Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Echt heel tries, maar wel mijn lievelingsboek.
||
Citaat:
![]() Die ga ik in mn agenda schrijven (waar inmiddels al een hele lijst is ontstaan met te lezen boeken)
||
Citaat:
Dit weekend ga ik veel lezen. Ik verwacht minstens op de helft te komen.
|
Ben vandaag begonnen in "De Dame met het Hondje en andere verhalen" van Anton Tsjechow. Heb al meer korte verhalen van hem gelezen en bevalt me erg goed. Ondanks het feit dat het een schrijver uit de 19e eeuw is hebben zijn verhalen toch een vrij universele thematiek (vaak over liefde & relaties en andere sociale verbintenissen).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
der zaten wel leuke, grappige stukken in (als hij zich telkens weer ergert aan zijn vader enzo), maar het liep niet vlot genoeg naar mijn goesting.
|
Verwijderd
|
Ja, en juist dat vond ik grappig. Het gedrogeerde normale dat er van afdroop. De zinloosheid van het hele gedoe en de gesprekken die ze hadden. Het is een boek vol met dingen die nergens over gaan en geen duidelijk verband houden.
Vooral Frits van Egter's gezeik over dat kaal worden is geweldig. LUH-3417 |
![]() |
|
![]() |
Engels: Net klaar met 'The broken bridge', ik hoef nu tot kerst niks meer te lezen.
Duits: 'Der Prozess', maar ik lees hem in het Nederlands ![]() Nederlands: Nog niks, net klaar met 'Het wederzijds huwelijksbedrog' (Renaissance) Momenteel eventjes niks voor mezelf, omdat ik snel 'Der Prozess' uit wil hebben en dat is niet echt een gemakkelijk boek, het leest niet zo snel weg, bedoel ik.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Reeks 'De ontsterfelijken' Modegirl | 2 | 27-09-2012 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek schrijf je nu? Type | 18 | 29-01-2004 22:15 | |
De Kantine |
Welk boek ligt er op je nachtkastje? WolterB | 5 | 30-06-2003 20:41 | |
ARTistiek |
Zo moeilijk om steeds weer nieuwe schrijvers te vinden... Bisz | 2 | 29-09-2002 12:45 |