Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 20:14 :
Zijn je familie leden ook op hun einde gekomen doordat ze anderen aan het uitschelden waren zonder enige vorm van discussie aan te gaan?
Nee, gelukkig niet.

Trouwens valt er geen discussie te voeren met t_id omdat het er elke keer opuitdraait dat moslims niet deugen en de oorzaak van alle problemen zijn en daarom rechtsloos zijn en geen aandacht verdienen, of juist wettelijk keihard aangepakt moeten worden. Als je mensen tot niet mensen of tweede rangs mensen degradeerd die geen menselijkheid verdienen dan houd elke discussie mogelijkheid op omdat je dan eerst moet gaan vaststellen of een levendwezen uberhaupt rechten verdient of dat het niet meer is als een druif die je willekeurig mag pletten omdat het toch maar een moslim is.
Advertentie
Oud 29-06-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 20:16 :
Het nieuws nu:

"Een massa gijzeling of gewoon arrestaties"

Juist, hoe kunnen ze het nog verantwoorden ?
Niet
Oud 29-06-2006, 19:23
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 19:53 :
Je begon zo mooi, om je hiermee weer volslagen belachelijk te maken..
Citaat:
Eraser schreef op 29-06-2006 @ 19:56 :
Uit de posts van T_ID kun je inderdaad concluderen dat ie het niet zo heeft op moslims + palestijnen
Oud 29-06-2006, 19:27
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Onzin, T_ID heeft een politieke voorkeur. Ik ook. Jij ook. Jullie zijn massaal anti-Israel, op eenzelfde manier als dat T_ID anti-PA is. Een dubbele moraal noemt men dat ook wel.

T_ID een algemene hekel aan moslims? Nee.
Oud 29-06-2006, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 20:27 :
T_ID een algemene hekel aan moslims? Ja.
Oud 29-06-2006, 19:30
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 20:27 :
Onzin, T_ID heeft een politieke voorkeur. Ik ook. Jij ook. Jullie zijn massaal anti-Israel, op eenzelfde manier als dat T_ID anti-PA is. Een dubbele moraal noemt men dat ook wel.
T_ID een algemene hekel aan moslims? Nee.
Dit is geen conclusie nav dit topic, nee het is gewoon zijn hele houding tov conflicten waar moslims bij betrokken zijn.

En terzijde hij gaf net grif toe dat hij geen fuck om palestijnen geeft en dat ze van hem part mogen creperen alleen maar omdat ze palestijns zijn
Oud 29-06-2006, 19:35
Gatara
Gatara is offline
kan het weer inhoudelijk?
Oud 29-06-2006, 19:36
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 29-06-2006 @ 20:30 :
Dit is geen conclusie nav dit topic, nee het is gewoon zijn hele houding tov conflicten waar moslims bij betrokken zijn.

En terzijde hij gaf net grif toe dat hij geen fuck om palestijnen geeft en dat ze van hem part mogen creperen alleen maar omdat ze palestijns zijn
Maar dat mogen ze van mij ook. Net als Israelies of wie dan ook eigenlijk.

Dat palestijnen in ongeveer vergelijkbare mate verantwoordelijk zijn voor het probleem en dat ze beide erg veel fout hbben gedaan (en doen) is nou eenmaal zo. Mensen kiezen partij, en nu zie jij T_ID als de tegenpartij, dat je zijn kritische blik echter omschrijft als een nazi, dat is gewoon dom van je (of wie het ook was).

'Schelden is een zwakke uitweg om een inhoudelijke discussie uit de weg te gaan. Daar hebben enkele van jullie een handje van. T_ID valt er echter zo goed als nooit op te betrappen.

Net als dat hij ook geen hekel heeft aan moslims, die roepen jullie omdat hij net als ik van mening is dat problemen benoemt en aangepakt dienen te worden.

(overigens is t vast gewoon een eikel hoor, geen idee, ken hem niet).
Oud 29-06-2006, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2006 @ 20:35 :
kan het weer inhoudelijk?
Wat moet je inhoudelijk reageren op argumenten van palastijnen deugen niet en dus mogen ze doodgemaakt worden?

Inhoudelijk: Israel moet niet onmiddelijk op de escalatie tour gaan, maar het is niet raar dat ze het doen want ze boycotten iedere vorm van besprekingen en plannen, en het opbouwen van een palastijnse economie en infrastructuur al jaren met militair geweld. Zo bereiken ze nooit wat.
Oud 29-06-2006, 19:42
Melpomene
Melpomene is offline
Ach ik denk ook gewoon dat het gros van de mensen die hier zeggen dat ze zoveel om mensenrechten geven en dat ze daarom vinden dat geweld gerechtvaardigt is vuile hypocrieten zijn. Ik kies in dit conflict geen partij maar vind niet dat palestijnen untermenschen zijn die geen rechten hebben, als je dat vind is het wel vrij terecht om het plakkaat facist opgeplakt te krijgen. Maarja dat is mijn mening
Oud 29-06-2006, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 20:36 :
Maar dat mogen ze van mij ook. Net als Israelies of wie dan ook eigenlijk.

Dat palestijnen in ongeveer vergelijkbare mate verantwoordelijk zijn voor het probleem en dat ze beide erg veel fout hbben gedaan (en doen) is nou eenmaal zo. Mensen kiezen partij, en nu zie jij T_ID als de tegenpartij, dat je zijn kritische blik echter omschrijft als een nazi, dat is gewoon dom van je (of wie het ook was).

'Schelden is een zwakke uitweg om een inhoudelijke discussie uit de weg te gaan. Daar hebben enkele van jullie een handje van. T_ID valt er echter zo goed als nooit op te betrappen.

Net als dat hij ook geen hekel heeft aan moslims, die roepen jullie omdat hij net als ik van mening is dat problemen benoemt en aangepakt dienen te worden.

(overigens is t vast gewoon een eikel hoor, geen idee, ken hem niet).
Goed, ik ga wel op de T_id manier argumenteren: Israel geeft geen fuck om mensen rechten en vermoorden ieder jaar ongeveer 5000 palastijnen en van mij mogen die joden dus van de aardbodem weggevaagd worden.

Breng hier eens een normaal inhoudelijk en deugdelijk argument tegen, lijkt mij vrij onmogelijk.
Oud 29-06-2006, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 29-06-2006 @ 20:42 :
Ach ik denk ook gewoon dat het gros van de mensen die hier zeggen dat ze zoveel om mensenrechten geven en dat ze daarom vinden dat geweld gerechtvaardigt is vuile hypocrieten zijn. Ik kies in dit conflict geen partij maar vind niet dat palestijnen untermenschen zijn die geen rechten hebben, als je dat vind is het wel vrij terecht om het plakkaat facist opgeplakt te krijgen. Maarja dat is mijn mening
Precies
Oud 29-06-2006, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 19:37 :
Ik denk dat je je daar niet in moet vergissen hoor, want mocht de pleuris echt uitbreken daar, dan ligt Israel op een strategisch zo ontzettende slechte plek, dat vernietiging best eens realiteit zou kunnen worden. Ze kunnen immers alleen nog maar de zee in.

Dat heb je alleen wel de steun van de omringende landen jegens Israel nodig, en opzich begint dat steeds een realistischere gedachte te worden.
Wat dan als dat zo is. Ik bedoel, we gaan toch niet als toeschouwer zitten kijken naar hoe Israel helemaal doodgenuked word.

Ik streef naar een wereld zonder oorlog en hongersnood. Er is een droom, een droom waarin iedereen blij is en waarin iedereen joods is. Een droom waarin vliegtuigen niet in WTC gebouwen vliegen, een droom waarin stoeprandtegels in de grond blijven. Jongens, life sux.
Oud 29-06-2006, 19:51
Verwijderd
Marokkanen hacken Israëlische websites

Uitgegeven: 29 juni 2006 10:34
Laatst gewijzigd: 29 juni 2006 10:40

AMSTERDAM - Een groep Marokkaanse hackers heeft de afgelopen dagen meer dan 750 Israëlische websites gehackt. Doelwit waren onder meer sites van banken, autofabrikanten en ziekenhuizen. De groep, die zich Team Evil noemt, steunt het verzet tegen de Israëlische bezetting.

De aanvallen begonnen woensdagochtend nadat het Israëlische leger met tientallen tanks, bulldozers en pantservoertuigen het zuiden van de Gazastrook binnenviel.

De hackers lieten de volgende boodschap achter op de gekraakte sites: "Hacked By Team-Evil Arab hackers u KIll palestin people we Kill Israel servers" (Gehackt door Team-Evil, jullie doden Palestijnen, wij doden Israëlische servers). Het is de grootste aanval op Israëlische websites tot nu toe.

Jodenhaat

Israëlische sites zijn dagelijks het doelwit van hackers. Ook Team-Evil is niet onbekend. Het afgelopen jaar waren zij verantwoordelijk voor het gros van alle aanvallen. Ook heeft de groep met enige regelmaat Amerikaanse regeringssites gehackt, waar zij berichten achterlieten die aanzetten tot jodenhaat.

(c) NU.nl/Chris Heijmans

Oud 29-06-2006, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 29-06-2006 @ 20:44 :
Goed, ik ga wel op de T_id manier argumenteren: Israel geeft geen fuck om mensen rechten en vermoorden ieder jaar ongeveer 5000 palastijnen en van mij mogen die joden dus van de aardbodem weggevaagd worden.

Breng hier eens een normaal inhoudelijk en deugdelijk argument tegen, lijkt mij vrij onmogelijk.
Joden zijn al sinds mensgeheugenis het pispaaltje van de wereld. Ze doen alles om zich te verdedigen. Dit geeft ze natuurlijk geen recht om ieder jaar ongeveer 5000 palastijnen te vermoorden, maar het is zeker niet omdat de joden zo moordlustig zijn.

Het joodse geloof staat geloof ik toe dat je wraak mag nemen mits het geoorloofd is.
Oud 29-06-2006, 20:05
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 29-06-2006 @ 20:51 :
Joden zijn al sinds mensgeheugenis het pispaaltje van de wereld. Ze doen alles om zich te verdedigen. Dit geeft ze natuurlijk geen recht om ieder jaar ongeveer 5000 palastijnen te vermoorden, maar het is zeker niet omdat de joden zo moordlustig zijn.

Het joodse geloof staat geloof ik toe dat je wraak mag nemen mits het geoorloofd is.
Dan hebben ze het vast over zichzelf afgeroepen en israel bewijst wel dat het moordlustige mensen zijn die over lijken gaan en niet terugschikken voor zaken die op de balkan als genocide gelden.
Geloof doet niet ter zake en is achterlijk.

Disclaimer: dit is niet de mening van de poster, maar wel de gekozen argumenteerstijl die word ingegeven door kameraad T_id.
Oud 29-06-2006, 20:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-06-2006 @ 20:42 :
Wat moet je inhoudelijk reageren op argumenten van palastijnen deugen niet en dus mogen ze doodgemaakt worden?

Inhoudelijk: Israel moet niet onmiddelijk op de escalatie tour gaan, maar het is niet raar dat ze het doen want ze boycotten iedere vorm van besprekingen en plannen, en het opbouwen van een palastijnse economie en infrastructuur al jaren met militair geweld. Zo bereiken ze nooit wat.
voor de intifada brachten de israeliers flink wat geld naar de gaza anders

en nee niet in handen van de kolonisten.
Oud 29-06-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 29-06-2006 @ 21:05 :
Dan hebben ze het vast over zichzelf afgeroepen en israel bewijst wel dat het moordlustige mensen zijn die over lijken gaan en niet terugschikken voor zaken die op de balkan als genocide gelden.
Geloof doet niet ter zake en is achterlijk.

Disclaimer: dit is niet de mening van de poster, maar wel de gekozen argumenteerstijl die word ingegeven door kameraad T_id.
Geloof mag achterlijk zijn, toch heeft het een enorme invloed op hoe mensen handelen... Maar ik ben het met je eens, het is een moordlustige actie. Toch zijn het geen moordlustige mensen die joden.

Als ik de leider ben , en mijn volk wordt al eeuwenlang gediscrimineerd en uitgemoord dan zou ik er alles aan doen om dat tegen te gaan. Ennnnnnn, de beste verdediging is de aanval.
Oud 29-06-2006, 20:17
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 29-06-2006 @ 20:51 :
Dat lijkt me een tautologie
Oud 29-06-2006, 20:19
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 29-06-2006 @ 21:10 :
Ennnnnnn, de beste verdediging is de aanval.
behalve tegen portugal

(sorry kon het niet laten)
Oud 29-06-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 29-06-2006 @ 21:17 :
Dat lijkt me een tautologie
Is wraak nemen altijd geoorloofd dan?

Of zie ik het nu verkeerd.
Oud 29-06-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2006 @ 21:19 :
behalve tegen portugal

(sorry kon het niet laten)
Zeker nog depri van de wedstrijd. De strategie werkt trouwens niet als er geen eerlijke strijd woed.
Oud 29-06-2006, 20:22
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 29-06-2006 @ 21:21 :
Zeker nog depri van de wedstrijd. De strategie werkt trouwens niet als er geen eerlijke strijd woed.
of als er een scheidsrechter is
Oud 29-06-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2006 @ 21:22 :
of als er een scheidsrechter is
Scheidsrechter kan nooit honderd procent objectief zijn, zolang de mens als scheidsrecher dient werkt de strategie niet. Het is wel iets om naar uit te kijken in de toekomst.
Oud 29-06-2006, 20:24
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2006 @ 21:05 :
voor de intifada brachten de israeliers flink wat geld naar de gaza anders

en nee niet in handen van de kolonisten.
So? Dat willen de Palestijnen helemaal niet.
Oud 29-06-2006, 20:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 29-06-2006 @ 21:24 :
So? Dat willen de Palestijnen helemaal niet.
ow? ze willen geen geld?

dan wat zeiken ze nog?
Oud 29-06-2006, 20:29
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 29-06-2006 @ 21:23 :
Scheidsrechter kan nooit honderd procent objectief zijn, zolang de mens als scheidsrecher dient werkt de strategie niet. Het is wel iets om naar uit te kijken in de toekomst.
hehe, ik zie er ook niets in om alles door een computer te laten beslissen
Oud 29-06-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2006 @ 21:29 :
hehe, ik zie er ook niets in om alles door een computer te laten beslissen
Hoe wil je dan in godsnaam een eerlijke wedstrijd zien.
Oud 29-06-2006, 20:31
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 29-06-2006 @ 21:30 :
Hoe wil je dan in godsnaam een eerlijke wedstrijd zien.
nou, conflicten bestaan nu eenmaal niet uit nulletjes en eentjes Er komt iets meer bij kijken dan dat en daarom is een computer niet geschikt.
Oud 29-06-2006, 20:41
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2006 @ 21:28 :
ow? ze willen geen geld?

dan wat zeiken ze nog?
Dat de Israeli's oprotten. Dat mogen ondertussen wel doorgedrongen zijn tot in de meest botte hersens.
Oud 29-06-2006, 20:43
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 29-06-2006 @ 21:41 :
Dat de Israeli's oprotten. Dat mogen ondertussen wel doorgedrongen zijn tot in de meest botte hersens.

en blijkbaar lees je wederom niet wat ik zei, want anders sloeg je een dergelijke taal niet uit.

je woede verblindt je te zeer

en zwaar onterecht
Oud 29-06-2006, 21:19
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 29-06-2006 @ 21:41 :

Ik denk dat ook wel willen dat er staat gesticht wordt, maja, wie ben ik.
Oud 29-06-2006, 23:36
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 29-06-2006 @ 21:10 :
Geloof mag achterlijk zijn, toch heeft het een enorme invloed op hoe mensen handelen... Maar ik ben het met je eens, het is een moordlustige actie. Toch zijn het geen moordlustige mensen die joden.

Als ik de leider ben , en mijn volk wordt al eeuwenlang gediscrimineerd en uitgemoord dan zou ik er alles aan doen om dat tegen te gaan. Ennnnnnn, de beste verdediging is de aanval.
Jawel, hardstikke moordlustig, vorige week nog 2 palastijnse jongens van 16 doodgeschoten. Als je op kinderen schiet verdien je geen enkel respect, en verdien je het ook niet te bestaan. Van mij mogen ze al die figuren doodmaken, daar heb ik geen moeite mee.

Let op: Op deze uitspraak is de standaard disclaimer van toepassing.
Oud 30-06-2006, 00:53
Verwijderd
*zucht* Dat stelletje zionisten begint me echt de strot uit te hangen. Ze lappen alle regels aan hun laars. Ooit gehoord van Politieke onschendbaarheid?? waarom arresteren ze dan een totale democratisch gekozen regering??
Oud 30-06-2006, 00:55
Verwijderd
en nu beschieten ze ook nog eens een ministerie. Het wordt dat dat iemand ze een lesje leerd. (ahmadinejad? )
Oud 30-06-2006, 00:58
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Hamas en Fatah regeringsgebouwen in puin.
Oud 30-06-2006, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-06-2006 @ 01:58 :
Hopelijk gaat de Knesset in Puin.
Oud 30-06-2006, 01:01
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-06-2006 @ 20:10 :
Ik? Die jongen kankerd de hele dag op moslims en betrekt ze overal bij,
Overal? Noem eens voorbeelden. Behalve wanneer het gaat om een debat om de islam zelf betrek ik moslims namelijk nergens bij, zelfs wanneer de islam een niet te verwaarlozen rol speelt in de (politieke) zaak waarover we het hebben.

Dat sommige mensen in deze discussie de historische kennis en het politieke inzicht missen om mijn standpunten zonder persoonlijke aanvallen te kunnen bestrijden mag echter geen reden voor het ontsporen van deze discussie zijn.
Citaat:
of het nu om buitenlandse of binnenlandse politiek gaat. En dan komt hij altijd met verhaaltjes dat het allemaal vrouwen onderdrukkers zijn en bloeddorstige figuren die mensen martelen en dat ze daarom niet deugen en we daarom niets om die mensen hoeven te geven.
Ik houd ik toch iedere keer van om iedere keer als iemand zo'n domme generaliserende uitspraak doet droog te vragen om te citeren waar ik precies uitspraken doe a la 'alle moslims zijn geitenneukers'.

Ik denk dat je dingen ter plekke loopt te verzinnen omdat je mijn mening niet kunt tolereren, maar om de dingen niet op de spits te drijven, bij deze dus de oproep om het tegendeel te bewijzen.
Citaat:
Dat is extreem rechtse praat, en als hij het alleen in dit topic zou doen ok, maar hij doet het in elk topic weer.
Sorry, maar hier is sprake van een persoonsverwarring.
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=67118

Citaat:
Gauloises schreef op 30-06-2006 @ 00:36 :
Jawel, hardstikke moordlustig, vorige week nog 2 palastijnse jongens van 16 doodgeschoten.
Kinderen of kindsoldaten? In dit conflict is aan Palestijnse zijde het onderscheid tussen die twee nog wel eens zoek.

Of ben je die vijfjarige die is opgeblazen omdat papa hem mee nam naar zijn trainingskamp ook alweer vergeten?
Oud 30-06-2006, 01:02
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
De Islamitische universiteit van Gaza is ook aan puin geschoten volgens het BRT journaal.
Oud 30-06-2006, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-06-2006 @ 02:02 :
De Islamitische universiteit van Gaza is ook aan puin geschoten volgens het BRT journaal.
Dat heet al sinds een aantal jaar VRT ;o)
Oud 30-06-2006, 08:57
Relief
Relief is offline
De rest van de wereld kijkt de andere kant op (de arabische landen zullen echt niet ingrijpen. Daar heeft de Amerikaanse regering over de jaren heen wel ervoor gezorgd.). En dan vraag ik me af waarom er geen enkele land ter wereld zich hiermee niet bemoeit? Wat houdt ze tegen? De arme joden die een ongelofelijke drama moesten verwerken van de WOII? Of valt er geen geld te behalen? Waar zijn de mannen gebleven die elke aanval van palestijnse zijden veroordeelden en bij elke aanval van israelische zijde zwegen? Wat is dat toch met dat Israel? Waarom is het een taboe om israel op haar vingers te tikken? Zo veel vragen en zo weinig antwoorden. Helaas maar waar.

Laatst gewijzigd op 30-06-2006 om 08:59.
Oud 30-06-2006, 09:10
Fides
Fides is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-06-2006 @ 02:02 :
Zeer nuttig Ik begin steeds meer een stinkhekel te krijgen aan die Israeliërs.
Oud 30-06-2006, 09:13
Fides
Fides is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-06-2006 @ 01:58 :
Weer zo'n staaltje machtsvertoon. Wat een kanslozen zeg. Ik begin bijna te hopen dat Haifa of Tel Aviv van de kaart geveegd wordt door Iran. Dat daarna Iran van de kaart geveegd wordt kan me dan niet echt veel schelen.
Oud 30-06-2006, 09:28
Relief
Relief is offline
Weet je wat, laten we deze hele wereld maar meteen met de grond gelijkmaken. Zalig.....
Oud 30-06-2006, 09:28
Boebsie
Boebsie is offline
Maar ik snap eigenlijk niet wat Israel nu aan het doen is?

Wat heeft het vernietigen van electriciteit centrales en een islamitische universiteit te maken met die ontvoering. Israel is nu terrorisme aan het kweken inplaats van het te bestrijden.
Oud 30-06-2006, 09:35
Relief
Relief is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 30-06-2006 @ 10:28 :

Wat heeft het vernietigen van electriciteit centrales en een islamitische universiteit te maken met die ontvoering. Israel is nu terrorisme aan het kweken inplaats van het te bestrijden.
Israel doet wat het altijd heeft gedaan. De palestijnen kapotmaken. Maar ja, dat valt niet op als je continu hoor tdat er een zelfmoordaanval is gepleegd.
Oud 30-06-2006, 10:16
Supersuri
Supersuri is offline
Moet de VN niet ingrijpen in deze harde acties van Israel? Oja Amerika vetoot toch alles. Het gebied doorzoeken om die militair te vinden snap ik wel. Maar om regerings mensen gevangen te nemen en regeringsgebouwen in puin te schieten is een regelrechte oorlogsverklaring en dat tegen een land wat niet eens een eigen leger heeft om zich te verdedigen.

Ik snap ook wel dat Amerika zo bang is dat Iran een kernbom gaat ontwikkelen. Het is eigenlijk niet Amerika die bang is, maar de Joodse lobby daar. Zo gauw Iran een kernbom heeft, kan Israel niet ongestraft alles doen wat ze nu doen.

Tijd dat Europa is ingrijpt daar.
Oud 30-06-2006, 10:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 30-06-2006 @ 10:28 :

Exactly my thoughts!
Oud 30-06-2006, 11:01
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 30-06-2006 @ 11:16 :
Moet de VN niet ingrijpen in deze harde acties van Israel? Oja Amerika vetoot toch alles. Het gebied doorzoeken om die militair te vinden snap ik wel. Maar om regerings mensen gevangen te nemen en regeringsgebouwen in puin te schieten is een regelrechte oorlogsverklaring en dat tegen een land wat niet eens een eigen leger heeft om zich te verdedigen.

Ik snap ook wel dat Amerika zo bang is dat Iran een kernbom gaat ontwikkelen. Het is eigenlijk niet Amerika die bang is, maar de Joodse lobby daar. Zo gauw Iran een kernbom heeft, kan Israel niet ongestraft alles doen wat ze nu doen.

Tijd dat Europa is ingrijpt daar.
Ja, het zijn allemaal de Joden die achter de schermen aan de touwtjes trekken! Het zal ook eens niet zo zijn!

J-E-W-S
Oud 30-06-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 30-06-2006 @ 12:01 :
Ja, het zijn allemaal de Joden die achter de schermen aan de touwtjes trekken! Het zal ook eens niet zo zijn!

J-E-W-S
GOEDKOPE SHIT.

En damn, Israel, there you go. Die ontvoering is slechts een excuus om te doen wat ze al die jaren hebben willen doen. Petje af voor het schijt hebben aan de rest van de wereld. Arabieren zouden wel wat kunnen leren van jullie harde acties.

Laatst gewijzigd op 30-06-2006 om 11:08.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten