|
|
||
|
Citaat:
.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb je raad opgevolgd en borstel nu elke dag na 't douchen, en het is okay. Al kan ik er nog steeds niet soepel doorheen gaan met mijn handen, nouja. Maargoed, ik laat er binnenkort wat afknippen (zomer), en misschien in laagjes of zoiets? Dat ziet er een stuk warriger uit dan op één lengte, denk ik
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
(dit verzin ik net, dus kan onzin zijn)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
thnxik heb al shampoo en conditioner van daar en dat werkt ook chill dusja |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Mijn moeder heeft een keer d'r haar laten ontkleuren en verven (heel licht), en ze vond het echt niet mooi. Toen ging ze de volgende dag terug en toen hebben ze het gratis opnieuw geverfd. |
||
|
|
|
|
Wil je het echt Lola Rennt rood? Dan moet je het namelijk wel eerst ontkleuren en dat is best de tering voor je haar. Maar goed, als je dat hebt gedaan kan je of een felle kleur als die van stargazer nemen, maar die is er binnen 2 keer wassen weer uitgespoeld, of je neemt de permanente kleuring van Live. Die is namelijk ook wel heel erg rood. Als je dat te fel vind kan je natuurlijk ook een tintje donkderder. (Ik heb zelf de op een na roodste. Dat word dus dit.) En als je haar al niet al te donker is van zichzelf hoef je het eigenlijk ook niet echt te blonderen. Okee, het word dan niet superknal rood, maar ietsje donkerder met een rode gloed, en het is wel een stuk beter voor je haar.
Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 01:21. |
|
|
|
||
|
Citaat:
En als je zwart haar ontkleurd word het lichtoranje, dus wel een goede ondertoon voor rood.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
http://img418.imageshack.us/img418/2...jenkorf1pe.jpg Alleen hier zitten er niet zoveel krullen in
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
www.freewebs.com/dreadsenzo/
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Toch nieuwe grenzen voor het WSZ-topic op DK? Verwijderd | 70 | 17-06-2010 12:11 | |
| Lifestyle |
Je hairdo-lifestyle. Verwijderd | 96 | 09-12-2005 18:52 | |
| Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 16:43 | |
| Lifestyle |
het algemene 'wat vind je van het haar van'-topic. Maurice | 49 | 11-06-2003 00:02 | |
| Psychologie |
Het Scheiding topic Gothic | 10 | 28-06-2002 16:20 | |