![]() |
|
ok, kan iemand even precies uitleggen hoe je zoiets doet? staat hier in het engels, maar kan er niet goed aan uit (ik kan best wel engels, maar als ik het verkeerd ga staan doen elke dag en al die moeite dus voor niets zou zijn..
![]() http://exercise.about.com/cs/exercis...ts/tp/butt.htm |
![]() |
||
Citaat:
+ Buik opspannen + schouders naar elkaar toetrekken (zal niet meteen lukken)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oja! Wel full squats doen heh!
||
Citaat:
Dan lijkt me voor iemand die nog nooit heeft gesquat dat je daar op moet letten. En helemaal niks full squat. ![]() Ik heb het nergens gelezen ik heb ervaring opgedaan tijdens mijn stage periode en anatomisch gezien is dit correct. Ander voorbeeld: Als een meisje haar billen meer wilt trainen op de leg press, waar laat je haar haar voeten zetten? Recht voor haar of wat hoger? Denk eens na voordat je mij gaat aanvallen.
||
Citaat:
Bij zwaardere squats kan je juist door het niet volledig zakken last van je knieen krijgen. Mijn knieen gaan ook 'knakken' als ik niet volledig doorzak. Gewoon je natuurlijke positie, snap niet waar je naartoe wilt met je legpress. Bij alle oefeningen moet je houding zo natuurlijk als mogelijk zijn. Ga eens naar www.dutchbodybuilding.com daar kan je nog veel van leren. Lezen lezen lezen, van mensen met praktijkervaring. In de powerlifting sectie vind je vast wel je antwoord. Trek hieruit je conclusies. Niet lullig bedoelt, maar heb je zelf ooit gesquat? (Op die foto van je is de squat opzich goed, is alleen geen full)
Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 20:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Als olympisch gewichtheffer doet het me goed om te zien dat er mensen zijn die de full squats verdedigen. Ik ben er ook zeker mee eens dat de diepe squat de basisoefening voor het onderlichaam is.
Een leuke link voor wat meer informatie: http://www.t-nation.com/findArticle....5-059-training Tip! Zorg ervoor, als je begint met de squat, dat er iemand bij staat die weet wat hij doet . Rex |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
30 Day Shred Verwijderd | 500 | 12-04-2013 12:08 | |
Vrije tijd |
Jongen uit de sportschool spreekt me aan in de supermarkt Chestbrah | 2 | 22-03-2011 21:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
smal --> breed Kawasaki | 20 | 24-08-2009 22:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rugpijn na squats Englander | 35 | 06-02-2009 19:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Beenspieren trainen, welke sport? duivelaartje | 24 | 29-10-2007 16:43 | |
Vrije tijd |
hoe kom je snel van een blessure af? jojobro | 26 | 21-11-2004 21:20 |