Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 14:50
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 31-07-2006 @ 00:47 :
[afbeelding]

hier falllen rock cave (de grot met de trollen )
met het rode rondje eromheen (logisch)
heb er een deel van skingrad bijgedaan zodat je weet waar het is

suc6 met je trollfat
dankjewel
Advertentie
Oud 31-07-2006, 14:53
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Meadow schreef op 31-07-2006 @ 13:37 :
Zou iemand even een lijstje kunnen maken van de luistjes in de fightersguild die contracts geven en in welke steden die zitten? Ik ben al 2 uur bezig met het zoeken van een contract en ik begin erg gefrustreerd te worden...
Net zoiets voor de mages guild. Ik heb al toegang tot the arcane univeristy, maar waar vind je daar quests? Want in de Guild Halls hebben ze niets voor me te doen...

Het grote gat na de Main Quest...
volgens mij zeggen ze in het begin naar welke stad je moet gaan voor contracts van de fightersguild.
Oud 31-07-2006, 14:55
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 31-07-2006 @ 00:36 :
trollfat kun je volgensmij niet kopen.
ik kom juist best vaak trollen tegen
ik denk dat je gewoon naar de wildernis moet en hopen op een troll en je level maakt niet uit want je komt ook nog steeds ratten tegen enz
en als je dat niet wil dan kan je de fightersguild doen en dan wachten op die quest volgensmij unfinished buisniss want daarmee moet je naar een grot met allemaal trollen (trollfat in overvloed)

ps: wil je die trollfat voor die ene shrine ?
ja voor die shrine ja
Oud 31-07-2006, 15:09
Pizzabox
Pizzabox is offline
Citaat:
Meadow schreef op 31-07-2006 @ 13:37 :
Zou iemand even een lijstje kunnen maken van de luistjes in de fightersguild die contracts geven en in welke steden die zitten? Ik ben al 2 uur bezig met het zoeken van een contract en ik begin erg gefrustreerd te worden...
Net zoiets voor de mages guild. Ik heb al toegang tot the arcane univeristy, maar waar vind je daar quests? Want in de Guild Halls hebben ze niets voor me te doen...

Het grote gat na de Main Quest...
bij arcane university moet je gewoon die tore binnegaan dan op de eerste verdieping moet dan zn man staan met lang haar praat met die gozer en dan geeft hij je tasks en met die fightersguild zeggen ze zoals ravinica al zij naar wie je moet in welke stad zoniet dan ga je gewoon ff de steden af zolang duurt dat volgensmij niet...
Oud 31-07-2006, 15:14
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 31-07-2006 @ 16:09 :
bij arcane university moet je gewoon die tore binnegaan dan op de eerste verdieping moet dan zn man staan met lang haar praat met die gozer en dan geeft hij je tasks en met die fightersguild zeggen ze zoals ravinica al zij naar wie je moet in welke stad zoniet dan ga je gewoon ff de steden af zolang duurt dat volgensmij niet...
Ik ben alle steden al 3x afgeweest en ik hbe nog niemand gevonden, ook niet overdag.
Oud 31-07-2006, 16:12
one.
one. is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 29-07-2006 @ 19:08 :
ja ik heb goldbrand ook en de ebony blade allebij katanas van shrines en bedoel je met dat armour de dragon armour? die vind ik niet zo goed ik heb full daedric en glass met enchantments

even een tip voor mensen die 2x bijna full glas 1x full en 1 x full deadric willen hebben ga naar roxy in ten noorden van imperial city aan die weg (weet niet meer hoe die heet) is de inn daar staan 4 lui met glass en deadric maar pas op als je gaat vechten er is ook een imperial guard en als je 1 van die lui aanvalt valle ze je allemaal aan ik keeg een best hoge bounty maar voor 3x glass en 1x deadric vond ik dat wel waard
Met dat armour bedoel ik inderdaad dragon armour. Je kan ook makkelijk glass armour en (bij mij) volle daedric armour krijgen bij het tweede deel van de quest The Collector, die gast in het glass armour heeft ook nog een hele zooi pijlen van alle soorten.

Die Ebony katana vond ik niet zo goed. Ik draag naast Goldbrand en Umbra nog een daedric claymore, die ik heb enchant met een transcendent sigil stone (25 shock damage), maar die gebruik in niet vaak.

Btw Maedow, Azzan in Anvil, Burz gro-Khash in Cheydinhal en Modryn Oreyn in Chorrol. Je moet een beetje zoeken, dat vond ik ook vervelend. De éne keer zijn ze er wel en de andere keer weer niet.
Oud 31-07-2006, 16:42
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 31-07-2006 @ 17:12 :
Btw Maedow, Azzan in Anvil, Burz gro-Khash in Cheydinhal en Modryn Oreyn in Chorrol. Je moet een beetje zoeken, dat vond ik ook vervelend. De éne keer zijn ze er wel en de andere keer weer niet.
Savior . Bedankt! Je hebt zojuist mijn gamezin nieuw leven in geblazen (wat mijn moeder minder leuk vind ). Ben nu een poosje bezig in t mages guild, dat vind ik maar loze quests, je doet echt geen fuck en je bent alweer advanced...
Oud 31-07-2006, 17:21
Pizzabox
Pizzabox is offline
Citaat:
Meadow schreef op [pl=22438664]31-07-2006 @ 17:42
je doet echt geen fuck en je bent alweer advanced...

dat komt nog wel

vooral de eindquest is wel leuk

maar ik vind de mageguild het minst spectaculair van elke guild

dark brotherhood vind ik het leukst
HAIL SITHIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alleen kut van lucien
Oud 31-07-2006, 17:32
Pizzabox
Pizzabox is offline
argh ik zit vast met die quest voor de countess van chorrel met die verdwenen schilderij:

Spoiler
Oud 31-07-2006, 18:59
one.
one. is offline
Die quest heb ik ook nooit afgemaakt, ik had één iemand niet ondervraagd, maar de quest was wel een stap verder gegaan, en dus kan je die quest niet afmaken dan, schijnt.
Oud 31-07-2006, 20:17
Ravnica
Ravnica is offline
Klopt het dat als ik de MQ uitspeel dat dan alle gates dicht gaan?ik ben nu bij de quest Paradise.
Oud 31-07-2006, 20:18
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 31-07-2006 @ 21:17 :
Klopt het dat als ik de MQ uitspeel dat dan alle gates dicht gaan?ik ben nu bij de quest Paradise.
En iemand zei:

Citaat:
Not for Sale schreef op 23-07-2006 @ 20:31 :
Volgens mij klopt je vraag niet helemaal
Maar zoals ik 'm begrijp, dit moet je doen als je wilt dat de normale gates blijven:

Spoiler
Spoiler
Oud 31-07-2006, 20:21
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 31-07-2006 @ 18:21 :
dat komt nog wel

vooral de eindquest is wel leuk

maar ik vind de mageguild het minst spectaculair van elke guild

dark brotherhood vind ik het leukst
HAIL SITHIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alleen kut van lucien
over de dark brotherhood:
Spoiler
Oud 31-07-2006, 20:23
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
K-pax schreef op 31-07-2006 @ 21:18 :
En iemand zei:

Spoiler
ooh . is het spel dan nog wel spannend en leuk?
Oud 31-07-2006, 20:23
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 31-07-2006 @ 21:21 :
Spoiler
Jongejonge
Oud 31-07-2006, 20:24
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 31-07-2006 @ 18:32 :
argh ik zit vast met die quest voor de countess van chorrel met die verdwenen schilderij:

Spoiler
Spoiler
Oud 31-07-2006, 22:44
Pizzabox
Pizzabox is offline
Citaat:
Meadow schreef op 31-07-2006 @ 21:24 :
Spoiler
thnx ik had de verspulle al gevonden
Oud 31-07-2006, 22:47
Pizzabox
Pizzabox is offline
Citaat:
Spoiler

Spoiler
Oud 01-08-2006, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Spoiler

Offtopic: Gefeliciteerd Meadow Oblivion-fan verjaardagstopic openen?
Oud 01-08-2006, 11:24
Pizzabox
Pizzabox is offline
in de ochtend van 4 uur ga ik naar spanje

alvast doei iedereen
Oud 01-08-2006, 16:09
Ravnica
Ravnica is offline
MQ gehaald. vet einde man
Oud 01-08-2006, 16:29
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 01-08-2006 @ 01:06 :

Offtopic: Gefeliciteerd Meadow Oblivion-fan verjaardagstopic openen?
Yeey! Dank je wel! Heb geen eigen topic nodig, maar wel lief enzo .
Oud 01-08-2006, 19:18
Verwijderd
Was het niet van plan hoor
Oud 02-08-2006, 13:59
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
robbzooi schreef op 29-07-2006 @ 14:25 :
Je moet in oblivion.ini de regel ballowscreen=0 (oid) veranderen in ballowscreen=1. Iig, de 0 moet een 1 worden. Dan kan je gewoon screens maken met prt scr.
waar kun je oblivion.ini vinden?
Oud 02-08-2006, 14:10
robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 02-08-2006 @ 14:59 :
waar kun je oblivion.ini vinden?

Als het goed is gewoon in je oblivion map, en anders moet je ff start>zoeken>oblivion.ini doen. Het .ini bestand open je btw met notepad oid.
Oud 02-08-2006, 14:31
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
robbzooi schreef op 02-08-2006 @ 15:10 :
Als het goed is gewoon in je oblivion map, en anders moet je ff start>zoeken>oblivion.ini doen. Het .ini bestand open je btw met notepad oid.
ik heb start/zoeken/oblivion.ini gedaan maar hij vind niks. en zit het in de map of in de CD?
Oud 02-08-2006, 15:49
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Mijn Documenten -> My Games -> Oblivion
Oud 02-08-2006, 16:23
Ravnica
Ravnica is offline
in de map van oblivion? daar staat ie niet in. of moet ik naar 'data' gaan ofzo?
of leg anders nog één keer precies uit wat ik moet doen.
Oud 02-08-2006, 18:12
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ga naar Start->Mijn Documenten-> My Games -> Oblivion Als het goed is zal je daar het .ini bestand vinden. Je moet dus NIET in de oblivion map zelf zoeken .

Je hebt trouwens toch wel Oblivion voor de PC? In dit topic http://forum.scholieren.com/showthre...5#post22389985 lees ik namelijk dat je hem voor de xbox360 hebt gekocht (niet dat dat uitsluit dat je hem wel voor de pc kan hebben).

Laatst gewijzigd op 02-08-2006 om 18:17.
Oud 02-08-2006, 18:49
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 02-08-2006 @ 19:12 :
Ga naar Start->Mijn Documenten-> My Games -> Oblivion Als het goed is zal je daar het .ini bestand vinden. Je moet dus NIET in de oblivion map zelf zoeken .

Je hebt trouwens toch wel Oblivion voor de PC? In dit topic http://forum.scholieren.com/showthre...5#post22389985 lees ik namelijk dat je hem voor de xbox360 hebt gekocht (niet dat dat uitsluit dat je hem wel voor de pc kan hebben).
ik heb em op allebij
maar in de map van Oblivion staat alleen de map 'saves' 'rendererInfo' 'blendsettings' en 'oblivion'

Laatst gewijzigd op 02-08-2006 om 18:52.
Oud 02-08-2006, 19:01
Ravnica
Ravnica is offline
oke. ik heb het , alleen er stond geen oblivion.ini maarja. ik heb gewoon gezocht. dankje voor de informatie
Oud 03-08-2006, 10:52
Ravnica
Ravnica is offline
Ik ben nu bezig met de Quest voor de shrine 'nocturnal'. kan iemand die het al heeft gehaald vertellen wie die diefen zijn? ik kom er echt niet uit
Oud 03-08-2006, 12:22
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Dat waren volgens mij 2 Argonians in Leyawin. Je moet eerst hun huis binnen gaan om met ze praten en vervolgens moet je ze afluisteren. Dan zullen ze de schuilplaats van de parel(of wat het ook is dat gestolen was) vertellen.

Zodra je de quest van Nocturnal hebt gekregen zou de exacte locatie van de dieven ook op je kompas moeten verschijnen.
Oud 03-08-2006, 12:49
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 03-08-2006 @ 13:22 :
Dat waren volgens mij 2 Argonians in Leyawin. Je moet eerst hun huis binnen gaan om met ze praten en vervolgens moet je ze afluisteren. Dan zullen ze de schuilplaats van de parel(of wat het ook is dat gestolen was) vertellen.

Zodra je de quest van Nocturnal hebt gekregen zou de exacte locatie van de dieven ook op je kompas moeten verschijnen.
ik had niks op mijn compas staan, maar bedankt
Oud 03-08-2006, 13:35
Verwijderd
Vervelend hè, als je aan het kompas gewend bent? Heb m'n broertje hier flink zitten uitlachen toen hij neit wist war hij heenmoest bij Canvas the Castle........hij stond echter precies bovenop het bewijs.
Oud 12-08-2006, 20:54
Ravnica
Ravnica is offline
ik heb de mageguild gehaald . vet dat je nu dat kamertje hebt
Oud 12-08-2006, 21:09
Meadow
Meadow is offline
Als ik morgen klaar ben met wat ik MOET doen, ga ik weer spelen... yippee!
Oud 13-08-2006, 14:49
Meadow
Meadow is offline
Heel fijn aan het spelen, maar ik heb een probleempje met mijn Thieves Den quest van de fighters guild... Geen storylijn probleem, maar een technische probleem. Een zogenaamde bug:

Spoiler
Oud 13-08-2006, 14:59
Verwijderd

Tilde.
Console.
;p
Oud 13-08-2006, 15:00
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 13-08-2006 @ 15:59 :
[afbeelding]
Tilde.
Console.
;p
Dank je. Maar geen idee wat ik aan die deur kan doen?
Oud 13-08-2006, 15:04
Verwijderd
Nope, sorry.
Oud 13-08-2006, 17:53
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 13-08-2006 @ 16:04 :
Nope, sorry.
Kreeg antwoord op een ander forum: voor de deur opslaan en 3x laden. Waarom dat werkt wist hij ook niet, maar het werkte wel .
Oud 13-08-2006, 18:16
Verwijderd
Apart.
Oud 13-08-2006, 21:01
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 13-08-2006 @ 19:16 :
Apart.
Uitermate .
Oud 15-08-2006, 18:08
Ravnica
Ravnica is offline
ik heb een triest probleem waar ik niks aan kan doen . ik ben bij zo'n quest en ik moet aan iemand informatie vragen... ik volgde de compaspijl en tot mijn schrik lag die gene dood op de grond . die quest is voor de thiefsguild en nu kan ik nooooit de thiefsguild meer uitspelen . raar eigenlijk, want mensen die je nodig hebt voor een quest kunnen toch niet dood? en er staat ook niet 'quest completed, want die gene is dood...'
Oud 15-08-2006, 20:51
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Er is volgens mij wel een console code waar je weer iemand mee tot leven kan wekken. Mssn kan je dat is proberen?
Oud 16-08-2006, 19:45
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 15-08-2006 @ 21:51 :
Er is volgens mij wel een console code waar je weer iemand mee tot leven kan wekken. Mssn kan je dat is proberen?
kan ik niet vinden
Oud 16-08-2006, 20:21
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 16-08-2006 @ 20:45 :
kan ik niet vinden
gamefaqs.
Oud 17-08-2006, 09:49
one.
one. is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 16-08-2006 @ 20:45 :
kan ik niet vinden
http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion

Zoek hier maar eens bij console.
Oud 17-08-2006, 13:29
Pizzabox
Pizzabox is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 15-08-2006 @ 19:08 :
ik heb een triest probleem waar ik niks aan kan doen . ik ben bij zo'n quest en ik moet aan iemand informatie vragen... ik volgde de compaspijl en tot mijn schrik lag die gene dood op de grond . die quest is voor de thiefsguild en nu kan ik nooooit de thiefsguild meer uitspelen . raar eigenlijk, want mensen die je nodig hebt voor een quest kunnen toch niet dood? en er staat ook niet 'quest completed, want die gene is dood...'
misschien ben je te snel weggelopen als ze buite westen zijn duurt het altijd ff dat ze weer opstaan en als die toch dood is ja dan moet je maar gaan cheaten...
misschien kan ik je helpen als je ff zegt welke quest het ookalweer is want dat was voor mij allemaal al een tijdje geleden

Regels voor berichten