Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het voelt wel kut, maar niemand heeft het recht jou daar op aan te kijken en zeker die ouders zouden zo verstandig moeten zijn. Ik voel me goed ^^. Hij mist mij ook en het ziet er best rooskleurig uit ondanks het feit dat hij in die klotestad woont. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is ook hypocriet, ze gaat zonder jou iets te zeggen naar hem toe omdat ze zijn hulp nodig heeft, maar als het dan mis gaat, besluit ze het opeens wel aan jou te vertellen. En dan nog, het is haar probleem en niet het jouwe. En die ouders konden niet verwachten dat jij haar waarschuwde voor je ex, want ze nam nog niet eens de moeite om het je te vertellen. Volgens mij heeft dat meisje dan ook niet het hele verhaal aan haar ouders verteld. Bel desnoods dus haar ouders op en vertel hoe het is gegaan, want volgens mij is zij zelf niet helemaal eerlijk geweest daarover. Behoud je tenminste wel je 'goede naam'. Of je trekt gewoon je handen ervan af, en behoudt de eer aan jezelf ![]() OT: ik had het net even helemaal gehad (met studie/bijbaan/andere dingetjes), en dan belt hij me en stelt hij me gerust en zegt dat ik zo snel mogelijk naar hem toe moet komen zodat we kunnen knuffen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-08-2006 om 17:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ot: ik zal m binnenkort wel weer spreken, hij zei ' look forward to speaking to you soon' dus hij zal me wel bellen. Ik zit er niet op te wachten en dat voelt relaxed. Het heftige gevoel ebt steeds meer weg. beter dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook vooral het feit dat ze hem mist, maar om het te kloten de volgende dag ook niet langsgaat. ![]() ot: prima hier, alleen zien we elkaar niet al te vaak met haar vakantiewerk en mijn herexamens... |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar hij kwam er ook makkelijk onderuit. Mijn ouders zijn maar 1x 25 jaar getrouwd, en de voetbal blijft wel. Ik vind dat belangrijk. jij misschien niet. De oplossing kwam vanzelf ja, en die komt voor iedereen mooi uit, maar het punt is gewoon dat er bij hem te vaak dingen gewoon in zijn schoot geworpen worden. En ik wil niet dat onze relatie vanzelfsprekend wordt, en dus uiteindelijk doodbloeit door de bekende sleur die er dan insluipt. Hij hoeft voor mij de voetbal helemaal niet aan de kant te schuiven. Hij gaat iedere keer als ze thuis spelen, dus ik denk dat ik voor die ene keer best van hem had mogen vragen, nadrukkelijk had mogen vragen, of hij naar mij, naar mijn ouders, had willen komen. Maar goed.. Kan me er echt niet druk om maken wat anderen van me denken, dus... Citaat:
OT: ben vanavond even bij hem geweest en wel even onze hartjes gelucht.. De discussie begon echter weer toen mijn bus er aan kwam, dus wie weet.. Ach, we zijn er in ieder geval zeker van dat we van elkaar houden als we vanuit daar verder gaan kijken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Vannacht dronken met elkaar gebeld <3 |