![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier gaat alles goed! Fysio had neit verw8 dat het zo snel ging. Ik ga nu trainen om weer te kunnen werken. Heb geen krukken meer ook geen brace meer om! --------------- Dat heeft geen verschil. Want na de operatie zijn je bovenbenen heel erg zwak en neit meer zo sterk. |
![]() |
|
[QUOTE]Gerard316 schreef op 27-07-2006 @ 00:20 :
[B]Hey..Hoe gaat het nou met jou? Hier gaat alles goed! Fysio had neit verw8 dat het zo snel ging. Ik ga nu trainen om weer te kunnen werken. Heb geen krukken meer ook geen brace meer om! --------------- Ha Gerard! Ja hier gaat er ook EIN-DE-LIJK een beetje vooruitgang in komen. De fysio mobiliseert mijn knie nu twee keer per week, voordat ik de sportfysio doe. Daardoor springt hij amper meer op slot, kan ik weer normaal de trap af, etc. Helaas gaat het lopen op de loopband nog niet zo goed. Lopen gaat, zelfs met een steiging van 4% lukt het me tien minuten 5km per uur. Maar het langzaam joggen lukt niet. Mijn hele knie blokkeert dan, en springt dan nog wel op slot. Volgens mijn fysio moeten we daar dan nog maar evne mee wachten. (Te bedenken dat ik dat dus 4 weken geleden al had moeten kunnen...) Maar goed, ik merk eindelijk vooruitgang, dus heb weer hoop! ![]() Gisteren heeft ze de knie even gemasseerd, dat was wel een marteling. Bah...! Het voelt nu super beurs en blauw, maar dat is het niet. Beter volgende keer geen massages meer...;-) Tot zover mijn vordering. Ik werk inmiddels vrij veel, en ben weer aan het werk gegaan als woonbegeleider. Drie verschillende lokaties, met een hoop trappen, sjouwen, en verzorgen. Maar eigenlijk gaat het prima! Mooie zomerdag, zover ie uit te houden is. Grtjs!
||
![]() |
Citaat:
![]() Arme jij toch ![]() Moet ik je helpen haha. 21 April werd ik geopereerd. ik kan nog niet echt hardlopen hoor maar er is een begin ![]() Vandaag gedaan: Legpress 40KG 3x15 met een been. Hamstring 3x15 Fietsen 10 min Rooien 5 min "hardlopen" 10 min. 1min lopen 30sec "hardlopen" Nog met zo ander geval 15min! FEEL GOOD! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar jij heb het een stuk moeilijker als mij toch? Je bijde kruisbanden zijn toch weg? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou nooit meer met mijn hakken tegen me kont houden. Waarom laat jij je niet opereren voor een nieuwe kruisbanden? Ben je gelijk van het gedoe af ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
YEAH! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wanneer is ooit.. Je moet niet opgeven! Heb ik ook niet gedaan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil niet dat dat tegen me gebruikt wordt als ik wéér terug kom. Want dat gaan mensen dan wel denken, als er niets te vinden is, maar er wel constant klachten zijn. Wat bedoel je hier mee? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze moeten ieder dingetjhu serieus nemen punt uit! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor een leuke meid wel haha ![]() ALPHEN!!!!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat mij trouwens opviel was dat er na zo'n operatie niets meer over is van je zorgvuldig opgebouwde spiermassa. Mijn bovenbeen is slap en flubberig vergeleken met het niet geopereerde been. Ik kon er de eerste dagen niet eens op staan. Ik ben trouwns benieuwd naar jullie pijnklachten. Voor mij is het nu 2,5 week geleden en hoewel het geen immense oijn is heb ik iedere dag wel weer ergens anders last van. Scheenbeen, kuit, hamstrings etc. Hoe zit dat bij jullie? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet je niet zo aangevallen voelen. Met mij gaat alles goed! Vorige week kon ik geen een hinken en wat deed ik donderdag ![]() De fysio zei ook tegen mij dat ik heel snel vooruit gaat! Soms hebben dingen tijd nodig...Je moet niet alles te snel willen ![]() Ik heb trouwens allang me laatste controle gehad! De rest is nu aan de fysio en als ik vragen heb of ik heb wat kan ik hem altijd bellen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Toen ik er door heen ging kon ik ook niet strekken of buigen. Het was ook heel erg stijf. Ik denk gewoon dat je ook niet zonder je achterste kruisband kan. Bijna het zelfde met mij alleen jij met achterstekruisband en ik met mijn voorstekruisband. Duurt meestal paar dagen wil je wer normaal kunnen lopen. als ik lang zit en ik strek me benen dan doet het ook wel eens pijn. Ik zou ook nooit meer echt op m'n hurken kunnen zitten waardoor kikker sprongen het erg lastig maakt. Met mijn hak mijn billen aanraken lukt ook niet meer. Ik zou zeggen laat je nog eens goed na kijken! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardnekkige knieblessure wouter098 | 1 | 10-01-2009 21:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband (DEEL 2) Gerard316 | 92 | 04-10-2007 21:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Patella (knieschijf) zit fout Anno 1986 | 3 | 17-05-2006 14:11 | |