Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2006, 15:51
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 20-07-2006 @ 16:30 :
laat mij maar 8 a 9 uur lopen in en om nijmegen..
alles beter dan hier thuis mezelf in de weg te zitten, en weer te 'moeten' nadenken..
Misschien moet je een dagvulling zoeken...?
Advertentie
Oud 20-07-2006, 17:23
Yana
Yana is offline
Wat ik ook doe, het is nooit goed. Voor mijn directe omgeving niet, voor mezelf niet.

Aan het eind van de dag is er altijd wel iets dat ik niet had moeten eten, doen, zeggen, vragen. Er is altijd iets dat niet deugd, iets waar ik weer uren mee zoet ben. Ik moet zoveel goed maken, dat ik bij het goed maken weer nieuwe fouten maak die ik dan weer goed mag gaan maken.

Ik raak verstrikt in mijn eigen web van schuldgevoelens en boosheid. En in het web van mijn omgeving, die altijd andere eisen stelt dan waar ik aan voldoe. En die me ook altijd laat merken dat ik niet voldoe.
Oud 20-07-2006, 17:57
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-07-2006 @ 16:51 :
Misschien moet je een dagvulling zoeken...?
ik heb een dag invulling maar aangezien ik eigenlijk tot en met vrijdag in nijmegen zou zitten heb ik nu dus (even) niets..
Oud 20-07-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 20-07-2006 @ 18:57 :
ik heb een dag invulling maar aangezien ik eigenlijk tot en met vrijdag in nijmegen zou zitten heb ik nu dus (even) niets..
Wat weerhoudt je ervan iets te zoeken?
Oud 20-07-2006, 18:30
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 20-07-2006 @ 18:57 :
Ga fietsen, tòch lopen maar iets korter, zwemmen, schrijf een verhaal, verzin iets. Anders loop je jezelf toch alleen maar op te fokken en dat werkt niet.

Ontopic: Alles is ingepakt. Morgen weg. <3
Oud 20-07-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-07-2006 @ 16:46 :
Tip: ga nooit strijken met dit weer, pfff
Ga überhaupt nooit strijken .
Oud 20-07-2006, 18:38
Yana
Yana is offline
Het lijkt wel alsof ik nergens meer zin in heb en iedere avond emotioneel word.

Als ik ook maar een béétje het idee heb dat ik teveel ben, trek ik me al terug en duw ik ze eerder verder van me af dan dat ik ze aanhaal.

Ik wil verdwijnen.
Oud 20-07-2006, 18:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 20-07-2006 @ 19:30 :
Ga überhaupt nooit strijken .
Als het koud is is het best lekker hoor Ik vind strijken normaal gezien een heerlijk geestdodend werkje waar je echt even je gedachten bij kan uitschakelen en nergens aan hoeft te denken, zalig. Maar niet met dit weer, t was toch warmer dan ik dacht
Oud 20-07-2006, 18:50
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 20-07-2006, 18:52
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Wow, ik wist niet dat je je opgelucht en verdrietig tegelijk kon voelen. Maar één ding is zeker, alles wordt anders. Maar dan op twee manieren .

En ik ga zometeen kijken hoe warm het wordt zaterdag en ik hoop maar dat ik eind van augustus één zaterdag vrij kan krijgen. Het moet .

Edit: o, verdomme. Ik moet zaterdag in ******* 30 graden werken.
Ik wil hittetoeslag

Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 18:54.
Oud 20-07-2006, 19:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mjah, wat is het toch een eikel. Ik snapte er al niks van, bleek het dus ook niet waar te zijn. Gosiemikkie, dat was echt een naaistreek van hem. Probeer ik mijn verbazing in te slikken, blijkt het dus allemaal een grapje te zijn. Whatever.

Vandaag uiteindelijk gewerkt omdat er iemand ziek was. Ik voel me echt te oud daar. Het werk is wel prima, maar het collegiaal samenwerken niet, en evenmin de autoriteit, dus dat werkt niet zo. Het kan me ook niet schelen, nog 1 dagje en dan nooit meer.
Oud 20-07-2006, 20:03
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-07-2006 @ 19:17 :
Wat weerhoudt je ervan iets te zoeken?
Citaat:
Roosje schreef op 20-07-2006 @ 19:30 :
Ga fietsen, tòch lopen maar iets korter, zwemmen, schrijf een verhaal, verzin iets. Anders loop je jezelf toch alleen maar op te fokken en dat werkt niet.

Ontopic: Alles is ingepakt. Morgen weg. <3

volgens mij snappen jullie het niet helemaal en heb ik het niet helemaal duidelijk verwoord.. het feit dat ik weer hier in mijn eigen omgeving zit werkt al tegen..
en ik ben ook bezig, help mn moeder met opruimen en boodschappen doen en koken..
fietsen kan ik op t moment niet (en nee zal verder niet alles meteen afstrepen want t zijn opzich goede ideen..)
maar het denken en het malen staat al aan en tijdens het lopen in nijmegen is het gewoon anders..

Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 20:36.
Oud 20-07-2006, 21:57
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 20-07-2006 @ 21:03 :
volgens mij snappen jullie het niet helemaal en heb ik het niet helemaal duidelijk verwoord.. het feit dat ik weer hier in mijn eigen omgeving zit werkt al tegen..
en ik ben ook bezig, help mn moeder met opruimen en boodschappen doen en koken..
fietsen kan ik op t moment niet (en nee zal verder niet alles meteen afstrepen want t zijn opzich goede ideen..)
maar het denken en het malen staat al aan en tijdens het lopen in nijmegen is het gewoon anders..
Ja, dat snap ik ook wel. Maar toch denk ik dat je je beter voelt als je ergens mee bezig bent. Je kunt nu ook een stuk gaan hardlopen, toch? Dat heeft mij altijd heel veel geholpen, hardlopen met heel hard muziek op. Zoek eens iets waarin je jezelf kwijt kunt, ik denk dat dat al heel veel scheelt.
Oud 20-07-2006, 22:21
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Tentamen gehaald (eindelijk cijfer na ruim een maand) en goed commentaar op m'n scriptie van 1 begeleider. Ben best blij nu. Nu nog even die andere begeleider vragen of hij het al heeft nagekeken, dan kan ik volgende week m'n definitieve versie gaan maken. Dan zou ik net voor mijn vakantie klaar zijn!
Oud 20-07-2006, 22:34
Roosje
Roosje is offline
En nu ben ik op vakantie. <3
Oud 21-07-2006, 02:54
Redhair
Redhair is offline
Ik was bij D., we lagen op haar bed. Een liedje maakte me helemaal verward.
J. en ik, dat kan gewoon helemaal niet, mocht het wat worden. We zullen elkaar alleen maar omlaag trekken, steeds lager. We zullen kritiek hebben op elkaars gebruik, we zullen liegen om de ander tevreden te maken, het kan niet.

Daarnaast, eind augustus moet ik beginnen met de medicatie. Ik moet dan wel stoppen, als ik weer normaal wil slapen, normaal wil functioneren 's ochtends. Nog een maand. Nog een maand met de drugs, met J., K., M., eventueel N. en de rest. Daarna is het afgelopen. Moet ik breken met die jongens, moet ik breken met de pep.

Shit, om beter te worden moet ik vriendschappen kapot maken. Dat wil ik niet. Dat kan ik niet. Jezus.
Oud 21-07-2006, 10:31
kroot
kroot is offline
@ redhair: knuffel

fantastisch
Oud 21-07-2006, 11:59
Volk
Volk is offline
Iedere keer als ik langs de spiegel loop zie ik haar daar staan. Het bevalt me niet wat ik je heb aangedaan... En ik weet dat het niet mijn schuld is maar telkens wijst de spiegel me erop, ik deed het fout, er ging iets mis, de enige redenen waarom ik je nu mis.
Soms lig ik in het gras met mijn vrienden, een beetje lachen wat ijsthee en een jointje... Soms valt het dan plotsteling stil in mijn hoofd, want stiekem ben ik niet gelukkig, stiekem ben ik nog niet over je heen. En stiekem geef ik mezelf daarvan de schuld...
Oud 21-07-2006, 12:24
darkfairy
darkfairy is offline
bleh
Oud 21-07-2006, 13:31
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik kan heus wel normaal eten. Ik wil het nu nog niet, maar ooit wel weer. Heus.
Dat ik me nu kut voel omdat zo een enorme koek moest eten die ik onmogelijk kan compenseren komt omdat ik niet wíl.
Ofzo. Denk ik.
Oud 21-07-2006, 13:45
Nyawa
Vanavond voor 't eerst weer dansen. Heb er zin in, al denk ik niet dat het een avondje vier uur non-stop wordt met deze hitte. En morgen met m'n vriendje naar Groningen om hem mijn kamer te laten zien en met z'n tweetjes door de stad te struinen: beetje winkelen, biosje, uit eten, mmm .

Waarom moet ik dan toch nog steeds denken aan dat bijna-ongeluk van gisteren? Er is niets gebeurd, niet met mij, mijn fiets of de auto, ik had voorrang, ik had niet kunnen verwachten dat die auto me niet zou zien en reed niet roekeloos, en toch ben ik bang om straks naar mijn werk te fietsen. In dit ieniemienie-stadje notabene. Zucht, stomme gedachten ook.
Oud 21-07-2006, 14:22
Verwijderd
Het lukt me nooit.
Oud 21-07-2006, 14:25
coopergirl
coopergirl is offline
ik heb zin in morgen want dan ben ik vrij \m/
en over 2 uur zit mijn werk er voor vandaag op \o/

vet geblaat, zet je vanalles op touw omdat er iemand spoorloos is, blijkt diegene zich gewoon te hebben afegmeld maar collega si dat vergeten door te geven
Oud 21-07-2006, 14:36
moon
moon is offline
pfffffff, vanochtend bij mij oms het huishouden gedaan. Niet te harden met dit weer, maar het kon niet anders. Mijn oma maakte voor het eerst eens een keer gebruik van mijn hulpaanbod, dus dan laat ik haar ook niet zitten...als is het 50 graden!
Maar ik ben wel kapot nu, en ik zweet me hier achter de computer al net zo dood als toen ik aan het werk was. Wanneer wordt het nou eindelijk weer eens wat frisser
Oud 21-07-2006, 16:08
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Binnen nu en een week breekt gegarandeerd de pleuris uit
Oud 21-07-2006, 16:33
darkfairy
darkfairy is offline
zonder adem klote hitte en rot hyperventilatie
Oud 21-07-2006, 17:21
Redhair
Redhair is offline
Kroot, dank je wel.
J. is lief, met zijn smsjes. Fuck it, ik ga geen vriendschappen verbreken, tegen die tijd gaan ze me wel steunen als ik moet stoppen met drugs, daarnaast moet ik zelf gewoon sterk zijn en de verleiding weerstaan.
Weer drukke dag gehad, laatste dingen voor de vakantie gehaald. Kwam R. nog tegen, hij vroeg of ik vanavond uitging. Achja, voor de laatste keer voor de vakantie.
Nu een beetje uitzoeken wat ik meeneem, mijn kamer opruimen. Over een uur komt D. hier, zij gaat vannacht weg. Ik zie haar dan niet meer tot lowlands, ik ga haar denk ik echt missen. Morgen de zooi inpakken, overmorgen ga ik. Ik heb er echt zin in, ook al wordt het afkicken daar. Krijg vast wel energie van de spanning en de andere omgeving. Ben ook bang. Het is maar zes dagen, maar het zal wel eenzaam zijn. In de herbergen ontmoet ik natuurijk andere backpackers, maar toch, de uren in de trein, het blijft eenzaam. Maar ik hoop dat het vooral een geweldige ervaring wordt, ik wil er volop van genieten.
Oud 21-07-2006, 17:29
Verwijderd
"Wil je een snoepje dan? Of Cola light?"
*Nee dank u wel. Ik lust niet zoveel.*
"Dat is ook wel aan je te zien."
*Stilte* En bedankt hè!
Oud 21-07-2006, 17:36
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben nu heel boos want het wordt morgen 34 graden.

Oud 21-07-2006, 17:42
Verwijderd
.
Oud 21-07-2006, 17:46
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 21-07-2006 @ 18:36 :
Ik ben nu heel boos want het wordt morgen 34 graden.

dan word ik heel boos met jou! Heb zojuist een ventilatortje aangeschaft want ik trok het niet meer alleen staat ie in de kamer hiernaast te blazen
Oud 21-07-2006, 18:00
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 21-07-2006 @ 18:46 :
dan word ik heel boos met jou! Heb zojuist een ventilatortje aangeschaft want ik trok het niet meer alleen staat ie in de kamer hiernaast te blazen
Dan zou je hem naast jou moeten zetten of aan mij geven voor morgen. Ik moet morgen werken en ik ben eigenlijk bang dat ik flauw ga vallen .
Oud 21-07-2006, 18:10
wann
wann is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 21-07-2006 @ 18:46 :
Hier is het ook nogal warm, en ik moet zo meteen ook nog eens naar buiten de hitte in omdat ik niet binnen rook.

Oud 21-07-2006, 18:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn propedeuse en het was zoooo gaaf. Mijn moeder, broertje en Michel waren mee. We waren te vroeg en gingen even koffie drinken boven, toen al een babbeltje gemaakt met 'mijn docent' het was verplaatst naar de kantine vanwege de hitte in de collegezaal. Beneden stonden overal tafeltjes enzo en je kon koffie enzo krijgen. Uit mijn klas waren er maar zes mensen, mijn vriendin is bij ons komen zitten. Je werd op studie en op klas opgeroepen om je propedeuse te komen tekenen, en als je cum laude geslaagd was kreeg je een zonnebloem (ik ook dus, vier van de acht uit mijn klas, vier van de zes die er waren, mijn vriendin had er geen en die was pissed ) Ik had mijn propedeuse getekent, bloem in ontvangst nemen en toen wou ik weg lopen totdat die docent waar ik nogal het lievelingetje van ben 'niet weglopen' tegen me zei. Hij gaf me een hand en weer een zoen Vond het zo gaaf en lief van hem. Hij is echt een beetje mijn pleegpapa van me aan het worden Het gave was dat ik de enige was bij wie hij dat deed van de hele uitreiking Als ik het zo opschrijf klinkt het heel stom maar ik vond het heel gaaf en heel lief enzo van hem. Mijn broertje heeft foto's gemaakt, een van het tekenen en een van mij met mijn klas, echt leuk

Het stomme is dat mijn propedeuse niet goed is Mijn naam staat er verkeerd op, ik heet met mijn doopnaam Danielle, met dubbel l en puntjes op de e en de puntjes op de e missen. Volgens die docent was dat wel erg dus nou is ie ongeldig verklaart, mocht hem wel meenemen en krijg ik in de tweede of derde week van het nieuwe schooljar een nieuwe, hopelijk een goede

Het was zooo leuk en het heeft me zo goed gedaan
Oud 21-07-2006, 18:25
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Damn, ik voel me echt waardeloos... Eerst een knieblessure (m'n knie doet echt ontzettend veel pijn als ik m'n been buig), nu ook nog m'n beste vriendin die waarschijnlijk zondag niet mee kan naar het strand, zwemmen, terwijl ik daar al een hele tijd zo naar uit heb gezien...
Ik heb het niet meer, ik ben het zat.
Klote leven!
Oud 21-07-2006, 19:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Morgen ga ik op vakantie. En ik ga vrolijk zijn, dat moet. Ik kan niet iedereen z'n vakantie verpesten.
Gewoon niet in de hele spiegel kijken, me niet druk maken om mijn buik, niet nadenken over alle calorieen.
Oke. Dat laatste gaat niet lukken vrees ik. Dan maar doen alsof ofzo.

Kut. Ik verpest iedereen z'n leven. Mijn eigen leven, dat maakt niet zoveel uit. Valt weinig meer aan te verkloten. Was al mis bij de geboorte. Maar dat van de rest, dat moet ik niet erbij kapot maken.
Oud 21-07-2006, 20:22
rare kwast
rare kwast is offline
ik doe twee stappen naar links en mijn goede vriendin twee stappen naar rechts.. nu is ze uit zicht
Oud 21-07-2006, 20:26
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 21-07-2006, 20:44
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Tot nu toe doe ik het best aardig.

Oud 21-07-2006, 21:45
Yana
Yana is offline
Nooit wegen als je net water gedronken hebt en als het al avond is. Heel slecht voor je zelfvertrouwen .

En ik wist het, en toch kon ik het niet laten. Ik hoop zo dat mijn gezonde lijnpogingen nu eindelijk eens vruchten afwerpen.. Vanmorgen was ik ineens een halve kilo aangekomen!

Volgende week zit ik de hele week zonder weegschaal. En daar maak ik me nu alweer een hele week zorgen over

Gaat goed met mij.
Oud 21-07-2006, 22:58
Redhair
Redhair is offline
Da leentjuh, ik hoop dat je vakantie toch nog een beetje leuk wordt, veel plezier en sterkte.

Het was leuk met D.. Toen ze wegging gaven we elkaar een knuffel en drie wangkussen, iets wat we nooit doen. Ja, ik ga haar echt missen. Ze is eigenlijk de enige niet-harddrugsgebruiker waarmee ik nog echt bevriend ben. Met R. en F. en de rest van mijn uitgaansgroep ga ik nauwelijks nog om, ik ga ook steeds minder uit.
Ik hoop dat het vannacht wel leuk wordt. F. is op vakantie, misschien nog wel meer van ons groepje. Het wordt vast wel leuk. Met een lijn pep
Oud 21-07-2006, 23:00
Orpheus
Orpheus is offline
_ Hele diepe zucht.

Ik zit er door. Vér, vér erdoor.
Oud 21-07-2006, 23:02
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 22-07-2006 @ 00:00 :
_ Hele diepe zucht.

Ik zit er door. Vér, vér erdoor.