![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Op een mountainbike dan he. De conditie daarvoor heb ik wel, dus ik denk wel dat ik mee kan komen in een wedstrijd hoor ![]() En wat de bochten betreft, gewoon de pedaal aan de binnenkant hoog houden, druk op de buitenste pedaal houden en dan de fiets gewoon de bocht doorgooien. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarvoor moet je benenharen scheren?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() als ik jou was zou ik nog ff geen licentie aanvrage hoor, ze zijn inclusief de sportkeuring vrij prijzig en ze zijn geldig tot 31 december, heeft nu dus niet zoveel zin meer, gewoon nu goed traine en je techniek verbetere en dan volgen jaar (ben je dan nieuweling?) voor de wedstrijde gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en als je echt serieus gaat wielrennen naar 5 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() daar staat alles op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn gemiddelde snelheid is ongeveer 30/33 km per uur, maar is wel afhankelijk van het type wegdek en of ik telkens stoppen moet (verkeerslichten, voorrang etc). Sterker nog in de jeugd en juniorenklasse mogen de jongeren tijdens wedstrijden niet in grote verzetten rijden, dit om blessuren aan knieen en gewrichten te voorkomen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De gene die beweerd gemiddeld 45 km per uur te kunnen fietsen, kan beter een open sollicitatie sturen naar de Raboploeg, zekers weten dat je wordt aangenomen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch niet met een zg fietscomputer, hopelijk leest de teamleider van de Raboploeg dit topic. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn zat gemiddeldes van de junioren en nieuwelingen te vinden die het bevestigen, bijvoorbeeld dit 75 kilometer - 1 uur 50 en 20 sec. Of deze 2:35:15 - 111,8 km Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 21:58. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Volleybal! ff wat anders xxwentjuhxx | 297 | 22-02-2007 17:25 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL met prangende kwesties! Verwijderd | 202 | 15-04-2006 13:33 | |
De Kantine |
Zondag rustdag? Verwijderd | 64 | 27-04-2004 23:17 | |