Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2006, 18:52
BlueCrush
BlueCrush is offline
Hey!

Gister heb ik al mijn moed opgeraapt en mijn collega die ik nu 2mnd ken verteld dat ik wel meer voor hem voelde dan alleen vrienden...Hij was vereerd en alles maar kon geen antwoord geven...Hij zei dat hij het altijd wist gewoon duidelijk JA of NEE maar bij mij wist hij dat niet...Lekker duidelijk?
Ik snap het niet je weet toch wel of je iemand leuk vindt of juist niet? Nahja we zijn gewoon goeie vrienden en we moesten vandaag samen werken..Dat was heel moeilijk We ouwehoeren altijd gewoon met elkaar maar nu was het anders ik voelde me klote kut en down En dan loopt hij daar lkkr rond met zijn sexy ass Maargoed wat moet ik nou?? Afwachten tot hij zegt Nee toch maar niet. Trouwens later nadat hij me naar huis had gebracht en ik in bed ag smste
HIJ: Hey je meot je niet kut voelen, ik heb nog geen nee gezegd!Slaaplekker xxx ...
IK : Ja nee maar ik snap mezelf soms niet. Ik vind je een btje boel geweldig maar ik weet eigenlijk wle dat ik absoluut niet jouwn type ben maar waarom zeg ik het dan? Mijn mascara is aan het uitlopen = niet tof, xx...
HIJ :Hey, niet mijn type? Das niet waar! niet huilen alsjeblieft, dan moet ik ook huilen. Ik zie je morgen weer! Liefs ....

Wel lieve smsjes he maar ik vind het zo moeilijk allemaal..Mijn ex vriend is na anderhalf jaar 3x vreemdgegaan in 1 maand en ik ben nu weer n btje op orde na 5 mnd en durf weer verliefd te worden mya hij weet t niet...Afwachten?!?

Alvast thx...

Liefs mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2006, 19:14
zeep007
zeep007 is offline
kan je anders niet gaan daten?> Misschien overviel het hem gewoon, en is hij gewoon nog niet verliefd, heeft hij je nog niet eerder bekeken op die manier.
Spreek een date af, ga wat leuks met zijn tweeën, zonder meteen iets vast er van te maken, leer elkaar beter kennen en kijk dan of het wat kan worden.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 19:26
Inga
Inga is offline
Waarschijnlijk heeft hij je gewoon nog niet op die manier bekeken of durfde hij je niet op die manier te bekijken omdat ie dacht dat je nog niet over je ex heen was ofzo .. Hij stuurt iig lieve smsjes en hij ontwijkt je tenminste niet ! Dus hij wil sowieso graag vrienden blijven en wie weet krijgen jullie nog wel wat met elkaar , ik vind de smsjes in elk geval hoopgevend
Oud 14-07-2006, 19:26
BlueCrush
BlueCrush is offline
We gaan bijna ieder weekend al wat met elkaar drinken, of uit alleen vaak zijn er dan anderen bij.We zijn ongeveer 3 a 4 keer alleen gegaan mya dat was voetbal kijken of gewoon wat drinke in de stad. Maare date? ja oke maar bios is zo afgezaagd....Binnekort nahja in september pas haalt hij zijn motor bewijs en hij had al bloofd dak mee mocht achterop maybe touren...
Zucht ik mis hem

Liefs mij

Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 19:29
Inga
Inga is offline
Het klinkt alsof jullie iig een goede vriendschap hebben en misschien is ie bang dat die voorbij gaat als jullie wat met elkaar krijgen .. Is soms best moeilijk om van goede vrienden naar een relatie gaan
Oud 15-07-2006, 19:00
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Nouja, 'geen nee' maakt een volle 'ja' nauwelijks mogelijk.
Oud 15-07-2006, 19:52
fractuur
fractuur is offline
Het is idd geen volle ja, en dat is misschien wel raar als jullie blijkbaar een goede vriendschap hebben.. Misschien heeft hij je nog niet op die manier bekeken, misschien vindt hij je leuk, maar twijfelt hij nog over een relatie, of de kans van slagen ervan, of.. er zijn wel meer dingen te bedenken. Misschien moeten jullie weer eens wat met zijn tweeën gaan doen. Probeer het dan een beetje luchtig te houden.. anders hangt dat issue de hele avond in de lucht en dat maakt het er waarschijnlijk niet gezelliger op.
Oud 15-07-2006, 22:31
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 15-07-2006 @ 20:00 :
Nouja, 'geen nee' maakt een volle 'ja' nauwelijks ONmogelijk.
zeker hiermee eens.
Oud 16-07-2006, 08:33
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 15-07-2006 @ 23:31 :
zeker hiermee eens.
Verklaar?
Oud 16-07-2006, 09:48
WolterB
WolterB is offline
Misschien weet hij het niet, kan toch? Je hebt hem waarschijnlijk overdonderd door dit te zeggen en het kan best dat hij tijd nodig heeft hiervoor.

Of denk je dat elke jongen gelijk weet of hij een meisje wel of niet leuk vind? Dan kan ik je uit de droom verlossen dat dit niet het geval is. Ik heb het ook met mijn vriendin gehad dat het eerst niet eens in me opkwam dat ik verliefd op haar zou worden. Is na een poosje toch gebeurd. Had waarschijnlijk tijd nodig en we meosten elkaar beter leren kennen. Kan bij jou ook het geval zijn.

Offtopic: En als hij een taalpurist is, moet je oppassen met hoe je smst, kan afschrikkend werken
Oud 16-07-2006, 09:59
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 16-07-2006 @ 10:48 :

Offtopic: En als hij een taalpurist is, moet je oppassen met hoe je smst, kan afschrikkend werken
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 15:44
BlueCrush
BlueCrush is offline
HeY!

Ik ben gister wat met hem wezen drinken (hij vroeg t zelf) en was wel gezellig Ik heb hem voor het eerst de dansvloer opgekregen! We hebben gewoon leuk gedanst en het leek mij heel verstandig om gewoon 'normaal' te dansen en niet licht tegen m aan te rijden of te omhelzen of wat dan ook. Ik wil hem niet het gevoel geven dat ik hem uit alle macht probeer te versieren ofzo.. Eerder die avond waren we op msn en toen hadden we het er een beetje over enzo...Ik doe op werk een beetje vaag tegen hem terwijl ik eigenlijk heel lief wil doen amar dat lukt niet ofzo Toen zei hij: ow wil je er geen moeite voor doen? Toen zei ik voor de gein dat ik wel een t-shirt zou laten maken met: (naam) ik vind je geweldig. Hij zei dat hij dat nog best leuk enzo had gevonden...Hmmm moet ik het nou rustig aan doen en hem het uitlaten zoeken of wel (lichtelijk) moeite gaan doen..En dan wat? Kaartje rozen,t-shirt

Liefs mij
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 16:35
boer
boer is offline
maak het hem niet te makkelijk, zorg dat hij wat moeite moet gaan doen. Probeer de spanning er voor hem ook in te krijgen.
Oud 16-07-2006, 18:20
Verwijderd
Hij heeft je subtiel afgewezen, is dat nu zo moeilijk om te zien?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 18:28
BlueCrush
BlueCrush is offline
Subtiel afgewezen? Waarom zou hij dan smsen : ik heb nog geen nee gezegd en onze msn gesprekken ga ik niet kopieeren natuurlijk maar hij vertelde me gister dat hij misschien wel onzeker en wat terughoudend is. Hij is altijd heeel eerlijk en zegt gewoon ja of nee. Ik denk dat hij het echt niet weet of ben ik nou naief ????

Liefs mij
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 18:30
Verwijderd
Ik sluit het niet bij voorbaat uit, maar ik denk dat je gewoon naief bent. Ik kan me niet zo goed voorstellen waarom hij zijn kans niet zou pakken als hij niet geinteresseerd zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 19:43
BlueCrush
BlueCrush is offline
Oke.....
Ik hou er zo en zo rekening mee dat het in eerste instantie niets zal worden. Het is alleen een beetje moeilijk als je iemand heel heel leuk vindt en hij je vraagt hem niet afte schrijven dat hij nog wat tijd nodig heeft....En ik zie hem bijna iedere dag op me werk hoe moet ik m nou gaan vergeten dan
Moeilijk moeilijk allemaal...

Liefs mij
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 19:46
Verwijderd
"Liefde maakt blind", zeggen ze toch?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 20:51
BlueCrush
BlueCrush is offline
Tsja...dat zal t zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 22:16
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
BlueCrush schreef op 16-07-2006 @ 21:51 :
Tsja...dat zal t zijn?
Offtopic: Mepho is best ongenuanceerd en heeft een mening die niet al te vaak gedeeld wordt, dus trek je vooral niet teveel aan van hem
Oud 16-07-2006, 23:27
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
herkenbaar verhaal! (alleen was het bij mij niet met een collega, maarja)

k was wel superverliefd, maar hij wist het allemaal niet zo goed. Beetje half om half, zeg maar. Wel lieve smsjes en lange msngesprekken. Op een gegeven moment wilde ik het weten, het was nu of nooit. Het is dus nooit geworden maar ik spreek hem nog wel regelmatig. Ik ben er nu wel weer (redelijk) overheen, maar het is nog steeds raar om hem te spreken. Gelukkig heeft onze vriendschap er (tot nu toe) niet onder geleden

Volgens mij moet je gewoon blijven doen zoals je altijd doet (dus zonder aandringen en dubbelzinnige opmerkingen) en dan afwachten maar..
Het is voor hem natuurlijk ook wel overdonderend als hij het totaal niet had verwacht! Dan weet hij gewoon niet wat hij met de situatie aan moet.
Misschien wordt hij super verliefd op je, maar misschien wil hij je gewoon als fijne collega houden.
Ik wens je iig succes met het afwachten!!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 23:33
Papillonne
Papillonne is offline
Ik ben bang dat als je blijft wachten, hij het nemen van een besluit voor zich uit blijft schuiven omdat hij het moeilijk vindt. Daarom zou ik hem vragen om een besluit binnen een bepaald termijn, bijvoorbeeld een week ofzo. In die week nog gewoon met hem omgaan (dus niet super aanhankelijk en klef, maar ook niet extreme afstand houden -- je vindt hem tenslotte leuk en dat mag hij toch ook merken) dan kan hij je gewoon meemaken zoals je bent en moet hij zijn beslissing maar nemen.
Anders blijf jij maar wachten en wachten, op wat? Een besluit dat hij liever niet lijkt te nemen... Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 17:25
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 17-07-2006 @ 00:33 :
Ik ben bang dat als je blijft wachten, hij het nemen van een besluit voor zich uit blijft schuiven omdat hij het moeilijk vindt. Daarom zou ik hem vragen om een besluit binnen een bepaald termijn, bijvoorbeeld een week ofzo. In die week nog gewoon met hem omgaan (dus niet super aanhankelijk en klef, maar ook niet extreme afstand houden -- je vindt hem tenslotte leuk en dat mag hij toch ook merken) dan kan hij je gewoon meemaken zoals je bent en moet hij zijn beslissing maar nemen.
Anders blijf jij maar wachten en wachten, op wat? Een besluit dat hij liever niet lijkt te nemen... Sterkte.
Ik ben wat jonger en zie misschien bepaalde dingen (nog) anders.. Maar dat 'Ik weet het niet' is zo'n onzeker antwoord, het is eigenlijk een tussenweggetje. Het is geen Ja en Nee. Net wat Papillonne zegt, ^^ kun je aan hem vragen of hij wat bedenktijd wil nemen.. Dat is voor jou ook beter, dan heb je duidelijkheid en is het niet zo uitzichtloos.
Oud 17-07-2006, 20:39
BlueCrush
BlueCrush is offline
ik mag hem van mij noemen :>:>

Morgen zie ik hem en doen we t officieel...We zijn nu op msn..
Hij was gewoon heel onzeker over alles.....

ik = blij :>

Liefs mij
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 23:12
Verwijderd
"niet huilen alsjeblieft, dan moet ik ook huilen. "

Dat is best wel een tenenkrommende opmerking
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten