Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
naja volgende keer beter
|
Morbid angel
Nile Origin Six feet under Vomitory Angelcorpse (als ze nog zouden bestaan..) Lockup Misery index Dying fetus (oude bezetting) Malevolent creation Terrorizer (kon 't maar) Napalm death Nasum Groinchurn My minds mine (kon 't maar) Vader Krisiun Abhorrence Dismember Suffocation Master Slayer + bier en troep.
|
bands:
Pantera Iron Maiden Testament Megadeth Ancient Rites Opeth King Diamond Strapping Young Lad Slayer Devin Townsend Rhapsody In Flames Van Halen Axel Rudi Pell Edguy Manowar Whitesnake Stratovarius Venom Iced Earth Gamma Ray Metallica Blind Guardian Kreator Death Exodus Sacred Steel Agent Steel Forbidden Nuclear Assault goedkoop pils, brood bratwurst!
|
Ik zou het houden op terschelling
![]() Wie zouden komen zijn: Cosmic Gate Gary D Gigi d'Agostino Don Diablo Mauro Picotto Lady Dana Brooklyn bounce Scooter Aquagen Menthal Theo en starsplash Supreme dj team Dj @ work Dj alligator project Om nog maar weer eens op een andere stijl over te gaan. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga binnekort Brooklyn bounce zien op de jumbo-festatie(feest van jumbo-supermarkten). Maar khad liever andere namen gezien daaro
|
Verwijderd
|
Plaats: De Hout, Haarlem
tijd: 5.00 's ochtends tot 5.00 de volgende dag bands: Rancid Bad Religion Deviate Beef Agnostic Front Jaya the Cat In Flames Suicidal Tendencies Sick of It All NIN Painted Smile Against All Authority Tool Cro-Mags NOFX Primus in willekeurige volgorde |
![]() |
|
plaats: op de boerenvelden hier achter ofzow
wie?: vanalles wat: hiphoppers (iig Eminem en Warren G, en natuurlijk om nog een beetje geld over te houden voor andere artiesten: onze eigen Brain) 'alternatieve zooi' rock methal etc (iig Nightwish) top 40 (iig de ketchupwijfjes, dat trekt tenminste wat mensjes die weer veel breezers kopen..money money money) en nog wat comedianten ojaw en ik natuurlijk
|
plaats: Goffertpark Nijmegen
naam: heerschpop ![]() bands: Ark Biohazard Children Of Bodom Dark Tranquillity Darkane Decapitated Emperor Fear Factory Finntroll Gardenian Hatebreed Iced Earth Ill Nino [tsja ![]() In Flames Kalmah Kamelot Machine Head Meshuggah Metallica Morbid Angel Nailbomb Nile Opeth Rammstein Scarve Sentenced Sinergy Slayer Soilwork Soulfly Strapping Young Lad Symphony X Testament The Haunted Theory In Practice Tool ![]()
|
![]() |
Waar: Mijn tuin
![]() Wat: een vaag festival ![]() Wie: ![]() Queens of the stone age Jimmy eat world Royksopp Green lizard Incubus Muse The D4 Foo fighters Oasis Peter pan speedrock Neuk! The strokes Underworld Radiohead Red hot chili peppers The verve Pearl jam Tool Waarom: Omdat deze bands mij interessant lijken.
|
![]() |
|
nedertrashfest
museum plein toegang gratis boycot betercore olho de gato humus mihoen! soberresponse kru$h sikari makiladoras saf beer for breakfast point of few seein red vitamin X
|
- within temtation
- terminal choice - nightwish - Xander de Buisonje - ronan keating - sophie ellis bextor in willekeurige volgorde natuurlijk 't zou in een mooi bos gehouden worden met een select gezelschap. gratis tap en voor een mooie prijs frisdrank en wat knabbeldingetjes zoiets, lijkt me wel zeer gaaf, btw!
|
Waar: bij Milou int weiland
Ent begint net als Dauwtrapfestival om 0:00 en gaat door tot 24 uur daarna.. Welke bands: Satanic Surfers Ignite Bad Religion Pennywise Green Lizard Me First And The Gimme Gimmes New Found Glory Ten Foot Pole Pully Sick of it All Waterdown Rise Against Bouncing Souls enn Darwin .. zie ik die ook es live ![]() [edit]ik was de Bouncing Souls vergeten...[/edit]
Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 18:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het ograniseren in de duinen van Noord-Holland ergerns
en de groepen: MetallicA Bon Jovi Guns n roses Offspring Anouk Van dik hout dat lijkt me wel genoeg voor een volle dag muziek. en de toegangs prijs:80euro over te maken op rek nr 7612858
|
1 dag met de dag ervoor een campingfest met onbekende bandjes
in belgie, op een weiland let's quit mark foggo skatalites hepcat madness bad manners selector Beans The Filaments Leftover crack Voodoo glow skulls Toasters
|
![]() |
Ideale festival dit jaar was Leeds/Reading maja beetje ver
![]() 30 seconds to mars Antiproduct Pretty Girls Make Graves Tori Amos Biffy Clyro Deftones NBP (Not Born To Participate) 200 North Minor Threat Capdown The Doors Nirvana Sonic Youth Mercury Rev Bjork The White Stripes The Breeders Deadsy BRMC silverchair Thursday The Strokes The Germs Ramones PJ Harvey Radiohead Portishead Anti-Flag bra1n1ac The Residents The Used The Birthday Massacre hmmm word een beetje lang.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar zie dat je ook uit venlo komt... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ken echt ontzettend veel mensen die van Rancid houden en dat soort bandjes, en Operation Ivy niet kennen hoewel Rancid is voortgekomen uit Op. Ivy |
![]() |
||
Citaat:
nou nou een kenner ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |