Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelf had ik een Grundig MPaxx, alleen maar problemen mee gehad...was er één van de eerste generatie zegmaar.
Morgen komt als het goed is mijn napa PA11 binnen, een redelijk betaalbaar dingetje. 98 euro zonder extra geheugen (er zit standaard 64mb). Als je het geheugen wilt uitbreiden kan dat tot 128mb extra, dat is wel genoeg lijkt mij. Dit kan je doen met smartmedia kaarten ![]() www.mp3cdspeler.nl |
![]() |
|
mpio is top inderdaad, kijk eens op www.mp3cdspeler.nl hier verkopen ze niet alleen mp3 cd spelers maar ook mp3 spelers met flash geheugen zoals de mpio dmg
|
![]() |
|
En wat dachten jullie dan van MP3 spelers met een HDD erin?
heb je al gauw een apparaatje van 10 GB... ![]() en de prijzen, swa, zijn idd in vergelijking met andere mp3 spelers hoog, maar verschil in ruimte is er dan ook wel... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
1 tip: neem geen Rio 600! Dat ding is er bij mij zomaar mee gekapt na een half jaartje. Het hele geheugen is gwoon weg. Als ik m op de computer aansluit is het enige wat je te zien krijgt 'No internal memory found'of zo...
(PS als iemand m wil kopen, voor 20 euro kun je hem krijgen ![]()
|
Duur zijn ze ook wel, maar als ik +/- 200 euro moet betalen voor een mp3 speler met 128 MB of +/- 300 euro voor een mp3 speler met 10 Gb aan ruimte, vind ik die 100 euro extra wel waard...
![]() batterij levensduur is idd niet echt lang, maar neem je gewoon 2xtra mee, en gewicht... veel zwaarder als een cd-speler zijn ze niet... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mp3 Speler +/- 8 GB.. WELKE?? freakinaround | 64 | 27-10-2006 16:30 | |
Software & Hardware |
Welke keuze is het beste ? Fenominal | 8 | 19-04-2006 17:09 | |
Software & Hardware |
Welke MP3 speler? Verwijderd | 10 | 18-03-2006 07:17 | |
Software & Hardware |
[MP3 speler] Welke is de beste voor +/- 100 euro met min. 512 mb? freakinaround | 46 | 17-01-2006 23:04 | |
Software & Hardware |
[MP3 speler] MP3 speler kopen, maar welke? Dvalin | 17 | 08-11-2003 21:44 | |
Software & Hardware |
[Portable Audio] MP3-speler of Minidisc? Verwijderd | 42 | 06-04-2003 18:03 |