Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2006, 15:35
Verwijderd
De mening van anderen doet goed.
Vanmorgen was gezellig, ze wil het zo graag anderen naar de zin maken. Ik hoop alleen dat ze zichzelf niet vergeet. Maar dat zal wel loslopen, ze is een volwassen vrouw, dus dat komt wel goed.
Advertentie
Oud 18-08-2006, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Lynn schreef op 18-08-2006 @ 16:30 :
Ik kan me voorstellen dat je je er niet fijn bij voelt, maar wat je zelft ook al zegt; je kunt er weinig aan doen. Vind het wel een beetje raar dat je vriendin en haar ouders jou er zo op aankijken. Dat je zijn ex bent, wil niet meteen zeggen dat je daarom alle problemen van je vriendin op kunt/wilt lossen. Het is oneerlijk om jou hiervoor op te laten draaien, want met die scooter enzo heb je niks te maken (wat Secret Agent ook al zegt).

Heb je al geprobeerd met die vriendin en haar ouders te praten en duidelijk te maken dat het meer haar verantwoordelijkheid is dan die van jou?
Idd. Een van mijn exen heeft mijn vrienden (die ook zijn vrienden waren, ik leerde hem kennen door hen) bestolen. Een vriendin van me had hem, toen ze ziek was, geld laten pinnen en hij heeft er meer vanaf gehaald en van die toeren. Tja, niet míjn probleem. Grappige was dat zij zich achteraf schuldig voelden dat ze me aan hem voorgesteld hadden ^^, maar komop zeg, ik kies toch zeker zelf wel met wie ik iets begin, ik ben zo blind geweest.

Het voelt wel kut, maar niemand heeft het recht jou daar op aan te kijken en zeker die ouders zouden zo verstandig moeten zijn.

Ik voel me goed ^^. Hij mist mij ook en het ziet er best rooskleurig uit ondanks het feit dat hij in die klotestad woont.
Oud 18-08-2006, 17:14
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 18-08-2006 @ 11:38 :
Wat jullie zeggen is aan de ene kant ook wel zo, maar haar ouders kennen hem alleen als 'de ex van Inge' en hun kijken mij er wel op aan en mijn vriendin zelf ook. ( Ik had haar moeten 'waarschuwen ofzo ' Ik moet ook wel zeggen dat ik me er lullig om voel, maar ik kan er gewoon niets aan doen.
En weten die ouders van de vriendin ook dat zij, buiten jouw rug om, naar die ex is toe gegaan?
Dat is ook hypocriet, ze gaat zonder jou iets te zeggen naar hem toe omdat ze zijn hulp nodig heeft, maar als het dan mis gaat, besluit ze het opeens wel aan jou te vertellen.

En dan nog, het is haar probleem en niet het jouwe.

En die ouders konden niet verwachten dat jij haar waarschuwde voor je ex, want ze nam nog niet eens de moeite om het je te vertellen.

Volgens mij heeft dat meisje dan ook niet het hele verhaal aan haar ouders verteld. Bel desnoods dus haar ouders op en vertel hoe het is gegaan, want volgens mij is zij zelf niet helemaal eerlijk geweest daarover.

Behoud je tenminste wel je 'goede naam'. Of je trekt gewoon je handen ervan af, en behoudt de eer aan jezelf .

OT: ik had het net even helemaal gehad (met studie/bijbaan/andere dingetjes), en dan belt hij me en stelt hij me gerust en zegt dat ik zo snel mogelijk naar hem toe moet komen zodat we kunnen knuffen . Fijn dat ik even lekker mijn hart bij hem kon uitstorten. Dadelijk lekker naar hem toe .

Laatst gewijzigd op 18-08-2006 om 17:17.
Oud 18-08-2006, 17:58
Verwijderd
Jeej!

En volgens mij kijk ik net iets te veel uit naar zijn smsjes... Vanavond zullen we zien.
Oud 18-08-2006, 18:16
WolterB
WolterB is offline
Ze komt een dagje eerder terug
Alleen kut dat ik dit weekend weg ben, zien we elkaar ws niet eerder.
Oud 18-08-2006, 18:54
Verwijderd
Parijs was fantastisch Iets met 's nachts aan de Seine wijn zitten drinken, overdag in een parkje stokbrood eten en vervolgens half in slaap vallen, natuurlijk een aantal toeristische attracties bijlangs en wat winkels in (omg bontjassen van 26000 euro, ik ben echt zo naief dat ik daar nog van sta te kijken ook) omdat dat zo hoort, genieten van de mooie muziek overal, en 's nachts heerlijk, eh, slapen in een klein hotelletje met een werkelijk stúitende kleurencombinatie op de muren

En verder zijn mijn vrienden fantastisch, of ze nou zwaar stoned zijn of niet, en ga ik volgende week op avontuur in Istanbul met een van mijn beste vriendinnen. Het leven is zo geweldig.
Oud 18-08-2006, 19:29
Soundwave
Soundwave is offline
Nog steeds geen vaste relatie, en dus nog steeds gewoon voetbal kijken wanneer ik wil. Het kan niet beter.
Oud 18-08-2006, 19:58
Methuselah
Methuselah is offline
Hehe, zo goed. Zelfs als er strubbelingen zijn, zijn die binnen de dag volledig uitgepraat...
Oud 18-08-2006, 20:45
Verwijderd
ik weet het niet meer. Het is gezellig en fijn en bijna zoals 'vroeger', waarom is het dan zo moeilijk?

toch wel fijn als mensen merken dat dingen anders zijn, vriendinnen<3

En ik haat roddels, vooral als ze over mij gaan. Wat denken ze niet van me?
Oud 18-08-2006, 21:26
Verwijderd
Soms ben ik o-zo-blij dat hij me gerust kan stellen als ik paniekeer om niets
Oud 18-08-2006, 21:35
Methuselah
Methuselah is offline
Smsjes met 7x "Ik hou van u!!" in en ook nog 'n "Ik mis u zo hard..."

Moest meteen blozen.
Oud 18-08-2006, 22:22
snoopy
snoopy is offline
Hij is zo lief! Jammer dat ie morgen op vakantie gaat, maar we hebben t erg leuk...

edit: heb m net weggebracht, en hij kon me maar niet loslaten
Nu even het huis voor mij alleen, wel even lekker. Maar vooral omdat ik weet dat ik m snel weer terugzie

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 08:15.
Oud 19-08-2006, 00:08
Orpheo
Orpheo is offline
ik mis 'r wel, maar aan de andere kant ook niet. Ik wacht de komende week netjes af, en ga lol hebben op werk.

KLOTE EEN COLLEGA VAN ME GAAT WEG!!!!!!!!!

2 redenen waarom ik dat niet leuk vind:

1: tis een supergave gast
2: nu zijn er nog maar 3 anderen op werk die langer werken dan ik (in de bediening) en das niet leuk... ik voel me oud.
Oud 19-08-2006, 00:08
vedetje
vedetje is offline
haha, ik weet wat ik ga doen, het is slecht, maar hij moet het maar weten.

ik ga hem jaloers maken. Als hij denkt dat hij er mee wegkomt een vriendin te hebben maar achter haar rug mij wat zitten op te vrijen denkt ie mis.

Two can play this game... maar ik heb niets te verliezen
Oud 19-08-2006, 01:10
WolterB
WolterB is offline
Ik wil bij dr zijn
Oud 19-08-2006, 01:38
dwight88
dwight88 is offline
Goed. Ben blij dat we het er rustig over hebben kunnen gehad, alhoewel erna gebeurde wat we wilden voorkomen. Ben blij dat we beiden eerlijk waren en het nu de tijd kunnen geven, ondankt het extreem, veel te snelle begin.

En het feit dat ze vannacht terugkwam omdat het slecht ging met mama, gaf me een erg goed gevoel . Of zoals zij het zei: Waar komt je onzekerheid vandaan?

En daarmee de bevestiging, dat ik die t.o.v. haar niet meer hoef te hebben.

O.T.: Goed dus.
Oud 19-08-2006, 07:47
Verwijderd
Ik twijfel of ik vanmiddag nog even naar m toe moet gaan.. Ik heb vanavond een feest, hij gaat met zn vrienden stappen. Máár,ik heb niets te doen vanmiddag, hij is om 14.00 (hij moet over werken, dus het wordt) 16.00 klaar met werken.. Als ik slim ben neem ik kleren etc mee, voor dat feest, kan ik meteen door als ik bij hem weg ben

Tja, ik mis m dus wel...

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 08:14.
Oud 19-08-2006, 10:14
stout!
stout! is offline
Jeetje, het gaat zowaar echt beter! Natuurlijk heb ik nog steeds twijfels en mis ik hem, maar ik kan het hier veel beter van me afzetten, het beheerst mijn gedachten niet meer. Hij heeft een plekje in mijn achterhoofd en dat zal hij nog wel even behouden. En verder zien we wel, ik ga het hier eerst maar eens goed naar mijn zin hebben!
Maar ik vind het nog steeds heel fijn om te horen van mensen dat hij me erg mist. Misschien zijn we over een paar maanden nog steeds bijzonder voor elkaar .
Ik vlieg terug naar Nederland op 3 januari, de dag dat het precies een jaar 'uit' is. Ben benieuwd hoe het dan staat met onze gevoelens, aangezien we na 7,5 maand nog verre van over elkaar heen zijn. Wat ik wel weet is, mocht er wanneer ik terug ben nog steeds iets zijn, dat ik dan zekerheid wil. Echt voor elkaar kiezen of niet, maar geen half gedoe en onzekerheid meer.
Oud 19-08-2006, 11:28
I C U
I C U is offline
Die intro was leuk, heb 't naar mijn zin gehad. Leuke mensen leren kennen, dat scheelt. Mja, ik heb dr wel zin in!

Ik ben ook zo blij dat het gewoon... over is. Wat het ook geweest was, het is weg. En ik hoop dat het niet terug komt. Gewoon echt helemaal weg! Blijheid!
Oud 19-08-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-08-2006 @ 08:47 :
Ik twijfel of ik vanmiddag nog even naar m toe moet gaan.. Ik heb vanavond een feest, hij gaat met zn vrienden stappen. Máár,ik heb niets te doen vanmiddag, hij is om 14.00 (hij moet over werken, dus het wordt) 16.00 klaar met werken.. Als ik slim ben neem ik kleren etc mee, voor dat feest, kan ik meteen door als ik bij hem weg ben

Tja, ik mis m dus wel...
Na; meneer heeft om 21.00 met zijn o-zo-geweldige vrienden afgesproken. En dat wil hij niet eens een half uurtje opschuiven, omdat ik langs kom. heb hem maar gezegd dat ik het dan ook de moeite niet vind om morgen naar hem toe te gaan
Oud 19-08-2006, 12:39
Verwijderd
Gisteravond was echt gezellig. Niet verwacht dat zo'n massafeesten (waar dus echt het hele dorp naartoe gaat en zich voor 13 euro helemaal lam zuipt, Maasbree heeft een massale kater vandaag) echt leuk kon zijn. En ik weet niet zo goed wat ik hem aan moet... Waarom zegt hij nou niks?
Oud 19-08-2006, 12:44
Orpheo
Orpheo is offline
Ik zit nu zwaar in dubio... ik weet t echt even niet meer maar he! ik kom er wel bovenop, ik weet het antwoord wel te vinden! kom op, I'm as resilient as wicker cane!
Oud 19-08-2006, 12:47
woezel
woezel is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-08-2006 @ 12:56 :
Na; meneer heeft om 21.00 met zijn o-zo-geweldige vrienden afgesproken. En dat wil hij niet eens een half uurtje opschuiven, omdat ik langs kom. heb hem maar gezegd dat ik het dan ook de moeite niet vind om morgen naar hem toe te gaan
Oud 19-08-2006, 13:51
niche
niche is offline
We hebben elkaar vijf dagen niet gezien en we kunnen elkaar niet bereiken (geen mobiel), dus ik mis 'm wel een beetje
Oud 19-08-2006, 14:09
swee
swee is offline
hij is lief
Oud 19-08-2006, 14:12
pyres
pyres is offline
ATM

kriebels voor een jongen
al een keer mee gezoend
maar ja omg ik zit hier eigenlijk niet op te wachten

waarom issie nou zo leuk
Oud 19-08-2006, 17:02
Verwijderd
Verdomme, het loopt gewoon allemaal niet zoals ik wil. Ik moet zo goed opletten dat ik niet voor de derde keer dezelfde fout maak. Bah. Stommerd eigenlijk ook.
Oud 19-08-2006, 17:03
I C U
I C U is offline
Hmmm... Ikkeh... Weet niet of die actie van mij donderdagaaf nou zo erg tactisch was, maar ik ben van plan er niet mee te zitten.

Zijn hier trouwens nog mensen die mee gaan doen aan de Eurekaweek?

@ Secret Agent: Darlin', doe mij es updaten, want ik snap het niet! (Kortom: PM ME! )
Oud 19-08-2006, 18:40
Toet0r
Toet0r is offline
Gisteravond Hij geeft echt de allerliefste kusjes <3
Oud 19-08-2006, 19:05
Roosje
Roosje is offline
Best goed. Maar ik mis hem en ik wil dat het morgen is en verder weet ik niet zo goed wat ik aan moet met mezelf.
Oud 19-08-2006, 19:25
Verwijderd
Sommige mensen willen wel erg graag weten of ik een vriend heb. Maar die heb ik niet en ik denk dat dat voorlopig wel zo zal blijven.

Gisteravond was gezellig, voelde weer als vanouds en weer lekker uit mijn dak gegaan. Collega: 'zo je was wel dronken gisteren he?' Jammer dat ik de Bob was dan, ik had het gewoon naar mijn zin. (Hij kon het gewoon niet hebben dat ik hem geen aandacht gaf)

En voor de rest weet ik niets en mijn gevoel begint toch steeds negatiever te worden. Zeker toen een vriendin van mij zei dat ook zij nog steeds een soort band voelt tussen haar en haar ex. En dat dat wel een hele tijd zal blijven. Moet ik het dan maar over laten waaien?

Zoveel gedachten, zo weinig onderbouwde argumenten.
Oud 19-08-2006, 19:29
Luna
Luna is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-08-2006 @ 12:56 :
jezus alles moet ook gaan zoals jij het wilt zeg. wat een gezeik, ik zou gek worden van zo'n vriendin. sorry hoor. ookal dat hele gebeuren over het voetbal en dat ie er toen zo makkelijk onder uitkwam omdat het feest al verplaats was. WTF wees blij dat de oplossing vanzelf kwam en zit niet te zeiken over dat meneer er dan zo makkelijk af kwam. het ging je dus blijkbaar alleen maar om het feit dat jij je zin zou krijgen en hij voor JOU het voetbal aan de kant zou schuiven. bah

ot: ik zal m binnenkort wel weer spreken, hij zei ' look forward to speaking to you soon' dus hij zal me wel bellen. Ik zit er niet op te wachten en dat voelt relaxed. Het heftige gevoel ebt steeds meer weg. beter dus
Oud 19-08-2006, 20:06
Iduna
Iduna is offline
Niet slecht.

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 20:19.
Oud 19-08-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 19-08-2006 @ 20:29 :
jezus alles moet ook gaan zoals jij het wilt zeg. wat een gezeik, ik zou gek worden van zo'n vriendin. sorry hoor. ookal dat hele gebeuren over het voetbal en dat ie er toen zo makkelijk onder uitkwam omdat het feest al verplaats was. WTF wees blij dat de oplossing vanzelf kwam en zit niet te zeiken over dat meneer er dan zo makkelijk af kwam. het ging je dus blijkbaar alleen maar om het feit dat jij je zin zou krijgen en hij voor JOU het voetbal aan de kant zou schuiven. bah
Hehe, ik dacht precies hetzelfde
Ook vooral het feit dat ze hem mist, maar om het te kloten de volgende dag ook niet langsgaat.

ot: prima hier, alleen zien we elkaar niet al te vaak met haar vakantiewerk en mijn herexamens...
Oud 19-08-2006, 21:05
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 19-08-2006 @ 13:47 :
na, als je het hele verhaal niet kent, dan komt het vreemd over ja...

Citaat:
Luna schreef op 19-08-2006 @ 20:29 :
Alles hoeft echt niet te gaan zoals ik het wil hoor.. Anders zou het wel erg makkelijk en perfect zijn, en wat is dan de uitdaging nog?
Maar hij kwam er ook makkelijk onderuit. Mijn ouders zijn maar 1x 25 jaar getrouwd, en de voetbal blijft wel. Ik vind dat belangrijk. jij misschien niet. De oplossing kwam vanzelf ja, en die komt voor iedereen mooi uit, maar het punt is gewoon dat er bij hem te vaak dingen gewoon in zijn schoot geworpen worden. En ik wil niet dat onze relatie vanzelfsprekend wordt, en dus uiteindelijk doodbloeit door de bekende sleur die er dan insluipt.
Hij hoeft voor mij de voetbal helemaal niet aan de kant te schuiven. Hij gaat iedere keer als ze thuis spelen, dus ik denk dat ik voor die ene keer best van hem had mogen vragen, nadrukkelijk had mogen vragen, of hij naar mij, naar mijn ouders, had willen komen.
Maar goed.. Kan me er echt niet druk om maken wat anderen van me denken, dus...

Citaat:
Spare schreef op 19-08-2006 @ 22:03 :
Hehe, ik dacht precies hetzelfde
Ook vooral het feit dat ze hem mist, maar om het te kloten de volgende dag ook niet langsgaat.
Zie boven.. Enne; het gaat dus vooral om het feit dat niet alles vanzelfsprekend moet worden.

OT: ben vanavond even bij hem geweest en wel even onze hartjes gelucht.. De discussie begon echter weer toen mijn bus er aan kwam, dus wie weet..
Ach, we zijn er in ieder geval zeker van dat we van elkaar houden als we vanuit daar verder gaan kijken...
Oud 19-08-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-08-2006 @ 22:05 :
Kan me er echt niet druk om maken wat anderen van me denken, dus...
Haha, dat is overduidelijk niet waar. Maar maak je geen zorgen, ik wind me ook altijd te veel op over online mensen
Oud 19-08-2006, 23:24
Verwijderd
Zo, weet ik ook weer hoe dat is. ''Wel leuk'', niet meer en niet minder. Waar ik het dus niet meer voor doe.
En sowieso, waarom moeten mensen die ik ''wel leuk'' vind, míj meteen ''meer dan leuk'' vinden, of als neukobject zien? En waarom ben ík dan weer degene die lullig moet doen en nog maar eens moet uitleggen dat het niet zal werken?
Quote van de dag: ''Je zit wel wat ingewikkeld in elkaar hč.'' Je moest eens weten, hoe ingewikkeld. Maar dit was heel simpel, het werkt niet, punt.

(zo, ik is gefrustreerd )
Oud 20-08-2006, 01:15
Verwijderd
Ik zie het niet meer zitten hierzo.
Morgen ga ik naar huis toe!
Eens een goed gesprek hebben met wat vriendinnen die nu allemaal terug zijn van vakantie (gelukkig) eens kijken wat zij vinden van de ontwikkelingen...
(die weten ze namelijk ook niet allemaal)

(ik zit in wenen btw)
Oud 20-08-2006, 02:02
Steffan
Steffan is offline
JE KOMT NAAR HUIS

Meisje-lief doe niet!
Ik dacht dat je het zo naar je zin had?
Als je weer in Nederland bent, verandert er weinig aan de situatie, en waarom ben je niet op MSN? Dan kunnen we even praten..

Sterkte (in ieder geval)
Oud 20-08-2006, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-08-2006 @ 23:38 :
Haha, dat is overduidelijk niet waar. Maar maak je geen zorgen, ik wind me ook altijd te veel op over online mensen
Haha, nee je hebt gelijk. Mja, wil wel dingen recht zetten voor mensen een beeld van me krijgen dat niet klopt. Zo moet ik het zeggen Maar mocht iemand me een kutwijf, hypocriet of lelijk noemen, dan kan het me niets schelen

OT: Vannacht dronken met elkaar gebeld <3
Oud 20-08-2006, 09:11
farai
farai is offline
ik mis 'm
Oud 20-08-2006, 09:46
Methuselah
Methuselah is offline
Ze is zo lief. En ik mis haar.
Oud 20-08-2006, 09:50
Qimm
Qimm is offline
Haa gister een hele dag met mijn vriendje en een vriendin op stap. IKEA's en mediamarkten onveilig maken, samen eten in een restaurant waar de mensen aan de tafel naast ons zich waarschijnlijk blauw ergerden aan ons (maar wij ook aan hen, blijf nou toch met je dikke kont op de stoel zitten tussen de gerechten door!!!) en onze humor. Thuis filmpje kijken en yathzee spelen (dat klinkt zo veel suffer dan het was)
Maar nu gaat mijn andere vriendinnetje op vakantie *pout* Das wel jammer. Maar het is maar 10 dagen

Mijn vriendje is liehief!
Oud 20-08-2006, 10:27
Kastanje
Kastanje is offline
Ze valt niet tegen
Oud 20-08-2006, 10:36
Toet0r
Toet0r is offline
Vannacht droomde ik dat ie me dood wilt schieten en vervolgens smste ie me wakker of ik mee ga naar de bios vanmiddag en hij wil me nog naar mn werk brengen ook daarna
Oud 20-08-2006, 11:23
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 20-08-2006 @ 11:36 :
Vannacht droomde ik dat ie me dood wilt schieten en vervolgens smste ie me wakker of ik mee ga naar de bios vanmiddag en hij wil me nog naar mn werk brengen ook daarna
das nog eens ff lekker wakker worden!
Oud 20-08-2006, 12:11
I C U
I C U is offline
Gisteravond was gezellig, toch wel. God, wat was ik gaar aan het eind. Komende vier dagen Eurekaweek, ben dan ook zeer benieuwd hoe ik die doorkom.

En... Het is gewoon overduidelijk: het is over. Klaar. Afgelopen. Heerlijk
Oud 20-08-2006, 12:30
Verwijderd
Ik moet zo erg opletten dat ik niet weer dezelfde fout maak... Ik ga nou gewoon eerlijk tegen hem zijn!
Oud 20-08-2006, 12:37
Roosje
Roosje is offline
Ik begin heel rusteloos te worden. Ik kalmeer straks vast wel maar dat verandert er nu niets aan.
Oud 20-08-2006, 13:06
Verwijderd
grrr altijd datzelfde gedoe met hem. Waarom zijn jongens altijd zo stom en zullen ze nooit is uitzichzelf een lief mailtje of smsje sturen. Moet ik hem altijd bellen voor een gezellig praatje en aan hem vragen of ie online wil komen.
Bah

aah en zn vriendjes zijn ook altijd zo belangrijk. Pff en al even kreunen als ik is een keertje geen tijd voor m heb. Nee dit gaat heeeelemaal mis zo:\.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten