Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
shht... ik weet dat ik niet uit kan leggen |
![]() |
||
Citaat:
mooi ![]() de vrouw van de piercer was in de piercsjop en ze zei dat de piercer even naar mn lip moest kijken of dat bij mij kon, had iets met de ronding van je onderlip te maken ofzo ![]() en waarschijnlijk zal het niet zo goed zijn voor je tanden .............maar voorlopig mag ik nog niet van mn ouders ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat kleine staafje zit er dus tussengeklemt he? niet 'geschroefd' het lukt toch aardig.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik wist niet dat dat kon :/ mja, dan is het waarschijnlijk beter om te gaan piercen inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
je zou het met secondelijm kunnen proberen (voor t geval je van plan was dit serieus te nemen; don't!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij kost een wenkbrauwpiercing 35 euro ofzow, ligt er wel aan waar je t laat doen.. |
![]() |
|
![]() |
hey,
ik mag eindelijk een tongpiercing laten zetten van mn vader. maar nu heb ik een probleem waar is een goeie in de buurt van groningen?? hier zijn vast wel mensen uit groningen die denke van dat is een goeie. en waarom mogen sommige niet?? ivm de aders?? gaan ze die eerst opzoeken dan?? kussie |
![]() |
||
Citaat:
eh voor ze je tongpiercing zetten bekijken ze eerst met n lampje of er aders door je tong lopen die geraakt kunnen worden... indien dat niet het geval is kun je m gewoon laten zetten succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hey,
ik weet niet of dit er al instaat want ik heb niet alles gelezen. Maar is het zeker dat een wenkbrauw piercing er ooit uitgroeit of kan die ook gewoon altijd blijven zitten? En hoelang duurt het dan ongeveer voor die er uitgroeit als het gebeurt? Heb mijne pas een half jaar dus neem aan dat het nog wel ff duurt ![]() |
![]() |
|
Ik heb een vraagje aan degene die een tongpiercing hebben:
Toen ik mijn tongpiercing liet zetten kon ik na een paar weken het bolletje onder mijn tong in mijn tong 'krijgen'.. Ik heb daarna een erg dikke (lees"IRRITAANT!) bol gekregen die ik 8 weken moest inhouden. Nu heb ik eindelijk weer een klein bolletje, maar ik heb nog steeds het gevoel dat mijn bolletje nogsteeds bijna helemaal in mijn tong zit.. Is dat bij jullie ook? of speel ik er gewoon te veel mee waardoor het gat (te) groot is geworden?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zoals Stevill al zei, het ligt aan de reactie van jouw lichaam. Het ligt trouwens ook aan 'beweging' zeg maar, dus als je er vaak op slaapt oid heb je meer kans dat ie eruitgaat. Helaas heeft deze piercing wel de reputatie eruit te groeien, maar nogmaals, het is bij iedereen anders. |
![]() |
||
Citaat:
maar t is niet zo erg dat ie echt "in" mn tong wegdrukt ofzo |
![]() |
|
Dus het is eigenlijk gewoon bullshit dat het gatje al na 2 uur dicht kan groeien? Ik heb m nu meer als een half jaar, dan zal het toch alwel helemaal genezen moeten zijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
dichtgroeien verschilt per piercing, maar gebeurd al meestal binnen een dag volgens mij...als je je piercing eruit haalt. uitgroeien gebeurd niet bij iedereen, alleen als je pech hebt dus, komt door te ondiep gepierced, afstoting en bovengenoemde redenen van andere mensies...uitgroeien gebeurd als je je piercing nog in hebt. |
![]() |
||
Citaat:
genezen verschilt namelijk per persoon, maar na n week of 6 zijn de meeste tongpiercings toch wel genezen (tenminste met mijne gaat het nu ook alweer veel beter) nadat je m eruit hebt gehaald kan ie inderdaad met een paar uurtjes zijn dichtgegroed... maar ook dat verschilt per persoon |
![]() |
|
Kweet niet of deze vraag hier al stond
(geen zin om 4 blz te lezen ![]() Maar kan je een lippiercing nemen als je een slotjes beugel hebt? (jaja, is 15 en loopt nog steeds met zown ding, nog 1 jaartje ![]() Blijft dat ding niet haken oid, of beschadigt ie niet? Alvast bedankt ![]()
|
![]() |
Halloooo mensjes,uhmz..sorry sorry srry maar ik heb ook vraagjes over lippiercing.
1-Is er hier iemand die weet of er in enschede/hengelo een goede piercingzaak is om hem te laten zetten. 2-Hoe duur kost het ongeveer(en dan issut meestal verschillend qua deel van het land dus ook het liefst antwoord van iemand die dat weet van enschede/hengelo) 3-Wat zijn de risico's die je neemt?(zoals tandbeschadiging enz) 4-Kan het bij elk persoon of moet je er een bepaalde mond/lip voor hebben ![]() Ik hoop dat ik niet te lastig ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Piercing pro in enschede zelfde prijs. rest verschilt per persoon.
|
![]() |
ik heb tzelfde probleem gehad aan de bovenkant, zakt nog stees n beetje weg en t gat is zeg maar nog neit volledig dichtgegroeid...
maar t is niet zo erg dat ie echt "in" mn tong wegdrukt ofzo daar heb ik ook last van, heb hem nu net sinds woensdag maar begint nu echt beetje weg te zakken zeg maar. wat kan je daar aan doen????? vind het nie echt leuk. kussie |
![]() |
||
Citaat:
![]() hint; er bestaat zoiets als een een quoteknop |
![]() |
||
Citaat:
dat dat laatste er niets mee te maken heeft is niet belangrijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-09-2002 om 19:54. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kosten van een piercing k1m | 2 | 21-10-2003 18:15 | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |
Lifestyle |
HET algemene piercing topic Ninnoc | 244 | 09-08-2003 20:03 | |