand gratis. Als je die gamekaart koopt, die geloof ik voor 2 maanden is, kun je dus 3 maanden spelen.
Oud 23-06-2006, 15:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kaater schreef op 23-06-2006 @ 16:24 :
Hoe hebben andere mensen dat hier gedaan? Hadden jullie allemaal al een creditcard?

Als je een het nummer van een game kaartje invoerd, dan neem ik aan dat je geen 1e maand gratis meer krijgt?
Jawel, eerste maand is en blijft gratis.

Edit: net te laat
Oud 23-06-2006, 15:32
Kaater
Kaater is offline
En als ik die invite a friend card invoer? dan niet zeker?
Oud 23-06-2006, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Kaater schreef op 23-06-2006 @ 16:32 :
En als ik die invite a friend card invoer? dan niet zeker?
Nee, dan verlies je je gratis maand, bovendien moet je dan ook een nieuwe kopie van 't spel kopen, omdat die friend's card echt alleen is bedoeld voor die 10 dagen.
Oud 23-06-2006, 15:43
Kaater
Kaater is offline
Oke ^_^heel erg bedankt. Na nog even googlen heb ik een mastercard nummer kunnen vinden, en die deed het
Dus nu aan de slag.
Oud 23-06-2006, 15:45
Verwijderd
Nou, dan hoop ik voor je dat-ie het nog doet als je het na die maand nog wil spelen.
Oud 23-06-2006, 17:45
Verwijderd
Inderdaad, zorg ervoor dat je je betalingswijze veranderd in een geldig credit card nummer of een gamecard.

Ik heb om mijn account te activeren ook een vals credit card nummer gebruikt. Het was het voorbeeld nummer wat op één van hun eigen sites te vinden was. Van het merk credit card bedoel ik. Ik weet niet meer welke. Mastercard volgens mij.

Ik betaal altijd met kaartjes.
Oud 23-06-2006, 18:20
Verwijderd
lekker dan ik zat in een vette high end guild
gaan ze samen met een andere guild is onze main gm er op een of andere manier uitgepest...
nu kan ik de guild niet joinen omdat ik niet lv 60 ben en waarschijnlijk niet goed genoeg
Oud 23-06-2006, 18:31
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 23-06-2006 @ 18:45 :
Inderdaad, zorg ervoor dat je je betalingswijze veranderd in een geldig credit card nummer of een gamecard.
Ja idd, wil straks geen problemen hebben

Ik moet zeggen dat ik het al gaver is dan ik verwacht had ^^
Oud 24-06-2006, 00:06
Verwijderd
638 nu, vandaag geregeld:

http://www.thottbot.com/?i=53620

Kom maar op met die drie wensen.
Oud 24-06-2006, 08:24
Verwijderd
Wowtaim~~!

Die trial account van 10 dagen, kan ik die omzetten in een paid account? En hoe lang blijft ie frozen, of moet ik gelijk op de 10e dag dat doen, mits het kan. ;x
Oud 24-06-2006, 10:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 24-06-2006 @ 09:24 :
Wowtaim~~!

Die trial account van 10 dagen, kan ik die omzetten in een paid account? En hoe lang blijft ie frozen, of moet ik gelijk op de 10e dag dat doen, mits het kan. ;x
Ja, die kan je omzetten. Je moet wel even een creditcard regelen om op te starten voor de eerste keer. Als je naar account management op wow-europe.com gaat en daar je 10 dagen trial account bekijkt, heb je ergens de optie om die account weer te activeren met een geldige WoW key. Daarvoor moet je het spel dus kopen En dat hoeft niet gelijk om de 10e dag maar ik weet niet hoe lang je de tijd hebt. Je hebt iig zeker een paar dagen. (want zolang heeft het bij mij geduurd... zou best wel eens 2 maanden of zo kunnen zijn)
Oud 24-06-2006, 10:29
Verwijderd
Anub-rekhan down!

http://sotg.sauft.org/viewnews.php
Oud 24-06-2006, 10:34
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 24-06-2006 @ 11:17 :
Ja, die kan je omzetten. Je moet wel even een creditcard regelen om op te starten voor de eerste keer. Als je naar account management op wow-europe.com gaat en daar je 10 dagen trial account bekijkt, heb je ergens de optie om die account weer te activeren met een geldige WoW key. Daarvoor moet je het spel dus kopen En dat hoeft niet gelijk om de 10e dag maar ik weet niet hoe lang je de tijd hebt. Je hebt iig zeker een paar dagen. (want zolang heeft het bij mij geduurd... zou best wel eens 2 maanden of zo kunnen zijn)
Ja, ik had al gemerkt dat ik een creditcard nodig heb .. ;x Is er nergens een dummy nummer wat ik gebruiken kan?
Oud 24-06-2006, 10:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 24-06-2006 @ 11:34 :
Ja, ik had al gemerkt dat ik een creditcard nodig heb .. ;x Is er nergens een dummy nummer wat ik gebruiken kan?
Misschien als je een beetje googled. Maar ken je werkelijk niemand die je kent met een creditcard? Kijk.. het enige wat je nodig hebt zijn de gegevens om erin te komen, daarna kan je alle gegevens verwijderen en je instellingen veranderen.
Oud 24-06-2006, 10:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-06-2006 @ 11:29 :
Anub-rekhan down!

http://sotg.sauft.org/viewnews.php
Ja, bij ons op de server hadden ze donderdag 'm ookal down. Ik denk niet dat onze guild een naxx try gaat krijgen voor augustus. Iedereen is al op vakantie en zo. Erg jammer om steeds maar 20 mensen online te hebben. En met blue geared recruits heb je betere dingen te doen.
Oud 24-06-2006, 10:39
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 24-06-2006 @ 11:35 :
Misschien als je een beetje googled. Maar ken je werkelijk niemand die je kent met een creditcard? Kijk.. het enige wat je nodig hebt zijn de gegevens om erin te komen, daarna kan je alle gegevens verwijderen en je instellingen veranderen.
Hm, m'n moeder heeft wel een creditcard geloof ik, maar ze is niet echt blij dat ik wil gaan WoW-en. ;x
Ik ga zo wel lief doen en kusjes geven en dan de creditcard vragen. ;D
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten