![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Belle and Sebastain ![]() zero 7 Jose Gonzales Psapp Spinvis/Vinkenoog Johan(hoewel ik door de regen en plaatsgebrek het bij 1,5 numer moest laten) en ehh vanalles |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en die vrouw is ook zo lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een bak distortion en halverwege de tent heb je zo'n enorme muur van distortionruis dat alle mogelijke defenitie volledig uit elk willekeurig nummer gezogen wordt ![]() (veel bands die ik wilde zien halverwege opgegeven vanwege dat probleem) Verder ben ik het helemaal eens met de schermen voor Grolsch. EDIT: TOP: Muse - Ondanks dat mijn benen tegen het einde volledig weigerden toch het best optreden van deze Lowlands voor mij. Mastodon - Ondanks dat ik het niet heb afgeluisterd wel vette shit. Opeth - Die zanger blijft ultiem droog. "We're from Helsinki, Sweden" (maar ik ben waarschijnlijk de enige die die grap is opgevallen ![]() Anouk - Een optreden beginnen met de ultieme afsluiter blijft lef hebben ![]() Open Podium - Ik speelde live op LLowlands! ![]() Michael Franti - Iedereen die "I like the bass louder" zingt is goed in mijn ogen ![]() FLOP: Ministry - Waarschijnlijk lag het aan mijn positie in de tent maar wat een compleet ongedefinieerde geluidsbrij was dit zeg. Het is dat er een drummer bij zat want veel viel er niet van te maken. Wolfmother - Viel dat FF tegen. Ouderwetse Black Sabbath achtige dingen (en das GEEN compliment in dit geval) CKY - Toch wat meer van verwacht. Halverwege had ik het idee dat ze nummers stonden te herhalen. Panic! At The Disco - Holy crap, de enige band die mij binnen 3 nummers de tent uit kreeg. Rommelige meuk met een valse zanger.
Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 01:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heeft iemand uberhaupt nog sites waar filmpjes en mp3s staan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
viel me vooral op bij !!!, en die zanger maar wild doen en allemaal half in t publiek dansen en t enige wat ie kreeg was een lauw applaus ![]() en ooh het accent van de zanger van snow patrol <3
|
Scissor Sisters !! een groot feest
Opgezwolle , de opening van LL (pour moi) Arctic Monkeys , gewoon vette muziek maar wat een saaie balletjes verder ![]() Lady Aida trix & rees outfit, maar de Bravo gaat los ![]() en ![]() Panic! At the Disco wat een kutband
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb er zaterdagavond/nacht/weetikveel geloof ik een gehad. Echt OMG die waren té goddelijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Matisyahu: wel ok, ondanks de kritiek. Maar dat Hey Amsterdam is wel irritant
![]() Culcha Candela: Gruwelijk. Opgezwolle: wel ok DJ Shadow: Gaaaf, bij die zanger ben ik alleen even weggegaan, om later weer terug te keren ![]() The Knife en Tiga ![]() Guillemots: ![]() Michael Franti: Erg gaaf, goeie show, positive vibrations! Massive Attack: Lekker chillen op de heuvels MSTRKRFT: ![]() Zondag alleen maar gedanst ![]() Lefties Soul Connection: Heerlijk gedanst, fantastische funk! Walk the Line lekker gekeken tijdens de regen ![]() Macaco: ![]() Chico Mann: Supervrolijk, dansen ![]() Tiefschwarz: meh Lady Aida: ![]() DJ Marky: Brasil! ![]() ![]() ![]() Joris Voorn: Irritante kutdj Ik heb het erg leuk gehad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Onder de noemer 'beter laat dan nooit':
Mew, Yeah Yeah Yeahs en Klaas waren slecht (dat ik Infadels niks vond zal aan m'n humeur hebben gelegen, de hele tent stond te springen); sleazy Iggy concert bijwonen, dan een stukkie rennen, om meteen bij aankomst in de Alpha tent Teardrop te horen, Gorefest, Mastodon, en Jack White dat nummer van Nancy Sinatra horen zingen waren een paar hoogtepunten. Belle and Sebastian...ik zou de cd niet snel opzetten maar wat waren ze lief! Less then Jake is altijd wel goed maar wat had die zanger een kuthumeur op een gegeven moment...jammer. Oh en die jaren 90 disco was vet...I wanna be a hippieeeeee! ![]() |
![]() |
|
*heeft eindelijk een lowlands de powlands shirt*
-muse was goed, wil ook naar concert in den bosch -placebo ook leuk van panic! at the disco werd ik panisch in de alpha, stond op het punt hard weg te rennen -om ministry kon ik alleen maar hard lachen -bloc party was goed, kan niet wachten op nieuwe cd -bij pendulum had ik een kutplek -kees van hondt & co zijn meesters -wolfmother wel tof -opeth hield ik wel uit -anouk ook mooi -cky beetje druk, verder wel aardig kan me verder ff niet herinneren, wel leuke lowlands, behalve het weer zondag, maar toch : Sock on!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ben de audiofragmenten op 3voor12 aan het checken
HOE TERINGVET WAS BLACK SUN EMPIRE!! ![]() hier had ik écht bij willen zijn verder vond ik de concerten van dirty pretty things, matisyahu, the magic numbers, johan, en the kooks ook erg goed klinken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() - Korte rijen - Wolfmother, Spinvis, Blue Grass Boogiemen, Bloc Party, Snow Patrol, DJ Shadow (jammer van die zanger), The Knife (beste visuals), Never Mind the British, Ministry (opzwepend), Be Your Own Pet (beetje kort alleen), Iggy & The Stooges (helden, wat een show), Massive Attack, Gogol Bordello (uitputtingslag), Johan, Opeth, Yeah Yeah Yeahs, Belle & Sebastian (band om verliefd op te worden) - Gratis gristelijk ontbijtje Mwoah: - De Kevers (zangers niet allemaal even goed), Urban Dance Squad (live weinig verschil tussen nummers, wellicht omdat DNA er niet bij was), Mastodon (geluidsbrij), Infadels, 90s Now, iForward Russia! (gevalletje net niet) Helaas gemist: - Bong-Ra, The Frames, The Phantom Four, Balkan Beats, Motor, Tiefschwarz, Wir Sind Helden Gezien, maar niet bijzonder memorabel: - Razorlight, The Dead 60's, The Veils, The Raconteurs Wel okee, maar wel eens beter gezien: - Muse, Broken Social Scene, Danko Jones ![]() - Tiga (saai), Artic Monkeys (hadden net zo goed een DAT-tape aan kunnen zetten en wat bordkarton op het podium, saaie hap) - Luidruchtige Limburgse boeren om 05:00 op de camping
|
Verwijderd
|
Mosterd na de maaltijd magoed, ik ben ook weer geweest dit jaar en twas gaaf. Al was het iets minder leuk dan vorig jaar. Maar vorig jaar was er meer Chaos bij onszelf en bij ons kampement.
Top: - Placebo - Mastodon - Pennywise - Opgezwolle (Helemaal het Verre Oosten, waarop ik stiekem een paar Deventenaren uit hun dak zag gaan ![]() - Spinvis - Scissor Sisters - Massive Attack Wel cool maar viel wat tegen: - Lost Prophets - Wolfmother En het niet goed kunnen blowen door de hoeveelheden regen. Kheb allemaal gaten in mijn tent nu :'). HIM klonk wel leuk en ik moet zeggen dat ik blij verrast was door het optreden van Epica. Dat had ik werkelijk waar niet verwacht. Zoveel energie en zoveel kaasheid. Tis alleen niet helemaal mijn muziek. Anouk klonk alsof ze een CD opgezet hadden, maar toen zat ik te wachten in de rij voor Placebo. Wat écht mijn lowlands-orgasme was, samen met Massive Attack. Het publiek was idd veeeeels te emo dit jaar en deed te weinig mee. Wij stonden bijna overal uit ons dak te gaan en dan stonden ze om ons heen een beetje stil voor zich uit te staren. Jammer. Ook een hoogtepunt was het schijtincident op camping 2, waar ik gedeeltelijk getuige van ben geweest, en de tietenaffaire (sorry Mephisto ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat optreden was nagenoeg perfect? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|