Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2006, 17:28
Uice
Uice is offline
"Lesbisch worden". Jezus Christus.
Oud 19-05-2006, 18:15
Rioto
Hetro ftw!
Oud 19-05-2006, 19:35
Verwijderd
Ik geef er de voorkeur aan om mezelf niet in een hokje te stoppen. Ik val sowieso op jongens, maar heb al wel seks gehad met meisjes en dit vond ik erg aangenaam.
Of ik ook verliefd kan worden op meisjes weet ik niet, maar ik sluit het zeker niet uit.
Uiteindelijk maakt het me vrij weinig uit. Ik ben wie ik ben en ik val op wie ik val. Of dat nou een meisje of een jongen is.. lekker boeiend. Met mensen die kortzichtig genoeg zijn om er problemen mee te hebben wil ik niet eens omgaan, dus het kan me ook niet echt schelen wat mensen ervan vinden.

Verder vind ik het nogal vreemd om te zeggen dat je absoluut zeker weet dat je hetero bent, of absoluut homo/lesbisch. Naar mijn idee kun je dit nooit zeker weten. Natuurlijk kan het zo zijn dat je tot nu toe alleen nog op meisjes of op jongens bent gevallen, maar dit sluit niet uit dat het ooit verandert.
Het enige waarvan je absoluut zeker kunt zijn is dat je bi bent, aangezien je dit bent wanneer je op meisjes en op jongens valt.
Oud 23-05-2006, 16:39
hotti
hotti is offline
ik vind mannelijke homo's gay :/
vrouwelijke geil
Oud 23-05-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
hotti schreef op 23-05-2006 @ 17:39 :
ik vind mannelijke homo's gay :/
vrouwelijke geil
Ik dacht dat jij zelfmoord ging plegen, wat doe je hier nog?
Oud 24-05-2006, 01:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-05-2006 @ 23:36 :
Ik dacht dat jij zelfmoord ging plegen, wat doe je hier nog?
Hij is uit zijn graf gekropen om ons te vertellen dat hij homo's gay vindt.
Oud 24-05-2006, 02:00
Frostbite
Frostbite is offline
Vice zou duidelijk hetero moeten worden.
Oud 18-06-2006, 12:08
skater600
skater600 is offline
ik wil alleen naar jongens kijken achter cam maar in het echt liever meisjes
Oud 18-06-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Miari schreef op 19-05-2006 @ 20:35 :

Verder vind ik het nogal vreemd om te zeggen dat je absoluut zeker weet dat je hetero bent, of absoluut homo/lesbisch. Naar mijn idee kun je dit nooit zeker weten. Natuurlijk kan het zo zijn dat je tot nu toe alleen nog op meisjes of op jongens bent gevallen, maar dit sluit niet uit dat het ooit verandert.
Het enige waarvan je absoluut zeker kunt zijn is dat je bi bent, aangezien je dit bent wanneer je op meisjes en op jongens valt.
Dit is natuurlijk totale bullshit.
Oud 18-06-2006, 14:12
Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Damn, je bent ook al homo als je een seksuele voorkeur hebt voor mannen.

Ik houd wel van mannelijke homo's. Irriteer me echter aan die vrouwelijke types met een krom handje.
Oud 07-07-2006, 23:50
GiovsGio
GiovsGio is offline
en gaan er dit jaar mensen naar de ROZE MAANDAG op de Tilburgse Kermis ???
Oud 08-07-2006, 00:07
Lucky Me
Lucky Me is offline
Zal dr nooit aan kunne wennen het spijt me voor de homo's

maar ben 100% hetero en hoef ook geen homo vrienden

Niet dat ik jullie nie mag ofzo het is meer angst..(bekeken worden gekeurd verliefd dat soort dingen ik zou me dr niet prettig bij voelen)

Lesbies daarin tegen goude mensen bedoel ik niet alleen vanwege de goede internet site's maar ook als personen helemaal top
Oud 08-07-2006, 00:15
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
GiovsGio schreef op 23-03-2006 @ 21:41 :
als er ooit een bekende voetballer er voor uit komt! vind ik dat echt knap!!
Ze mogen er niet voor uit komen en tuurlijk zijndie dr ook

Aangezien de harde kern van de supporters nooit echt dol zijn op homo's
Oud 08-07-2006, 02:18
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Röps schreef op 12-01-2006 @ 15:30 :
Late reactie, maar ik vraag het me ook af... wat ik ook zo raar vind, hieraan gekoppeld is dat als mensen afscheid nemen van elkaar of whatever ze dan 3 kussen op de wang geven: man op vrouw, vrouw op man, vrouw op vrouw, maar nóóit man op man. Waarom niet? Of waarom vrouwen wel? Het is maar hoe je het wilt bekijken.

hmm, dat hangt af van de cultuur dit zoenen, in latijns-amerika zal je vrienden elkaar namelijk wel zien begroeten en afscheid nemen met een zoen, die zijn over het algemeen al wat warmer en losser en maken daar niet zo'n drama over als de wat afstandelijkere europeanen...

Zelf ben ik hetero,
als ik een mooi meisje ben is het enige wat in men hoofd schiet van 'ik wou dat ik er ook zo uitzag', en ik kan me totaal geen seksuele aantrekking inbeelden, ze zeggen vaak van een vrouw is zachter en sensueler maar uuh, geef mij maar een hard mannenlijf

wat ik vind van homo's en bi, een mens is een mens, en of ik die aardig vind hangt niet af van de geaardheid...

maar ik denk eigenlijk dat ik het raar zou vinden als mijn lief holibi zou zijn, ik denk dat ik me onzeker zou voelen en denken van hij is homo maar geeft het niet toe, ofzo... vage gedachte, ik heb het nog niet 100% duidelijk

waar ik me wel aan erger zijn de pro-homo en pro-bi campagnes, als ze zelf ook geen onderscheid willen maken met hetereo, waarom dan daar zo'n spel rond maken? Een paar jaar terug was er daar zo een heel gedoe rond in mijn godsdienstlessen, en dan werden er folders uitgedeeld van 'op kamp voor personen die bi zijn', tsjah, beeldt je in dat ze zouden zeggen van 'op kamp voor personen die hetero zijn', dat is toch heel stom!!! of dan herinner ik me een programma op jimtv die over homo's ging ofzo...

edit : holibi

Laatst gewijzigd op 08-07-2006 om 15:23.
Oud 08-07-2006, 08:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 24-05-2006 @ 03:00 :
Vice zou duidelijk hetero moeten worden.
Ik snap ook niet dat ze lesbo is. Ze zou zo een vent kunnen krijgen.
Oud 08-07-2006, 10:39
manahatta
manahatta is offline
bi
Oud 08-07-2006, 10:39
SounD
SounD is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2006 @ 09:55 :
Dus jouw definitie van Lesbo is een vrouw die geen man kan krijgen en het dus maar bij de vrouwen zoekt?

@vedetje
Ik ken trouwens geen pro-homo campagne's oid. Bedoel je de acties van ExpresZo die met een knipoog zeggen: "Wordt homo voor 20 euro" ?

SounD
Oud 08-07-2006, 13:42
faan
faan is offline
Citaat:
vedetje schreef op 08-07-2006 @ 03:18 :
als ik een mooi meisje ben is het enige wat in men hoofd schiet van 'ik wou dat ik er ook zo uitzag
Je bent toch ook een meisje?!

Citaat:
vedetje schreef op 08-07-2006 @ 03:18 :
maar ik denk eigenlijk dat ik het raar zou vinden als mijn lief hetero zou zijn, ik denk dat ik me onzeker zou voelen en denken van hij is homo maar geeft het niet toe, ofzo...
Nouja, zelfde wazigheid Woordblindheid of zo?

Overigens vind ik niet dat je de volgende gegevens aan elkaar mag koppelen: holebi's willen net als hetero's normaal gevonden worden en er zijn pro-holebicampagnes of -programma's. Ze zijn altijd anders (ze voelen zich vaak een eenling of ongeaccepteerd) en wat het zo'n programma betreft, dat wekt de nieuwsgierigheid op.
Oud 08-07-2006, 13:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2006 @ 09:55 :
Oud 08-07-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Lucky Me schreef op 08-07-2006 @ 01:07 :

Niet dat ik jullie nie mag ofzo het is meer angst..(bekeken worden gekeurd verliefd dat soort dingen ik zou me dr niet prettig bij voelen)

Lesbies daarin tegen goude mensen bedoel ik niet alleen vanwege de goede internet site's maar ook als personen helemaal top
Haha. Rare kronkels hebben sommige mensen in hun kop.
Oud 08-07-2006, 15:39
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
faen schreef op 08-07-2006 @ 14:42 :
Je bent toch ook een meisje?!

ja, dat zeg ik om aan te tonen dat ik toch wel zeker ben van mijn hetero-zijn, ik ga me identificeren met meisjes, geen aantrekking voelen, terwijl ik me nooit ga identificeren met jongens, wel aantrekking of afstoting vooelen...

snap je?

Over die campagne's, misschien heb ik het misse woord gekozen, maar ik heb al meerdere keren in mijn leven het gevoel gekregen dat ze probeerden 'homo-zijn' te promoten (zie bijvoorbeeld mijn verhaaltje over foldertjes over kampen voor mensen die bi zijn).
En daaraan stoor ik me...
Het maakt me geen barst uit wie en wat je bent, maar dat moet toch niet uitgeschreeuwt worden? Net door zo'n dingen geven ze mij het gevoel dat het 'een ras apart is', langs de ene kant zit men acceptatie te prediken maar langs de andere kant gaat men zichzelf in hokjes stoppen door er zoveel publiciteit aan te geven.

Nu ja, misschien is dit zo omdat het nog maar recent aanvaard is, en moet men om het taboe te doorbreken wat aan de extreme kant gaan doorleunen en zal binnen een jaar of 50 niemand het er meer hebben over 'ben je homo, bi of hetero' maar zal het net hezelfde zijn als 'ben je blank of zwart of geel'

Ik weet niet of ik mezelf echt goed duidelijk maak, maar het komt er eigenlijk op neer dat ik vind dat men hedendaags veel te veel onderscheid tussen maakt, uiteindelijk zijn we allemaal mensen, waarom dat onderscheid maken? Het is niet alsof er iets verandert...

http://www.holebikamp.be/ hierover heb ik het bijvoorbeeld, ben je homo, mij goed, maar moet je daarom anders doen en op een speciaal kamp gaan? Het is niet alsof het een hobby is ofzo, voor mij is het verschil in geaardheid vanhetzelfde genre als verschil in ras (kleur), allemaal gewoon mensen, je zal toch geen kamp gaan organiseren voor 'mensen met een zwart huidkleur', dan zal iedereen toch gaan schreeuwen van 'dit is discriminatie', waarom zou je dan wel dat onderscheid gaan maken tussen hetero en homo?

ben ik duidelijk ?
Oud 08-07-2006, 18:02
faan
faan is offline
Nou vedetje, ik heb nog nooit van zo'n kamp gehoord en ik vind het niet een vorm van afzondering. Je hebt zoveel verschillende kampen, en als zwarte trompetblazers een kamp oprichten moeten ze dat toch zelf weten? Het is gewoon een kamp waar mensen meer gelijk zijn, want een zwarte heeft doorgaans niet hetzelfde leven als een blanke (denk aan domme opmerkingen, treiterijen of leefstijl).
Oud 08-07-2006, 18:04
Uice
Uice is offline
Citaat:

Wil je dan ook geen heteromeisjes als vrienden?
Oud 08-07-2006, 18:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
SounD schreef op 08-07-2006 @ 11:39 :
Dus jouw definitie van Lesbo is een vrouw die geen man kan krijgen en het dus maar bij de vrouwen zoekt?
Nee, het was een grapje.
Oud 08-07-2006, 18:05
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2006 @ 19:04 :
Wil je dan ook geen heteromeisjes als vrienden?
waarom nie
Oud 08-07-2006, 18:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 08-07-2006 @ 19:05 :
waarom nie
Dan heb je toch hetzelfde 'gevaar'?
Citaat:
bekeken worden gekeurd verliefd dat soort dingen ik zou me dr niet prettig bij voelen
Oud 08-07-2006, 19:29
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2006 @ 19:36 :
Dan heb je toch hetzelfde 'gevaar'?
ja maar daar zou ik me nie ongemakkelijk bij voele
Oud 08-07-2006, 20:00
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
faen schreef op 08-07-2006 @ 19:02 :
Nou vedetje, ik heb nog nooit van zo'n kamp gehoord en ik vind het niet een vorm van afzondering. Je hebt zoveel verschillende kampen, en als zwarte trompetblazers een kamp oprichten moeten ze dat toch zelf weten? Het is gewoon een kamp waar mensen meer gelijk zijn, want een zwarte heeft doorgaans niet hetzelfde leven als een blanke (denk aan domme opmerkingen, treiterijen of leefstijl).
ja, maar nu heb je het over zwarte trompetblazers, dus is er nog wel een andere band die hen samen doet groeperen, een interesse, een hobby, zwart zijn of homo zijn vind ik niet echt een interesse...

En ik vind het 'gevaarlijk' om te zeggen dat een zwarte en een blanke een andere levensstijl heeft. Ik denk dat dit te veralgemenend is,
ieder individu heeft een totaal andere levensstijl (ik kan je verzekeren dat als we mijn levensstijl en de jouwe gaan vergelijken er evenveel verschillen gaan zijn te vinden als wanneer je de levensstijl van een zwart iemand gaat vergelijken met een blank iemand), en over opmerkingen en treiterijen, wel dan kan je ook beginnen over 'een kamp voor mensen met rost haar' die worden vaak ook getreiterd,...

Ik denk ergens dat net door dit samengroepen zal er veel rapper intolerantie bestaan tegenover andere groepen, als iedereen en alles gewoont gemengt is, als er geen onderscheiden gemaakt worden, dan kan er pas echte acceptatie zijn, denk ik.
Het 'wij' en 'zij' creëren is nooit echt bevordelijk denk ik, maar anderzijds lijkt het wel in de natuur van de mens zitten zich te groeperen, en over het algemeen met iemand waarmee hij zich kan identificeren of naar kan opkijken (en er dus mee wil identificeren)... skaters bij skaters, skinheads bij skinheads, modetrutjes bij modetrutjes...
nu ja, misschien trek ik de vergelijking te ver doen, maar ik denk dat het verschil maken net zorgt voort intolerantie.
Beeld je eens een wereld in waar het verschil tussen homo, hetero en bi niet wordt gemaakt. Het wordt allemaal aangezien als hetzelfde, een mens valt op een mens, of een vrouw nu op een man of een vrouw valt is hetzelfde als een vrouw die op een blonde of een zwartharige man valt... er wordt niet bij stilgestaan dat er eigenlijk een verschil tussen is.
Dan is het logische gevolg toch ook dat er niemand een topic moet starten over 'wat vind jij van homi en bi?'

ah ja, misschien in een toekomst...
Oud 08-07-2006, 20:15
Verwijderd
Citaat:

neej want ieuw stel juh foor dat un homo dan aan je kondt gaad sittuh
Oud 08-07-2006, 20:16
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Katje schreef op 08-07-2006 @ 21:15 :
neej want ieuw stel juh foor dat un homo dan aan je kondt gaad sittuh
ben je zo dom dat je uitleg daaronder nie ken leze
Oud 08-07-2006, 21:25
Vice
Vice is offline
Citaat:

)
Ik hoop ook dat jouw vrienden geen homo zijn.
Oud 08-07-2006, 23:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 08-07-2006 @ 20:29 :
ja maar daar zou ik me nie ongemakkelijk bij voele
want?
Oud 09-07-2006, 09:47
SounD
SounD is offline
Ok, ik snap wat vedetje bedoeld met haar ideeën over een homokamp. Ik deel haar mening grotendeels. Ik vind het zelfs slecht soms hoe mensen met homoseksuele gevoelens elkaar opzoeken en dan relaties beginnen op grond van hun homoseksualiteit alleen.

Toch kan ik er ook begrip voor opbrengen. Ik heb van dichtbij gezien dat mensen met homoseksuele gevoelens denken dat ze nooit een partner zullen vinden want niemand in hun omgeving is zoals zijzelf. Dat idee is moeilijk uit mensen hun hoofd te praten. Het kan dus een enorme steun zijn om in de eerste ontdekkende fases je onder lotgenoten te bevinden. Meestal zal later het idee ontstaan dat alleen homoseksuele gevoelens geen basis zijn voor verwantschap, maar dat hele andere dingen veel belangrijker zijn.

SounD
Oud 09-07-2006, 10:13
faan
faan is offline
Citaat:
SounD schreef op 09-07-2006 @ 10:47 :
Meestal zal later het idee ontstaan dat alleen homoseksuele gevoelens geen basis zijn voor verwantschap, maar dat hele andere dingen veel belangrijker zijn.
Liefde.
Oud 10-07-2006, 09:52
Changshan
Changshan is offline
Het idee achter mijn zogenaamde bi-zijn is dat ik me meer verwant voel met zielen dan met uiterlijkheden. Het boeit me gewoon weinig of iemand in een vrouwelijk danwel mannelijk lichaam zit, dat is al zo in de omgang dus waarom niet ook in de liefde? Van vrienden kun je toch ook houden?
Oud 10-07-2006, 09:54
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat ik van zowel man als vrouw kan houden, nu wil het alleen dat ik over het algemeen een mannenlichaam aantrekkelijker vind en er op zo'n moment dus ook lust bij komt kijken.
En daarnaast geniet ik ook wel van het feit dat mannen soms zo anders zijn. Daarom heb ik een relatie met een man en vriendschap met een vrouw.

Er zijn overigens ook vrouwen waar ik geen nee tegen zou zeggen hoor
Oud 10-07-2006, 12:53
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ave schreef op 10-07-2006 @ 10:54 :
Ik denk inderdaad dat ik van zowel man als vrouw kan houden, nu wil het alleen dat ik over het algemeen een mannenlichaam aantrekkelijker vind en er op zo'n moment dus ook lust bij komt kijken.
En daarnaast geniet ik ook wel van het feit dat mannen soms zo anders zijn. Daarom heb ik een relatie met een man en vriendschap met een vrouw.

Mooi gezegd. Ik voel me meestal ook wel lustiger bij een vrouw.
Oud 10-07-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 08-07-2006 @ 16:17 :
Haha. Rare kronkels hebben sommige mensen in hun kop.
Och ja, het is al heel wat dat hij erkent dat ie bang is voor homo's. De meeste van dergelijke kortzichtigen hebben dat nog niet eens door...
Oud 11-07-2006, 10:06
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Ikzelf ben 100% hetero (hoewel sommige dat misschien betwijfelen) maar ik heb wel een ex gehad die bi was.... En dat was toch best wel heel erg grappig... Je krijgt dan snel een idee voor een trio met haar beste vriendin (ook bi) erbij.. Tis er nooit van gekomen maar toch op zich het idee was al erg leuk.

Maar verder moet iedereen voor zichzelf weten wat ie wil en doet. Als je op iemand van hetzelfde geslacht valt ben je niet ziek of vreemd. Je bent anders. En anders is vaak best wel iets om trots op te zijn. Homo, Hetero of Bi. het maakt mij niet uit. Als iedereen elkaar maar in zijn of haar waarde laat.
Oud 11-07-2006, 15:07
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ave schreef op 10-07-2006 @ 10:54 :

Je bent dus hetero. Niets om voor te schamen.
Oud 11-07-2006, 15:28
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Miari schreef op 19-05-2006 @ 20:35 :

Je redeneert vanuit je eigen situatie. Daaruit kan je onmogelyk conclusies trekken tov anderen.
Oud 11-07-2006, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 18-06-2006 @ 13:12 :
Dit is natuurlijk totale bullshit.
Nee hoor, iedereen is eigenlijk bi!!!!
Oud 12-07-2006, 00:05
Supreme Dutch
Ik wilde eerst hier iets anders zetten.. Iets met een homo, een kast.. en dan uiteindelijk die 2 woorden aan elkaar.. Maar dan word McCaine boos

Ik ben Hetero, en ik ben er nog trots op ook
Oud 12-07-2006, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 11-07-2006 @ 16:07 :
Je bent dus hetero. Niets om voor te schamen.
Ik denk dat ik hetero ben ja.
Maar dat ik nog nooit verliefd bent geworden op een meisje, wil niet zeggen dat ik dat niet kan worden. Ik kan me heel goed voorstellen dat ik verliefd ben op een meisje, er zijn vrouwen die ik buitengewoon aantrekkelijk vind.

Dus ik 'bestempel' mezelf als hetero met lichtelijk bi-sekusele neigingen

Boeiend he
Oud 12-07-2006, 17:08
Tuna
Tuna is offline
ik zou zowaar wel eens transseksueel kunnen blijken en dan ben ik dus een lesbo
Oud 12-07-2006, 21:23
Martiño
Martiño is offline
Ik ben homo. Wat ik er van vind dat ik homo ben? Nouja, niks speciaals eigenlijk, ik ben er best gelukkig ermee.
Wat ik van andere homo's of lesbo's vind? Ook niks speciaals. Hetzelfde voor mensen die bi zijn of het nog niet weten. Je bent mens, dat telt, en voor de rest doe je het maar lekker met wie je zelf leuk vindt (mits hij/zij dat ook leuk vindt )!
Oud 12-07-2006, 21:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 12-07-2006 @ 01:05 :
Ik ben Hetero, en ik ben er nog trots op ook
Wat fijn voor je schat!
Oud 12-07-2006, 21:31
Supreme Dutch
Citaat:
Martino87 schreef op 12-07-2006 @ 22:24 :
Wat fijn voor je schat!
Inderdaad.. Reden: zie sig.
Oud 12-07-2006, 21:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 12-07-2006 @ 22:31 :
Inderdaad.. Reden: zie sig.
Ach, als alle homo's naar de hel gaan wordt het daar vast gezellig. Misschien ook wel omdat jij er dan niet bij bent .
Oud 12-07-2006, 23:31
Verwijderd
Ben nog nooit verliefd geweest op een meisje en zie het ook niet gebeuren, maar sluit het niet uit. Ik heb wel eens met meisjes gezoend maar dat vond ik niet opwindend ofzo.
Topic gesloten

Regels voor berichten