Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2006, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 04-07-2006 @ 23:48 :
Nepgermanen.
Bekijk mijn fotoboek, bekijk mijn familieachtergrond. Ik ben Romein op en top!
Advertentie
Oud 04-07-2006, 23:02
Verwijderd
Zie ik er uit als iemand die dat ook maar iets kan interesseren?

Hoe dan ook:
http://i.imdb.com/Photos/Ss/0190590/5
http://www.aleefranz.com/nazionale/m...erazzi_mar.jpg

Oud 04-07-2006, 23:03
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 04-07-2006 @ 23:57 :
Op naar Italië - Portugal .
Met Figo en consorten? Daar bedank ik vriendelijk voor.
Oud 04-07-2006, 23:14
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Eigenlijk vond ik het helemaal niet zo'n leuke wedstrijd. Ik ben finaal afgeknapt op dit WK en als we het dan hier van moeten hebben, bedank ik denk ik toch, de volgende keer. De kut-FIFA met die slappe regeltjes en al dat afgevlakte rotvoetbal waar van Basten vanaf dag één al vrolijk aan meedoet, ben ik echt zat.
Oud 04-07-2006, 23:15
Gimme more beer
Italië heeft natuurlijk wel terecht gewonnen.
Oud 04-07-2006, 23:28
Verwijderd
hulde aan italie maar wat zijn de wedstrijden fucking saai, het lijkt alsof iedereen maar speelt omdat t moet en niet omdat ze willen winnen ofzo

maar dat kan ook aan t weer liggen...
Oud 04-07-2006, 23:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline

Ik vond het echt een fantastische wedstrijd! Het niveau was echt ontzettend hoog en ik vond het met afstand de mooiste van het toernooi. Misschien zelfs een van de mooiste dit jaar

Voor dit WK kon ik me geen vervelender wedstrijd voorstellen dan Italie - Duitsland maar achteraf bleek het anders uit te pakken.
Oud 04-07-2006, 23:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat een prachtig team heeft Italie toch...
Dat positiespel + 1x raken, vooral in de eerste helft.

En gewoon geen enkel zwak punt in dat elftal. Op elke positie een absolute topper. Met als uitblinkers Cannavaro, Pirlo en vandaag ook Materazzi.
Oud 04-07-2006, 23:41
Fides
Fides is offline
Pirlo, wat een geweldenaar. Op dit moment de beste van zijn soort. Sublieme passing, prachtige trap in beide benen, perfect overzicht en een weergaloze rust aan de bal.
Oud 05-07-2006, 00:20
Vice
Vice is offline
Citaat:
Severus schreef op 04-07-2006 @ 23:52 :
Duitsland had moeten winnen, verdammt!
Oud 05-07-2006, 01:18
mandark
mandark is offline
forza di pizza!
Oud 05-07-2006, 02:33
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-07-2006 @ 23:33 :
Ik heb serieus keelpijn, zo hard schreeuwde ik bij de 1-0

Mijn moeder vertelde trouwens gisteren dat Italië een maandje na mijn geboorte ook wereldkampioen werd (dat wist ik wel maar toch) en dat er in het dorp waar we toen woonden honderden Italiaanse gastarbeiders toeterend door het dorp reden. De cirkel gaat rond worden.
je boedeolt dat dit je sterf jaar is ?
Oud 05-07-2006, 02:35
professor2
professor2 is offline
ikwas eigenlijk voor niemand toen ik keek maar ik vond italie zo onitlaiaans spelen dat ik na 10 min voor italie was
Oud 05-07-2006, 07:16
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 05-07-2006 @ 03:33 :
je boedeolt dat dit je sterf jaar is ?
Nee dat Harry Vermeegen morgen met mij ballen door mijn slaapkamerraam van ouderlijk huis komt schieten
Oud 05-07-2006, 08:31
Verwijderd
Prachtig wedstrijd, lekker aanvallend. En ik hoop nu op een finale tussen Frankrijk en Italie.

Dan moet Zizou even laten zien hoe goed hij nog steeds is en ff de mond snoert van menig journalisten.
Oud 05-07-2006, 10:11
Gimme more beer
Di papa di pakke di mama.
Oud 05-07-2006, 13:11
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik zou Pirlo vs. Zidane wel mooi vinden in de finale . Hopen dat Zizou vanavond geen geel krijgt .
Oud 05-07-2006, 14:03
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mocht Frankrijk de finale halen krijgt Zidane het nog ontzettend zwaar met een Gattuso in de vorm van zijn leven. Wat een ongelooflijke motor heeft die man, en hij is speelt het zo uitgekookt en slim. Dat even aan het oor trekken van Ballack vond ik echt geweldig, hij heeft zijn spel zo verschrikkelijk verbeterd en maakt vrijwel geen zinloze overtredingen meer.
Oud 05-07-2006, 18:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Beiden speelden goed, maar Italië toch nog iets beter. Sterk georganiseerd, met als belangrijkste mensen Cannavaro en Materazzi. Wat een betonnen muur zeg, daar lijkt niemand meer door te komen. Ik zie zowel Frankrijk als Portugal niet van dit Italië winnen. Slechts 1 (!) doelpunt tegen gekregen dit toernooi en dat was nog eens een eigen doelpunt.

Net als in de vorige wedstrijd scoorden de Duitsers lang niet, maar wat het verschil tussen Argentinië en Italië was, was dat Argentinië na hun voorsprong verdedigend ging spelen en de Duitsers weer in hun spel lieten. Italië wisselde aanvallend en dat bleek de goede keus van Lippi. Het was te zien dat de Italianen de stafschoppenreeks wilden ontlopen (logisch met die statistieken...) en bij het sluiten van de markt gebeurde dat ook.

Italië dus naar de finale, en hopelijk tegen Frankrijk!
Oud 05-07-2006, 20:37
mario
mario is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 04-07-2006 @ 23:29 :
eej gast, ook hier ?
jah zeker wat doe jij hier

Regels voor berichten