Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou hem die €50 niet lenen, aangezien je, zoals je zelf al zei, het niet eens in cash terug krijgt. [Wat bij zulke bedragen toch eigenlijk wel logisch is]
||
Citaat:
Over de oneerlijkheid van het systeem ga ik niet verder uitwijden, dat is mijn mening, ik heb geen geld nodig.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: Ik zou hem het geld niet lenen, het begint nu met 50 euro, maar wie weet hoe het verder gaat. Hij moet zo snel mogelijk leren hoe hij met zijn eigen geld moet omgaan. Succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja maar dat schreef ik ook toch? En dat je ouders je studie betalen als ze dat kunnen vind ik ook niet vreemd maar ik vond dat sommige mensen overkwamen alsof ze gewoon stufi hadden en alles al betaald werd en ze dan maar gewoon zakgeld kregen en dat heel normaal vinden en niet eens op het idee te komen om werk te zoeken en dat vind ik wel vreemd. Mijn ouders betalen ontzettend veel voor me, mijn school en al mijn lessen die ik daarnaast volg enzovoort maar ik voel me daar wel ongemakkelijk bij en betaal ook zoveel als ik kan zelf door zoveel mogelijk te werken. Ik zal dus nooit oordelen over dat ouders veel betalen, de mijne betalen duizenden euro's per jaar voor me, het gaat me meer om hoe makkelijk sommigen daarover lijken te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het niet doen, die 50 euro. Dat gaat me te ver. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die op latere leeftijd nog verwachten dat ze alles zomaar krijgen, m.a.w. die een uitkering 'vanzelfsprekend' vinden, die mogen ze van mij wel schoppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hele goeie! en anders werkt hij maar wat meer! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|