Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 22:24
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
ik vraag me af waar je van die ringetjes voor door je lip kan kopen, die gedeeltelijk open zijn, en dan van die spikesdingetjes aan elk uiteind hebben...

hmzz vaag uitgelegd maar okeej
piercshop

in amsterdam (en andere grote steden vast ook wel) bij souvenirswinkeltjes en sommige smartshops
Advertentie
Oud 09-09-2002, 22:27
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
iga schreef:
k heb in mn lip n ringetje met n staafje ipv n balletje
>>ringetje met staafje? hoe zit dat in mekaar dan? zo'n staafje door je lip waar dan een ringetje helemaal uitbungelt?
nee dat is een ringetje die op dezelfde manier sluit als een ringetje met een balletje maar dan eh ipv een balletje een klein staafje heeft dat net zo dun is als de rest van de piercing (zodat ie helemaal rond word zeg maar en je m ook helemaal door kunt draaien)

shht... ik weet dat ik niet uit kan leggen
Oud 10-09-2002, 15:48
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:

Ik heb er ook 1tje door mijn lip, maar ik heb bij het zetten gevraagd of ze hem iets hoger wilde zetten, en ik kan gewoon wisselen wanneer ik wil

[img]foto[/img]

[img]foto[/img]

Sorry voor de enge foto's, maar ik hoop dat je een beetje kan zien hoe ut zit (en ik zal wel veel te laat izjn maar goed )
(late reactie)

mooi dankje

de vrouw van de piercer was in de piercsjop en ze zei dat de piercer even naar mn lip moest kijken of dat bij mij kon, had iets met de ronding van je onderlip te maken ofzo
en waarschijnlijk zal het niet zo goed zijn voor je tanden

.............maar voorlopig mag ik nog niet van mn ouders
Oud 10-09-2002, 16:16
Verwijderd
hummzz jaah bij piercers isset probleem dat ze altijd zo duur zijn dan
Oud 10-09-2002, 18:29
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
hummzz jaah bij piercers isset probleem dat ze altijd zo duur zijn dan
piercings bedoel je?

hmz ja zit iets in

kijk gewoon beetje rond in souvenirwinkeltjes/smartshops/waterloopplein/markt/sommige kledingwinkels/etc.
Oud 10-09-2002, 18:30
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

piercen is in mijn ogen een beetje stom, het maakt in principe bijna geen verschil, maar het is wel een enorm stuk duurder.
vriendin van me heeft t in dr kraakbeen laten schieten, precies ineen zenuw, ze kreeg gelijk een hele schok door dr lichaam heen en loopt nu minstens 3 maanden met een "vaste" nek rond
Oud 10-09-2002, 18:59
Jules
Jules is offline
Citaat:
boardbabe schreef:

.............maar voorlopig mag ik nog niet van mn ouders
ik ook niet

maja .. ik hoef nog maar 4 maanden en wat daagjes te w88 tot ik er wel 1 mag
Oud 12-09-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:

piercings bedoel je?

hmz ja zit iets in

kijk gewoon beetje rond in souvenirwinkeltjes/smartshops/waterloopplein/markt/sommige kledingwinkels/etc.
uhuh..

jah k gaat binnenkort maar weer es naar a'dam denk ik
Oud 12-09-2002, 18:07
haas17
haas17 is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

nee dat is een ringetje die op dezelfde manier sluit als een ringetje met een balletje maar dan eh ipv een balletje een klein staafje heeft dat net zo dun is als de rest van de piercing (zodat ie helemaal rond word zeg maar en je m ook helemaal door kunt draaien)

oooh zo; handig!!
dat kleine staafje zit er dus tussengeklemt he? niet 'geschroefd'

het lukt toch aardig..
Oud 12-09-2002, 20:08
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:

vriendin van me heeft t in dr kraakbeen laten schieten, precies ineen zenuw, ze kreeg gelijk een hele schok door dr lichaam heen en loopt nu minstens 3 maanden met een "vaste" nek rond

ik wist niet dat dat kon :/
mja, dan is het waarschijnlijk beter om te gaan piercen inderdaad.
Oud 13-09-2002, 16:31
smilegirl
smilegirl is offline
eej allemaal
ik wil al kei lang een wenkbrauwpiercing maar nu heb ik een vraag zijn er ook nepwengbrauwpiercings zodat ik eerst kan zien hoe het staat en dat me ouders er aan wennen want die vinden het maar nix...
enu hoe duur is ongeveer een wengbrauwpiercing?

greetzz smilegirl
Oud 13-09-2002, 18:14
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
iga schreef:

oooh zo; handig!!
dat kleine staafje zit er dus tussengeklemt he? niet 'geschroefd'

het lukt toch aardig..
*grin*

ja t is gewoon t zelfde idee als met een balletje maar dan dus een miniscuul klein staafje
Oud 13-09-2002, 18:16
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
smilegirl schreef:
eej allemaal
ik wil al kei lang een wenkbrauwpiercing maar nu heb ik een vraag zijn er ook nepwengbrauwpiercings zodat ik eerst kan zien hoe het staat en dat me ouders er aan wennen want die vinden het maar nix...

greetzz smilegirl
k vraag t me af, je hebt wel overal van die neppiercings waar dan opstaat dat je ze overal voor kunt gebruiken, maar bij je wenkbrauw blijven ze toch echt niet zitten...

je zou het met secondelijm kunnen proberen (voor t geval je van plan was dit serieus te nemen; don't!)
Oud 13-09-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
smilegirl schreef:
eej allemaal

greetzz smilegirl
neej, je hebt wel van die nepringetjes, maar die blijven nie zitten in je wenkbrauw.....
volgens mij kost een wenkbrauwpiercing 35 euro ofzow, ligt er wel aan waar je t laat doen..
Oud 15-09-2002, 17:05
someone
someone is offline
hey,
ik mag eindelijk een tongpiercing laten zetten van mn vader.
maar nu heb ik een probleem waar is een goeie in de buurt van groningen??
hier zijn vast wel mensen uit groningen die denke van dat is een goeie.
en waarom mogen sommige niet?? ivm de aders??
gaan ze die eerst opzoeken dan??
kussie
Oud 15-09-2002, 18:39
someone
someone is offline
waarom reageerd er nou niemand??
Oud 16-09-2002, 13:26
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
someone schreef:
hey,
ik mag eindelijk een tongpiercing laten zetten van mn vader.
maar nu heb ik een probleem waar is een goeie in de buurt van groningen??
hier zijn vast wel mensen uit groningen die denke van dat is een goeie.
en waarom mogen sommige niet?? ivm de aders??
gaan ze die eerst opzoeken dan??
kussie
gouden gids staat vast wel n adres in, en anders, zoek op internet; www.google.com

eh voor ze je tongpiercing zetten bekijken ze eerst met n lampje of er aders door je tong lopen die geraakt kunnen worden... indien dat niet het geval is kun je m gewoon laten zetten

succes
Oud 17-09-2002, 20:39
Gwen.
Gwen. is offline
Als je een ding laat prikken net onder je lip dan prikken ze hem toch niet anders als je een ringetje wil dan een knopje?
Oud 18-09-2002, 10:47
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Als je een ding laat prikken net onder je lip dan prikken ze hem toch niet anders als je een ringetje wil dan een knopje?
nee maar als je hem heel laag laat zetten is het meestal niet mooit om een ring erin te doen.
Oud 18-09-2002, 11:08
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
nee maar als je hem heel laag laat zetten is het meestal niet mooit om een ring erin te doen.
nee daarom zeg ik ook net onder je lip
Oud 18-09-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
idd, ze prikken gewoon hetzelfde, je kan zelf de plaats bepalen.
Oud 18-09-2002, 17:36
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Hey,
ik weet niet of dit er al instaat want ik heb niet alles gelezen. Maar is het zeker dat een wenkbrauw piercing er ooit uitgroeit of kan die ook gewoon altijd blijven zitten? En hoelang duurt het dan ongeveer voor die er uitgroeit als het gebeurt? Heb mijne pas een half jaar dus neem aan dat het nog wel ff duurt
Oud 18-09-2002, 20:38
Stevill
Stevill is offline
hoeft niet uit te groeien kan soms ook heel snel ligt aan hoe hij gepierced is en aan de reacties van je eigen lichaam.
Oud 18-09-2002, 21:07
angel_undercover
angel_undercover is offline
Ik heb een vraagje aan degene die een tongpiercing hebben:

Toen ik mijn tongpiercing liet zetten kon ik na een paar weken het bolletje onder mijn tong in mijn tong 'krijgen'.. Ik heb daarna een erg dikke (lees"IRRITAANT!) bol gekregen die ik 8 weken moest inhouden. Nu heb ik eindelijk weer een klein bolletje, maar ik heb nog steeds het gevoel dat mijn bolletje nogsteeds bijna helemaal in mijn tong zit.. Is dat bij jullie ook? of speel ik er gewoon te veel mee waardoor het gat (te) groot is geworden?
Oud 18-09-2002, 21:14
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
angel_undercover schreef:

Toen ik mijn tongpiercing liet zetten kon ik na een paar weken het bolletje onder mijn tong in mijn tong 'krijgen'.. Ik heb daarna een erg dikke (lees"IRRITAANT!) bol gekregen die ik 8 weken moest inhouden. Nu heb ik eindelijk weer een klein bolletje, maar ik heb nog steeds het gevoel dat mijn bolletje nogsteeds bijna helemaal in mijn tong zit.. Is dat bij jullie ook? of speel ik er gewoon te veel mee waardoor het gat (te) groot is geworden?
Ik heb daar helemaal geen last van, ik heb hem pas 2 en een halve week, maar bij mij is het gaatje aan de onderkant niet groter geworden. Ik denk dat je er idd iets teveel mee speelt, en dat het gat daarom te groot wordt.
Oud 19-09-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Hey,
ik weet niet of dit er al instaat want ik heb niet alles gelezen. Maar is het zeker dat een wenkbrauw piercing er ooit uitgroeit of kan die ook gewoon altijd blijven zitten? En hoelang duurt het dan ongeveer voor die er uitgroeit als het gebeurt? Heb mijne pas een half jaar dus neem aan dat het nog wel ff duurt
ik wil je niet ongerust maken, het is sowies bij iedereen anders, maar de mijne was er dus na een half jaar uitgegroeid. Dat ging echt van de ene op de andere dag, het velletje tussen de gaatjes werd steeds dunner zeg maar.
Maar zoals Stevill al zei, het ligt aan de reactie van jouw lichaam. Het ligt trouwens ook aan 'beweging' zeg maar, dus als je er vaak op slaapt oid heb je meer kans dat ie eruitgaat. Helaas heeft deze piercing wel de reputatie eruit te groeien, maar nogmaals, het is bij iedereen anders.
Oud 19-09-2002, 12:42
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:

ik heb tzelfde probleem gehad aan de bovenkant, zakt nog stees n beetje weg en t gat is zeg maar nog neit volledig dichtgegroeid...

maar t is niet zo erg dat ie echt "in" mn tong wegdrukt ofzo
Oud 19-09-2002, 14:30
angel_undercover
angel_undercover is offline
Dus het is eigenlijk gewoon bullshit dat het gatje al na 2 uur dicht kan groeien? Ik heb m nu meer als een half jaar, dan zal het toch alwel helemaal genezen moeten zijn?
Oud 19-09-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Dus het is eigenlijk gewoon bullshit dat het gatje al na 2 uur dicht kan groeien? Ik heb m nu meer als een half jaar, dan zal het toch alwel helemaal genezen moeten zijn?
dichtgroeien is heel wat anders dan uitgroeien.....

dichtgroeien verschilt per piercing, maar gebeurd al meestal binnen een dag volgens mij...als je je piercing eruit haalt.

uitgroeien gebeurd niet bij iedereen, alleen als je pech hebt dus, komt door te ondiep gepierced, afstoting en bovengenoemde redenen van andere mensies...uitgroeien gebeurd als je je piercing nog in hebt.
Oud 20-09-2002, 10:24
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
bedoel je dichtgroeien als genezen of als wanneer je m eruit gehaald hebt...

genezen verschilt namelijk per persoon, maar na n week of 6 zijn de meeste tongpiercings toch wel genezen (tenminste met mijne gaat het nu ook alweer veel beter)
nadat je m eruit hebt gehaald kan ie inderdaad met een paar uurtjes zijn dichtgegroed... maar ook dat verschilt per persoon
Oud 20-09-2002, 11:48
Stevill
Stevill is offline
'k heb me Bridge (neusbrug piercing) eruit gehaald.
Oud 20-09-2002, 11:50
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
'k heb me Bridge (neusbrug piercing) eruit gehaald.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe

waarom ?
Oud 20-09-2002, 11:52
Stevill
Stevill is offline
euhm 'k vonnem nie meer zo mooi en sja 'k ga weer boksen denk ik en dan is het niet praktisch er veel te hebben en elke keer uit te doen dus.
Oud 20-09-2002, 11:53
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
euhm 'k vonnem nie meer zo mooi en sja 'k ga weer boksen denk ik en dan is het niet praktisch er veel te hebben en elke keer uit te doen dus.
trut
Oud 20-09-2002, 11:54
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
trut
tss jij dan je bent nie eens op msn.
Nep i-net slet
Oud 20-09-2002, 12:04
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
tss jij dan je bent nie eens op msn.
Nep i-net slet
of k block je gewoon
en k ben een wannabe slut ja :untrue:
Oud 21-09-2002, 12:27
Quiana
Quiana is offline
Kweet niet of deze vraag hier al stond
(geen zin om 4 blz te lezen )
Maar kan je een lippiercing nemen als je een slotjes beugel hebt?
(jaja, is 15 en loopt nog steeds met zown
ding, nog 1 jaartje )
Blijft dat ding niet haken oid, of beschadigt ie niet?
Alvast bedankt
Oud 21-09-2002, 14:17
Kayla
Kayla is offline
Halloooo mensjes,uhmz..sorry sorry srry maar ik heb ook vraagjes over lippiercing.

1-Is er hier iemand die weet of er in enschede/hengelo een goede piercingzaak is om hem te laten zetten.

2-Hoe duur kost het ongeveer(en dan issut meestal verschillend qua deel van het land dus ook het liefst antwoord van iemand die dat weet van enschede/hengelo)

3-Wat zijn de risico's die je neemt?(zoals tandbeschadiging enz)

4-Kan het bij elk persoon of moet je er een bepaalde mond/lip voor hebben

Ik hoop dat ik niet te lastig ben
Oud 21-09-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Halloooo mensjes,uhmz..sorry sorry srry maar ik heb ook vraagjes over lippiercing.

1-Is er hier iemand die weet of er in enschede/hengelo een goede piercingzaak is om hem te laten zetten.
nee

2-Hoe duur kost het ongeveer(en dan issut meestal verschillend qua deel van het land dus ook het liefst antwoord van iemand die dat weet van enschede/hengelo)
geen id hoeveel t daar kost, ga t vragen zou k zeggen

je tanden kunnen wel een beetje beschadigen jah, bij mij is iig 1 tand beetje beschadigd, er zit een kuiltje in zeg maar..maar dat zie je niet...

kan bij iedereen...

neej hoor
Oud 21-09-2002, 18:15
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Kayla schreef:

Van Olffen zin in oldenzaal ongeveer 45 euro
Piercing pro in enschede zelfde prijs.

rest verschilt per persoon.
Oud 21-09-2002, 18:43
Kayla
Kayla is offline
ok dan!dankjewel!
ikke gaattum laten zetten in enschede ,piercing pro dus.

dank u allen
Oud 22-09-2002, 12:00
someone
someone is offline
ik heb tzelfde probleem gehad aan de bovenkant, zakt nog stees n beetje weg en t gat is zeg maar nog neit volledig dichtgegroeid...

maar t is niet zo erg dat ie echt "in" mn tong wegdrukt ofzo

daar heb ik ook last van, heb hem nu net sinds woensdag maar begint nu echt beetje weg te zakken zeg maar.
wat kan je daar aan doen????? vind het nie echt leuk.
kussie
Oud 22-09-2002, 12:01
funest
funest is offline
ik vroeg me af

wa kost een tepelpiercing ongeveer?
Oud 22-09-2002, 17:34
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
someone schreef:

daar heb ik ook last van, heb hem nu net sinds woensdag maar begint nu echt beetje weg te zakken zeg maar.
wat kan je daar aan doen????? vind het nie echt leuk.
kussie
ehmz nee, even teruggaan naar piercshop, al zullen ze je daar waarschijnlijk vertellen dat je weer aan de listerine mag

hint; er bestaat zoiets als een een quoteknop
Oud 22-09-2002, 17:35
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
AM schreef:
ik vroeg me af

wa kost een tepelpiercing ongeveer?
verschilt per piercshop, hier is t 80 euro
Oud 22-09-2002, 18:23
someone
someone is offline
Wat moet ik nou?? of gaat dat vanzelf weer goed?? of kan ik er iets aan doen???
hellup vind dit irri.
Oud 22-09-2002, 18:35
Verwijderd
Bel dan de piercingshop op!
Oud 22-09-2002, 19:39
someone
someone is offline
ik hoor het hier dus veel meer zoals ik hier boven las , wil alleen graag weten wat zei eraan gedaan hebbe.
duss
Oud 22-09-2002, 19:50
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
someone schreef:
ik hoor het hier dus veel meer zoals ik hier boven las , wil alleen graag weten wat zei eraan gedaan hebbe.
duss
TANDEN POETSEN, GOED MET LISTERINE SPOELEN EN NIET STEEDS IN HERHALING VALLEN TERWIJL T ANTWOORD ER AL STAAT

dat dat laatste er niets mee te maken heeft is niet belangrijk

Laatst gewijzigd op 22-09-2002 om 19:54.
Oud 23-09-2002, 00:13
Stevill
Stevill is offline
*zit weer na te denken over mogelijke plekjes*

Regels voor berichten