Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben boos op mezelf omdat ik teveel heb uitgegeven voor twee dagen boodschappen. Morgen kan ik wéér naar de winkel en mijn budget is al zo erg aan deflatie onderhevig deze maand. Piep KPN met zijn piepsnoertjes en zijn pieprekeningen. |
![]() |
||
Citaat:
Eerst nog maar eens zorgen dat ik daar überhaupt kan beginnen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga ook beginnen op de universiteit, ik ken ook niets/niemand (ben wel één keer in het gebouw geweest, in één collegezaal en in de stad ben ik ook wel eens geweest, maar verder niet), spannend, maar ik zie het verder idd wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: lekker zo'n weekje eigenlijk heel weinig hoeven doen. Alleen mn kamer is 1 puinhoop. Geen zin om op te ruimen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Ontopic: Vandaag weer therapie gehad. Vorige week was enorm heftig dus vandaag wat afgeremder. Over twee weken heb ik weer eens rijexamen. Ik heb er deze keer echt een goed gevoel over, dus ben benieuwd.. en owja.. ben moderator geworden op een forum. Da's best een leuke bezigheid ![]()
||
Citaat:
Ik ga naar de VU. Ik ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig dat ik daar niks en niemand ken. Ben nu nog met m'n bachelor-scriptie bezig die ik maandag ga inleveren. Ik besef ook nog niet echt dat dit mijn laatste weekje Groningen wordt, wat studie betreft dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd