![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb vandaag de vitamine sport genomen. En ik moet zeggen dat die ook behoorlijk verslavend zou kunnen werken. Ik heb ook een hash joint gerookt net.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat was de bedoeling eigenlijk, maar het is vakantie enzo. Over 2 weken begint mijn stage en dan is het in 1x over voor een hele tijd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(nog) niets trouwens maar of daar nog verandering in komt...? De toekomst zal het zeggen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() wiet, bier, koffie, peuken.. the usual |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het grootste deel van het effect van pep zit gewoon tussen je oren. Het is niet helemaal volwaardig slapen, maar ik kan 9 van de 10 keer gewoon slapen hoor. Precies hetzelfde met eten, dat kan ik ook meestal wel tijdens en na. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook nooit zo'n droge mond ofzo, en mocht ik dat wel hebben dan voldoet wat drinken. Zelfde geldt voor slapen. Je moet gewoon zorgen dat je voor je gaat slapen niet te veel meer doet en niet te veel meer na hoeft te denken. Dan ga je lekker in bed liggen en zet je iets van muziek op met volume ver naar beneden, of nog beter zet je een film op ofzo. Dan kun je lekker doelloos daar naar kijken, en dan kun je je afsluiten van alles om je heen en lekker gaan slapen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 15 euro!!! Dit is wel best een hele goede piercer, en de vriend waarvoor hij was is vet para (en rijk) ![]() We besloten nog een fles wijn na de post om hem te laten zetten en dat hebben we de volgende ochtend ook gedaan ![]() Nu ben ik nuchter... ik heb geen koffie, geen peuk, geen drankje, geen snuif, geen pil, helemaal NIETS gehad vandaag... haha... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Over het 'Wat heb jij vandaag allemaal gegeten & gedronken' topic blurred | 50 | 19-02-2007 08:09 | |
De Kantine |
Welke merken heb jij vandaag gebruikt? Verwijderd | 51 | 18-04-2005 12:19 | |
De Kantine |
Wat vind jij irritant aan je huisgenoten? Jeopardize | 88 | 14-07-2004 13:29 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje Scarlet-Q | 12 | 12-11-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |