Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Om het weer even over anime te hebben: ik ben nog steeds hard bezig Tsubasa en xxxHOLiC te volgen en ben ondertussen op zoek naar een andere leuke serie (liefst met plot!)... Misschien ga ik Nana maar weer verder kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik kijk eerst Chobits even af voordat ik verder ga met Nana ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kreeg de eerste 5 eps binnen maar die andere 90 wilde niet echt opschieten dus ben ik er maar mee gestopt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2006 om 14:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zijn er meer van zulke series? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En leraar-leerling relaties? Ehm...sommige scènes uit GTO? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heel erg zonde, want door dat knippen en plakken is het originele verhaal van Clamp bijna compleet verdwenen en blijft alleen een 'gotta catch 'em all'- Pokemon-achtige serie over. Daarom: lees asjeblieft de manga. ![]() Edit: de Nederlandse versie is wel heel vermakelijk door de Amerikaanse namen die de characters hebben gekregen. Tomoyo --> Madison kan ik nog een beetje begrijpen omdat Tomoyo misschien wat moeilijk is voor jongere Amerikaanse kinderen, maar ik zie echt niet in in welk opzicht 'Tori' Amerikaanser is dan 'Touya'. ![]() Quote Nederlandse Sakura: 'Hey, Juuulian!' Laatst gewijzigd op 10-07-2006 om 09:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb je nog nieuwe boekjes van kanpai die ik mag lenen na de vakantie? ![]() Het beeldje van Love Hina staat al in Leiden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik vertel dat ze Koi Kaze eens moeten kijken en dat het onderwerp incest aan bod komt, gaan ze er meteen vanuit dat het een ranzige/stomme anime is en dat ik incest goedkeur. Droevig, dat soort mensen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En er is nog geen Kanpai! 3, en ik wil verdorie ook een kamer in Leiden <_< |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyhoe, ik had dat Sakura idd wel eens op FOx gezien en het leek verdomd veel op een pokemon kloon. Ik snapte al helemaal niet waarom andere mensen hier de serie zo cool vonden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|