Oud 11-07-2006, 12:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hoe zit dat als je met je propedeuse naar de universiteit wilt en je hebt op 13 juli deze nog niet opgestuurd naar de ib-groep. Krijg je dan wel al je uitslag? Ik kan op de site niets vinden, maar kan me herinneren dat dat een keer door iemand is gezegd op dit forum...

En ik maak van dit topic maar direct gebruik om iedereen de kans te geven zijn of haar uitslag hier bekend te maken en andere zaken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2006, 12:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vrees dat ik het al gevonden heb en dat ik moet wachten totdat mijn school eindelijk eens mijn P opstuurt
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 13:11
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-07-2006 @ 12:58 :
Ik vrees dat ik het al gevonden heb en dat ik moet wachten totdat mijn school eindelijk eens mijn P opstuurt
Je kan ook vragen of ze een verklaring willen maken dat je hem hebt. Dat kan je het beste even persoonlijk regelen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 13:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-07-2006 @ 13:11 :
Je kan ook vragen of ze een verklaring willen maken dat je hem hebt. Dat kan je het beste even persoonlijk regelen.
Ik denk dat dat net zo lang duurt... Heb mn P al aangevraagd met daarbij een notitie of ze er vaart achter willen zetten ivm loting ed... Maar er moeten ook nog een aantal cijfers worden verwerkt en daar zijn ze ook zo sloom in...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 13:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn propedeuse-uitreiking ook pas 21 juli, vind 13 juli best vroeg. Dan is bij ons de examenvergadering pas....
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 13:57
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik loot ook mee voor psychologie in Nijmegen, maar ik vraag me af of ik veel kans maak met mijn cijfers...
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 14:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-07-2006 @ 13:17 :
Ik denk dat dat net zo lang duurt... Heb mn P al aangevraagd met daarbij een notitie of ze er vaart achter willen zetten ivm loting ed... Maar er moeten ook nog een aantal cijfers worden verwerkt en daar zijn ze ook zo sloom in...
Mja, vaak is een briefje dat je je p hebt simpeler te regelen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 14:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 11-07-2006 @ 13:57 :
Ik loot ook mee voor psychologie in Nijmegen, maar ik vraag me af of ik veel kans maak met mijn cijfers...
Volgens mij worden de meeste mensen wel ingeloot... Ik loot mee voor psychologie aan de UvA. Daar schijnt ook iedereen te worden ingeloot maar ik wil het zeker weten En ik wil meedoen met de voorrangsregeling voor een studentenwoning.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 17:35
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-07-2006 @ 13:20 :
Ik heb mijn propedeuse-uitreiking ook pas 21 juli, vind 13 juli best vroeg. Dan is bij ons de examenvergadering pas....
13 juli is niet vroeg. Het is ook (voornamelijk) afgestemd op de mensen die van de middelbare school komen en voor hun is dat absoluut niet vroeg. De mensen die examen hebben gedaan zijn al weken vrij, en de laatste cijfers (staatsexamens enzo) zijn nu wel binnen.

Ik kan me herinneren dat toen ik vorig jaar examen had gedaan dat ik gek werd van het wachten op de lotingsuitslag.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 18:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Heeft niemand van je school er zicht op dat je al je punten binnen hebt? Diegene kan dan een verklaring schrijven (of jij schrijft hij/zij ondertekent).

Ik wil ook met m'n P naar de uni, maar gelukkig heb ik geen loting.
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 18:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 11-07-2006 @ 17:35 :
13 juli is niet vroeg. Het is ook (voornamelijk) afgestemd op de mensen die van de middelbare school komen en voor hun is dat absoluut niet vroeg. De mensen die examen hebben gedaan zijn al weken vrij, en de laatste cijfers (staatsexamens enzo) zijn nu wel binnen.
Het ging er om of het lang duurde voor ze haar propedeuse kreeg. En daar is het nu nog wel vroeg voor vind ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 21:20
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-07-2006 @ 18:45 :
Het ging er om of het lang duurde voor ze haar propedeuse kreeg. En daar is het nu nog wel vroeg voor vind ik.
ow, excuses, ik dacht dat het om de loting ging.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 22:23
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-07-2006 @ 13:17 :
Ik denk dat dat net zo lang duurt... Heb mn P al aangevraagd met daarbij een notitie of ze er vaart achter willen zetten ivm loting ed... Maar er moeten ook nog een aantal cijfers worden verwerkt en daar zijn ze ook zo sloom in...
kun je niet even bellen met ib?
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 15:43
Liews
Liews is offline
Ik loot mee voor Criminologie aan de VU... hoop zó erg dat ik wordt aangenomen!

Hebben jullie een alternatief dat je gaat doen als je niet toegelaten wordt?! Ik niet namelijk....
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 16:37
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Ik had de propedeuse uitreiking gister! En het was heel gezellig en ik heb bloemen gekregen .... maar idd wel vervelend dat het zo lang duurt en dat je daar op moet gaan zitten wachten voor die loting . ik zal voor je duimen

ohja, maar ik ga gewoon door met deze studie (nouja, bij mij is dat niet zo gewoon, aangezien dit mn zoveelste studie is), dus ik hoef niet te loten
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 18:40
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Morgen is dus de uitslag via internet, als je je aangemeld hebt voor MijnIBgroep

Om 7 uur 's ochtends is de uitslag al bekend via internet, maar er stond op de site dat je na 9 uur ook kon bellen voor de uitslag, nu is die informatie er echter afgehaald.

Op 15 juli krijg je via de post sowieso uitslag.

Ik hoop ook heel erg dat ik ingeloot ben voor Geneeskunde in Utrecht... nu maar afwachten
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 21:22
Verwijderd
utrecht is hip *loot mee voor psych in nijmegen*
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 22:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb er nu een beetje vertrouwen in dat ik mn P begin volgende week krijg Al mijn cijfers zijn nu in ieder geval rond.

Ik ga morgen sowieso wel bellen naar de ib-groep... Misschien willen ze t stiekem nog wel zeggen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2006, 07:56
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Ik ben ingeloot voor geneeskunde!
En dat ook nog eens aan de plek van mijn eerste voorkeur, echt top!
Ik hoop dat de loting voor jullie ook positief uitvalt...
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:17
Verwijderd
Ik ben ingeloot voor Psych! Ben echt blij!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:26
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
uitgeloot... gvd kan ook echt noooit een keertje geluk hebben met dit soort dingen!

Maar vroeg me af in hoeverre, dus tot welk volgnummer, gemiddeld mensen nog ingeloot worden? Vorig jaar bijvoorbeeld?
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:26
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
oooh ik ben echt dom he, ik heb me te laat aangemeld bij mijn ib-groep en nu kan ik het dus nog niet zien. Dat wordt wachten op de brief dan maar.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:29
Verwijderd
charly not, waarvoor lootte je mee?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:29
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
Zazana85 schreef op 13-07-2006 @ 08:29 :
charly not, waarvoor lootte je mee?
geneeskunde
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:34
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
wieeeeeeeeeeeeeeeew
ik ben ingeloot voor geneeskunde
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2006, 08:34
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
charly not schreef op 13-07-2006 @ 08:29 :
geneeskunde
balen
ben je al een keer eerder uitgeloot?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:36
gewoonmezelf
gewoonmezelf is offline
Citaat:
kuik schreef op 13-07-2006 @ 08:34 :
wieeeeeeeeeeeeeeeew
ik ben ingeloot voor geneeskunde
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Gefeli

Rest ook natuurlijk!

Waar ben je ingeloot?

x
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:41
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
gewoonmezelf schreef op 13-07-2006 @ 08:36 :
Gefeli

Rest ook natuurlijk!

Waar ben je ingeloot?

x
dankjewel! jij ook?
ik ben op de uva ingeloot, eerste voorkeur.
vorig jaar was ik uitgeloot dus ik ben zó blij!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:48
gewoonmezelf
gewoonmezelf is offline
Citaat:
kuik schreef op 13-07-2006 @ 08:41 :
dankjewel! jij ook?
ik ben op de uva ingeloot, eerste voorkeur.
vorig jaar was ik uitgeloot dus ik ben zó blij!
Super dat je nu wel bent ingeloot

Ik hoefde niet te loten, ga naar Maastricht
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:50
Blup
Blup is offline
Voor de 2e keer uitgeloot voor diergeneeskunde, terwijl ik bíjna met een 8 gemiddeld was geslaagd
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:54
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
kuik schreef op 13-07-2006 @ 08:34 :
balen
ben je al een keer eerder uitgeloot?
ja, helaas
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 08:59
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Aw, dat is echt balen voor degenen die uitgeloot zijn

Voor degenen die ingeloot zijn: Gefeli!!
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 09:18
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Yeah ik ben ook uitgeloot voor diergeneeskunde...
ook lotingscatagorie B
Ik vind alleen verschil tussen van kans tijdens loting tussen 8 (100%) of 7,5 - 8 (ca. 50%) wel erg groot. Haha ik heb nu echt zin om hele lotingssysteem helemaal af te kraken hier

Maar alle mensen met laag genoege lotnummers: Gefeliciteerd!!
En veel plezier volgend jaar. Wat gaan de mensen die zijn uitgeloot doen btw, gaan er nog veel mensen naar Gent?
Ik ga nu Roosevelt Academy doen, wat me eigenlijk leuker leek dan diergeneeskunde, alleen heeft de weg om dan nog dierenarts te worden (ik kan me echt geen ander beroep voorstellen dat ik lang leuk zou vinden) dan meer hindernissen...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 09:41
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Yeti-Boy schreef op 13-07-2006 @ 09:18 :
Yeah ik ben ook uitgeloot voor diergeneeskunde...
ook lotingscatagorie B
Ik vind alleen verschil tussen van kans tijdens loting tussen 8 (100%) of 7,5 - 8 (ca. 50%) wel erg groot. Haha ik heb nu echt zin om hele lotingssysteem helemaal af te kraken hier

Maar alle mensen met laag genoege lotnummers: Gefeliciteerd!!
En veel plezier volgend jaar. Wat gaan de mensen die zijn uitgeloot doen btw, gaan er nog veel mensen naar Gent?
Ik ga nu Roosevelt Academy doen, wat me eigenlijk leuker leek dan diergeneeskunde, alleen heeft de weg om dan nog dierenarts te worden (ik kan me echt geen ander beroep voorstellen dat ik lang leuk zou vinden) dan meer hindernissen...
Je kan ook voor Biologie kiezen, dat hoor je veel van mensen die uitgeloot zijn voor (dier)geneeskunde ook doen.
Of je kan naar België gaan en daar een toelatingstest doen...
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Betekent dit nog iets:
resultaat loting:
opleiding: b psychologie
lot-nummer: 1828
volg-nummer: 1007

? Ik weet dat ik nog een gewaarmerkt kopie moet opsturen van mn P en dus nog niet de uitslag krijg.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:18
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-07-2006 @ 10:06 :
Betekent dit nog iets:
resultaat loting:
opleiding: b psychologie
lot-nummer: 1828
volg-nummer: 1007

? Ik weet dat ik nog een gewaarmerkt kopie moet opsturen van mn P en dus nog niet de uitslag krijg.
Als het goed is, kun je nu al kijken of je ingeloot bent. Ik zoek het even op

Edit: Oh, iedereen is ingeloot voor psychologie aan Uva
__________________
You're so afraid of what people might say

Laatst gewijzigd op 13-07-2006 om 10:21.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2006, 10:25
fractuur
fractuur is offline
Heh heh heh.. in een jaar decentraal geselecteerd én in geloot voor Geneeskunde aan de VU.

Maar goed, dan heeft er nog iemand mazzel in de naloting.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:42
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Gefeli fractuur!
Kun je nu nog iemand anders blij maken
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
charly not schreef op 13-07-2006 @ 08:26 :
Maar vroeg me af in hoeverre, dus tot welk volgnummer, gemiddeld mensen nog ingeloot worden? Vorig jaar bijvoorbeeld?
Dat is moeilijk te zeggen, hangt sterk af van hoeveel er nog kappen. Je kan tot 1 oktober worden nageplaatst maar dan moet je als ze bellen in de tijd dat het collegejaar begonnen is meteen ja zeggen.
In mijn uitloodjaar was het zo dat ik er per 1 oktober nog maar 5 vanaf zat. Ik zat in groep D en er zijn er toen nog ongeveer 100 vervolgnummers opgeschoten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:57
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 13-07-2006 @ 09:41 :
Je kan ook voor Biologie kiezen, dat hoor je veel van mensen die uitgeloot zijn voor (dier)geneeskunde ook doen.
Of je kan naar België gaan en daar een toelatingstest doen...
Bedankt voor advies en ik heb er inderdaad al even over nagedacht. Maar voor mij is het probleem van België: dat het diploma niet in Amerika geaccepteerd, weinig goed contact met docenten door grote aantal studenten tijdens colleges. Iedereen wordt daar zomaar met VWO/secundair dus het is allemaal veel massaler dan in Nederland. En het percentage mensen dat na afstuderen binnen een half jaar een baan heeft is ook veel lager dan in Nederland. Ik had zelf het idee dat ze in België een wat strenger en strakker onderwijssysteem hanteren, wat mij persoonlijk minder ligt. Misschien dat ik een beetje kieskeurig met het kiezen van opleidingsinstelling, zolang dit zo beter voelt zie ik wel waar ik uitkom.

Maar ik hoop dat iedereen die wel voor België kiest daar een super (dier)geneeskunde tijd te gemoed gaat.

Ik denk dat ik wel volgend jaar opnieuw loting probeer en daarnaast selectie in Engeland probeer door te lopen. Beetje afhankelijk van hoe makkelijk het is om na 3 jaar RA nog diergeneeskunde te doen. (hmm... waar blijft summa voor dierenartsen ?)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:01
Angrie
Angrie is offline
Heh heh heh.. in een jaar decentraal geselecteerd én in geloot voor Geneeskunde aan de VU.

Maar goed, dan heeft er nog iemand mazzel in de naloting.


________________

Je bent decentraal geselecteerd aan de vu en daarom staat er op de ib site dat je aan de vu bent ingeloot. Maar je hebt niet aan de loting deelgenomen. Er staat als het goed is ook geen lotnummer bij. Ik ben zelf ook decentraal aan de vu geselecteerd namelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:09
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Yeti-Boy: Je kan ook een minder massale universiteit kiezen in België. Ik zou -in jouw geval- toch voor de test in België gaan, omdat je dan tenminste de opleiding volgt die je echt HEEL graag wilt doen. Anders duurt het wéér een jaar. Maar ik weet niet wat je gaat doen op het RA, misschien dat dat toch wel de beste keuze is.
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:12
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
gewoonmezelf schreef op 13-07-2006 @ 08:48 :
Super dat je nu wel bent ingeloot

Ik hoefde niet te loten, ga naar Maastricht
jaaa omg ik ben echt heel gelukkig!
zo een 8 gemiddeld, wat goed!
nou veel plezier met je studie
wieeee
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:12
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
charly not schreef op 13-07-2006 @ 08:54 :
ja, helaas
nou ja volgend jaar beter hopelijk! (of is dit je laatste kans? )
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:23
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
GEFELICITEERD MENSEN! Echt heerlijk, om te horen dat iemand weer is ingeloot. Zowel voor geneeskunde als voor psychologie Zijn er nog mensen die naar Rotterdam gaan?

Voor de mensen die uitgeloot zijn, dat spijt me erg voor jullie... Ik weet precies hoe rot dat voelt aangezien ikzelf vorig jaar ook uitgeloot was. Succes met de volgende keer en/of jullie komende studie
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:25
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Heeft het trouwens nut om een bezwaarbrief in te dienen? Iemand die toevallig iemand kent die dat gedaan heeft? (en waarbij het ook gelukt is om alsnog aan een lotingstudie deel te nemen?)
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:26
fractuur
fractuur is offline
Geneeskundemensen aan de VU nog trouwens? En geloof het of niet, maar vorig jaar ben ik uitgeloot (tot zever is het geloofwaardig ) en ik heb in dit jaar heel erg veel geleerd (tijdens een andere studie). Het is niet altijd goed om in één keer door te stomen, al geloof je daar nu niets van. Ik denk dat de meeste uitgelote (en nu ingelote) mensen wel weten waar ik het over heb.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:32
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Gefeliciteerd voor de mensen die ingeloot zijn.

Als je diergeneeskunde in België gaat studeren hoef je niet te loten. Je wordt sowieso toegelaten, zelfs met een maatschappij profiel.
Ikzelf ga diergeneeskunde in Antwerpen studeren. Zijn er meer mensen die dit gaan doen?
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:33
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Yeah..ingeloot voor Geneeskunde in Groningen (stond eigenlijk 8 gem. dus hoefde niet te loten, maar nu het zwart op wit staat is dat eigenlijk ook wel fijn..)
Nog meer mensen die naar Groningen gaan?
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:41
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 13-07-2006 @ 11:09 :
Yeti-Boy: Je kan ook een minder massale universiteit kiezen in België. Ik zou -in jouw geval- toch voor de test in België gaan, omdat je dan tenminste de opleiding volgt die je echt HEEL graag wilt doen. Anders duurt het wéér een jaar. Maar ik weet niet wat je gaat doen op het RA, misschien dat dat toch wel de beste keuze is.
In België biedt alleen Gent de volledige opleiding diergeneeskunde aan.
Op RA ga ik een pre-medicine track volgen dat eigenlijk beetje voor summa is gemaakt... Het leuke van RA vind ik dat je je met je keuzevakken ook in andere (hobby) interessegebieden wat meer kan verdiepen. Maargoed diergeneeskunde in Engeland duurt 5 jaar dus op zich, zou ik, als ik er door zou komen, dan niet een jaar verliezen. En net als jou ben ik ook nog maar 17 dus op zich is een jaar verliezen geen ramp... (kweet alleen niet hoe met stufi zit)

Maar ga jij eigenlijk op kamers in Utrecht?

Laatst gewijzigd op 13-07-2006 om 11:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2008 Wat gaan jullie volgend jaar doen?
Roosje
88 27-05-2008 18:32
Algemene schoolzaken Het Lotingstopic
Yoruichi
328 02-09-2007 09:17
Algemene schoolzaken Fout van IBGroep
TheThomas
65 24-07-2006 09:00
Studeren Journalistiek that is
D!anne
96 20-07-2005 21:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.