![]() |
|
http://www.nvhn.nl/Index/0,5481,,00....1014%2C00.html
jammer dat heathenpride er neit meer is , maar goed ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
"In dit blad wordt de massamoord op de joden in de Tweede Wereldoorlog ontkend. Ook wordt erin opgeroepen tot geweld tegen vreemdelingen."
Stond in die tekst. Dat vind ik dus niet kunnen, net als het oproepen tot haat van andere mensen. Kijk, vrijheid van meningsuiting is best belangrijk, maar als je met je mening de vrijheid van anderen beperkt, is er iets niet goed. Nu gaat men er in theorie van uit dat ieder mens gelijk is in onze maatschappij, dus als je met je mening andermans vrijheid beperkt, zit er iets niet goed. Maar als je gewoon je mening verkondigd, gebaseerd op "feiten" en daaruit bepaalde conclusies trekt, moet dat kunnen. Maar als je aanzet tot haat tegen een bepaalde groep, ben je gevaarlijk bezig. Ik vind het dus wel een goede zaak dat de jongeman veroordeeld is. Hoewel ik niet vind dat alles wat niet politiek correct is aangepakt moet worden. Ook anders denkenden moeten hun mening kunnen verkondigen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
aah as ik het neit dacht je bent een anarchisrt ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
verder: Fuck al die zogenaamde rechtse mislukkelingen. Haat jegens een minderwaardigheidsgroep die ze zelf zijn? zielig om kwaliteit en persoonlijkheid te beoordleen op huidskleur of geografische eigenschappen. Erfelijkheid. MIS LUK KE LINGEN. lettergreep voor lettergreep duidelijk articulerend. Fuck you.
|
kan allenmaal wel zijn ... toch vink het snoeren van de mond van dat soort aanstellers gevaarlijk... iedereen moet vrij zijn in zijn opvattingen ookal zijn ze ziek en verwerpenlijk je veranderd de mentalitiet er toch neit mee.. geef ze maar een uitlaatklep dan heb je er over het algemeen geen gezeik meer van.. ze de mond snoeren zet alleen maar aan tot meer geweld. bovendien moeten er voorbelden zijn van hoe je zelf neit wil zijn.. het is neit slecht om er af en toe aan herinnerd te worden dat zulke zieke mensen bestaan...
|
![]() |
het beste zou natuurlijk zijn als al die trieste mensen de onzin van het ontkennen van de holocaust inzien...
Je moet de mensen een uitlaatklep geven volgens jesus crust. Maar dat doen ze dan maar lekker thuis. Wanneer je cd's gaat branden verspreid je het onder de mensen en sommigen schietdat in het verkeerde keelgat. Maar goed 120 uur is natuurlijk belachelijk weinig, hoewel die kerel het alleen verspreidde.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ooit de argumenten voor dat standpunt gehoord? Want die zijn er wel degelijk, ook al vermoed ik dat men ze op dit forum liever over het hoofd zal zien. Ik kies overigens geen standpunt in deze. Verder verbaas ik me er keer op keer over hoe men struikelt over het ontkennen van de holocaust. Helemaal indien het puberale ventjes op een scholierenforum zijn, die commentaar leveren over zaken waarvan ze slechts het topje van de ijsberg weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel. Nevermind. Ik heb ook absoluut geen behoefte om dat soort dingen te lezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
On topic: die gastne mogen best aangepakt worden, binnen de grenzen van de wet.
|
![]() |
Al dat satan gedoe begint ze maar te vervelen en dan worden ze racistisch, want daar zit nog echte haat in.
Wat een onzin. ![]() Van mij mogen ze dat label wel aan pakken. Zijn vast weer van die racisten die heidense symbolen misbruiken. Heathenpride is ook een nummer van falkenbach, maar dat heeft ook niks te maken met racisme. Alleen maar trots op de oude gebruiken. Neerkijken op iemand, omdat hij een andere huidskleur heeft is zeer zwak. Maarja, sommige mensen leren het nooit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat me ook verbaasd is dat neo-nazisme continu in verband wordt gebracht met Hithler en de tweede wereldoorlog. De twee onderwerpen hebben namelijk weinig met elkaar te maken. Ochja, dit is gewoon geen goed onderwerp om te bespreken op een scholierenforum. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er is nog altijd een verschil tussen ns en neo-nazisme en wat jij WILT dat ns en neo-nazisme is. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar wil je naar toe met deze opmerking eigenlijk? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja dan zou ik als niet blanke toch wel in mijn broekje poepen. Dat slaat toch nergens op man. Nu denk je net zo min na als ons lieve Pimmetje met zijn belachelijke ideeën. Het staat niets voor niets in de grondwet, gelukkig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taakstraf voor handelaar extreem-rechtse cd's dystopia | 41 | 03-06-2002 10:56 |