Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Amsterdam & Den Haag vind ik fijne en sfeervolle steden. Arnhem vind ik redelijk saai en lelijk. Nijmegen vind ik bagger, Maastricht en Groningen heb ik nooit actief bezocht, en in Utrecht en Rotterdam ben ik niet vaak genoeg geweest om er een fatsoenlijk oordeel over te vellen.
Verder vind ik Rome, Barcelona & Londen wel relaxt. Parijs ben ik alleen weleens doorheen gekomen (shame on me). Kleding koop ik meestal bij Town and Country in Arnhem (www.townandcountry.nl), bij Oger & Pauw in Amsterdam, op internet (www.yoox.com) en een enkele keer via traveling tailors. Verder zijn designer outlets in Florida wel relaxt om voor niet al te veel geld Italiaans designerspul en Ralph Lauren Purple Label op de kop te tikken. Milaan, Napels, NY, Tokyo, HK & Seoul staan hoog op mijn verlanglijstje. Ik vind dat San Fransico een fantastische & relaxte sfeer uitademt en Jeruzalem is erg indrukwekkend (daar ben ik tussen de eerste en tweede intifada geweest; in 1997). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ontopic: amsterdam zz |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij ist gewoon Maastricht, Hasselt of Antwerpen! En in het buitenland kan er echt niets op tegen Barcelona vind ikzelf (toch niet in Europa)
Laatst gewijzigd op 23-09-2006 om 07:39. |
![]() |
||
Citaat:
Zo ben ik ook wel eens in Barcelona geweest, maar zo ontzettend boeiend vond ik het nou ook weer niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk is Milaan leuker winkelen dan een of ander gehucht dat Hasselt heet (ik heb er nog nooit van gehoord ofzo!). Ik ga voor Rotterdam, Londen, Helsinki! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, Roermond is leuk om z'n outlet en ik vind het gewoon een gezellige stad. (omdat ik er woon) Maar dat is ook niet echt een grote stad, alhoewel er steeds meer winkels komen. Volgensmij proberen ze aan hun imago te werken. Maar daar koop ik dus de meeste kleding. Maastricht kom ik helaas niet meer zo vaak, maar vond ik vroeger wel goed te doen, Eindhoven vind ik persoonlijk daartegen erg rottig Utrecht viel ook wel een beetje tegen.. -- Oja we praten wel raar, maar we zijn wel aardig!
Laatst gewijzigd op 29-09-2006 om 20:05. |
![]() |
|
|