![]() |
||
Citaat:
Ik wil weer een labret! Net onder mijn lip dan. En met een doorzichtig balletje ivm werk.. (heeft iemand daar misschien een foto van? Dus niet van het balletje los, maar op 't gezicht? Ben wel benieuwd hoe erg het opvalt).
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() volgende week vrijdag ben ik weer aan de beurt. \o/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hahaha die ene die in dat tepeltje knijpt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Antwoord op vraag 2: ja. Maar ik zou pijn nooit als reden gebruiken om een piercing die je graag wil niet te laten zetten.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Industrial? Ja, doet toch wel erg pijn. Zijn ook 2 gaatjes. Aanrader als je toch wel goed tegen pijn kunt, en lange naverzorging! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
er staat in dit topic ook wel waarom dat slecht is geloof ik. rekken is gewoon zo'n ding in je oor doen idd, en dan maar doorduwen. dat is alles.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- enkel spullen gebruiken van materialen die niet gaan irriteren, zoals plastic of zilver. fimoklei werkt ook heel goed en kan je precies op maat maken en in allerlei leuke kleurtjes - langzaam rekken, hoogstens een millimeter per drie dagen, liever nog een week, t wordt nl mooier als je t eerst laat genezen voordat je verder gaat - let op welke kant je op rekt, mijnes zit bijvoorbeeld eigenlijk iets te hoog - doe t in stappen met hulpmiddelen ipv stretchers, want die blijven nooit goed zitten en als ze 's nachts uit ej oor vallen is al je werk voor niets. doe eerst een piercing in je oor van 1,2 mm, dan naar 1,6 mm, dan twee piercings of oorbellen tegelijk. dan kun je overschakelen op een stukje van zo'n rubberen armbandje of afgeknipt wattenstaafje/lollistokje (niet van papier!!!). gewone limonaderietjes zijn 4 mm, mcdonaldsrietjes 6 mm succes, en hou alles goed schoon met unicura zeep, korstjes losweken tijdens t douchen, maar niet krabbelen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toen ik begon met stretchen naar 5mm heb ik gewoon om te beginnen een 1.6mm piercingringetje door m'n normale gaatje gedaan. Dus dat moet zeker zelf wel lukken. Dan is je oorgaatje ook eigenlijk nauwelijks (zichtbaar) gestretcht.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, piercer is niet duur. 5 euro hier voor stretchings met een tunnel erbij voor de 2 oren!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
- Plastic is ongeschrikt aan stalen stretchers. Zilver is helemaal geen goed idee want dat is te poreus. Fimo is helemaal slecht, aangezien het niet is gemaakt om te dragen in een verse piercing, daarnaast is het veel te poreus EN veel te stroef. - Langzaam stretchen ja. Dat betekend dus minstens 4 weken (of meer!) wachten ertussen. Afhankelijk van hoe snel je geneest en hoe makkelijk de stretch ging. - Volgens mij hangt dat er vanaf hoe je gaatjes eerst zaten, niet hoe je zelf stretched. - Stretchers dienen er niet voor om gedragen te worden. Ze zijn te groot, te lomp, duwen je oor in een rare stand waardoor alles geïrriteerd raakt. Stretchers moeten altijd gevolgt worden door een plug. Als je niet verder komt, dan kun je hem een nachtje inhouden om je oor aan de grote te laten wennen, maar echt niet langer! Nergens voor nodig dus om allerlei rare dingen in je oor te stoppen die er niet voor gemaakt zijn. Korstjes? Lijkt me niet echt ok als je die hebt. Aangezien je niet de huid weghaalt of echt stuk maakt. Alleen de cellen worden uit elkaar getrokken, waardoor nieuwe cellen ertussen moeten komen te zitten. Dat mag dus nooit (nee, NOOIT) bloeden, pussen of vocht druipen. My two cents.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet je zeker dat je ook niet bij een piercing shop werkt?? ![]()
||
Citaat:
![]() Nee ![]() ![]() Ik lees me graag in voordat mijn lichaam iets aandoe. Ik wil dat het gezond blijft en heel enzo. Liefste lees ik ALLE informatie beschrikbaar. Als mensen me verbeteren, dan pik ik dat ook op. En ik vind het leuk om van alles te lezen erover en als ik vragen zie waarvan ik denk; "Huh?" dan zoek ik het op ![]() Hobby, zeg maar ![]()
||
Citaat:
En als je toch weet dat je wilt doorstretchen kun je ook voor elke maat één sieraad kopen en één oor per keer doen. Stretcher is 5 euro, plug is 5. Das 10 euro per maand voor 8 maanden lang als je naar 8mm wilt. Als je dát geld niet hebt, misschien moet je het dan maar gewoon niet doen ![]() Of met tape stretchen, dat is goedkoper. En een echt alternatief.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben ook van mening, dat als je begint met stretchen, je ook niet op een euro moet kijken. Er zijn genoeg alternatieve zoals je zelf opnoemd of door andere opgenoemd zijn, maar eigenlijk is stretchen een gewone hobby, en een hobby kost altijd "geld". Natuurlijk moet je niet je tunnels enzo in een echte piercing shop kopen want daar zijn ze 'vaak' te duur, maar als je echt wilt, vind je ze genoeg in online shops. + 1 tunnels is minstens al voor een paar weken, dus ik veronderstel toch dat je die euros je niet arm kunnen maken op een maand toch...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wel 10-tallen euro's uitgeven aan shampoo, gel, lak, luchtjes, zeep, tandpasta, make-up, make-upremover per week.... Maar als je je lichaam bewust gaat beschadigen (çe mon, daar hebben we het hier immers over, al 20 delen lang), dan moeten we ineens gaan krentenkakken.. ![]()
|
![]() |
|
|