Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben vroeger wel eens vreemdgegaan, maar toen hield ik ook niet echt van de persoon met wie ik een relatie had. Het was echt geen lange, serieuze relatie.
Nu ik echt vreselijk veel van iemand ben gaan houden, zou het niet meer in me opkomen. Je doet iemand daar vreselijk veel pijn mee. Ik zou het nog eerder pikken als mijn vriend me een keer in een woeste bui zou slaan, hoewel hij dan wel verrekte goed zijn best kon gaan doen om het goed te maken, dan wanneer hij vreemd zou gaan. Zoiets flik je mij maar één keer. |
![]() |
||
Citaat:
Maar nu ik een serieuse relatie heb.. ga ik niet vreemd dat zou ik nooit kunnen
|
Ik heb nog niet een echt serieuze relatie gehad en ben dus nog niet in de situatie geweest dat ik vreemd zou kunnen gaan, maar ik denk niet dat ik het ooit zou doen.
Ik weet niet hoe ik zou reageren als mijn vriend vreemd zou gaan. Ik denk dat ik eerder gekwetst zou zijn door het liegen en het voorbijgaan aan mij(n gevoelens) dan door de sex of het zoenen met het andere meisje.
|
Ik ben nog nooit vreemd gegaan....Als ik het wel zou doen, dan zou ik het eerst uitmaken, dan is het niet echt vreemd gaan meer....
Maar heb nu een hele lieve vriend en die verdient dit niet....Een van z'n exen was ook vreemd gegaan en ik merk daar nu nog de gevolgen van, dat ie me nog steeds niet helemaal 100% vertrouwd...dat begrijp ik ook wel, want het is natuurlijk absoluut niet leuk...
|
Moest ik vreemdgaan, ik zou me er heel slecht bij voelen, ik zou het zeker vertellen aan de jongen om wie ik geef of anders verbreek ik de relatie. Want vreemdgaan zou pas kunnen gebeuren als ik niet echt geef om mijn vriend, maar dan zou ik ook wel moeten beseffen dat die relatie niet kan duren. Eens heb ik het voorgehad, maar ik was jong en naief, nu kijk ik er helemaal anders tegenop. Vreemdgaan zoiets kàn toch gewoon niet als je echt geeft om je vriend/in.
|
![]() |
Tsja, echt vreemdgaan vind ik het niet, maar toen ik 15 was zo'n beetje had ik het met een meisje wat weinig voorstelde en heb ik een keer met een ander gezoend. Ach, het boeide voor beiden toch weinig, want het stelde weinig voor, en toen was het toch altijd lang leve de lol.
Nu ben ik serieuzer en zou ik het echt never doen. O ja, en ik heb het haar nooit verteld, maar heb het wel uitgemaakt daarna. Ik denk dat als ik het nu alsnog ene keer tegen haar zou vertellen dat zij er best om zou moeten lachen. |
![]() |
|
Ben wel eens vreemdgegaan ja. Ik wist toen dat ik het moest uitmaken met mijn vriendje, en dat heb ik toen ook gedaan. Heb het hem nooit vertelt, omdat ik wist dat het niet zoveel voorstelde (ik was niet hopeloos verliefd op die andere jongen o.i.d), en ik had hem er alleen verdriet mee gedaan.
Ik zal nooit vreemdgaan als de relatie goed gaat, daar verpest je een hoop mee
|
Nooit vreemdgegaan, maar ik kan moeilijk zeggen dat ik het niet zal doen, want ik kan situaties bedenken dat ik het best zou kunnen doen, tenzij ik het echt niet wil...
|
![]() |
Ja...ik ben helaas wel vreemdgegaan. Was afgelopen vakantie met een stel vriendinnen in Lloret (niet dat dat een excuus is, maar het verklaart misschien de omstandigheden...) en toen heb ik idd met een andere jongen gezoend...
Ik heb het gelijk aan mn vriend verteld (de dag dat ik terugkwam eigenlijk) en erbij gezegd dat ik er heeeeel veeel spijt van had (wat ook echt waar is hoor, begrijp me niet verkeerd) en of ie alsje-alsjeblieft bij me wilde blijven. Dat heeft-ie gedaan (thank god) maar t gaat gewoon niet weg, snap je. Als ik er nu nog wel eens met hem over praat dan zie ik gewoon heel duidelijk dat ik hem er echt heel veel pijn mee heb gedaan (en ja, dat had ik van tevoren kunnen bedenken...) en dan kan ik mezelf wel letterlijk voor mn kop slaan dat ik dat gedaan heb (het was zoooo onbetekend...)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
vreemdgaan = voor leeghoofden...die het helemaal niets schelen wat ze hun "partner"mee aan richten... Ik zou het nieteens in mijn kop halen, om mijzelf zo gruwelijk te verlagen...
De mensen die vreemdgaan ,geven niks of te weinig om hun partner (waarom begin je dan een relatie?? stupid fuckzz) kan je netgoedvrijgezel blijven en gewoon aan gaan kloten.. [sarcasme](oh ja,je partner wilt natuurlijk eerst een relatie met je voordat ze met je naar bed gaan..dus ja boeie who cares..fuck them and dump them) toch?[/sarcasme] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Neej, nog nooit gedaan..
wel een keer verliefd geworden op een ander terwijl ik al een relatie had op een avond dat mn vriend er niet was. Paar dagen later het uitgemaakt met mn vriend.. en volgende dag pas wat met die andere jongen uitgespookt. Die uiteindelijk bij mij weer was vreemdgegaan, waarna ik het wederom had uitgemaakt. Mja, ik ben er trots op dak nog nooit ben vreemdgegaan. En als ik kijk hoe ik me voelde in die eerste situatie, denk ik dat ik me ook zekerz wel in kan houden. Ik vermijd dan de situatie waarin het zou kunnen gebeuren, en laat het niet tot de situatie komen omdat nee zeggen dan een stuk moeilijker is. Mja, ik zeg nooit nooit... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ben wel een keer vreemdgegaan en ik heb er nooit spijt van gehad.
ik bedoel...voelde me wel lullig, maar ik weet dat als ik niet was vreemdgegaan, ik de meest gelukkige periode uit mn leven nooit had kunnen meemaken. Ik had dus verkering met een jongen waarvan ik helemaal niet hield, en hij ook niet van mij. Toen ontmoette ik op een feest een jongen op wie ik meteen verliefd werd, en ik wou zooooo graag met hem zoenen. En hij zoende mij, maar ik zei niet nee en ik deed dus ook mee. Iedereen die ik het heb gevraagd zei dat het wel vreemdgaan was...ik heb het de dag daarna met mn toenmalige vriend uitgemaakt, en daarna een 4 maand-lange relatie gehad met die andere, waarop ik onwijs verliefd was. De enige reden waarom ik het uit had gemaakt was omdat ik terug naar parijs moest om daar weer naar school te gaan, en die distance was te ver. Als ik in NL woonde, zouden we nog heel lang samen zijn geweest. En we zijn nu hele goede vrienden. Ik vind dus dat het het vreemdgaan wel waard was, en ik heb het ook eerlijk aan hem verteld en hij accepteerde het ook...heb er geen spijt van gehad.
||
Citaat:
dacht ik ook niet, maar toen gebeurde het. zulke dingen heb je soms geen macht over...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ja, het is een dun laagje beschaving. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, ik ben best vaak vreemd gegaan eigenlijk..
Ik heb een tijdje een periode gehad dat ik om de 2 maanden wel weer een 'vaste' nieuwe vriend had, heel erg ![]() Ik kan niet lang bij 1 persoon blijven, ik krijg het 'benauwd', ben bang dat de jongen te dicht bij mijn werkelijke ik komt, en me daardoor niet meer wil.. Daardoor fladderde ik van de 1 naar de ander, iets waar ik behoorlijk veel spijt van heb.. Op het moment dat ik vreemd ging, dacht ik niet aan de gevolgen etc. , maar de blik van mn vriend toen ik het vertelde/hij er achterkwam.. Ik kon de pijn letterlijk zien, had hem gekwetst, diep, en iets kapot gemaakt wat niet meer goed is gekomen.. Ja, daar heb ik heel erg veel spijt van.. Nu denk ik 3 x na voordat ik met iemand ga flirten oid, kwil niemand meer opzettelijk kwetsen..
|
Ik ben nog nooit vreemdgegaan. Ik heb niet veel relaties gehad, als je 't al zo kunt noemen want de laatste was al een paar jaartjes terug, maar zodra ik merkte dat ik geintereseerd raakte in een ander, maakte ik het als de sodemieter uit met diegene waarmee ik had. Vreemdgaan is hét ergste wat je kunt doen in een relatie, ookal is het alleen maar ff bekken. Vind je iemand anders leuk? dan heb je blijkbaar niet meer genoeg met je huidige partner en maak je het gewoon uit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan Verwijderd | 115 | 27-04-2006 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |