Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2006, 17:04
Johanna87
Johanna87 is offline
Hallo!
Ik ga met mijn beste vriendin op vakantie. We willen het niet heel erg gepland hebben en daarom willen we ook een beetje rondtrekken. We gaan naar Frankrijk met de auto.
Maar...
Nu zoeken we leuke/gezellige campings waar veel jongeren zijn, hebben jullie ervaringen met iets leuks?
We willen graag dicht bij het strand zitten. En we zijn zelf 19 en bijna 23. Dus waar is het leuk om te feesten? Genieten van het weer en lekker gek te doen?
Bedankt vast
Advertentie
Oud 10-07-2006, 16:16
zoef de haas
zoef de haas is offline
zuid frankrijk
Argeles sur mer zitten sowieso veel jongeren en ook een hoop campings direct aan het strand en je kan er ook wel goed stappen
Oud 10-07-2006, 16:51
Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 10-07-2006 @ 17:16 :
zuid frankrijk
Argeles sur mer zitten sowieso veel jongeren en ook een hoop campings direct aan het strand en je kan er ook wel goed stappen
Inderdaad, Argeles sur mer is echt gezellig.
Oud 10-07-2006, 16:55
zoef de haas
zoef de haas is offline
al denk ik dat de meeste campings daar wel al stampvol zitten
maar echt iets heel nuttigs kan ik daar niet echt over zeggen
Oud 11-07-2006, 22:38
Verwijderd
Camping La Marende in Argeles sur mer, daar ga ik dit jaar met mn vriend heen. Schijnt hele leuke camping te zijn met veel jongeren. Weet alleen niet of de camping al vol zit
Oud 13-07-2006, 19:17
200E
200E is offline
Ik raad je ook aan om richting zuiden te gaan. Argelès ben ik nooit geweest en die kant van Frankrijk trekt me ook niet zo, dus zeker als je rond wil trekken dan adviseer ik je ook naar de Cote d'Azur te gaan. Qua omgeving veel mooier, en kan ondanks de dure badplaatsen in de buurt verrassend goedkoop zijn! Ik ga zelf ook over anderhalve week naar die buurt toe, naar Camping l'Argentière in Cogolin, vlakbij Saint Tropez. Prima camping, redelijk wat jongeren maar ook niet extreem druk, diverse uitgaansgelegenheden in de buurt en genoeg te doen.

Ik zit er zelf 2 of 3 weken om daarna nog een week rond te trekken in Midden-Frankrijk of Zwitserland, dus als je in de buurt komt, hoor ik het wel

Regels voor berichten