Advertentie | |
|
![]() |
|
Zou het iets uitmaken als ik nu
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al Geen god of messias zal kunnen voorkomen Dat mijn zaad door haar zal stromen Dus blijf ik hier, eenzaam en alleen mijn ellende afgeven op de dode aarde
|
![]() |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al Geen god of messias zal kunnen voorkomen Dat mijn zaad door haar zal stromen Dus blijf ik hier, eenzaam en alleen mijn ellende afgeven op de dode aarde die toch kloppende haar lijfje bedaarde
||
![]() |
Citaat:
die mij de berg op gooide |
![]() |
|
![]() |
vol wanhoop ter aarde stort, nogthans Terwijl ik denk aan de morgengloed, ontdekt in een nieuwe wereld die voor mij geheel onbekend is Zou het iets uitmaken als ik haar glans, zou begroeten, met een lach Terwijl ik proef van de lente in haar totale puurheid die slechts voor een enkeling onbekend is Het vocht op haar onderlip droop in straaltjes naar beneden zodat het niets uit zou maken als ik nu mijn lul keihard in haar bek ram want bloeden doet ze toch al Geen god of messias zal kunnen voorkomen Dat mijn zaad door haar zal stromen Dus blijf ik hier, eenzaam en alleen mijn ellende afgeven op de dode aarde die toch kloppende haar lijfje bedaardeen als ze dan stikt in het dal van de strijd die mij de berg op gooide Doe ik haar muilkorf af en vervolgens kets ik haar oogkas vol met zaad splurt, splurt... splurt..... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten liefdesvraag | 7 | 14-07-2012 02:13 |