![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens valt er geen discussie te voeren met t_id omdat het er elke keer opuitdraait dat moslims niet deugen en de oorzaak van alle problemen zijn en daarom rechtsloos zijn en geen aandacht verdienen, of juist wettelijk keihard aangepakt moeten worden. Als je mensen tot niet mensen of tweede rangs mensen degradeerd die geen menselijkheid verdienen dan houd elke discussie mogelijkheid op omdat je dan eerst moet gaan vaststellen of een levendwezen uberhaupt rechten verdient of dat het niet meer is als een druif die je willekeurig mag pletten omdat het toch maar een moslim is. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En terzijde hij gaf net grif toe dat hij geen fuck om palestijnen geeft en dat ze van hem part mogen creperen alleen maar omdat ze palestijns zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat palestijnen in ongeveer vergelijkbare mate verantwoordelijk zijn voor het probleem en dat ze beide erg veel fout hbben gedaan (en doen) is nou eenmaal zo. Mensen kiezen partij, en nu zie jij T_ID als de tegenpartij, dat je zijn kritische blik echter omschrijft als een nazi, dat is gewoon dom van je (of wie het ook was). 'Schelden is een zwakke uitweg om een inhoudelijke discussie uit de weg te gaan. Daar hebben enkele van jullie een handje van. T_ID valt er echter zo goed als nooit op te betrappen. Net als dat hij ook geen hekel heeft aan moslims, die roepen jullie omdat hij net als ik van mening is dat problemen benoemt en aangepakt dienen te worden. (overigens is t vast gewoon een eikel hoor, geen idee, ken hem niet). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Inhoudelijk: Israel moet niet onmiddelijk op de escalatie tour gaan, maar het is niet raar dat ze het doen want ze boycotten iedere vorm van besprekingen en plannen, en het opbouwen van een palastijnse economie en infrastructuur al jaren met militair geweld. Zo bereiken ze nooit wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Breng hier eens een normaal inhoudelijk en deugdelijk argument tegen, lijkt mij vrij onmogelijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik streef naar een wereld zonder oorlog en hongersnood. Er is een droom, een droom waarin iedereen blij is en waarin iedereen joods is. Een droom waarin vliegtuigen niet in WTC gebouwen vliegen, een droom waarin stoeprandtegels in de grond blijven. Jongens, life sux. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het joodse geloof staat geloof ik toe dat je wraak mag nemen mits het geoorloofd is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geloof doet niet ter zake en is achterlijk. Disclaimer: dit is niet de mening van de poster, maar wel de gekozen argumenteerstijl die word ingegeven door kameraad T_id. |
![]() |
||
Citaat:
en nee niet in handen van de kolonisten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik de leider ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(sorry kon het niet laten) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of zie ik het nu verkeerd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan wat zeiken ze nog? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en blijkbaar lees je wederom niet wat ik zei, want anders sloeg je een dergelijke taal niet uit. je woede verblindt je te zeer en zwaar onterecht |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ook wel willen dat er staat gesticht wordt, maja, wie ben ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Let op: Op deze uitspraak is de standaard disclaimer van toepassing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Dat sommige mensen in deze discussie de historische kennis en het politieke inzicht missen om mijn standpunten zonder persoonlijke aanvallen te kunnen bestrijden mag echter geen reden voor het ontsporen van deze discussie zijn. Citaat:
![]() Ik denk dat je dingen ter plekke loopt te verzinnen omdat je mijn mening niet kunt tolereren, maar om de dingen niet op de spits te drijven, bij deze dus de oproep om het tegendeel te bewijzen. Citaat:
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=67118 Citaat:
Of ben je die vijfjarige die is opgeblazen omdat papa hem mee nam naar zijn trainingskamp ook alweer vergeten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
J-E-W-S
||
Verwijderd
|
Citaat:
En damn, Israel, there you go. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-06-2006 om 11:08. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hezbollah bereidt zich voor op ...? hookee | 92 | 22-11-2009 12:33 | |
Palestijnse staat LJ Flem | 342 | 21-05-2003 10:43 | |
Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p) Sweet_Hadar | 52 | 15-05-2003 14:43 |